abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73099612
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 12:47 schreef Dave7 het volgende:
aww die foto... lieve koetjes
[..]

http://www.telegraph.co.u(...)into-depression.html
Niet alleen Spanje, maar de gehele Westerse wereld zit over enkele jaren in een van de diepste depressies ooit.
pi_73099736
quote:
MARKET TALK: Fugro koersdoel verhoogd naar EUR58 - GS

AMSTERDAM (Dow Jones)--Goldman Sachs verhoogt het koersdoel van Fugro naar EUR58,00 van EUR37,00 en handhaaft het sell-advies. Daarnaast verhoogt de zakenbank de raming voor de winst per aandeel voor 2010 naar EUR2,74 van EUR2,25. Omstreeks 10.30 uur noteert het aandeel 1,6% hoger op EUR39,30 (PBU)
Waarom komt GS altijd met selladviezen voor Fugro, terwijl ze koersdoelen omhoog bijstellen die ver boven het huidige koersniveau staat?
pi_73100048
Spannende uurtjes vanmiddag, zolang de 9625 voor de dow, de 1040 voor de S&P, de 2060 voor de Nassie niet worden doorbroken blijft het scenario een verdere stijging op korte en midden-lange termijn mijn voorkeur. Daaronder word het een mogelijk zeer negatief scenario, wat ik eigenlijk pas voor later op het programma had staan.
pi_73100325
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 08:37 schreef RvLaak het volgende:

Maar je geeft hopelijk toch wel toe dat er 0,0 aan de fundamenten is verbetert?
Fundamenteel is er wel degelijk een hele boop verbetert. Waar het allemaal mee begon, het probleem van sub prime leningen, is boven water, afgeboekt en ligt nu achter ons. Ook de grote paniek na het omvallen van Lehman Brothers is voorbij. Dat waren twee cruciale zaken die (samen met nog een aantal andere dingen) voor de grote crash hebben gezorgd.

Dat hebben we nu dus achter ons, wat overigens niet wil zeggen dat alle problemen over zijn. Nu komt het erop aan om goed om te gaan met de enorme schulden die zijn gemaakt. Maar als dat goed verloopt dat betekent dat op zijn hoogst een minder sterke groei, en geen crash tot onder de 200 voor de AEX.

Maar goed, dat is mijn mening.
pi_73100393
25-09-2009 14:30:00 VS orders duurzame goederen juli was +5,1%
25-09-2009 14:30:00 VS orders duurzame goederen aug verwachting was +0,3%
25-09-2009 14:30:00 VS orders duurzame goederen juli bijgesteld naar +4,8%
25-09-2009 14:30:00 VS orders duurzame goederen ex-defensie -2,4% in aug
25-09-2009 14:30:00 VS orders duurzame goederen ex-transport ongewijzigd in aug
25-09-2009 14:30:00 VS orders duurzame goederen aug -2,4%

Dubbele dip for president!
pi_73100448
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 12:47 schreef Dave7 het volgende:
aww die foto... lieve koetjes
[..]
http://www.telegraph.co.u(...)into-depression.html
Leuk goedkoop vakantiehuisje om op te knappen in Barcelona? Anders een knus appartementje misschien?
pi_73100619
Spanje lijkt me steeds gevaarlijker worden om te wonen. Niet alleen veranderd het land langzaam in een woestijn, maar met 25% werkloosheid zal er een golf van criminaliteit en sociale onrust komen.
pi_73100721
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 14:41 schreef FinancialBubble het volgende:

[..]

Fundamenteel is er wel degelijk een hele boop verbetert. Waar het allemaal mee begon, het probleem van sub prime leningen, is boven water, afgeboekt en ligt nu achter ons. Ook de grote paniek na het omvallen van Lehman Brothers is voorbij. Dat waren twee cruciale zaken die (samen met nog een aantal andere dingen) voor de grote crash hebben gezorgd.

Dat hebben we nu dus achter ons, wat overigens niet wil zeggen dat alle problemen over zijn. Nu komt het erop aan om goed om te gaan met de enorme schulden die zijn gemaakt. Maar als dat goed verloopt dat betekent dat op zijn hoogst een minder sterke groei, en geen crash tot onder de 200 voor de AEX.

de Sub prime crisis is door de media altijd naar voren gebracht alsof het een heel groot deel van de huizenmarkt betrof. Dat is in feite niet waar. Binnenkort loopt bij de option arm hypotheken de teaser rente af, en gaan ze een hogere rente moeten betalen. De option arm hypotheken zijn in feite maar iets beter als de subprime hypotheken en veel mensen die hun baan hebben verloren zitten met zo een hypotheek.

Problemen op de huizenmarkt zijn dus nog lang niet voorbij.
pi_73100969
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 14:41 schreef FinancialBubble het volgende:

[..]

Subprime was slechts een marginaal probleem. Het ergste moet nog komen.
  vrijdag 25 september 2009 @ 15:04:34 #185
229392 Lemans24
dé ervaringsdeskundige
pi_73101011
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 14:46 schreef Dave7 het volgende:

[..]

Leuk goedkoop vakantiehuisje om op te knappen in Barcelona? Anders een knus appartementje misschien?
uhm, foutje?
pi_73101325
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 14:16 schreef Vandergeld het volgende:

[..]

Niet alleen Spanje, maar de gehele Westerse wereld zit over enkele jaren in een van de diepste depressies ooit.
Dat denkik ook

India en China zullen zich eraan kunnen onttrekken, het westen kan never de schulden meer betalen ook hyperinflatie brengt geen oplossing dan enkel zeer lage reele lonen
pi_73101382
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 15:04 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
uhm, foutje?
Je zit wel vlak bij het strand en busladingen toeristes, kost ook wat he!
pi_73108682

Denk dat we vanaf nu opveren om komende weken een top te zetten rond de 1.100.
pi_73109439
de koers loopt bijna nooit tot in de punte van de wegde we kunnen wellicht nog wat opveren maar dat moet dan wel snel gebeuren, wat ik overigens niet zie. ik denk dat we de top zon beetje gezet hebben.
National Suicide: How Washington is Destroying the American Dream
pi_73109582
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 20:18 schreef edwinh het volgende:
de koers loopt bijna nooit tot in de punte van de wegde we kunnen wellicht nog wat opveren maar dat moet dan wel snel gebeuren, wat ik overigens niet zie. ik denk dat we de top zon beetje gezet hebben.
Klopt maar er ligt nog een GAP open tussen 1075-1100 van vorig jaar oktober. Ik verwacht dat we deze nog wel even gaan dichten. Daarnaast denk ik dat dit wave 5 is en die moet ons hoger brengen dan Wave 3 (1080).

Vanaf steun toch alweer 5punten omhoog hoor.
pi_73112845
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 20:23 schreef M.Melandri het volgende:

[..]

Klopt maar er ligt nog een GAP open tussen 1075-1100 van vorig jaar oktober. Ik verwacht dat we deze nog wel even gaan dichten. Daarnaast denk ik dat dit wave 5 is en die moet ons hoger brengen dan Wave 3 (1080).

Vanaf steun toch alweer 5punten omhoog hoor.
Jij bent ook al voorstander van de Elliott wave?
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_73113143
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 22:10 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Jij bent ook al voorstander van de Elliott wave?
Ja ik heb wat artikelen van Bob Prechter gelezen en vind het een interessante theorie. Het is niet zo dat ik uitsluitend op EW handel hoor, maar wel een handig middel om de grote bewegingen te spotten.

Hoe kijk jij tegen EW aan?
pi_73113270
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 22:19 schreef M.Melandri het volgende:
maar wel een handig middel om de grote bewegingen te spotten.
Dat vind ik ook van alle MA's. Ik kan het alleen niet gebruiken om er een voordeel mee te behalen. Hands down voor de mensen die dat wel kunnen.
Ain't nothing to it but to do it.
Greece
pi_73114319
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 22:19 schreef M.Melandri het volgende:

[..]

Ja ik heb wat artikelen van Bob Prechter gelezen en vind het een interessante theorie. Het is niet zo dat ik uitsluitend op EW handel hoor, maar wel een handig middel om de grote bewegingen te spotten.

Hoe kijk jij tegen EW aan?
Ik zie EW met name als iets interessants, meer ook niet. Sinds het gedeeltelijk berust op subjectiviteit zul je gewoon veel verschillen zien qua resultaat. En dan is het lastiger om te zeggen of een bepaald systeem werkt. Je kunt het natuurlijk wel als 1 van de vele systemen gebruiken om meer inzicht te krijgen om te kijken welke richting het op zal gaan. Maar ik zelf gebruik EW niet.
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 22:23 schreef Mendeljev het volgende:

[..]

Dat vind ik ook van alle MA's. Ik kan het alleen niet gebruiken om er een voordeel mee te behalen. Hands down voor de mensen die dat wel kunnen.
Dat andere mensen het wel kunnen zegt niet dat het werkt . Een trade op een MA heeft relatief gezien niet een veel hogere kans dan een kop of munt spel.

Vanaf komende woensdagavond heb ik eindelijk weer eens een BB scherm voor mijn neus. Het is ook al wel weer even geleden, heb d'r weer zin an!
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
pi_73114991
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 22:56 schreef sitting_elfling het volgende:
Dat andere mensen het wel kunnen zegt niet dat het werkt . Een trade op een MA heeft relatief gezien niet een veel hogere kans dan een kop of munt spel.
Ik was een beetje sarcastisch. Het lijkt me namelijk uberhaupt scheef als je met een indicator die lagged een voorspellende waarde kunt creeren.
Ain't nothing to it but to do it.
Greece
pi_73116199
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 23:20 schreef Mendeljev het volgende:

[..]

Ik was een beetje sarcastisch. Het lijkt me namelijk uberhaupt scheef als je met een indicator die lagged een voorspellende waarde kunt creeren.
Maar, iets hoeft niet voorspellend te zijn, om goed geld op te leveren. Er zijn al veel TA's door de strontmolen gegaan vanwege hun erg lage succes rate percentage. Maar dat wil niet zeggen dat het geen geld oplevert.
Besides, bijna letterlijk alles wat TA gerelateerd is ondervind lag. Maarja, wat is voorspellende waarde? Je kunt het ook zien als iets een succesrate heeft boven de 50%.. toch?

Al met al een vrij zinloze discussie vrees ik, die uitgaat naar, "TA all the way! baby! " of " TA werkt toch helemaal niet joh!" Mensen zijn nu eenmaal vertrouwd op hun formules en systemen, en als ze daar geld uit weten te trekken, denken ze direct dat het systeem werkt, en zal elke kritiek op dat systeem een weerlegging krijgen.. Ten minste, dit ervaar ik zelf bij de meeste traders.
pi_73118116
iemand nog overnight/weekend gegaan?

ik zit short op .dji en .dax
heeft iemand m`n blauwe zakje gevonden, ik ben h`m al een tijdje kwijt.
mijnb telefoon nummer staat er op, dus bel even als je hem vind
pi_73118198
quote:
Op donderdag 24 september 2009 16:49 schreef edwinh het volgende:

[..]

jah eerst goed inlichten anders ben je snel van je centen af, min. bedrag, check naar een andere broker, binck heeft bij opties min. 11 euro, daar moet je dus niet wezen , ga naar todays broker geen min.bedrag wat verspreid kopen mogelijk maakt
je vergeet de maandelijkse 5 ¤ voor koersabo euronext beurzen
pi_73172610
Geen impulsieve daling op de EUR/USD, koersen van boven de 1.48 te verwachten de komende dagen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')