Nee, hij moet gewoon doorschijten. Hij moest toch zo nodig?quote:Op woensdag 16 september 2009 22:27 schreef Airlocker het volgende:
Wat wil je dan? Dat diegene tijdens het poepen opeens opstaat?
Nee, dat-ie zijn anus open gooit, al het onnodige eruit perst en hem vervolgens dichtknijpt. Dit alles binnen 5 minuten. En dus niet op zijn gemak harry potter deel 7 uit gaat lezen.quote:Op woensdag 16 september 2009 22:27 schreef Airlocker het volgende:
Wat wil je dan? Dat diegene tijdens het poepen opeens opstaat?
quote:Op woensdag 16 september 2009 22:28 schreef Smart-Einstein het volgende:
half uur schijten is heerlijk. Even lekker tot rust komen, krantje lezen, mail lezen etc etc.
Het ergste zijn de mensen die, als je lekker zit te bouten, aan de deur gaan rammelen en roepen: "ZIT JIJ DAAR??!!!"quote:Op woensdag 16 september 2009 22:28 schreef SuperwormJim het volgende:
Ik maak van het schijten ook altijd een hele happening: in het begin een boekje erbij, kopje koffie meenemen, laptop op schoot ... en genieten maar.
Ik vind je maar een beetje verzuurd.quote:Op woensdag 16 september 2009 22:29 schreef Rekkie het volgende:
Yeah rrrrrright.......
Altijd maar praatjes die PSV'ers!!!
Daar heb ik gelukkig geen last van. Ik schijt met de deur open.quote:Op woensdag 16 september 2009 22:30 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Het ergste zijn de mensen die, als je lekker zit te bouten, aan de deur gaan rammelen en roepen: "ZIT JIJ DAAR??!!!"
Nee, ik ben de fucking tuinkabouter zit er nu en die witte omgekeerde paddestoel is nu mijn huis, nou goed.
Ge kent de groete uit Braobant krijge, kut!quote:Op woensdag 16 september 2009 22:29 schreef Rekkie het volgende:
Yeah rrrrrright.......
Altijd maar praatjes die PSV'ers!!!
quote:Op woensdag 16 september 2009 22:31 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Daar heb ik gelukkig geen last van. Ik schijt met de deur open.
Truequote:
die dient ook om op te schijten jaquote:
Ook in openbare gelegenheden?quote:Op woensdag 16 september 2009 22:31 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Daar heb ik gelukkig geen last van. Ik schijt met de deur open.
quote:Op woensdag 16 september 2009 22:31 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ge kent de groete uit Braobant krijge, kut!
Neen. Hier enkele tips:quote:Op woensdag 16 september 2009 22:35 schreef dr.dunno het volgende:
ik ga er ook graag lekker voor zitten, ontspanning en de tijd nemen is de sleutel tot efficiënte stoelgang.
Ron Brandsteder zou hier zeer opgewonden van rakenquote:Op woensdag 16 september 2009 22:37 schreef Beauregard het volgende:
Een kijkje in het leven van DuTank en zijn boyfriend.
Echt een conclusie van iemand met een twee-cijferig IQ weer.quote:Op woensdag 16 september 2009 22:37 schreef Beauregard het volgende:
Een kijkje in het leven van DuTank en zijn boyfriend.
je hoeft mij geen tips over gezondheid (althans die onzin die je verkondigt) te geven hoor snotneus, check mijn profiel eens voor je blaatquote:Op woensdag 16 september 2009 22:37 schreef DuTank het volgende:
[..]
Neen. Hier enkele tips:
# Eet langzaam en kauw goed: het komt je spijsvertering ten goede.
# Vermijd bubbels. Koolzuurhoudende dranken zorgen voor evenveel bubbels in je darmen als in je glas en dat geeft een opgeblazen buik vol lucht en krampen…
# Vermijd tussendoortjes zodat je spijsverteringsstelsel even op adem kan komen.
# Gebruik niet te veel zout. Hierdoor houd je vocht vast en heb je binnen de kortste keren een buik om U tegen te zeggen. Bovendien is zout slecht voor de cholesterol, reden te meer om het gebruik ervan te minderen.
# Vermijd stress en zorg ervoor dat je ontspannen aan tafel gaat. Eet in een rustige omgeving, zeker niet voor televisie of terwijl je iets anders doet. Je darmen zullen aanzienlijk minder protesteren.
# Drink zoveel mogelijk water. Minstens anderhalve liter per dag, liefst niet tijdens de maaltijd. Ben je een sapjesfan? Slecht nieuws: je kan er beter niet te veel van drinken, de hoge zuurtegraad prikkelt de darmen.
# Verminder je melkverbruik: wat de reclames ook zeggen, melk verteert niet gemakkelijk en ligt vaak zwaar op de maag.
# BEWEEG! Duursporten zorgen ervoor dat je heel wat calorieën verbrandt, bovendien wordt je spijsvertering geoptimaliseerd, een platte buik is dus gegarandeerd.
Liever niet, ik heb al dagelijks te maken met dat volkquote:Op woensdag 16 september 2009 22:31 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ge kent de groete uit Braobant krijge, kut!
te hoog gegrepen voor jou he?quote:Op woensdag 16 september 2009 22:38 schreef DuTank het volgende:
[..]
Echt een conclusie van iemand met een twee-cijferig IQ weer.
Aldus een verschoppeling die een topic opent over schijten met z'n vriendje, paint incluis.quote:Op woensdag 16 september 2009 22:38 schreef DuTank het volgende:
[..]
Echt een conclusie van iemand met een twee-cijferig IQ weer.
quote:Op woensdag 16 september 2009 22:29 schreef Opperkwal het volgende:
[..]
Nee, dat-ie zijn anus open gooit, al het onnodige eruit perst en hem vervolgens dichtknijpt. Dit alles binnen 5 minuten. En dus niet op zijn gemak harry potter deel 7 uit gaat lezen.
Done! En nu eerst een half uurtje schijten.quote:
zou 't met een laserprinter doen en niet met een inkjetprinter, voor je het weet heb je die onzin anders straks echt op je reet achtergelaten.quote:Op woensdag 16 september 2009 23:46 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Done! En nu eerst een half uurtje schijten.
* Rekkie print dit topic voor leesvoer en afveegmiddel
quote:Op woensdag 16 september 2009 23:57 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
zou 't met een laserprinter doen en niet met een inkjetprinter, voor je het weet heb je die onzin anders straks echt op je reet achtergelaten.
En dan is het papier ook nog eens lekker warmquote:Op woensdag 16 september 2009 23:57 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
zou 't met een laserprinter doen en niet met een inkjetprinter, voor je het weet heb je die onzin anders straks echt op je reet achtergelaten.
Ja daar heb je wat aan als je eerst een half uur gaat schijtenquote:Op donderdag 17 september 2009 00:18 schreef classpc het volgende:
[..]
En dan is het papier ook nog eens lekker warm
Dan ga je ergens anders je MBO afmakenquote:Op woensdag 16 september 2009 22:44 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Liever niet, ik heb al dagelijks te maken met dat volk_!
kut
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |