Nee, hij moet gewoon doorschijten. Hij moest toch zo nodig?quote:Op woensdag 16 september 2009 22:27 schreef Airlocker het volgende:
Wat wil je dan? Dat diegene tijdens het poepen opeens opstaat?
Nee, dat-ie zijn anus open gooit, al het onnodige eruit perst en hem vervolgens dichtknijpt. Dit alles binnen 5 minuten. En dus niet op zijn gemak harry potter deel 7 uit gaat lezen.quote:Op woensdag 16 september 2009 22:27 schreef Airlocker het volgende:
Wat wil je dan? Dat diegene tijdens het poepen opeens opstaat?
quote:Op woensdag 16 september 2009 22:28 schreef Smart-Einstein het volgende:
half uur schijten is heerlijk. Even lekker tot rust komen, krantje lezen, mail lezen etc etc.
Het ergste zijn de mensen die, als je lekker zit te bouten, aan de deur gaan rammelen en roepen: "ZIT JIJ DAAR??!!!"quote:Op woensdag 16 september 2009 22:28 schreef SuperwormJim het volgende:
Ik maak van het schijten ook altijd een hele happening: in het begin een boekje erbij, kopje koffie meenemen, laptop op schoot ... en genieten maar.
Ik vind je maar een beetje verzuurd.quote:Op woensdag 16 september 2009 22:29 schreef Rekkie het volgende:
Yeah rrrrrright.......
Altijd maar praatjes die PSV'ers!!!
Daar heb ik gelukkig geen last van. Ik schijt met de deur open.quote:Op woensdag 16 september 2009 22:30 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Het ergste zijn de mensen die, als je lekker zit te bouten, aan de deur gaan rammelen en roepen: "ZIT JIJ DAAR??!!!"
Nee, ik ben de fucking tuinkabouter zit er nu en die witte omgekeerde paddestoel is nu mijn huis, nou goed.
Ge kent de groete uit Braobant krijge, kut!quote:Op woensdag 16 september 2009 22:29 schreef Rekkie het volgende:
Yeah rrrrrright.......
Altijd maar praatjes die PSV'ers!!!
quote:Op woensdag 16 september 2009 22:31 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Daar heb ik gelukkig geen last van. Ik schijt met de deur open.
Truequote:
die dient ook om op te schijten jaquote:
Ook in openbare gelegenheden?quote:Op woensdag 16 september 2009 22:31 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Daar heb ik gelukkig geen last van. Ik schijt met de deur open.
quote:Op woensdag 16 september 2009 22:31 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ge kent de groete uit Braobant krijge, kut!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |