Da's een leuke niet mijn heldenquote:
quote:
Of Crossfire. Crossfire.quote:
quote:
Aardigquote:
quote:
Die was voor Feijenoordquote:
Jij kent me te goedquote:
Wil ik wel een kopje koffie mee drinkenquote:
Ik klik nog ookquote:
Maar wel een unieke muzikant die altijd een goed sfeer in de zaal bracht het was direct gezellig als hij er wasquote:
quote:
Niet echt.quote:
quote:
Zijn niet op Youtube te vinden - anders had ik die direct geplaatstquote:Op woensdag 16 september 2009 22:45 schreef cafca het volgende:
Nog niemand iets van de Nozems geposts?
Zijn we stiekem niet allemaal een beetje egocentrisch?quote:
Natuurlijk. Maar dat is een ander subforumquote:Op woensdag 16 september 2009 22:53 schreef Lamon. het volgende:
Zijn we stiekem niet allemaal een beetje egocentrisch?
Ik zelf ookquote:Op woensdag 16 september 2009 22:47 schreef Doc het volgende:
[..]
Zijn niet op Youtube te vinden - anders had ik die direct geplaatst
Nooit iets mee gehad.quote:
Tuurlijk maar tong80 heeft het lef om zo'n topic te openenquote:Op woensdag 16 september 2009 22:53 schreef Lamon. het volgende:
Had-ie alquote:Op woensdag 16 september 2009 22:53 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Voor Tong:
Nooit meer gedraaid nadienquote:
Ik zag ze in 1980 in een tent.quote:Op woensdag 16 september 2009 23:49 schreef On het volgende:
Als je deze niet tof vind stap ik uit je fanclub.
Dit speelt mijn buurjongen als ie om half negen thuis komtquote:Op woensdag 16 september 2009 23:42 schreef Happel het volgende:
Dit is echt wat voor jou. Laat je gaan. Hoort die beat.
quote:Op woensdag 16 september 2009 23:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik zag ze in 1980 in een tent.
Dacht dat is wel een leuke band.
Geweldig nummer.
Maar dat je op je 54ste nog steeds je lippen smeert.
Wat denkt zijn oma wel niet ?
Ik word weer wakkerquote:Op donderdag 17 september 2009 00:08 schreef On het volgende:
[..]
Ongeveer hetzelfde als wat Brian Eno's oma dacht denk ik. Het zijn wel muzikale geniën.
Ik ga slapen.quote:
Dit herinner me ik niet meer. Was dat de tent toer ? Ik was toen ook pas 17quote:Op donderdag 17 september 2009 00:14 schreef On het volgende:
[..]
Ik ga slapen.
Ken je dit concert trouwens, is van het Berg en Bos festival. Veel oudere beelden kan ik niet van ze vinden. Vind het jammer dat ik toen pas over 8/9 jaar geboren zou worden.
Ik haatte dat en haat het nog steeds.quote:
Niet de beste Punk band maar wel de eerste in Hollandquote:
Ik geloof het niet, er zouden meer bands spelen die dag (oa gruppo sportivo). kan er verder echt heel weinig over vinden.quote:Op donderdag 17 september 2009 00:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dit herinner me ik niet meer. Was dat de tent toer ? Ik was toen ook pas 17
Valt me van je tegenquote:Op donderdag 17 september 2009 00:23 schreef tong80 het volgende:
[The Rolling Stones-Sympathy For The Devil]
Now we are speaking
quote:Op donderdag 17 september 2009 00:23 schreef On het volgende:
[..]
Ik geloof het niet, er zouden meer bands spelen die dag (oa gruppo sportivo). kan er verder echt heel weinig over vinden.Het werd nog uitgezonden op de Avro.
Geweldig nummerquote:
Een klassieker.quote:
quote:Op donderdag 17 september 2009 00:37 schreef isogram het volgende:
Dit was hun tweede nummer, tong...
De eerste was I'm Too Sexy, de derde Deeply Dippy.
Ook enig idee waarom ik dit nummer inzond?
Alleen met carnaval.quote:
Ik postte 'm al, maar ik denk dat Tong meer van de Therapy?-versie is.quote:
quote:Op donderdag 17 september 2009 14:34 schreef Quir het volgende:
Ik postte 'm al, maar ik denk dat Tong meer van de Therapy?-versie is.
volgens mij nietquote:Op donderdag 17 september 2009 14:34 schreef Quir het volgende:
[..]
Mijn dag is weer goed.quote:
Mooie hoes ook hè ?quote:
Ik wilde net posten dat jullie me te goed kennenquote:Op donderdag 17 september 2009 14:34 schreef Quir het volgende:
[..]
quote:
Uit 1964quote:
De concurrent van Rob de Nijs destijds. Mijn ma was al dertig maar verliefd op beiden.quote:
Nee lukte nietquote:Op donderdag 17 september 2009 20:20 schreef cafca het volgende:
[..]
Heb je de comments bij dit filmpje gezien?
Toen had ik idd een stijve bij het schuivelen met Carla van Steenbruggenquote:
De eerste LP die ik kocht was van AC/DCquote:
Kippenvelquote:Op donderdag 17 september 2009 21:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
De eerste LP die ik kocht was van AC/DC
Postte je niet ooit dat je een herinnering had aan dat nummer?quote:Op donderdag 17 september 2009 17:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik wilde net posten dat jullie me te goed kennen
Jawbox was mijn laatste CD die ik ooit kocht toen ik dacht dat ik opgelicht werd door de prijzen van CD'squote:Op donderdag 17 september 2009 23:00 schreef Aschkael het volgende:
Tong knows good music when it hits him with a two by four...in the face
Ja zag Therapy op Lowlands dat nummer spelen net nadat mijn pa was overleden.quote:Op donderdag 17 september 2009 21:53 schreef Quir het volgende:
[..]
Postte je niet ooit dat je een herinnering had aan dat nummer?
Ik wist dat het je favoriete Beatles nummer was, maar vind je deze ook goed?quote:
Wat denk je zelf ?quote:Op vrijdag 18 september 2009 21:01 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Ik wist dat het je favoriete Beatles nummer was, maar vind je deze ook goed?![]()
Ik denk wel dat je het goed vindt.. Ik hoop het toch iigquote:
Zou ik het ooit met John Peel oneens zijn ?quote:
Dan nog liever Mieke Telkampquote:
Goed gehooptquote:Op vrijdag 18 september 2009 21:06 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Ik denk wel dat je het goed vindt.. Ik hoop het toch iig
Hij heeft zelfs een zin uit dit nummer op zijn graf staanquote:Op zaterdag 19 september 2009 00:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zou ik het ooit met John Peel oneens zijn ?
Dat wist ik niet.quote:Op zaterdag 19 september 2009 00:59 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Hij heeft zelfs een zin uit dit nummer op zijn graf staan
quote:Op zaterdag 19 september 2009 13:28 schreef Trashcanman het volgende:
Excuses ik kan niet op alles reageren.quote:Op zaterdag 19 september 2009 11:25 schreef =HellFire= het volgende:
Ik vind het wel jammer dat tong compleet mijn nummers negeert terwijl hij nota bene bijvoorbeeld zelf nog Social Distortion-topic had geopend.![]()
Ik zal nog eens wat doen voor de mensheid. Puh!
Zal ik nog eens luisteren ?quote:
Net gedaan.quote:
quote:Op zaterdag 19 september 2009 17:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Net gedaan.
Sorry maar ik moet aan het oostblok denken met hun songfesival liedjes.
Luisterde je toen ook naar radio Veronica?quote:Op zondag 20 september 2009 00:12 schreef tong80 het volgende:
Ik droeg toen ook een broek met wijde pijpen
Legendarisch optreden. Engeland was in shock.quote:
Tuurlijk en naar Mi Amigo met een transistorradiootje onder mijn kussenquote:Op zondag 20 september 2009 00:13 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Luisterde je toen ook naar radio Veronica?
Hier wordt Tong niet blij van.quote:Op zondag 20 september 2009 00:15 schreef Quir het volgende:
En of je het leuk vindt of niet, deze komt hier te staan!
Now we are speaking.quote:
Wat een zeiknummer. Heb hun debuut elpee wel grijs gedraaid.quote:
De hond van Herman Brood heette Iggy en de tweede naam van zijn dochter is Pop.quote:
..quote:Op zondag 20 september 2009 00:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat een zeiknummer. Heb hun debuut elpee wel grijs gedraaid.
Maar dit is een begravenis nummer.
Ik haat arbeidsvitaminen.quote:Op zondag 20 september 2009 00:31 schreef Arn0 het volgende:
[..]
..![]()
Deze dan maar? De 'stripped' versie, imo de beste.
Hier word ik weer blij vanquote:Op zondag 20 september 2009 00:34 schreef Waaghals het volgende:
het origineel van Hollywood brats (new york dolls achtige band) staat nie meer op youtube
Helden uit mijn jeugd en ik krijg er nog kippenvel van.quote:Op zondag 20 september 2009 00:37 schreef Doc het volgende:
Ik vroeg me ook af of Tong80 deze stiekem ook wel leuk vond
Heb je Ice cream for crowe ook voor me ?quote:
Later niet echt hip meer, maar Surrender vind ik ook tof.quote:Op zondag 20 september 2009 00:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Helden uit mijn jeugd en ik krijg er nog kippenvel van.
U vraagt, wij draaienquote:Op zondag 20 september 2009 00:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb je Ice cream for crowe ook voor me ?
quote:Op zondag 20 september 2009 00:40 schreef Doc het volgende:
[..]
Later niet echt hip meer, maar Surrender vind ik ook tof.
(deze nog gezien? Post hier muziek die tong80 goed vindt )
Hoe kan ik de Earring niet goed vinden ?quote:
Don van Vlietquote:
Nelly the Elefant laatst nog ergens gepostquote:
Oe een top tien album.quote:
Beste pinkpop optreden ooit was van de UDS.quote:
quote:Op zondag 20 september 2009 00:29 schreef Doc het volgende:
Van die L7 weet ik het niet zeker - maar ik vind 'm tof. Radio Birdman en The Saints zijn zeker een Tong80 bands. Australian punk rules (zie ook eerder geposte Hard-Ons, Lime Spiders en Cosmic Psychoos)
Precies.quote:
GVD klinkt goed.quote:Op zondag 20 september 2009 00:55 schreef Waaghals het volgende:
ook af en toe wat nieuwere muziek luisteren tong
Eerder dit.quote:
nog een danquote:Op zondag 20 september 2009 00:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
GVD klinkt goed.
Foetus meets Fear Factory
gekozen tot album van de eeuw in Nederlandquote:
Ze hebben goed naar Joy Division geluisterdquote:Op zondag 20 september 2009 01:05 schreef Waaghals het volgende:
[..]
nog een dan
net nieuwe cd uit ook trouwens
Hij valt net buiten mijn eigen top10 maar het is natuurlijk wel een van de meest invloedrijke platenquote:Op zondag 20 september 2009 01:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
gekozen tot album van de eeuw in Nederland![]()
Een half blinde zwarte jood van één meter zestigquote:
Vreselijkquote:
Not my cup of teaquote:
quote:
Deze nog gezien, Tong? Of is het niks?quote:Op zondag 20 september 2009 00:37 schreef Crichton het volgende:
Zeker wel. Heb de LP.quote:Op zondag 20 september 2009 11:59 schreef Crichton het volgende:
[..]
Deze nog gezien, Tong? Of is het niks?
Mag ik mijn bekende anekdote nog een keer vertellen ?quote:
quote:Op maandag 21 september 2009 20:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mag ik mijn bekende anekdote nog een keer vertellen ?
Ik was in Geleen met vrienden de avond voor Pinkpop. Begin jaren 80.
We gingen naar hun cultureel centrum want er zouden bandjes spelen.
Wij hangend aan de bar natuurlijk eerst zuipen.
Hoorden we answering machine uit de zaal.
Wij gaan kijken want zulke covers zijn leuk.
In de zaal stonden een man of 20 verveeld naar de band te kijken.
Wij met ons blad bier achter in de zaal gaan zitten.
Zegt een vriend plots, is dat niet Paul Westenberg zelf
Bleken het te Replacements zelf te zijn.
Wij natuurlijk naar voren en het slechtste optreden maar gelijkertijd het leukste optreden van het weekend gezien. De drummer ging gitaarspelen en Paul ging drummen etc. Verder leuk covers verkrachten. Ze waren al goed aangeschoten en na afloop met ze door gegaan met drinken. Nog een chips gevecht gehouden in de aula
Sorry als ik het al ééns gemeld heb, maar vind het wel passen in dit topic.
Dat was idd de hevigste drinker.quote:Op dinsdag 22 september 2009 06:15 schreef schaap001 het volgende:
[..]
... meerdere malen en in diverse topics: maar ik kan er geen genoeg van krijgen.![]()
ik kom niet verder dan dat ik weleens met Tommy Stinson (kort) aan de bar heb gehangen in Melkweg Oude Zaal, maar hij was nergens in geinteresseerd, behalve in veel drank. Geef 'm eens ongelijk.
Wat ik dan weer wel cool van 'm vond, was dat 'ie daar dus ook nog moest spelen (in het voorprogramma van Jesse Malinquote:
De productie van Tim is niet zo best: die 'dunne' sound en die saus van galm. Da's inderaad bagger. Maar de nummers zijn brijlant: dat album moeten ze nou eens remixen naar Let It Be-standaard. Of zoals Pleased To Meet Me, dat was ook gelikt maar dan wél goed gedaan.quote:Hij werd trouwens kwaad dat ik Tim een goed album vond. Hij vond hetzelf bagger.
Ik was erbij en stond vooraan. Te ver vooraan het was één bak met geluid geen melodie in te ontdekken.quote:Op donderdag 24 september 2009 10:50 schreef schaap001 het volgende:
Hüsker Dü op Pinkpop in 1987
Ik sprak nog niet zolang geleden een dame die vertelde dat haar ouders haar hadden meegenomen naar deze PP editie toen ze 10 jaar oud was. Haar ouders wilden graag Hüsker Dü zien en zij heeft als klein meisje het hele optreden zitten huilen van de herrie.![]()
Mooi verhaal, wat jij, tong?
Turlijk mooiquote:
Metalheads, niggahz en mooiboysquote:Op donderdag 24 september 2009 19:31 schreef emokid het volgende:
Hoe kan iemand SRV niet goed vinden?
Waar zeg ik datquote:Op donderdag 24 september 2009 19:23 schreef Daywalk3r het volgende:
Haha Tong80 vind stevie ray vaughn niet goed. Dus heeft geen smaak! Doei!
quote:Op vrijdag 6 november 2009 02:47 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
ik vind het oprecht genant dat ik na circa 260 posts in dit topic nog moet plaatsen:
heb ik nog ergens op video, en op een gegeven kom ik door het beeld zeilen boven het dampende publiekquote:Op zondag 20 september 2009 00:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Beste pinkpop optreden ooit was van de UDS.
Filmpje ?
quote:Op vrijdag 6 november 2009 02:59 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
heb ik nog ergens op video, en op een gegeven kom ik door het beeld zeilen boven het dampende publiek
quote:Op vrijdag 6 november 2009 03:05 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
J. Mascis, Mike Watt, Jello Biafra. Hoezo no fun?
quote:Op vrijdag 6 november 2009 03:15 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
Mr. fucking Mike Watt en zijn missende manne, omdat hij net als Tong80 in de marine zat
Trusten.quote:Op vrijdag 6 november 2009 03:41 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
dan laat ik je achter met Mojo Nixon. In the basement of some bowling alley
"Debbie Gibson is pregant
with my two headed love child"
uit de tijd dat er nog alcohol in het Amerikaanse bier zat.
Zo fout, dat het goed is
Ook mooi. Ik heb het album.quote:
Verkeerd gegokt.quote:
De band is ook kut. McCarney heeft briljante nummers geschreven. Zijn laatste concert was cool. Toen was ie echt aan het rocken. Met Helter Skelter als hoogtepunt. Maar dit geslijm gaat langs me heen.quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:37 schreef Arn0 het volgende:
Shit. Ligt het aan de band of het nummer?
Hier doe je me wel een plezier meequote:Op vrijdag 6 november 2009 23:38 schreef Ixnay het volgende:
Is Social Distortion al voorbij gekomen?
Mja, daar noem je ook een nummer. Band On The Run (zowel het nummer als het album) is toch geweldig?quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
De band is ook kut. McCarney heeft briljante nummers geschreven. Zijn laatste concert was cool. Toen was ie echt aan het rocken. Met Helter Skelter als hoogtepunt. Maar dit geslijm gaat langs me heen.
Mul of Kintheyre. Mijn god.
Ik overdreef mijn excuses. Maar het blijft een tweederangs Beatlesquote:Op vrijdag 6 november 2009 23:42 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Mja, daar noem je ook een nummer. Band On The Run (zowel het nummer als het album) is toch geweldig?
Wings een kutte band noemen
Dan zijn ze nog steeds goedquote:Op vrijdag 6 november 2009 23:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik overdreef mijn excuses. Maar het blijft een tweederangs Beatles
Niet slechtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |