quote:
quote:Op woensdag 16 september 2009 19:41 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Bazending inderdaad.
Meters hoog de lucht in gooien en op de stoep laten klappen, frontje er weer op en hoppa! Alles doet het nog perfectos
Ik heb geen Nokia E71. Het is alleen wel één van de meest degelijke telefoons op dit moment.quote:Op woensdag 16 september 2009 19:42 schreef -skippybal- het volgende:
Oh, nu krijgen we zeker weer dat iedereen zijn telefoontype en OS gaat posten met een adoreersmiley. Het nieuwe bandjes opnoemen...
iig beter dan een iphone, die blaast zichzelf opquote:Op woensdag 16 september 2009 19:43 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ik heb geen Nokia E71. Het is alleen wel één van de meest degelijke telefoons op dit moment.
SE W810.. onverwoestbaar!quote:Op woensdag 16 september 2009 19:43 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ik heb geen Nokia E71. Het is alleen wel één van de meest degelijke telefoons op dit moment.
En niet die kleine kankerknopjes, of erger, een touchscreenquote:Op woensdag 16 september 2009 19:46 schreef Acinonyx het volgende:
Vroeger toen je telefoon nog gewoon om mee te bellen was waren ze veel steviger en fijner ook
Mijn HTC doet het al 1,5 jaarquote:Op woensdag 16 september 2009 19:41 schreef kikoooooo het volgende:
Nokia E71. Opgelost, slotje.
Bij zon bagger OS als windows mobile, hoort ook een kut telefoon, TS.
ik heb al een prachtig muziekgeval, dus nee dan hoef ik er geen halve extra bijquote:Op woensdag 16 september 2009 19:45 schreef beverton het volgende:
koop een iphone net zoals ik, die doen het super goed en je krijgt veel bitches
Die heb ik ook! Al 4 jaar maar tegenwoordig trilt ie niet meer als 'ie nog maar een half volle accu heeft en het knopje van de camera is kapot.quote:Op woensdag 16 september 2009 19:45 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
SE W810.. onverwoestbaar!
[ afbeelding ]
je houdt van degelijk spul, want je houdt van zundappquote:Op woensdag 16 september 2009 19:53 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Die heb ik ook! Al 4 jaar maar tegenwoordig trilt ie niet meer als 'ie nog maar een half volle accu heeft en het knopje van de camera is kapot.
lees mijn postquote:Op woensdag 16 september 2009 20:00 schreef Arceus1 het volgende:
Ik heb nog nooit een telefoon met een touch screen gehad , maar als iemand er wel 1 heeft gehad laat me dan even je ervaring weten , weet ik ook wat voor 'n mobiel ik later moet halen
Die heb/had ik. Hij kan zéker wel wat hebben, ben er alleen 2 maanden geleden mee in het water gesprongen.quote:
quote:Op woensdag 16 september 2009 20:07 schreef beverton het volgende:
[..]
je krijgt er veel bitches en ho's mee
Zie jij die bever op de achtergrondquote:Op woensdag 16 september 2009 20:10 schreef maarten66 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
staat beverton hier toevallig tussen?
stylushouder begon het bij, daarna ook bij de 3,5 mm aansluiting en ook 2 onder het klepje aan de zijkantenquote:Op woensdag 16 september 2009 20:17 schreef STRAWxBARRY het volgende:
Ik heb zelf ook een aantal maanden een Xperia X1.
Toptelefoontje, op het af en toe freezen na. Maar ja, het is Windows Mobile, wat wil je..
Die haarscheurtjes schijnen een veelvoorkomend euvel te zijn, die vaak beginnen op de plek waar de stylus zit. Ik heb het zelf nog niet meegemaakt, maar ik blijf het goed in de gaten houden.
Ja, heb daar enorm veel klachten over gelezen op verschillende fora etc.quote:Op woensdag 16 september 2009 20:32 schreef maarten66 het volgende:
[..]
stylushouder begon het bij, daarna ook bij de 3,5 mm aansluiting en ook 2 onder het klepje aan de zijkanten
klopt allemaal, ik heb een zilvere, en volgens xda-developers.com heeft daarvan 1/5 het probleemquote:Op woensdag 16 september 2009 20:37 schreef STRAWxBARRY het volgende:
[..]
Ja, heb daar enorm veel klachten over gelezen op verschillende fora etc.
Vandaar dat ik het ook heel goed in de gaten hou. Het schijnt dat de zwarte er een stuk minder last van heeft dan de zilveren versie, omdat die van ander materiaal gemaakt zou zijn ofzo,
Nee hoor, mij zul je nu even niet horen over een produkt van Apple.quote:Op woensdag 16 september 2009 19:42 schreef -skippybal- het volgende:
Oh, nu krijgen we zeker weer dat iedereen zijn telefoontype en OS gaat posten met een adoreersmiley. Het nieuwe bandjes opnoemen...
Neem er een met knopjes, dat roeleert die shit. Candybar wint van openklap wint van slide telefoon.quote:Op woensdag 16 september 2009 20:00 schreef Arceus1 het volgende:
Ik heb nog nooit een telefoon met een touch screen gehad , maar als iemand er wel 1 heeft gehad laat me dan even je ervaring weten , weet ik ook wat voor 'n mobiel ik later moet halen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |