Aha ok!quote:
Ja en dan heb ik mn gepainte hoofd hier staanquote:Op woensdag 16 september 2009 19:52 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee daar ging het niet omIk wilde een fopje maken
![]()
fopje![]()
What the....quote:Op woensdag 16 september 2009 19:53 schreef Maisnon het volgende:
Echt of niet...? wtf wtf![]()
![]()
dikke waarschuwing
AUWquote:Op woensdag 16 september 2009 19:53 schreef Maisnon het volgende:
![]()
dikke waarschuwing
Keep on running...quote:
Sommige mensen moeten ook niet zo stoer willen/proberen te doen.quote:Op woensdag 16 september 2009 19:53 schreef Maisnon het volgende:
![]()
dikke waarschuwing
En die L tussen V en KLB?quote:Op woensdag 16 september 2009 19:56 schreef Japsnars het volgende:
Breathtaking
Kraait:
"Welke
Lelijkerd
Weet
Een
Raadsel
Voor
KLB
te cReëren ?"
IQM!
quote:Op woensdag 16 september 2009 19:53 schreef Maisnon het volgende:
![]()
dikke waarschuwing
quote:
quote:
Papa-Papa-razzi ayequote:Op woensdag 16 september 2009 19:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
Mijn dochter vindt Boom boom pow en paparazzi leuk
Ik vind boom boom pow niksquote:Op woensdag 16 september 2009 19:59 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Papa-Papa-razzi aye
I gotta feeling is beter dan boom boom pow
Ik vind ze geen van beide leukquote:Op woensdag 16 september 2009 20:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vind boom boom pow niks
De baas aller bazen gebruikt een MacBook.quote:Op woensdag 16 september 2009 19:37 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een baas.En die Pacman-sticker naast het Apple-logootje.
quote:
Ik ben van paparazzi ook niet weg, maar dat gaat dan nog, boom boom pow niet.quote:Op woensdag 16 september 2009 20:05 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik vind ze geen van beide leuk
Vroegah.. Toen hadden ze nog leuke nummers
Iddquote:Op woensdag 16 september 2009 20:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ben van paparazzi ook niet weg, maar dat gaat dan nog, boom boom pow niet.
quote:Op woensdag 16 september 2009 19:53 schreef Maisnon het volgende:
![]()
dikke waarschuwing
Nee.quote:
Irritant geschreeuwquote:Op woensdag 16 september 2009 19:53 schreef Maisnon het volgende:
![]()
dikke waarschuwing
Wees eens maatschappelijk geïnteresseerd!quote:
Niet echt, ze laten die lui echt niet filmen bij het in elkaar zetten van zn gezicht...quote:
Ik heb alleen poppenkast gezien...quote:Op woensdag 16 september 2009 20:11 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Wees eens maatschappelijk geïnteresseerd!
Kopvoddentax. Kom op zeg. Als hij niet grappig was was het niet meer dan een schreeuwerige puber.quote:
PvdAquote:Op woensdag 16 september 2009 20:12 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Kopvoddentax. Kom op zeg. Als hij niet grappig was was het niet meer dan een schreeuwerige puber.
Ik ook.. Ik wil een ijsje!quote:
Zoals?quote:
het wordt nog mooier, thiemen stelt voor 2 euro tax per kilo kaas/vlees te heffenquote:Op woensdag 16 september 2009 20:12 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Kopvoddentax. Kom op zeg. Als hij niet grappig was was het niet meer dan een schreeuwerige puber.
Ik ook nietquote:Op woensdag 16 september 2009 20:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vind boom boom pow niks
Ik moest er om lachenquote:Op woensdag 16 september 2009 20:12 schreef Zotheid het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 16 september 2009 20:13 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
het wordt nog mooier, thiemen stelt voor 2 euro tax per kilo kaas/vlees te heffen
Over die partij wil ik het al helemaal niet hebben.quote:Op woensdag 16 september 2009 20:13 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
het wordt nog mooier, thiemen stelt voor 2 euro tax per kilo kaas/vlees te heffen
Dat word dus m'n eigen kaas makenquote:Op woensdag 16 september 2009 20:13 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |