Nee.quote:
Irritant geschreeuwquote:Op woensdag 16 september 2009 19:53 schreef Maisnon het volgende:
Echt of niet...? wtf wtf![]()
![]()
dikke waarschuwing
Wees eens maatschappelijk geïnteresseerd!quote:
Niet echt, ze laten die lui echt niet filmen bij het in elkaar zetten van zn gezicht...quote:
Ik heb alleen poppenkast gezien...quote:Op woensdag 16 september 2009 20:11 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Wees eens maatschappelijk geïnteresseerd!
Kopvoddentax. Kom op zeg. Als hij niet grappig was was het niet meer dan een schreeuwerige puber.quote:
PvdAquote:Op woensdag 16 september 2009 20:12 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Kopvoddentax. Kom op zeg. Als hij niet grappig was was het niet meer dan een schreeuwerige puber.
Ik ook.. Ik wil een ijsje!quote:
Zoals?quote:
het wordt nog mooier, thiemen stelt voor 2 euro tax per kilo kaas/vlees te heffenquote:Op woensdag 16 september 2009 20:12 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Kopvoddentax. Kom op zeg. Als hij niet grappig was was het niet meer dan een schreeuwerige puber.
Ik ook nietquote:Op woensdag 16 september 2009 20:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vind boom boom pow niks
Ik moest er om lachenquote:Op woensdag 16 september 2009 20:12 schreef Zotheid het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 16 september 2009 20:13 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
het wordt nog mooier, thiemen stelt voor 2 euro tax per kilo kaas/vlees te heffen
Over die partij wil ik het al helemaal niet hebben.quote:Op woensdag 16 september 2009 20:13 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
het wordt nog mooier, thiemen stelt voor 2 euro tax per kilo kaas/vlees te heffen
Dat word dus m'n eigen kaas makenquote:Op woensdag 16 september 2009 20:13 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |