abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72853567
quote:
Op donderdag 17 september 2009 20:55 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Dus jij komt dagelijks in contact met moslims die jou iets opdringen dan wel willen verplichten om islamitische regels te volgen?
Dat is het leven in de grote stad in Nederland
  donderdag 17 september 2009 @ 20:57:45 #277
262 Re
Kiss & Swallow
pi_72853627
quote:
Op donderdag 17 september 2009 20:56 schreef kopvoddentax het volgende:

[..]

nou ik heb er hier weinig last van eerlijk gezegd, maar goed
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_72853632
quote:
Op donderdag 17 september 2009 20:55 schreef Re het volgende:

[..]

een LOI cursus maakt het nog geen WO natuurlijk
Want, jij bent gezakt voor de LOI?
pi_72853681
quote:
Op donderdag 17 september 2009 20:56 schreef kopvoddentax het volgende:

Oh, nou, da's typisch, ik ben zo'n 4-5 maanden per jaar in Rotterdam en ik merk daar niets van. Hooguit zie ik een moskee in aanbouw heel, heel langzaam vorderen maar ik voel mij niet verplicht daar een keuze door te maken.

Ik wil daar wel meer over horen overigens, dan weet ik waar ik op moet letten voortaan.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 17-09-2009 20:59:23 ]
  donderdag 17 september 2009 @ 20:59:13 #280
262 Re
Kiss & Swallow
pi_72853722
quote:
Op donderdag 17 september 2009 20:57 schreef kopvoddentax het volgende:

[..]

Want, jij bent gezakt voor de LOI?
na 3x gehaald

nee, maar ik ken echt maar bar weinig WOers die op onze Geert stemmen hoor, ze ullen er vast wel tussenzitten, daar niet van
pi_72853731
quote:
Op donderdag 17 september 2009 20:58 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Oh, nou, da's typisch, ik ben zo'n 4-5 maanden per jaar in Rotterdam en ik merk daar niets van. Hooguit zie ik een moskee in aanbouw heel, heel langzaam vorderen maar ik voel mij niet verplicht daar een keuze door te maken.
Dat jij het niet wilt zien, betekent nog niet dat het er niet is.
pi_72853762
quote:
Op donderdag 17 september 2009 20:59 schreef kopvoddentax het volgende:

[..]

Dat je het niet wilt zien, betekent nog niet dat het er niet is.
Wat moet ik dan precies zien?
pi_72853802
quote:
Op donderdag 17 september 2009 20:59 schreef Re het volgende:

[..]

na 3x gehaald

nee, maar ik ken echt maar bar weinig WOers die op onze Geert stemmen hoor, ze ullen er vast wel tussenzitten, daar niet van
Wordt altijd zo overdreven hier op fok! De PVV is op wat WO'ers na, gewoon een gemiddelde Nederlander.
pi_72853887
quote:
Op donderdag 17 september 2009 20:59 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Wat moet ik dan precies zien?
Hoe de openbare ruimte aan het veranderen is. Heb je een vriendin? Moet je maar eens vragen, wat er allemaal tegen haar geroepen is, wanneer ze langs een groepje bontkraagjes is gelopen.
pi_72854063
quote:
Op donderdag 17 september 2009 20:32 schreef kopvoddentax het volgende:

[..]

In mijn omgeving is het juist andersom. De "tokkies" stemmen op de PVDA. De gene met een lagere opleiding stemmen ook PVDA of D66. En ik ken een paar HBO+ en WO mensen. Zij stemmen allen op de PVV Geen schulden, geen vervelend leven, alleen een pesthekel aan een dwangmatige religie.
Dan spreekt je omgeving de statistieken tegen.
  donderdag 17 september 2009 @ 21:06:32 #286
262 Re
Kiss & Swallow
pi_72854131
quote:
Op donderdag 17 september 2009 21:01 schreef kopvoddentax het volgende:

[..]

Hoe de openbare ruimte aan het veranderen is. Heb je een vriendin? Moet je maar eens vragen, wat er allemaal tegen haar geroepen is, wanneer ze langs een groepje bontkraagjes is gelopen.
bontkraagjes belasting
pi_72854157
quote:

[..]

Nee, je had het over een 'dwangmatige religie'. Kom dan eens met concrete voorbeelden waaruit blijkt dat je met allerlei dwangmatigheden wordt geconfronteerd in plaats van met het zoveelste lul-verhaaltje. Dank.
pi_72854176
quote:
Op donderdag 17 september 2009 21:05 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Dan spreekt je omgeving de statistieken tegen.
Dat klopt enerzijds, maar anderzijds laten de statistieken zien dat de PVV'er een gemiddelde Nederlander is, op een paar WO'ers na. In mijn omgeving is de PVV wat meer vertegenwoordigt idd.
pi_72854276
quote:

Niets.

Ja, sorry hoor maar ik heb dat nog nooit meegemaakt en als ik het meemaak dan reageer ik, mischien dat PVV'ers daar te laf voor zijn en uit schaamte daarover op Wilders stemmen
Goed mogelijk dat ik dat soort figuren intimideer en dat ze daarom zoiets niet doen.
Overigens heeft dat niets met de islam te maken maar alles met een gebrek aan opvoeding door de ouders, er staat nergens in de Koran dat dit soort gedrag toegestaan is.

Je ziet dat soort dingen ook alleen bij bepaalde groepen en bij moslims met andere ethniciteit niet.

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 17-09-2009 21:10:30 ]
pi_72854352
quote:
Op donderdag 17 september 2009 21:09 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Niets.

Ja, sorry hoor maar ik heb dat nog nooit meegemaakt en als ik het meemaak dan reageer ik. Goed mogelijk dat ik dat soort figuren intimideer en dat ze daarom zoiets niet doen.
Overigens heeft dat niets met de islam te maken maar alles met een gebrek aan opvoeding door de ouders, er staat nergens in de Koran dat dit soort gedrag toegestaan is.

Je ziet dat soort dingen ook alleen bij bepaalde groepen en bij moslims met andere ethniciteit niet.
Heeft wel met de Islam te maken. Die jongens krijgen van hun ouders te horen dat vrouwen zonder hoofddoek hoeren zijn. En dat je kaffirs gewoon mag uitschelden. Wij zijn immers varkens in hun ogen. Staat allemaal in dat sprookjesboekje van hun.
pi_72854398
Het grappige is dat je de islam niet hoeft te omarmen om Wilders te bekritiseren.

Dat WOers als kopvoddentax denken van wel, geeft wel iets aan over hun onderscheidend vermogen. Dat is namelijk heel laag. En dat vermogen wordt nog belast ook, door deze maakbaaheidsidealist uit Venlo.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_72854465
quote:
Op donderdag 17 september 2009 21:11 schreef El_Matador het volgende:
Het grappige is dat je de islam niet hoeft te omarmen om Wilders te bekritiseren.

Dat WOers als kopvoddentax denken van wel, geeft wel iets aan over hun onderscheidend vermogen. Dat is namelijk heel laag. En dat vermogen wordt nog belast ook, door deze maakbaaheidsidealist uit Venlo.
Ik ben overigens geen WO'er. Heb wel 2 HBO diploma's en heb een half jaar op uni gezeten (was niet mijn ding).
pi_72854467
quote:
Op donderdag 17 september 2009 21:11 schreef kopvoddentax het volgende:

Heeft wel met de Islam te maken. Die jongens krijgen van hun ouders te horen dat vrouwen zonder hoofddoek hoeren zijn. En dat je kaffirs gewoon mag uitschelden. Wij zijn immers varkens in hun ogen. Staat allemaal in dat sprookjesboekje van hun.
Flauwekul. En al stond het in het boek, who the fuck cares, in de Bijbel staan ook de nodige zaken die nogal vrouwonvriendelijk zijn, dat laten we ook niet toe.
Daar zit het verschil namelijk, je bek open doen en niet anoniem op een forum maar in diezelfde openbare ruimte die gasten aanspreken op hun gedrag. Maar nee, dat doen we niet, daar zijn we te laf voor. Bah.

Nah ja, whatever, ik ga naar de pub

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 17-09-2009 21:14:06 ]
pi_72854579
quote:
Op donderdag 17 september 2009 21:13 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Flauwekul. En al stond het in het boek, who the fuck cares, in de Bijbel staan ook de nodige zaken die nogal vrouwonvriendelijk zijn, dat laten we ook niet toe.
Daar zit het verschil namelijk, je bek open doen en niet anoniem op een forum maar in diezelfde openbare ruimte die gasten aanspreken op hun gedrag. Maar nee, dat doen we niet, daar zijn we te laf voor. Bah.
Dat heeft met verlichting te maken. Christenen zijn ietsje (understatement) genuanceerder in het interpreteren van hun boekje. Die verlichting in de Islam, is er niet en zal er ook nooit komen. Er zijn genoeg mensen dat soort jongens aanspreken, zij drinken nu hun maaltijd door een rietje. Nee, ik ga niet met straatvechters in discussie. Sue me.
pi_72854605
quote:
Op donderdag 17 september 2009 21:13 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Nah ja, whatever, ik ga naar de pub
Ach ja, dat is de 'beleefde werkelijkheid' hè. Aan relativeringsvermogen ontbreekt het PVV-stemmers vrijwel altijd.
pi_72854680
quote:
Op donderdag 17 september 2009 21:15 schreef kopvoddentax het volgende:

[..]

Dat heeft met verlichting te maken. Christenen zijn ietsje (understatement) genuanceerder in het interpreteren van hun boekje. Die verlichting in de Islam, is er niet en zal er ook nooit komen. Er zijn genoeg mensen dat soort jongens aanspreken, zij drinken nu hun maaltijd door een rietje. Nee, ik ga niet met straatvechters in discussie. Sue me.
Ja, want alle moslims in Nederland zijn nog zo orthodox als die in Iran.
pi_72854718
quote:
Op donderdag 17 september 2009 21:18 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Ja, want alle moslims in Nederland zijn nog zo orthodox als die in Iran.
Ja, dat klopt. Onlangs nog een artikel in de krant hierover. Zelfs hoogopeleide moslims zijn intollerant jegens de westerse maatschappij.
pi_72854827
quote:
Op donderdag 17 september 2009 21:19 schreef kopvoddentax het volgende:

[..]

Ja, dat klopt. Onlangs nog een artikel in de krant hierover. Zelfs hoogopeleide moslims zijn intollerant jegens de westerse maatschappij.

Linkje?
pi_72854924
quote:
Op donderdag 17 september 2009 20:54 schreef Ritmo het volgende:

[..]

En hij heeft best wat punten waar ergens iets inzit maar hoe meer je er hoort hoe idioter en onrealistischer ik hem ben gaan vinden met z'n kopvodtax als een van de laatste hoogtepunten.
iemand op een andere forum zei er dit erover en zo denk ik er ook over(hij verwoord het beter dan ik )

en volgens ondergetekende bedoelde Geert die 'hoofddoekjestax' ironisch c.q. cynisch. De Staat der Nederlanden is nooit te beroerd om door middel van een heffing dan wel een belasting de burgers een poot uit te draaien.(vleestax lol nee die is super bedacht...vandaar dat ik ook moest lachen om die kopvodentax.)

Het NSB journaal was er anders wel als de kippen bij om om zes uur 's
avonds dit voor het voetlicht te brengen - een politiek-correcte soundbite
om Geert Wilders toch vooral als xenofoob c.q. relifoob af te schilderen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')