Dan mag PUB ook wel daar blijven waar ze horen.quote:Op woensdag 16 september 2009 18:37 schreef swarmahoer het volgende:
hej kleine kinderen blijf gewoon lekker weg uit die pubsc, jullie hebben hier je eigen zandbak
quote:Op woensdag 16 september 2009 18:35 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Waar is dat juicyhill + kanye plaatje?
die heb ik hier t hele topic niet gezien, en afgelopen topic ook nietquote:Op woensdag 16 september 2009 18:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dan mag PUB ook wel daar blijven waar ze horen.
Die gaat vrij hard toch?quote:Op woensdag 16 september 2009 18:39 schreef Maisnon het volgende:
Hoeveel users zitten er eigenlijk in die PUB SC normaal? 4?
Klinkt als nog te veel werkquote:Op woensdag 16 september 2009 18:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Tis hier gezellig
[..]
Ik hoef dat allebei niet te doen
Ik moet ze registreren. Titel, auteur, datum, dat werk en alles in ons systeem zetten zodat het terug te vinden is.
Weg uit m'n zandbak jijquote:
quote:Op woensdag 16 september 2009 18:40 schreef IQM het volgende:
[..]
Hey, klein kind, blijf gewoon lekker weg uit de KLB SC, jij hebt je eigen zandbak.
Ik noem een Jotcha, ik noem een Myraelaquote:Op woensdag 16 september 2009 18:41 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
die heb ik hier t hele topic niet gezien, en afgelopen topic ook niet
Flikker op baggeruser, ik zie je hier nooit en wil dat ook niet zien.quote:
Gisteren.quote:Op woensdag 16 september 2009 18:41 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
die heb ik hier t hele topic niet gezien, en afgelopen topic ook niet
quote:
quote:
In mijn zandbak komen de laatste tijd irritante userts dus zoek ik nu een andere -leuke- zandbak, schijnbaar zit ik hier verkeerdquote:Op woensdag 16 september 2009 18:40 schreef IQM het volgende:
[..]
Hey, klein kind, blijf gewoon lekker weg uit de KLB SC, jij hebt je eigen zandbak.
Oké, mooi, dan kunnen we de woorden van swarmahoer dus ook vergeten en naar hartelust in de PUBSC posten. Thanks dat je het even bevestigt via de woorden van Lakitu.quote:
Kijk je even opzijquote:Op woensdag 16 september 2009 18:41 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Flikker op baggeruser, ik zie je hier nooit en wil dat ook niet zien.
Ik dacht dat jij boven dat soort zouteloze scheldpartijen zou staan.quote:Op woensdag 16 september 2009 18:41 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Flikker op baggeruser, ik zie je hier nooit en wil dat ook niet zien.
Goed gezien. Deze SC is niet leuk. Hier verdedigen we geen mods tot in den treure:quote:Op woensdag 16 september 2009 18:43 schreef nijnja het volgende:
[..]
In mijn zandbak komen de laatste tijd irritante userts dus zoek ik nu een andere -leuke- zandbak, schijnbaar zit ik hier verkeerd
quote:
quote:
Ok, mooi. Dus ik heb gelijk. Kom niet zeiken als je me daar ziet, je hebt het nu zelf gezegd.quote:
Heerlijk, hoe je sommige mensen kan vastlullen met hun eigen woorden.quote:Op woensdag 16 september 2009 18:44 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ok, mooi. Dus ik heb gelijk. Kom niet zeiken als je me daar ziet, je hebt het nu zelf gezegd.
Vunzige, Vrolijke KLaagBaak Liefde.quote:Op woensdag 16 september 2009 18:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
O, en niemand vraagt wat de TT betekent
Ik kan er wel van genieten jaquote:Op woensdag 16 september 2009 18:44 schreef IQM het volgende:
[..]
Heerlijk, hoe je sommige mensen kan vastlullen met hun eigen woorden.
Ik krijg er geld voorquote:Op woensdag 16 september 2009 18:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Klinkt als nog te veel werk
Ik heb anders niks dan respect voor swarmahoer!quote:Op woensdag 16 september 2009 18:44 schreef IQM het volgende:
[..]
Goed gezien. Deze SC is niet leuk. Hier verdedigen we geen mods tot in den treure:
[..]
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |