Ja ik kende 2MD niet zo goed, en Boys Noize wel. Maar Boys Noize viel hard tegen en Maik zit steeds te kutten over 2MD. Maar ja het was gewoon kut toen. Heb ook echt niet genoten van Boys Noize door bepaalde mensen.quote:Op woensdag 16 september 2009 17:48 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
In wiskundige formule:
2MD > Boys Noize
Justice > 2MD
Weet je wat nou jammer is? Dat alle dingen die ik echt supergraag wil zien in verschillende zalen staan.quote:
Doe eens normaalquote:
Respect voor Nijnquote:
Ik heb het geluk dat ik toevallig iemand ken die ik bijna nooit zie die dat soort feestjes altijd wel vet vind en die ook geld heeft.quote:Op woensdag 16 september 2009 17:48 schreef TC_Artemis het volgende:
[..]
Nee helaas nietzoals ik al zei: ik wil heel graag en de lineup is super, en aan je muzieksmaak te zien staan we toch in dezelfde area
quote:Op woensdag 16 september 2009 17:52 schreef Onorgineel het volgende:
Ja, ik probeer in z'n broekje te komen
quote:Op woensdag 16 september 2009 17:46 schreef Noortje. het volgende:
Ik heb 2MD gemist op Werchter omdat Boys Noize en omdat huilen want gefrustreerd.
quote:Op woensdag 16 september 2009 17:48 schreef Japsnars het volgende:
Schade dat ik op RW naar Boys Noize ben geweest IPV 2manydj's.
Boys Noize was verder wel hartstikke goed op RW hoor, misschien ervaarde jij het wat minder door 'die bepaalde mensen' maar het was wel echt heel tof.quote:Op woensdag 16 september 2009 17:50 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ja ik kende 2MD niet zo goed, en Boys Noize wel. Maar Boys Noize viel hard tegen en Maik zit steeds te kutten over 2MD. Maar ja het was gewoon kut toen. Heb ook echt niet genoten van Boys Noize door bepaalde mensen.
Niks tegen homo's maar iets tegen een konijnquote:Op woensdag 16 september 2009 17:53 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Over kortzichtige mensen gesproken.
De sfeer was geweldig maar ik vond wel dat ze steeds dezelfde beat hadden en verder niet zoveel variatie. Heb me op zich wel vermaakt maar je hebt gelijk, beetje zonde. Maar hopelijk herhaling op ILT en dan wel hard los.quote:Op woensdag 16 september 2009 17:53 schreef Japsnars het volgende:
[..]
[..]
[..]
Boys Noize was verder wel hartstikke goed op RW hoor, misschien ervaarde jij het wat minder door 'die bepaalde mensen' maar het was wel echt heel tof.
De sfeer was ook beter dan bij 2ManyDJ's omdat Boys Noize in de Marquee stond (Tent > Openlucht)
quote:Op woensdag 16 september 2009 17:54 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Niks tegen homo's maar iets tegen een konijn
Dierenseks
Wat ga je nou meteen janken en noten, ik zeg alleen dat je net zo goed die ander open had kunnen laten.quote:
Besta je nog?quote:
quote:
O damn, ik wist niet dat de mods in PUB heilig zijnquote:
Dat zei 'ie zelf ook alleen hij gooide hem toch dicht.quote:Op woensdag 16 september 2009 17:55 schreef Japsnars het volgende:
[..]
ik zeg alleen dat je net zo goed die ander open had kunnen laten.
Nijn welquote:Op woensdag 16 september 2009 17:56 schreef Japsnars het volgende:
[..]
[..]
O damn, ik wist niet dat de mods in PUB heilig zijn
Omdat het NFS is.quote:Op woensdag 16 september 2009 17:57 schreef RoBro het volgende:
waarom vind ik nfs shift maar een matige game
Omdat hij nog niet uit isquote:Op woensdag 16 september 2009 17:57 schreef RoBro het volgende:
waarom vind ik nfs shift maar een matige game
Ja, ik snap er ook geen bal meer vanquote:Op woensdag 16 september 2009 17:56 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Dat zei 'ie zelf ook alleen hij gooide hem toch dicht.
omdat hij allang uit isssssssssssssssssquote:Op woensdag 16 september 2009 17:58 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Omdat hij nog niet uit isDownload die Batman Asyrum nog wat. Die blijkt heel goed te zijn.
En die NFS Shift heeft trouwens echt de lelijkste cover ever
Naja, hij was in ieder geval niet zo goed als Tigaquote:Op woensdag 16 september 2009 17:55 schreef Noortje. het volgende:
[..]
De sfeer was geweldig maar ik vond wel dat ze steeds dezelfde beat hadden en verder niet zoveel variatie. Heb me op zich wel vermaakt maar je hebt gelijk, beetje zonde. Maar hopelijk herhaling op ILT en dan wel hard los.
Ja, op LL was er geen bal aan.quote:Op woensdag 16 september 2009 17:59 schreef TC_Artemis het volgende:
The proxyfake blood
deadmau5
bloody beetroots
Crookers is live niet zo interessant.
quote:Op woensdag 16 september 2009 17:59 schreef RoBro het volgende:
[..]
omdat hij allang uit isssssssssssssssss
Games/PC ISO Need For Speed Shift-RELOADED
2009-09-15 16:26:41
Ik besta nog, en fijnquote:Op woensdag 16 september 2009 17:55 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Besta je nog?![]()
Je foto's maken het goed
Als je bans ook pas na 10 minuten verstuurd worden...:')quote:
Gezien op LLquote:Op woensdag 16 september 2009 18:03 schreef TC_Artemis het volgende:
what that sound?
i like that sound!
i love that sound!
Die Bravo was elke nacht zó relaxed. En die kubussen vond ik wel wat toevoegen aan het sfeertjequote:Op woensdag 16 september 2009 18:06 schreef TC_Artemis het volgende:
[..]
JAwas vet. Beter volgend jaar mr oizo met een liveset ofzo.
Ik heb echt zwaar staan spacen op die kubussenquote:Op woensdag 16 september 2009 18:07 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Die Bravo was elke nacht zó relaxed. En die kubussen vond ik wel wat toevoegen aan het sfeertje
quote:Op woensdag 16 september 2009 18:08 schreef TC_Artemis het volgende:
[..]
Ik heb echt zwaar staan spacen op die kubussenvoor crookers heb ik er echt een half uur naar staan staren ofzo
Neequote:Op woensdag 16 september 2009 18:10 schreef Mr.DD het volgende:
[..]Was je ook nog bij Balkan beats met die bamboeplanten en de piepschuimsneeuw?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |