Vooral contraproductief. Die hoofddoekjesbelasting kun je gewoon niet serieus nemen. Doe dat dan ook niet; maak het volslagen belachelijk in de kamer. Veel effectiever.quote:Op woensdag 16 september 2009 17:29 schreef Meddo het volgende:
[..]
Nee hoor, ik vind hem ook wel wat xenofobisch en racistisch. Maar vergelijkingen met het nazisme vind ik belachelijk.
Vraag maar na in Westerbork.quote:Op woensdag 16 september 2009 17:29 schreef venomsnake het volgende:
Hoe komen ze er in godsnaam bij dat wij een Joodse traditie in dit land hebben?
Wie vinden dat allemaal geweldigquote:Op woensdag 16 september 2009 17:29 schreef Nielsch het volgende:
De opkomst van de nieuwe Anton Mussert en we vinden het allemaal geweldig...
Prachtig inderdaad!quote:Op woensdag 16 september 2009 17:31 schreef wdn het volgende:
GEWELDIG
"Wil hij zijn principes verkopen voor 1000 euro"
Mooi bedacht.
De mensen die op Wilders stemmen...quote:Op woensdag 16 september 2009 17:31 schreef Gromit het volgende:
[..]
Wie vinden dat allemaal geweldig
Ik dacht "zonder sesamstraat", maarja.quote:Op woensdag 16 september 2009 17:31 schreef Falco het volgende:
Ik wist gewoon dat de volgende TT Kopvoddentax zou hebben.
Jups! KNETTERGEK.quote:
quote:Op woensdag 16 september 2009 17:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
"Sesamstraat vervalt." Het is toch net begonnen?
Het is sterk zat. Ze heeft gewoon gelijk, alles wat Wilders roept wijst op een man die een cultuur voor ogen heeft welke "juist" en "Christelijk-Joods" is en wil dat via wetgeving afdwingen. Dat is precies wat in Iran ook gebeurd.quote:
Mensen worden toch wel wakker als ze dit zien?quote:Op woensdag 16 september 2009 17:32 schreef Nielsch het volgende:
[..]
De mensen die op Wilders stemmen...
dat is goddank nog steeds een minderheid in dit landquote:Op woensdag 16 september 2009 17:32 schreef Nielsch het volgende:
[..]
De mensen die op Wilders stemmen...
Op welke planeet?quote:Op woensdag 16 september 2009 17:33 schreef voice-over het volgende:
Wilders is een duidelijke winnaar van de AB.
Hij zou inderdaad winnen als dit cabaret was.quote:Op woensdag 16 september 2009 17:33 schreef voice-over het volgende:
quote:Op woensdag 16 september 2009 17:33 schreef voice-over het volgende:
"Je bent alleen vrij als je precies doet zoals wij!"quote:Op woensdag 16 september 2009 17:33 schreef Morendo het volgende:
Wilders is gewoon een ouderwetse feminist.
Rita is vandaag scherpquote:Op woensdag 16 september 2009 17:34 schreef Sloggi het volgende:
Rita zegt iets verstandigs! Als ze 1000 euro betalen is het wel OK?
quote:MaximeVerhagen Twitteren mag niet in de kamer van de voorzitter, dus gaan tweets per briefje naar mn woordvoerder die ze online zet
Ja wat ze zegt is korrekt maar ze maakt geen indrukquote:Op woensdag 16 september 2009 17:33 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Het is sterk zat. Ze heeft gewoon gelijk, alles wat Wilders roept wijst op een man die een cultuur voor ogen heeft welke "juist" en "Christelijk-Joods" is en wil dat via wetgeving afdwingen. Dat is precies wat in Iran ook gebeurd.
Nee hoor, het is wat ongenuanceerd, maar de Islam (lees: achterlijke cultuur ) kunnen we missen als kiespijn in Nederland. Dus ieder voorstel dat daar aan bij kan dragen, is wat mij betreft een goed voorstel.quote:Op woensdag 16 september 2009 17:33 schreef Route66runner het volgende:
[..]
Mensen worden toch wel wakker als ze dit zien?
quote:Op woensdag 16 september 2009 17:35 schreef sander-3 het volgende:
Ze moeten die lappen gewoon verbieden ipv dit soort onzin.
Dit is alleen maar voer voor tokkies hoor..quote:Op woensdag 16 september 2009 17:34 schreef Meddo het volgende:
Als je nu nog op Wilders gaat stemmen
Ja.quote:Op woensdag 16 september 2009 17:36 schreef JernyBodal het volgende:
http://www.watkostdemassaimmigratie.nl/
bestaat inderdaad al!
In virtuele zetels dadelijk wel ja.quote:Op woensdag 16 september 2009 17:33 schreef voice-over het volgende:
Ik denk het haast niet.quote:Op woensdag 16 september 2009 17:37 schreef SCH het volgende:
Er zullen nu toch wel veel PVV-stemmers afhaken?
en net als toen, durft niemand hem echt aan te pakkenquote:Op woensdag 16 september 2009 17:36 schreef IHVK het volgende:
ik wist het wel. De moslims zijn schuldig aan de crisis. Net als de joden in de jaren '30.
Think again.quote:Op woensdag 16 september 2009 17:37 schreef SCH het volgende:
Welnee. Velen moeten gewoon niks van de islam hebben en dat heeft hele goede, uiteenlopende redenen.quote:Op woensdag 16 september 2009 17:33 schreef Route66runner het volgende:
[..]
Mensen worden toch wel wakker als ze dit zien?
Vast, maar er zullen ook velen gewoon op hem stemmen.quote:Op woensdag 16 september 2009 17:37 schreef SCH het volgende:
Ik ook.quote:Op woensdag 16 september 2009 17:36 schreef Derfel het volgende:
ik zit er bijna over te denken om zelf met een hoofddoek rond te gaan lopen buiten
die staan juichend voor de tv, alsof het een WK-finale betreft en ze het Nederlands Elftal staan toe te juichen. Dit natuurlijk onder het drinken van een aldi-biertje en het regelmatig high-fiven van elkaar bij elke "grap" van Wilders.quote:Op woensdag 16 september 2009 17:37 schreef SCH het volgende:
Ja, duh. Je bent wel een hele simpele als je eerst en plein public iets dergelijks aankondigt en over een maandje kijkt of je dat adres nog kunt registreren.quote:Op woensdag 16 september 2009 17:37 schreef ethiraseth het volgende:
Hij heeft die site echt geregistreerd.
Inderdaad..quote:Op woensdag 16 september 2009 17:38 schreef Lonaa het volgende:
Haha 1-0.
"vingers wie dat nog meer gehoord hebben"
zélfs als je dit vindt.. dan is Wilders een zichzelf overschreeuwende charlatan die vooral telegraafkrantenkoppen uitbraakt, maar niets kan onderbouwenquote:Op woensdag 16 september 2009 17:37 schreef JernyBodal het volgende:
[..]
Welnee. Velen moeten gewoon niks van de islam hebben en dat heeft hele goede, uiteenlopende redenen.
Mensen laten zich echt niet dwingen om een bende intolerente criminelen te tolereren.
Een bijzonder slechte vergelijking. Moslims hebben dit echt helemaal aan zichzelf te wijten. En aan linksen, die het zogenaamd goed met hen voorhadden, maar die hen straks, als het eenmaal losgaat, ook zullen laten barsten.quote:Op woensdag 16 september 2009 17:36 schreef IHVK het volgende:
ik wist het wel. De moslims zijn schuldig aan de crisis. Net als de joden in de jaren '30.
Meestal scheer ik 1x per 6-8 weken, maar misschien nu maar eens een jaar laten staan ja.quote:Op woensdag 16 september 2009 17:38 schreef IHVK het volgende:
Misschien moet ik een haatbaard laten staan.
Jullie nemen het allemaal iets te serieus geloof ik. Bovendien kan het je bakken met geld gaan kosten.quote:
De enigen die denken dat moslims het land komen "koloniseren" zijn mensen zoals jij, die overal enge terroristen zien.quote:Op woensdag 16 september 2009 17:39 schreef JernyBodal het volgende:
[..]
Een bijzonder slechte vergelijking. Moslims hebben dit echt helemaal aan zichzelf te wijten. En aan linksen, die het zogenaamd goed met hen voorhadden, maar die hen straks, als het eenmaal losgaat, ook zullen laten barsten.
Ja, dat krijg je er nou van als je als minderheid denkt een land te kunnen koloniseren. Dan ga je nat.
Ik denk dat het nu ongeveer wel tijd is om het serieus te nemen.quote:Op woensdag 16 september 2009 17:39 schreef Morendo het volgende:
[..]
Jullie nemen het allemaal iets te serieus geloof ik. Bovendien kan het je bakken met geld gaan kosten.
Lijkt me sterk want dan heb je ook geen internet.quote:Op woensdag 16 september 2009 17:40 schreef wdn het volgende:
Hahahaha en wie heeft hier geen politiek 24?
Sprak Napoleon Engels?quote:Op woensdag 16 september 2009 17:39 schreef teamlead het volgende:
[..]
zélfs als je dit vindt.. dan is Wilders een zichzelf overschreeuwende charlatan die vooral telegraafkrantenkoppen uitbraakt, maar niets kan onderbouwen
Zal allemaal best. Maar er staat niks fatsoenlijkers tegenover.quote:Op woensdag 16 september 2009 17:39 schreef teamlead het volgende:
[..]
zélfs als je dit vindt.. dan is Wilders een zichzelf overschreeuwende charlatan die vooral telegraafkrantenkoppen uitbraakt, maar niets kan onderbouwen
Ik denk dat we inmiddels wel serieus moeten worden, Wilders blijft wel volhouden namelijk.quote:Op woensdag 16 september 2009 17:39 schreef Morendo het volgende:
[..]
Jullie nemen het allemaal iets te serieus geloof ik. Bovendien kan het je bakken met geld gaan kosten.
nee hoor, ik ben geen moslim, dan kost het nietsquote:Op woensdag 16 september 2009 17:39 schreef Morendo het volgende:
[..]
Zal allemaal wel. Maar om uit niet religieuze motieven een hoofddoekje te dragen, louter om een 'statement' te maken, dat gaat mij wat te ver.quote:Op woensdag 16 september 2009 17:40 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik denk dat het nu ongeveer wel tijd is om het serieus te nemen.
Ziggo levert het. upc ook?quote:Op woensdag 16 september 2009 17:40 schreef IHVK het volgende:
[..]
Lijkt me sterk want dan heb je ook geen internet.
Het is wmb een legitieme issue, die beslist niet een PVV exclusive is.quote:Op woensdag 16 september 2009 17:41 schreef IHVK het volgende:
[..]
Die wordt om de zoveel tijd naar boven gehaald..
Beetje slaapverwekkend aan het worden.
\quote:Op woensdag 16 september 2009 17:43 schreef teamlead het volgende:
loopt die stream op politiek24 nu achter
Ik ga niet een hoofddoek dragen louter om een statement te maken.quote:Op woensdag 16 september 2009 17:42 schreef Morendo het volgende:
[..]
Zal allemaal wel. Maar om uit niet religieuze motieven een hoofddoekje te dragen, louter om een 'statement' te maken, dat gaat mij wat te ver.
Ga eens kijken in de oude wijken, dan zul je zien dat die kolonisatie gewoon waarheid is. Alle kerken gesloten, op elke hoek van de straat een moskee en die paar autochtonen die er nog wonen hebben òf geen andere keuze òf zijn al verdhimmificeerd.quote:Op woensdag 16 september 2009 17:40 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
De enigen die denken dat moslims het land komen "koloniseren" zijn mensen zoals jij, die overal enge terroristen zien.
Ja, die swoarmaboer op de hoek is echt van plan mij te koloniseren. Ook is hij hard aan het bedenken hoe hij de sharia in kan voeren, en hoe hij al die geile studentjes in een burka krijgt. Geheel terecht dat de straten worden schoongeveegd van mensen zoals hij, en dat de straat op hem wordt terugveroverd.quote:Op woensdag 16 september 2009 17:39 schreef JernyBodal het volgende:
[..]
Een bijzonder slechte vergelijking. Moslims hebben dit echt helemaal aan zichzelf te wijten. En aan linksen, die het zogenaamd goed met hen voorhadden, maar die hen straks, als het eenmaal losgaat, ook zullen laten barsten.
Ja, dat krijg je er nou van als je als minderheid denkt een land te kunnen koloniseren. Dan ga je nat.
Hier op internet stottert hij enorm.quote:Op woensdag 16 september 2009 17:42 schreef IHVK het volgende:
[..]
Wel in het digitale pakket. Maar je kan ook online kijken.
Niet koste wat het kost. Maar volgens mij heb jij hem ook net gehoord of niet dan?quote:Op woensdag 16 september 2009 17:42 schreef ExTec het volgende:
[..]
Het is wmb een legitieme issue, die beslist niet een PVV exclusive is.
Maar dat boeit, belachelijk maken, koste wat het kost, who cares
Nee, veel mensen zijn het zat. Dus jullie kunnen met z'n allen gaan huilen als een klein kind. Bij de verkiezingen, krijgen we de stem van het volk te zien. Dat jullie dat niet leuk gaan vinden, lijkt mij een understatement.quote:Op woensdag 16 september 2009 17:37 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Vast, maar er zullen ook velen gewoon op hem stemmen.
Afzeiken op buitenlanders lijkt mode tegenwoordig.
Dan heb je Pechtoldquote:Op woensdag 16 september 2009 17:43 schreef El_Matador het volgende:
Ik heb niet alles gevolgd, pas net ingeschakeld helaas. Maar wat een mongool, wil die hoofddoekjes belasten?
Halsema had 100% gelijk.
Verdonk valt hem ook goed aan.
Het is natuurlijk net zo goed ook ludiek bedoeldquote:Op woensdag 16 september 2009 17:43 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik ga niet een hoofddoek dragen louter om een statement te maken.Maar die neiging krijg ik altijd wel een beetje zeg maar.
Weg met China Town!quote:Op woensdag 16 september 2009 17:43 schreef JernyBodal het volgende:
[..]
Ga eens kijken in de oude wijken, dan zul je zien dat die kolonisatie gewoon waarheid is. Alle kerken gesloten, op elke hoek van de straat een moskee en die paar autochtonen die er nog wonen hebben of geen andere keuze of zijn al verdhimmificeerd.
Ja, hij was daarin doodserieus. Hij wil er zelfs een initiatief-wetvoorstel over indienen, geloof ik.quote:Op woensdag 16 september 2009 17:43 schreef El_Matador het volgende:
Ik heb niet alles gevolgd, pas net ingeschakeld helaas. Maar wat een mongool, wil die hoofddoekjes belasten?
dikke gaapquote:Op woensdag 16 september 2009 17:44 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Ja, die swoarmaboer op de hoek is echt van plan mij te koloniseren. Ook is hij hard aan het bedenken hoe hij de sharia in kan voeren, en hoe hij al die geile studentjes in een burka krijgt. Geheel terecht dat de straten worden schoongeveegd van mensen zoals hij, en dat de straat op hem wordt terugveroverd.
Lang leve de Grote Schoonmaak!
Verdonk goed? Ik vond haar dramatischquote:Op woensdag 16 september 2009 17:43 schreef El_Matador het volgende:
Halsema had 100% gelijk.
Verdonk valt hem ook goed aan.
Ik prefereer Endlösung.quote:Op woensdag 16 september 2009 17:44 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Lang leve de Grote Schoonmaak!
pak zout bedoel jequote:Op woensdag 16 september 2009 17:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
Die Hamer heeft toch ook een uitstraling van een pak suiker.
Goede puntenquote:Op woensdag 16 september 2009 17:45 schreef Igen het volgende:
[..]
Ja, hij was daarin doodserieus.
De meest opmerkelijke citaten over immigratie, die je hebt gemist:
"de straten terugveroveren"
"kopvoddentax" van 1000 euro
"grote schoonmaak"
"hoofddoekjes die het landschap vervuilen"
"de vervuiler betaalt"
"de meeste moslims zijn immigranten" en "die komen voor uitkeringen"
Hadden we het erover of kritiek op het kwartje van kok legitiem was, of niet?quote:Op woensdag 16 september 2009 17:44 schreef IHVK het volgende:
[..]
Niet koste wat het kost. Maar volgens mij heb jij hem ook net gehoord of niet dan?
Verschrikkelijk zeg.quote:Op woensdag 16 september 2009 17:43 schreef JernyBodal het volgende:
[..]
Ga eens kijken in de oude wijken, dan zul je zien dat die kolonisatie gewoon waarheid is. Alle kerken gesloten, op elke hoek van de straat een moskee en die paar autochtonen die er nog wonen hebben òf geen andere keuze òf zijn al verdhimmificeerd.
En overal hoofddoekjes, die nare hoofddoekjes.
Nee we hadden het erover of ik hem koste wat het kost belachelijk maak of niet.quote:Op woensdag 16 september 2009 17:46 schreef ExTec het volgende:
[..]
Hadden we het erover of kritiek op het kwartje van kok legitiem was, of niet?
Nou ja, het is knap dat Hamer zelfs tegenover Wilders de PvdA slecht naar voren brengt.quote:Op woensdag 16 september 2009 17:44 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Hamer is degene die hier de verwerpelijke dingen roept.
Tsja. Heel veel mensen denken er (al dan niet stiekem) zo over. Veel meer dan jij denkt.quote:Op woensdag 16 september 2009 17:45 schreef IHVK het volgende:
de straten schoonvegen
vrouwen met hoofddoeken vervuilen de straten
Zij valt Wilders aan op zijn financiele plaatje.quote:Op woensdag 16 september 2009 17:45 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Verdonk goed? Ik vond haar dramatisch
Alles wat uit haar mond komt, klinkt als een weggeworpen kleuter.quote:Op woensdag 16 september 2009 17:44 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Hamer is degene die hier de verwerpelijke dingen roept.
Ongelooflijk, loopt gewoon een hitler in onze 2e kamer..quote:Op woensdag 16 september 2009 17:45 schreef IHVK het volgende:
de straten schoonvegen
vrouwen met hoofddoeken vervuilen de straten
Als ze verdhimmificieerd waren (en je weet duidelijk niet eens wat dat woord betekent) was er niks aan de hand, dan genoten ze namelijk bescherming tegen moslims.quote:Op woensdag 16 september 2009 17:43 schreef JernyBodal het volgende:
[..]
Ga eens kijken in de oude wijken, dan zul je zien dat die kolonisatie gewoon waarheid is. Alle kerken gesloten, op elke hoek van de straat een moskee en die paar autochtonen die er nog wonen hebben of geen andere keuze of zijn al verdhimmificeerd.
Ja, overduidelijk, want een issue die veel breder leeft dan de PVV kan prima aangegrepen worden voor dat doelquote:Op woensdag 16 september 2009 17:46 schreef IHVK het volgende:
[..]
Nee we hadden het erover of ik hem koste wat het kost belachelijk maak of niet.
en dit roep je vanuit een knusse vinexwijk in Almere of heb je ook enig idee hoe het wonen in zo'n wijk écht is? Populistisch xenofoob gelul, dat is hetquote:Op woensdag 16 september 2009 17:43 schreef JernyBodal het volgende:
[..]
Ga eens kijken in de oude wijken, dan zul je zien dat die kolonisatie gewoon waarheid is. Alle kerken gesloten, op elke hoek van de straat een moskee en die paar autochtonen die er nog wonen hebben òf geen andere keuze òf zijn al verdhimmificeerd.
En overal hoofddoekjes, die nare hoofddoekjes.
van wie ben jij nou weer een kloon. Dapper hoor.quote:Op woensdag 16 september 2009 17:48 schreef kopvoddentax het volgende:
[..]
Jawel, een stel wereldvreemde huilies op fok!
Inderdaad, ze laat haar politieke kleur goed zien. Slechte beurt van de voorzitter.quote:Op woensdag 16 september 2009 17:49 schreef miss_dynastie het volgende:
Heel zwak optreden van de voorzitter. Hoe bedoel je, ik zet de PvdA verder voor lul
Eens.quote:Op woensdag 16 september 2009 17:49 schreef MilaNL het volgende:
Het is ook raar dat de voorzitter van een partij is. Die zou gewoon onafhankelijk moeten zijn.
Was heel pijnlijk inderdaad, en daarna gelijk ontkennenquote:Op woensdag 16 september 2009 17:50 schreef Zero2Nine het volgende:
Die mislukte grap van Van Geel daarstraks
In welk land is er wel een 'onafhankelijke' parlementsvoorzitter?quote:Op woensdag 16 september 2009 17:49 schreef MilaNL het volgende:
Het is ook raar dat de voorzitter van een partij is. Die zou gewoon onafhankelijk moeten zijn.
Nog 10 minuutjes op ned 1quote:Op woensdag 16 september 2009 17:50 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik ben overgegaan op de stream.
Ff serieus, op basis waarvan? Op basis van het feit dat je het niet met hem eens bent?quote:
Nee hoor, is nooit zo geweest en is ook nog nooit een probleem geweest. Ze doet het prima maar we hebben nog niet eerder zo'n onfatsoenlijke en groffe fractievoorzitter meegemaaktquote:Op woensdag 16 september 2009 17:49 schreef MilaNL het volgende:
Mwah, in theatraal opzicht sloeg ze toch een flater.quote:Op woensdag 16 september 2009 17:50 schreef SCH het volgende:
Prima ingreep van de voorzitter
Ik wil dat Nederland de eerste wordtquote:Op woensdag 16 september 2009 17:51 schreef Morendo het volgende:
[..]
In welk land is er wel een 'onafhankelijke' parlementsvoorzitter?
Die usernamequote:Op woensdag 16 september 2009 17:51 schreef kopvoddentax het volgende:
[..]
Was heel pijnlijk inderdaad, en daarna gelijk ontkennen
Omdat Wilders de nieuwe Hitler isquote:Op woensdag 16 september 2009 17:51 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ff serieus, op basis waarvan? Op basis van het feit dat je het niet met hem eens bent?
Een voorzitter moet technisch zijn, niet op inhoud zitten.
Dat doet ze ook niet. Het ging om de tijd.quote:Op woensdag 16 september 2009 17:51 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ff serieus, op basis waarvan? Op basis van het feit dat je het niet met hem eens bent?
Een voorzitter moet technisch zijn, niet op inhoud zitten.
heel slechte ingreep juistquote:
Wat een bullshit. Een voorzitter moet weten hoe het eraan toe gaat in de kamer. Die moet dus in de kamer gezeten hebben. Mensen die in de kamer zitten horen bij een partij.quote:
Nee hoor, ze houdt de regie in handen.quote:Op woensdag 16 september 2009 17:51 schreef Ringo het volgende:
[..]
Mwah, in theatraal opzicht sloeg ze toch een flater.
Ja, je moet er vlug bij zijnquote:Op woensdag 16 september 2009 17:51 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Die username![]()
Oneens. Hitler was briljant in zijn (slechte) doen. Wilders is een schreeuwerig pubertje.quote:Op woensdag 16 september 2009 17:51 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Omdat Wilders de nieuwe Hitler is
En wie gelooft dat? Kom op, da's wel het zwakste argument van allemaal. Iemand uit laten spreken kost bovendien minder tijd dan partijpolitiekje spelen.quote:Op woensdag 16 september 2009 17:51 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat doet ze ook niet. Het ging om de tijd.
Ja, want hij zit in de 2ekamerquote:Op woensdag 16 september 2009 17:52 schreef Toad het volgende:
[..]
Nee. Wilders is God natuurlijk. En hij mag alles.
Hij is anders best slim.quote:Op woensdag 16 september 2009 17:53 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Oneens. Hitler was briljant in zijn (slechte) doen. Wilders is een schreeuwerig pubertje.
Ja tuurlijk, want wilders laat alle moslims opsluiten in een kamp. En die arme, arme, moslims doen ook hééélemaal níets verkeerd.quote:Op woensdag 16 september 2009 17:51 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Omdat Wilders de nieuwe Hitler is
Natuurlijk. Ik heb meer dan 10 jaar in Rotterdam gewoond. In diverse wijken, goede en minder goede.quote:Op woensdag 16 september 2009 17:48 schreef teamlead het volgende:
[..]
en dit roep je vanuit een knusse vinexwijk in Almere of heb je ook enig idee hoe het wonen in zo'n wijk écht is?
Ze doet het bij allemaal, dus wat lul je noU?quote:Op woensdag 16 september 2009 17:53 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En wie gelooft dat? Kom op, da's wel het zwakste argument van allemaal. Iemand uit laten spreken kost bovendien minder tijd dan partijpolitiekje spelen.
Wilders is een racist.quote:Op woensdag 16 september 2009 17:53 schreef Ringo het volgende:
"Het vette linkse vlees"
Wilders is oké olé olé
Wilders slim? Ik denk niet dat hij boven de 110 haalt op een IQ test.quote:
De godwins zijn niet meer bij te houden in dit draadje. Brevet van onvermogenquote:Op woensdag 16 september 2009 17:53 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Oneens. Hitler was briljant in zijn (slechte) doen. Wilders is een schreeuwerig pubertje.
Wilders en Pechtold zijn keigoed samen. Zouden zo samen een cabaret duo kunnen worden,quote:Op woensdag 16 september 2009 17:52 schreef Robinhoo het volgende:
Ik kijk dit voor het eerst, maar is dit altijd zo grappig ?
En jij doneert voor dieren? Maar je hebt een hekel aan mensenquote:Op woensdag 16 september 2009 17:53 schreef sander-3 het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, want wilders laat alle moslims opsluiten in een kamp. En die arme, arme, moslims doen ook hééélemaal níets verkeerd.
Slim is niet gelijk aan briljant.quote:
Sarcasmequote:Op woensdag 16 september 2009 17:53 schreef sander-3 het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, want wilders laat alle moslims opsluiten in een kamp. En die arme, arme, moslims doen ook hééélemaal níets verkeerd.
Kijk toch door dat populisme heen joh, net of Wilders of iemand anders ECHT wat geeft om de gewone man. Iedereen komt ineens op voor de gewone man als je die fractievoorzitters mag geloven.quote:Op woensdag 16 september 2009 17:54 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Dat denkt de PvdA ook vaak, check de verkiezingsresultaten maar
Denk je dat?quote:Op woensdag 16 september 2009 17:54 schreef ErikT het volgende:
[..]
Wilders slim? Ik denk niet dat hij boven de 110 haalt op een IQ test
Lekker en geil ook vaak.quote:Op woensdag 16 september 2009 17:54 schreef IHVK het volgende:
Verplegers zijn vaak moslima's trouwens. En ze zijn best aardig ja.
Zeker. Hij is denk ik wel redelijk streetwise.quote:Op woensdag 16 september 2009 17:55 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Slim is niet gelijk aan briljant.
Ja, blijf lekker in hokjes denken.quote:Op woensdag 16 september 2009 17:55 schreef SCH het volgende:
[..]
En jij doneert voor dieren? Maar je hebt een hekel aan mensen
Hahaha, tuurlijk is dat een brevet van onvermogen. Een gehele bevolkingsgroep discrimineren natuurlijk nietquote:Op woensdag 16 september 2009 17:54 schreef kopvoddentax het volgende:
[..]
De godwins zijn niet meer bij te houden in dit draadje. Brevet van onvermogen
Nee, hoor hij gaat flink winnen de volgende verkiezingen. En als flinke oppositiepartij doet hij het meer dan geweldig.quote:Op woensdag 16 september 2009 17:54 schreef Nielsch het volgende:
Wilders heeft best een aantal mooie punten. Jammer dat hij een gehele bevolkingsgroep discrimineert. Daarmee zet hij zichzelf buitenspel.
Nee, ze is al een paar keer eerder de fout in gegaan. Het is gewoon geen goede kamervoorzitter.quote:Op woensdag 16 september 2009 17:51 schreef SCH het volgende:
Nee hoor, is nooit zo geweest en is ook nog nooit een probleem geweest. Ze doet het prima maar we hebben nog niet eerder zo'n onfatsoenlijke en groffe fractievoorzitter meegemaakt
Nee. Hij is een racist.quote:
De gewone man moet zich ver van de politiek houden.quote:Op woensdag 16 september 2009 17:54 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Dat denkt de PvdA ook vaak, check de verkiezingsresultaten maar
Ja, dus? Wat is daar tegenstrijdig aan?quote:Op woensdag 16 september 2009 17:55 schreef SCH het volgende:
[..]
En jij doneert voor dieren? Maar je hebt een hekel aan mensen
Maar waarom achter een kloon dan? Durf je niet onder je eigen account?quote:Op woensdag 16 september 2009 17:56 schreef kopvoddentax het volgende:
[..]
Nee, hoor hij gaat flink winnen de volgende verkiezingen. En als flinke oppositiepartij doet hij het meer dan geweldig.
Tuurlijk is hij ontzettend intelligent, maar dat komt niet zo goed uit voor de linkse kliek.quote:Op woensdag 16 september 2009 17:55 schreef IHVK het volgende:
[..]
Denk je dat?
Hij speelt het ontzettend slim.
Nee hoor, ze doet het uitstekend. Maar omdat het een vrouw is, hebben veel mensen er problemen mee.quote:Op woensdag 16 september 2009 17:56 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Nee, ze is al een paar keer eerder de fout in gegaan. Het is gewoon geen goede kamervoorzitter.
Hey kloontjequote:Op woensdag 16 september 2009 17:57 schreef kopvoddentax het volgende:
[..]
Tuurlijk is hij ontzettend intelligent, maar dat komt niet zo goed uit voor de linkse kliek.
Valt best mee. Op hbo-v is het misschien 5%.quote:Op woensdag 16 september 2009 17:54 schreef IHVK het volgende:
Verplegers zijn vaak moslima's trouwens. En ze zijn best aardig ja.
Bedoel je Fleurquote:Op woensdag 16 september 2009 17:57 schreef wdn het volgende:
Oei dat was een lekker ding
Wie was dat?
Nee, had mijn vorige account aangemaakt met 10minutemail.com en ben wachtwoord kwijt.quote:Op woensdag 16 september 2009 17:56 schreef IHVK het volgende:
[..]
Maar waarom achter een kloon dan? Durf je niet onder je eigen account?
Tegen de pauperbende die hij aanvoert vecht ik graag hard terug.quote:Op woensdag 16 september 2009 17:56 schreef IHVK het volgende:
[..]
Nee. Hij is een racist.
Iemand die de straten wil schoonvegen van vreemde elementen en terug wil veroveren is gewoon een racist. Klaar.
Maar hij is toch juist voor de elite met z'n HRA?quote:Op woensdag 16 september 2009 17:57 schreef teamlead het volgende:
niet de PVV radicaliseert, maar de elite radicaliseert
Is dat een serieuze vraag?quote:Op woensdag 16 september 2009 17:56 schreef sander-3 het volgende:
[..]
Ja, dus? Wat is daar tegenstrijdig aan?
Krista van Velzen. SP.quote:Op woensdag 16 september 2009 17:57 schreef wdn het volgende:
Oei dat was een lekker ding
Wie was dat?
Het doel van een partij zou moeten zijn: zaken uit het verkiezingsprogram voor elkaar krijgen. De PVV heeft nog niks bereikt.quote:Op woensdag 16 september 2009 17:56 schreef kopvoddentax het volgende:
[..]
Nee, hoor hij gaat flink winnen de volgende verkiezingen. En als flinke oppositiepartij doet hij het meer dan geweldig.
Als dat diegene was die net achter Wilders langs,liep?quote:
In z'n kinderlijke wereldbeeld zijn mensen 'goed' danwel 'slecht'. En lief zijn voor beesten is in z'n boekje 'goed', en het gore lef hebben kritisch te zijn op het multiculti sprookje is 'slecht', dan krijgt'ie hersenkortsluiting.quote:Op woensdag 16 september 2009 17:56 schreef sander-3 het volgende:
[..]
Ja, dus? Wat is daar tegenstrijdig aan?
inderdaad, je gaat toch geen kaffirs verzorgen.quote:Op woensdag 16 september 2009 17:57 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Valt best mee. Op hbo-v is het misschien 5%.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |