Zal allemaal best. Maar er staat niks fatsoenlijkers tegenover.quote:Op woensdag 16 september 2009 17:39 schreef teamlead het volgende:
[..]
zélfs als je dit vindt.. dan is Wilders een zichzelf overschreeuwende charlatan die vooral telegraafkrantenkoppen uitbraakt, maar niets kan onderbouwen
Ik denk dat we inmiddels wel serieus moeten worden, Wilders blijft wel volhouden namelijk.quote:Op woensdag 16 september 2009 17:39 schreef Morendo het volgende:
[..]
Jullie nemen het allemaal iets te serieus geloof ik. Bovendien kan het je bakken met geld gaan kosten.
nee hoor, ik ben geen moslim, dan kost het nietsquote:Op woensdag 16 september 2009 17:39 schreef Morendo het volgende:
[..]
Jullie nemen het allemaal iets te serieus geloof ik. Bovendien kan het je bakken met geld gaan kosten.
Zal allemaal wel. Maar om uit niet religieuze motieven een hoofddoekje te dragen, louter om een 'statement' te maken, dat gaat mij wat te ver.quote:Op woensdag 16 september 2009 17:40 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik denk dat het nu ongeveer wel tijd is om het serieus te nemen.
Ziggo levert het. upc ook?quote:Op woensdag 16 september 2009 17:40 schreef IHVK het volgende:
[..]
Lijkt me sterk want dan heb je ook geen internet.
Het is wmb een legitieme issue, die beslist niet een PVV exclusive is.quote:Op woensdag 16 september 2009 17:41 schreef IHVK het volgende:
[..]
Die wordt om de zoveel tijd naar boven gehaald..
Beetje slaapverwekkend aan het worden.
\quote:Op woensdag 16 september 2009 17:43 schreef teamlead het volgende:
loopt die stream op politiek24 nu achter
Ik ga niet een hoofddoek dragen louter om een statement te maken.quote:Op woensdag 16 september 2009 17:42 schreef Morendo het volgende:
[..]
Zal allemaal wel. Maar om uit niet religieuze motieven een hoofddoekje te dragen, louter om een 'statement' te maken, dat gaat mij wat te ver.
Ga eens kijken in de oude wijken, dan zul je zien dat die kolonisatie gewoon waarheid is. Alle kerken gesloten, op elke hoek van de straat een moskee en die paar autochtonen die er nog wonen hebben òf geen andere keuze òf zijn al verdhimmificeerd.quote:Op woensdag 16 september 2009 17:40 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
De enigen die denken dat moslims het land komen "koloniseren" zijn mensen zoals jij, die overal enge terroristen zien.
Ja, die swoarmaboer op de hoek is echt van plan mij te koloniseren. Ook is hij hard aan het bedenken hoe hij de sharia in kan voeren, en hoe hij al die geile studentjes in een burka krijgt. Geheel terecht dat de straten worden schoongeveegd van mensen zoals hij, en dat de straat op hem wordt terugveroverd.quote:Op woensdag 16 september 2009 17:39 schreef JernyBodal het volgende:
[..]
Een bijzonder slechte vergelijking. Moslims hebben dit echt helemaal aan zichzelf te wijten. En aan linksen, die het zogenaamd goed met hen voorhadden, maar die hen straks, als het eenmaal losgaat, ook zullen laten barsten.
Ja, dat krijg je er nou van als je als minderheid denkt een land te kunnen koloniseren. Dan ga je nat.
Hier op internet stottert hij enorm.quote:Op woensdag 16 september 2009 17:42 schreef IHVK het volgende:
[..]
Wel in het digitale pakket. Maar je kan ook online kijken.
Niet koste wat het kost. Maar volgens mij heb jij hem ook net gehoord of niet dan?quote:Op woensdag 16 september 2009 17:42 schreef ExTec het volgende:
[..]
Het is wmb een legitieme issue, die beslist niet een PVV exclusive is.
Maar dat boeit, belachelijk maken, koste wat het kost, who cares
Nee, veel mensen zijn het zat. Dus jullie kunnen met z'n allen gaan huilen als een klein kind. Bij de verkiezingen, krijgen we de stem van het volk te zien. Dat jullie dat niet leuk gaan vinden, lijkt mij een understatement.quote:Op woensdag 16 september 2009 17:37 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Vast, maar er zullen ook velen gewoon op hem stemmen.
Afzeiken op buitenlanders lijkt mode tegenwoordig.
Dan heb je Pechtoldquote:Op woensdag 16 september 2009 17:43 schreef El_Matador het volgende:
Ik heb niet alles gevolgd, pas net ingeschakeld helaas. Maar wat een mongool, wil die hoofddoekjes belasten?
Halsema had 100% gelijk.
Verdonk valt hem ook goed aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |