Ja, want ik ging er gewoon vanuit dat jij wel de teksten zou meenemen! Zat ik daar ineens zonder teksten!quote:Op woensdag 16 september 2009 16:25 schreef Californium het volgende:
[..]
whehelief van je
en sorry trouwens... zal volgende keer wel even laten weten dat ik niet kom
whehequote:Op woensdag 16 september 2009 16:36 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja, want ik ging er gewoon vanuit dat jij wel de teksten zou meenemen! Zat ik daar ineens zonder teksten!
Maar bij college 1 had het buurmeisje de teksten bij en speculaas voor bij mijn koffiequote:
relax! wel vermaakt dusquote:Op woensdag 16 september 2009 16:39 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Maar bij college 1 had het buurmeisje de teksten bij en speculaas voor bij mijn koffie![]()
En bij college 2 ging die meneer rare dingen roepen en dansen.. us usual...
Ja beetje ge-internet tijdens college 1 eik. Aan dat college heb je niet veelquote:
Ja vrienden van mij die in wijchen wonen, ik als "stadse" heb er niks te zoekenquote:Op woensdag 16 september 2009 17:57 schreef SLP_ het volgende:
En zijn er hier mensen die nog naar de Wijchense kermis gaan
quote:Op woensdag 16 september 2009 17:57 schreef SLP_ het volgende:
En zijn er hier mensen die nog naar de Wijchense kermis gaan
Ik ookquote:Op woensdag 16 september 2009 17:20 schreef LastRequest het volgende:
Toen ik klein was woonde ik ook in Dukenburg
quote:Op woensdag 16 september 2009 18:26 schreef royjn het volgende:
Ik heb nog nooit buiten dukenburg gewoond
ohja ik ben 28![]()
Whehehequote:Op woensdag 16 september 2009 19:59 schreef PietjePuk007 het volgende:
En dat is huisgenoot 2 die eruit wordt gezet. Tsja, je moet wel je huur betalen.
Ik zou willen dat hier huisgenoten eruit worden gezetquote:Op woensdag 16 september 2009 19:59 schreef PietjePuk007 het volgende:
En dat is huisgenoot 2 die eruit wordt gezet. Tsja, je moet wel je huur betalen.
Je Nijmegen, wat doe je?!quote:Op woensdag 16 september 2009 18:38 schreef royjn het volgende:
Dukenburg FTW
![]()
Nog iets meer dan een halff jaartje en dan verhuis ik naar Vleuten
Open er een topic overquote:Op woensdag 16 september 2009 20:32 schreef Californium het volgende:
godver de godver! wat een ruk nieuwe msn versie
quote:
internet ergensquote:Op woensdag 16 september 2009 20:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
Waar kijk je? Politiek24 of zo?
Zal altijd in mijn hartje voorlevenquote:
Dankjewel yashiquote:Op woensdag 16 september 2009 20:35 schreef Yashaaaaa het volgende:
Jeetje CP, ik heb nu pas tijd om bij te lezen..Heel veel sterkte voor jou en je moeder!
![]()
Sterkte manquote:Op woensdag 16 september 2009 22:01 schreef swarmahoer het volgende:
ik moet ook rond die tijd op, weer n aantal colleges komende week
quote:
quote:Op woensdag 16 september 2009 22:01 schreef swarmahoer het volgende:
Dan ben ik al aan het werk in Odijkquote:
En nog opgedrongen ookquote:Op woensdag 16 september 2009 20:32 schreef Californium het volgende:
godver de godver! wat een ruk nieuwe msn versie
dat dus iddquote:Op woensdag 16 september 2009 22:31 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
En nog opgedrongen ookKon niet eens meer de oude gebruiken
Ik heb 'the google story' aan 't lezen, best een aanraderquote:
Ik heb ook jeweetz.quote:Op woensdag 16 september 2009 22:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik heb 'the google story' aan 't lezen, best een aanrader.
quote:Op woensdag 16 september 2009 22:40 schreef IrishBastard het volgende:
Ja, ik ga me daar 12 euro neerleggen voor Google, terwijl zij alles over mij al gratis te weten komen
Jij? Colleges?quote:Op woensdag 16 september 2009 22:01 schreef swarmahoer het volgende:
Een lotgenoot! Wat fijnquote:Op woensdag 16 september 2009 22:04 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik sta al twee weken rond die tijd opshit happens.
blijkbaarquote:
quote:Op donderdag 17 september 2009 07:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
Alleen noeste arbeiders zijn nu wakker.
Ik heb je ook nog maar 1 keer gespot! maar daar zat het hele TvA nog tussen. Ik zit in En2Ba.quote:Op woensdag 16 september 2009 16:40 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb overigens morgane nog niet gespot
als je dit leest: welke vakken moet je nog en in welke groep zit je?
treinen? fietsen joh, is gezondquote:Op donderdag 17 september 2009 09:31 schreef Californium het volgende:
mogguhzo sollicitatie
.... ef naar dukenburg treinen
Schandaaaaaalig dat je dat niet weetquote:Op donderdag 17 september 2009 09:46 schreef Californium het volgende:
Dat weet ik ook wel joh! maar ze hebben aangegeven hoe ik moet lopen vanaf treinstation enzo... Dus dan ga ik maar gewoon met de trein... Om eerlijk te wezen zou ik ook de weg vanaf hier niet naar dukenbur weten1 keer gefietst, maar hoe dat nou ook alweer was
Was ie down dan?quote:Op donderdag 17 september 2009 13:51 schreef swarmahoer het volgende:
ah, jij veroorzaakte dus de downtime van fok
Oost > Dukenburg!quote:Op donderdag 17 september 2009 16:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Dukenburg hot.... sinds wanneer?
ik zeg nee..quote:
Jij bent zeker zo'n gangsta uit Haterd?quote:
Nou, Waterkwartier...quote:Op donderdag 17 september 2009 16:54 schreef HostiMeister het volgende:
Alles in nijmegen > Dukenburg
nee.. ik ben geen gangsta, en ik kom niet uit haterTquote:Op donderdag 17 september 2009 16:56 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Jij bent zeker zo'n gangsta uit Haterd?
en ondertussen debatteren ze in de 2e kamer over het bezuinigen van energie, en zo'n snotneus in lent zet zn ramen openquote:Op donderdag 17 september 2009 16:52 schreef IrishBastard het volgende:
Iedereen z'n ramen open heeft staan, en de verwarming aan
Ik kom uit Ussen!quote:
dat is niet in nijmegen toch?quote:
De 5345! West-side!quote:Op donderdag 17 september 2009 17:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dat is niet in nijmegen toch?
oss als ik me niet vergis right?
Respect 4 Oz!quote:
Zonder import was er geen zak te doen in Nijmegen!quote:
Nou, in Nijmegen is meer te doen dan menig stad in Nederlandquote:Op donderdag 17 september 2009 17:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
in nijmegen is sowieso geen zak te doen..
eind september wel harley day overigens
quote:Op donderdag 17 september 2009 17:22 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nou, in Nijmegen is meer te doen dan menig stad in Nederland
quote:Op donderdag 17 september 2009 17:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
in nijmegen is sowieso geen zak te doen..
eind september wel harley day overigens
iets interessants?quote:Op donderdag 17 september 2009 17:22 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nou, in Nijmegen is meer te doen dan menig stad in Nederland
Zomerfeesten??quote:Op donderdag 17 september 2009 17:26 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
iets interessants?
dacht het niet...
Ja en waarom is dat wel gezellig? DOOR DE IMPORT, niet door de Nijmegenaren zelf!quote:
jaja, bla bla, doe nou eens een keer niet zo happig man...quote:Op donderdag 17 september 2009 17:30 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja en waarom is dat wel gezellig? DOOR DE IMPORT, niet door de Nijmegenaren zelf!
Sorry dat zijn trauma's die ik heb opgelopen tijdens de Gelderse Oorlogen.quote:Op donderdag 17 september 2009 17:32 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
jaja, bla bla, doe nou eens een keer niet zo happig man...
ik ben zelf toch ook fucking import
ok.. dat.. en wat nog meer?quote:
wat constitueer jij als goed en slecht?quote:Op donderdag 17 september 2009 17:34 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Sorry dat zijn trauma's die ik heb opgelopen tijdens de Gelderse Oorlogen.![]()
Goede of slechte import?
Alles wat onder de rivieren ligt tot aan Wallonië, uitgezonderd Zeeland, want dat ligt niet onder de rivieren maar in zee.quote:Op donderdag 17 september 2009 17:36 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
wat constitueer jij als goed en slecht?
Maar ik denk slecht als ik de standaard mening mag geloven.
Ik kom oorspronkelijk uit Limbolandquote:Op donderdag 17 september 2009 17:39 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Alles wat onder de rivieren ligt tot aan Wallonië, uitgezonderd Zeeland, want dat ligt niet onder de rivieren maar in zee.
Daar is niets mis mee!quote:Op donderdag 17 september 2009 17:41 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik kom oorspronkelijk uit Limboland
Ben jij een echte Nijmeegse dan?quote:
Heel veel sterkte CP!quote:Op donderdag 17 september 2009 17:49 schreef Cocktailprikker het volgende:
Kan het nog erger,natuurlijk wel.... Ma heeft vanochtend een lichte hartaanval gehad, en is met ambu naar CWZ gegaan
Ga zo even langs
geboren en getogenquote:Op donderdag 17 september 2009 17:45 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ben jij een echte Nijmeegse dan?
sterkte CPquote:Op donderdag 17 september 2009 17:49 schreef Cocktailprikker het volgende:
Kan het nog erger,natuurlijk wel.... Ma heeft vanochtend een lichte hartaanval gehad, en is met ambu naar CWZ gegaan
Ga zo even langs
En waarom ben je dan nooit op een meet verschenen? Als volgens mij zowat enige echte Nijmegenaar!quote:
omdat ze nooit in het nijmegen-topic zatquote:Op donderdag 17 september 2009 17:54 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En waarom ben je dan nooit op een meet verschenen? Als volgens mij zowat enige echte Nijmegenaar!
Wel in [Singles]quote:Op donderdag 17 september 2009 17:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
omdat ze nooit in het nijmegen-topic zat
truequote:
Ik ben ook een eckte eckte!quote:Op donderdag 17 september 2009 17:54 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En waarom ben je dan nooit op een meet verschenen? Als volgens mij zowat enige echte Nijmegenaar!
omdat we elkaar daar net tegenkwamenquote:
Waarom was je dan niet op de [Singles] meet?quote:Op donderdag 17 september 2009 17:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
omdat we elkaar daar net tegenkwamen
omdat ik sinds kort pas weer terug ben op fok!quote:Op donderdag 17 september 2009 18:00 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Waarom was je dan niet op de [Singles] meet?
Waarom ben je weggeweest dan... ook een belangrijke vraagquote:Op donderdag 17 september 2009 18:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
omdat ik sinds kort pas weer terug ben op fok!
euhm.. ik weet t niet meerquote:Op donderdag 17 september 2009 18:02 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Waarom ben je weggeweest dan... ook een belangrijke vraag
Smoesjes!quote:Op donderdag 17 september 2009 18:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
omdat ik sinds kort pas weer terug ben op fok!
check tquote:
Dude wtf, wordt ik nu al vergeten.quote:Op donderdag 17 september 2009 17:54 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Iets over glazen?quote:Op donderdag 17 september 2009 18:07 schreef morgane het volgende:
Hier ook een 100% Nijmeegse![]()
Cocktailprikker, ik hoop dat het inmiddels weer wat beter met je moeder gaat. Een hartaanval is zeker erg schrikken. Veel sterkte voor jullie allemaal
Iets over dat ik vanavond ook al 2 afspraken afgezegd heb omdat ik zoveel moet studerenquote:
Koop een universele afstandsbedieningquote:Op donderdag 17 september 2009 18:13 schreef Yashaaaaa het volgende:
Echt, er zitten hier een kut koreaan die echt altijd de tv super hard zet, en er dan amper naar kijkt.. en als je dan vraagt of het wat zachter kan snapt ie ineens geen engels of italiaans..
http://www.lifeinkorea.com/Language/korean.cfm?Subject=phrasesquote:Op donderdag 17 september 2009 18:13 schreef Yashaaaaa het volgende:
Echt, er zitten hier een kut koreaan die echt altijd de tv super hard zet, en er dan amper naar kijkt.. en als je dan vraagt of het wat zachter kan snapt ie ineens geen engels of italiaans..
Iets over in de weg en glasbak!quote:Op donderdag 17 september 2009 18:17 schreef morgane het volgende:
[..]
Iets over dat ik vanavond ook al 2 afspraken afgezegd heb omdat ik zoveel moet studerenkomt nog, I promise!
Ik moet nog koken, maar thanx voor de tipquote:Op donderdag 17 september 2009 18:25 schreef swarmahoer het volgende:
piet, popcorn al klaar staan? nog 5 minuten
Lingo begint toch pas om zeven uur?quote:Op donderdag 17 september 2009 18:25 schreef swarmahoer het volgende:
piet, popcorn al klaar staan? nog 5 minuten
Kun je beter morgen gaan. Vis en friet of babi pangang.quote:
Volgende week?quote:Op donderdag 17 september 2009 18:18 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Iets over in de weg en glasbak!
quote:Op donderdag 17 september 2009 19:38 schreef morgane het volgende:
het zag er anders best indrukwekkend uit![]()
hoeveel kreeg je ervoor om dit te meldenquote:Op donderdag 17 september 2009 19:33 schreef morgane het volgende:
Jij was echt goed bezig met die gewichten enzo![]()
Ik wed dat het er bij jou niet beter uit zou zien.quote:Op donderdag 17 september 2009 19:42 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
[..]
hoeveel kreeg je ervoor om dit te melden?
das ook niet zo heel moeilijk te voorspellenquote:Op donderdag 17 september 2009 19:44 schreef morgane het volgende:
[..]
Ik wed dat het er bij jou niet beter uit zou zien.
ah, joh, ik ben ook geen type kickboxerquote:Op donderdag 17 september 2009 19:47 schreef morgane het volgende:
Dan vind ik toch dat je geen kritiek op IB's kunsten mag leveren
Ik heb Perry een keer met een gastles op de SSgN gehad, maar wil ook wel een keer proefles kickboksen gaan volgenzie je het al voor je, ik en kickboksen?
'sochtends is erger, donker als je wakker wordt en je moet je naar de douche sleurenquote:Op donderdag 17 september 2009 20:20 schreef motorbloempje het volgende:
ja, teh fak, het is 20.15 uur en al donker
ja, dat ook..quote:Op donderdag 17 september 2009 20:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
'sochtends is erger, donker als je wakker wordt en je moet je naar de douche sleuren![]()
Gewoon naar de stad gegaan, want de refter was inderdaad niets! Entrecote beviel me toch beter!quote:Op donderdag 17 september 2009 18:35 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Kun je beter morgen gaan. Vis en friet of babi pangang.
Dusdat.quote:Op vrijdag 18 september 2009 04:10 schreef De_Kardinaal het volgende:
Thuis! Morgen maar ff college volgen bijslapen
Astuquote:
Nee mn pa heeft zo n irritante koptelefoon, mn ma heeft er geen en mn zusje heeft er een maar die kan niet aangesloten worden op mn telefoon. Nja ik zag dat ik om 10 voor 12 een tussenuur heb, ga dan wel ff naar het dorp toequote:Op vrijdag 18 september 2009 07:29 schreef morgane het volgende:
Kan je ze niet ff lenen van je vader/moeder/broertje/zusje?
Gister dus gaan streetdancen...wat een pokkespierpijn nu zeg!
Je kan wel 3 uurtjes zoncer muziek toch?quote:Op vrijdag 18 september 2009 07:39 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Nee mn pa heeft zo n irritante koptelefoon, mn ma heeft er geen en mn zusje heeft er een maar die kan niet aangesloten worden op mn telefoon. Nja ik zag dat ik om 10 voor 12 een tussenuur heb, ga dan wel ff naar het dorp toe![]()
Was het streetdance leuk? Dat heb ik ook gedaan
puik!quote:Op vrijdag 18 september 2009 07:40 schreef morgane het volgende:
Cool! Ben benieuwd
Ik weet niet of ik het had verteld, maar ik woon binnenkort misschien ook op mezelf...of eigenlijk gaan mn ouders 'het huis uit'; ze willen naar Wychen gaan verhuizen en dan ga ik met een vriendin (en we zoeken er nog iemand bij) het oude huis huren
dat dus.. als ik voor de klas zou staan en iemand zou het in z'n harses halen dat te doen gaan ze maar gewoon lekker wegquote:Op vrijdag 18 september 2009 07:49 schreef royjn het volgende:
Tijdens de les muziek luisteren?
Wat doe je dan daar, kun je net zo goed thuis blijven
Rij jij trouwens op een blauwe rode motor?quote:Op vrijdag 18 september 2009 07:55 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dat dus.. als ik voor de klas zou staan en iemand zou het in z'n harses halen dat te doen gaan ze maar gewoon lekker weg
Nope nog nooit gehad, Taal instellen op engels. Kijken of het dan ook optreedtquote:Op vrijdag 18 september 2009 08:07 schreef morgane het volgende:
Hmm...sinds FF geupdate heb zit er een rare bug in ofzo.
Als ik soms een site wil openen (als ik op een link/bookmark klik) komt er dit:
jar:file:///C:/Program%20Files/Mozilla%20Firefox/chrome/nl.jar!/locale/browser-region/region.propertiesby133w.bay133.mail.live.com
in de adresbalk te staan in plaats van het webadres en dan laadt de site niet...heeft iemand dat wel eens gehad?
jaquote:Op vrijdag 18 september 2009 08:00 schreef royjn het volgende:
[..]
Rij jij trouwens op een blauwe rode motor?![]()
Je was weer ingedut?quote:
Goed geregeldquote:Op vrijdag 18 september 2009 07:40 schreef morgane het volgende:
Ik weet niet of ik het had verteld, maar ik woon binnenkort misschien ook op mezelf...of eigenlijk gaan mn ouders 'het huis uit'; ze willen naar Wychen gaan verhuizen en dan ga ik met een vriendin (en we zoeken er nog iemand bij) het oude huis huren
PMquote:Op vrijdag 18 september 2009 07:40 schreef morgane het volgende:
Cool! Ben benieuwd
Goed dat je onvoorwaardelijk van d'r houdt, niet alleen door die autoquote:Op vrijdag 18 september 2009 07:43 schreef swarmahoer het volgende:
ik hou van mamma, mag met de auto naar school dus ik duik nog ff 3 kwartier mn bed in
Gaaf joh! Goed geregeldquote:Op vrijdag 18 september 2009 07:40 schreef morgane het volgende:
Cool! Ben benieuwd
Ze hebben toch huurinkomsten, daarmee kan je een 2e hypo betalen. Dat hoeft dus heul niet.quote:Op vrijdag 18 september 2009 09:47 schreef Mikkie het volgende:
Ook wel knap van je ouders... dan moeten ze de huidige hut dus afbetaald hebben en een nieuwe hypotheek nemen enkel voor jullie. Niet slecht in deze tijden.
quote:
Ik spot opportunities, plek om veel feestjes te kunnen houdenquote:
quote:Op vrijdag 18 september 2009 10:20 schreef royjn het volgende:
[..]
Ik spot opportunities, plek om veel feestjes te kunnen houden
Maar over huurinkomsten boven een bepaalde drempel betaal je gewoon belasting. Daarnaast heb je de onderhoud van het huis, de diverse gemeentelijke heffingen en belasting, het is echt niet zo dat je er kneitersveel geld per maand aan overhoudt als je drie kamers verhuurt in huis. Ik betwijfel of het genoeg is om de hypo van de nieuwe hut te dekken. Daarnaast weet ik niet zeker of je wel recht hebt op HRA als je een tweede huis hebt.quote:Op vrijdag 18 september 2009 09:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ze hebben toch huurinkomsten, daarmee kan je een 2e hypo betalen. Dat hoeft dus heul niet.
Dat dusquote:Op vrijdag 18 september 2009 10:20 schreef royjn het volgende:
[..]
Ik spot opportunities, plek om veel feestjes te kunnen houden
Hoezo 'al hier'quote:Op vrijdag 18 september 2009 09:52 schreef Dragorius het volgende:
Zijn jullie al hier!!!
*straks barbecue op het werk...dus als jullie met jaloerse blik langs willen rijden straks...
Weer een nieuw topic..jullie gaan veel te hard, dat kan ik niet bijhoudenquote:
Bij het bedrijf met het snelste internet van Nederland.quote:En waar werk je dan? Ik heb geen colleges vanmiddag dus ik wil best een vorkje meeprikken![]()
ik parkeer mijn auto wel bij jullie achter het gebouw.quote:Op vrijdag 18 september 2009 10:37 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Weer een nieuw topic..jullie gaan veel te hard, dat kan ik niet bijhouden
[..]
Bij het bedrijf met het snelste internet van Nederland.
Dat heb je niet, maar uit 3 kamers kan je maar zo 1000 euro huur halen p maand. Zeker op de lange termijn moet daar toch wel winst op te behalen zijnquote:Op vrijdag 18 september 2009 10:23 schreef Mikkie het volgende:
Maar over huurinkomsten boven een bepaalde drempel betaal je gewoon belasting. Daarnaast heb je de onderhoud van het huis, de diverse gemeentelijke heffingen en belasting, het is echt niet zo dat je er kneitersveel geld per maand aan overhoudt als je drie kamers verhuurt in huis. Ik betwijfel of het genoeg is om de hypo van de nieuwe hut te dekken. Daarnaast weet ik niet zeker of je wel recht hebt op HRA als je een tweede huis hebt.
Alleen met vrouwen in een huis? Zou ik niet doen hoor (heb je expeditie robinson gezien gister?quote:Op vrijdag 18 september 2009 11:08 schreef morgane het volgende:
Ik heb Cali juist net gepm't dat haar klasgenootje misschien wel een potentieel huisgenootje is mits ze geen enorm feestbeest isen CP is sowieso geen potentieel huisgenootje wat we willen geen vent
Het was ook maar een grapjequote:Op vrijdag 18 september 2009 11:19 schreef morgane het volgende:
Hihi nee, heb ik niet gezienmaar het scheelt dat ik er met een goede vriendin ga zitten. dan zullen we elkaar iets minder snel in de haren vliegen. Sowieso is de verhouding anders toch al scheef, met 2 meiden en 1 jongen.
Ook daar is eigenlijk niet zoveel mis mee, vroegaah nog best wel gekeken.quote:Op vrijdag 18 september 2009 11:20 schreef IrishBastard het volgende:
[ afbeelding ]
Dat had ik nou niet achter je gezocht Piet
Naast de bbq ook nog een verjaardagsfeestje? klinkt goedquote:Op vrijdag 18 september 2009 11:21 schreef Dragorius het volgende:
De Makro is stom trouwens. Gisteravond daar voor wat verjaardagsinkopen, en nog steeds alleen House seizoen 2
Vrije seks, losbandige kittens...oh en binnenkort een opzet voor een eigen bedrijfquote:Op vrijdag 18 september 2009 11:31 schreef royjn het volgende:
[..]
Naast de bbq ook nog een verjaardagsfeestje? klinkt goed
Wat heb je nog meer in de aanbieding?
Ga je doenquote:
Hij gaat zijn lichaam verhuren, gigoloquote:
Handelquote:
Da's meer een hobby van mequote:Op vrijdag 18 september 2009 11:36 schreef royjn het volgende:
[..]
Hij gaat zijn lichaam verhuren, gigolo
quote:Op vrijdag 18 september 2009 11:36 schreef royjn het volgende:
[..]
Hij gaat zijn lichaam verhuren, gigolo
nee het was kei spannend! met zijn 6en om twaalf uur 's nachts in een reeds uitgestorven cafe!quote:
Dan zit je natuurlijk in het verkeerde café he.quote:Op vrijdag 18 september 2009 11:42 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
nee het was kei spannend! met zijn 6en om twaalf uur 's nachts in een reeds uitgestorven cafe!
Vlaamsche Reus ofzoiets?quote:Op vrijdag 18 september 2009 11:55 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Dan zit je natuurlijk in het verkeerde café he.
Heel Wageningen was geen zeik aan! Dat plein bij die kerk was gewoon uitgestorven. Waar moet je daar ergens zijn om echt te stappen? Iets waar je gewoon kan dansen, vrouwen en drugs te verkrijgen zijn?quote:Op vrijdag 18 september 2009 12:07 schreef LastRequest het volgende:
Ah speciaalbieren.. ja die is ook niet heel leuk meer, wordt binnenkort opgekocht
Ik rij er dagelijks langs. ik zeg mini-meetquote:Op vrijdag 18 september 2009 12:10 schreef swarmahoer het volgende:
misschien doe ik wel een calitje bij dragoriusmocht ik er langs rijden
Een calitje doen?quote:Op vrijdag 18 september 2009 12:10 schreef swarmahoer het volgende:
misschien doe ik wel een calitje bij dragoriusmocht ik er langs rijden
Komen, kijken, en niets zeggen a la @Californiumquote:
newbie!quote:
Want ik ben niet te missen? Zo zo miss ego!quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:41 schreef Californium het volgende:
Wijn
@ IB... Je moet mij ook haast gezien hebben hoor!
Nee.... maar ik stond praktisch naast hem en probeerde nog een keer te zwaaien maar hij was te druk in gesprekquote:Op vrijdag 18 september 2009 13:42 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Want ik ben niet te missen? Zo zo miss ego!
Ja die IB is toch een beetje een onbereikbaar manneke he!quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:43 schreef Californium het volgende:
[..]
Nee.... maar ik stond praktisch naast hem en probeerde nog een keer te zwaaien maar hij was te druk in gesprek
helaasquote:Op vrijdag 18 september 2009 13:44 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja die IB is toch een beetje een onbereikbaar manneke he!
Ach Rutger met den Kraegomheug is ook een prima vent denk ik!quote:
ooooooooooooooo jawel hoorquote:Op vrijdag 18 september 2009 13:46 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ach Rutger met den Kraegomheug is ook een prima vent denk ik!
Ik blijf het een omgekeerde versie van hosti vinden!quote:
Niet qua muziek, humor, gezelligheid!quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik blijf het een omgekeerde versie van hosti vinden!
O, dus eigenlijk is het dus gewoon een lelijke hosti?quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:50 schreef Californium het volgende:
[..]
Niet qua muziek, humor, gezelligheid!
wel qua uiterlijk idd![]()
Daag 'm niet uit.quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:53 schreef Yashaaaaa het volgende:
Brave jongen die vent van mijKijkt niet eens naar andere vrouwen
quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:53 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
O, dus eigenlijk is het dus gewoon een lelijke hosti?
dat komt omdat hij te geintesseerd was in die knappe jongen waar hij mee aan het praten wasquote:Op vrijdag 18 september 2009 13:53 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nee hoor die vent van jou isquote:Op vrijdag 18 september 2009 13:53 schreef Yashaaaaa het volgende:
Juh, ik heb altijd al gedacht dat ie een beetje gayish isquote:Op vrijdag 18 september 2009 13:56 schreef Californium het volgende:
[..]
dat komt omdat hij te geintesseerd was in die knappe jongen waar hij mee aan het praten was
Ah, dat verklaart natuurlijk waarom ie op jou gevallen is. Ik vroeg me dat namelijk altijd af, waarom IB, waarom?quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:58 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Juh, ik heb altijd al gedacht dat ie een beetje gayish is
Zulke berichten voor een weekend plaatsen moet je niet doen.quote:
Dat dus, GMTAquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |