Lapo hunterquote:
Ja eigenlijk wel, maar er wordt nooit echt iets mee gedaan geloof ik.quote:Op woensdag 16 september 2009 15:57 schreef -SG- het volgende:
Was dat trouwens niet verboden? Kon me zoiets herinneren.
Ik wilde juist geen lapoquote:
Modjes zijn ook zo consequentquote:Op woensdag 16 september 2009 15:58 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel, maar er wordt nooit echt iets mee gedaan geloof ik.
Hmhm, daarom post je daarna nog een keer?quote:Op woensdag 16 september 2009 15:58 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Ik wilde juist geen lapoDaarom had ik die post ge-edit om iemand te vragen een lapo te doen
Getuige van je laatste postquote:Op woensdag 16 september 2009 15:58 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Ik wilde juist geen lapoDaarom had ik die post ge-edit om iemand te vragen een lapo te doen
Wsl dacht hij dat niemand zou posten omdat het topic niet zo snel ging.quote:Op woensdag 16 september 2009 15:58 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hmhm, daarom post je daarna nog een keer?
Iemand moet het doenquote:Op woensdag 16 september 2009 15:58 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hmhm, daarom post je daarna nog een keer?
Bijnaquote:
Quote for the recordzzzquote:Op woensdag 16 september 2009 16:00 schreef Chai het volgende:
Ik ga de lapo hunten van de PUB SC [4444].
Dat word leukquote:Op woensdag 16 september 2009 16:00 schreef Chai het volgende:
Ik ga de lapo hunten van de PUB SC [4444].
quote:Op woensdag 16 september 2009 16:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja, alleen het gaat sws nooit lukken want mijn internet is te traag.
Ik stond laatst op 44quote:
Daarnaast heb ik een feilloze methode om de lapo te pakkenquote:Op woensdag 16 september 2009 16:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja, alleen het gaat sws nooit lukken want mijn internet is te traag.
Die heeft ook geen levenquote:
Das best veel jaquote:
(gemiddeld 22 per dag)quote:
Wuhehehe geen leven.quote:Op woensdag 16 september 2009 16:06 schreef Japsnars het volgende:
[..]
(gemiddeld 22 per dag)
Maar ik heb na mijn registratie heel lang niet meer gepost.
[ afbeelding ]
83/dag, tel je de dagen waarop ik afwezig was niet mee dan kom je op zo'n 160 posts per dag! :'_)
Jij had heul niet de 300e post, die had RoBroquote:Op woensdag 16 september 2009 15:56 schreef Mr.DD het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Welkom!
Bij de driehonderdste post graag een nieuw topic openen. Hier is de OP te vinden.
Stel jezelf even voor als je hier nieuw bent, wel zo leuk voor de rest!
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Whehe, thuis zitten in de vakantie terwijl al je vrienden nog op vakantie zijnquote:
Waar staan trouwens die dag top 100 posters?quote:Op woensdag 16 september 2009 16:06 schreef Japsnars het volgende:
[..]
(gemiddeld 22 per dag)
Maar ik heb na mijn registratie heel lang niet meer gepost.
[ afbeelding ]
83/dag, tel je de dagen waarop ik afwezig was niet mee dan kom je op zo'n 160 posts per dag! :'_)
Je hebt een topic 'Dagcijfers' in de GC.quote:Op woensdag 16 september 2009 16:09 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Waar staan trouwens die dag top 100 posters?
Blijkbaar gaf Fok me de laatstequote:Op woensdag 16 september 2009 16:08 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Jij had heul niet de 300e post, die had RoBro
Ok thanksquote:Op woensdag 16 september 2009 16:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Je hebt een topic 'Dagcijfers' in de GC.
7 Juli 1977quote:Op woensdag 16 september 2009 16:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Waar slaat dat verhaaltje eigenlijk op? Heb geen zin om dat te gaan lezen nu.
Kanquote:Op woensdag 16 september 2009 16:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh oke, ga je dat ook doen als je 8888 posts hebt?
Ik heb alleen een topic gemaakt toen ik 2000 posts had geloof ik. Maar iig ik heb dan ook niet veel posts.quote:
Ik kwam er pas achter dat ik 2000 posts had toen ik 2005 posts hadquote:Op woensdag 16 september 2009 16:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik heb alleen een topic gemaakt toen ik 2000 posts had geloof ik. Maar iig ik heb dan ook niet veel posts.
mijn moeder ookquote:Op woensdag 16 september 2009 16:22 schreef Rauw. het volgende:
Jubileumtopics zijn echt om te janken.
Goedemiddagquote:
aantal posts: 54949 (gemiddeld 29 per dag)quote:Op woensdag 16 september 2009 16:24 schreef nijnja het volgende:
Bijna bijna bijna![]()
Aantal posts: 64.969 (gemiddeld 66 per dag)
Denk jij serieus dat wij alle SC's stuk voor stuk gaan nalezenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |