Ja maar waarom naar een leerplichtambtenaar sturen?quote:Op woensdag 16 september 2009 15:39 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Je leeftijd heeft weinig met het schoolregelement te maken.
Hij belt je ouders op, gaat in gesprek en verder niks.quote:Op woensdag 16 september 2009 15:30 schreef Japsnars het volgende:
Nu vraag ik mij af wat die leerplichtambtenaar echt wil doen aangezien ik al 18 ben
Boefje, volgende keer sturen ze Rauw. op je af.quote:Op woensdag 16 september 2009 15:41 schreef raaavi het volgende:
[..]
Hij belt je ouders op, gaat in gesprek en verder niks.
dat was bij mij het geval tenminste.
quote:Op woensdag 16 september 2009 15:42 schreef MarkM het volgende:
[..]
Boefje, volgende keer sturen ze Rauw. op je af.
Hoe oud ben jij, als ik vragen mag?quote:Op woensdag 16 september 2009 15:42 schreef Schieganger het volgende:
Wat een onzin dat huiswekrgezeik.
Bij bepaalde vakken deed ik nooit mijn huiswerk omdat ik toch achten en negens haaldde. "Je kent de stof niet" was het slechtste argument wat ze ooit hadden kunnen gebruiken tegen me
Succesquote:
19, bijna 20.quote:Op woensdag 16 september 2009 15:46 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij, als ik vragen mag?
Hmm, zoiets dacht ik al. Ik kon alleen een foto van je herinneren toen ik dacht dat je 30 wasquote:
Bartquote:
Ja in het PUB userfototopic heeft hij z'on foto waar hij idd een stuk ouder lijkt.quote:Op woensdag 16 september 2009 15:47 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hmm, zoiets dacht ik al. Ik kon alleen een foto van je herinneren toen ik dacht dat je 30 was.
Ik bne slecht ouder geworden door een shitload aan stressquote:Op woensdag 16 september 2009 15:47 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hmm, zoiets dacht ik al. Ik kon alleen een foto van je herinneren toen ik dacht dat je 30 was.
Ugh, ik zit al in over mijn leeftijd en ik heb grijze haren, don;'t make it worsequote:Op woensdag 16 september 2009 15:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja in het PUB userfototopic heeft hij z'on foto waar hij idd een stuk ouder lijkt.
Whoi!quote:
Sorry.quote:Op woensdag 16 september 2009 15:50 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Ugh, ik zit al in over mijn leeftijd en ik heb grijze haren, don;'t make it worse
Dat dus inderdaadquote:Op woensdag 16 september 2009 15:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja in het PUB userfototopic heeft hij z'on foto waar hij idd een stuk ouder lijkt.
Nope, dit is mijn eerste voortgezet onderwijs opleidingquote:Op woensdag 16 september 2009 15:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Mwoa weet niet, maar de eerste keer dat je daar heen moet krijg je toch niets meer dan een waarschuwing.
Heb je al een MBO/HBO opleiding oid afgerond?
Oh wacht ff niet aan gedacht dat het vanaf je 18e allemaal niet meer uitmaakt.
Klopt inderdaad.quote:Op woensdag 16 september 2009 15:38 schreef -SG- het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat als je 18 was niet leerplichtig was. Wel als je 16 bent en je vmbo hebt moet je wel nog 2 jaar naar school.
Het gaat hier niet om het schoolreglementquote:Op woensdag 16 september 2009 15:39 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Je leeftijd heeft weinig met het schoolregelement te maken.
quote:Op woensdag 16 september 2009 15:37 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat je de les word uitgestuurd voor het niet maken van je huiswerk
quote:Op woensdag 16 september 2009 15:37 schreef MarkM het volgende:
[..]
Waarom niet?Je hebt niets gemaakt, hebt dus niets aan de uitleg, doei.
Lekker voor je school dan. Als ze die leerplichtambtenaar gaan inhuren kost het hen alleen maar geld.quote:Op woensdag 16 september 2009 15:52 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nope, dit is mijn eerste voortgezet onderwijs opleiding
[..]
Klopt inderdaad.
[..]
Het gaat hier niet om het schoolreglement![]()
De school zegt dat zij mijn absenties moet melden bij de leerplichtambtenaar![]()
[..]
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |