naja... hoewel goe dbedoeld, is die tip minde rmooi dan het lijkt.quote:Op woensdag 16 september 2009 14:17 schreef Xs2Shanna het volgende:
[..]
Geweldige tip, ik ga even in dat glas gebeuren duiken. In principe is het voor mij niet heel belangerijk, maar als het met subsidie gaat, kan ik het eventueel wel overwegen uiteraard! Ik ben sowieso niet van plan om raamkozijnen te vervangen waar het niet nodig is.
subtielquote:Op woensdag 16 september 2009 15:38 schreef -marz- het volgende:
Gaaf huis zeg!
95m2 is ook lekker ruim.
Ben toch wel benieuwd waar het is en wat je ervoor betaald hebt? Of lees ik ergens overheen.
quote:Op woensdag 16 september 2009 15:38 schreef -marz- het volgende:
Gaaf huis zeg!
95m2 is ook lekker ruim.
Ben toch wel benieuwd waar het is en wat je ervoor betaald hebt? Of lees ik ergens overheen.
Omdat het mijn stijl niet is. Ik vind een visgraad vloer, echt ontzettend lelijk! Misschien is boerderijstijl een verkeerde benaming, maar ik wil het wel oud, en stijlvol maar toch gezellig houden.quote:[b]
Alleen begrijp ik niet, dat je in een dergelijk 100 jaar oud huis, spreekt over boerderij stijl.
Dan zou ik gaan voor herenhuis stijl en visgraat parket vloer (? euh ¤) passend bij glas in lood en overige stuc details.
Weet jij waar hij vandaan komt, of hoeveel hij kost?quote:Op woensdag 16 september 2009 16:41 schreef Ml-etje het volgende:
Dat meubel is ook sjiek! Hmm is wel één prijzige zo te zijn maar dan heb je ook wat
Heb het wel eens eerder gezien maar dan moet ik even de tijd nemen om te zoeken.quote:Op woensdag 16 september 2009 16:48 schreef Xs2Shanna het volgende:
[..]
Weet jij waar hij vandaan komt, of hoeveel hij kost?
Ik heb gezocht, en mijn oom ook, maar we konden het beiden op geen 1 website vinden.
ik zou beton laten storten over de houten vloer met lewisplaten, egaliseren, TNO gekeurde ondervloer en dan pas parket.quote:Op woensdag 16 september 2009 17:33 schreef Xs2Shanna het volgende:
Ja, daar heb ik ook nog heel even aan gedacht, maar ivm de onderburen ga ik dat maar niet doen... Dat zal echt te veel lawaai zijn denk ik... Er zit inderdaad nog een orginelen houten vloer onder, misschien is de geluidsisolatie wel heel goed, en kan ik het wie weet wel gebruiken, maar ik ben er eigenlijk al niet vanuit gegaan!!!
Wel héél leuk natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |