abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72813211
Grappig lijstje (klik) van andere cheats in Sport :
quote:
If Renault are found guilty of the race-fixing charge they face in Paris next week — and the Formula One team announced today they would not be contesting it — the incident will go down as one of the most brazen attempts at rule-breaking in sport.
quote:
PARALYMPICS - In 2000 Spain’s Paralympic basketball team were ordered to hand back gold medals won at the Sydney Games after 10 of their players were found to have no disability.

Kweenie ... vind dat laatste toch wel wat heftiger
Calm down, please!
  woensdag 16 september 2009 @ 19:06:59 #52
16063 MonoSynth
I doubt, therefore I might be
pi_72814164
Even een kleine theorie:

Een jaar geleden was de economische crisis net uitgebroken. Banken hadden het moeilijk en/of zagen de bui al hangen.

ING had een prestatieclausule in hun sponsorcontract met Renault opgenomen waarin werd geëist dat ze in de top-3 van constructeurs zouden eindigen. In 2007 was dat met de hakken over de sloot gelukt omdat McLaren werd geschorst, maar met één podiumplek was men allerminst tevreden. In 2008 was de top-3 al onbereikbaar, dus er *moest* gepresteerd worden wilde men ING behouden.

Ik denk dus dat de druk uiteindelijk kwam van ING, die onder hun contract uit probeerden te komen... Niet dat ING daarmee meteen (mede)schuldige is, maar toch.
pi_72814591
Jee, toen ik dit verhaal voor het eerst hoorde dacht ik, die Piquet is helemaal gek geworden. En nu blijkt het gewoon waar te zijn..........
  woensdag 16 september 2009 @ 19:21:06 #54
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_72814775
quote:
Op woensdag 16 september 2009 19:16 schreef bloodymary het volgende:
Jee, toen ik dit verhaal voor het eerst hoorde dacht ik, die Piquet is helemaal gek geworden. En nu blijkt het gewoon waar te zijn..........
Wil niet zeggen dat Piquet helemaal gek is he
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_72818733
Voor de geïnteresseerden, in dit topic kan je de 15 pagina's van het FIA-dossier vinden over Renault.
  woensdag 16 september 2009 @ 23:18:10 #56
131800 Tarado
capô de fusca
pi_72825212
tvp
  woensdag 16 september 2009 @ 23:35:55 #57
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_72825913
Dat Symonds zich heeft laten betrekken bij zo'n gesjoemel Altijd gedacht dat het een gerespecteerd persoon in de paddock was......

Briatore zullen we dan maar niets op zeggen
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_72826582
quote:
Op woensdag 16 september 2009 17:37 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

Effe een lijstje van de afgelopen tijd?

- Flavio-gate
- Cosworth-gate
- Renault-Spygate
- McLaren Spygate
- Mosley sex schandaal
- Spa-gate (Hamilton)
- Honda's diskwalificatie wegens dubbele tank
- Schumacher's Slips (waaronder de Rascasse-gate)
- Michelin-gate (x 2)
- Team Order-gate

En dan heb ik nu alleen maar wat er bekend is van de afgelopen 10 jaar... en ik vergeet er vast een paar.
Had het er net nog over: diffuser-gate...

En wat te denken van de FOTA-teams die niet wilden inschrijven voor 2010? Waardoor de inschrijftermijn werd verlengd? Het dreigement van Ferrari in dezen...
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_72826802
Mijn collega-sportcrewlid had het even over wat dingen naast de baan...
quote:
Op woensdag 16 september 2009 21:52 schreef sportfreak het volgende:
Ik vermaak me tot nu opperbest dit Formule 1 seizoen:

- De diffusersoap
- Het liegen van McLaren/Hamilton en de verdwaalde geluidsfragmenten
- Een race laten beginnen om 5 uur lokale tijd zodat luie flikkers in Europa hun nest niet uit hoeven, om vervolgens er achter te komen dat het dan altijd regent en dus slechts een halve race met dito punten
- De nieuwe regels van de FIA
- Het uitstappen van alle teams behalve Williams en Force India
- Uitkomst van Diffuser-gate
- Deel twee van de nieuwe regels van de FIA
- Het wederom uitstappen van de teams en de opzet van een nieuwe klasse
- "£1Billion Divorce Settlement" van Bernie Ecclestone
- De terugkeer van alle teams in de F1 voor volgend jaar
- Behalve BMW
- De quote van Bernie over Hitler: "Hitler got taken away and persuaded to do things that I have no idea whether he wanted to do or not"
"Either he knew what was going on and insisted, or he just went along with it - either way he wasn't a dictator."
- De straf voor Renault om niet te mogen starten in Valencia die er niet van kwam
- De terugkeer van Schumacher die er niet van kwam
- De beschuldigingen van Piquet jr. naar Renault en het onderzoek van de FIA
- Luca Badoer
- De aanklacht van Renault naar iedereen die "Piquet" als achternaam heeft.
- Het opstappen van de meest flamboyante teambaas van het F1 circus

Het is in elk geval niet saai.

O ja, er schijnt ook nog om een wereldtitel gestreden te worden, maar dit terzijde.
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_72827780
Briatore
pi_72828358
http://www.mtv3.fi/urheil(...)ot/f1/2009/09/955769

Volgens die link krijgt Alonso 2 jaar F1-ontzegging als hij er op wat voor manier dan ook van af wist.
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
  donderdag 17 september 2009 @ 01:24:14 #62
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_72828501
Met gepaste trots presenteerde Renault vandaag haar nieuwe logo voor alle teamkleding, coureurs en persuitingen.



!
pi_72828537
quote:
Op donderdag 17 september 2009 01:10 schreef Glijdt_licht het volgende:
http://www.mtv3.fi/urheil(...)ot/f1/2009/09/955769

Volgens die link krijgt Alonso 2 jaar F1-ontzegging als hij er op wat voor manier dan ook van af wist.
Kan jij dat lezen?
pi_72828650
quote:
Op donderdag 17 september 2009 01:29 schreef bloodymary het volgende:

[..]

Kan jij dat lezen?
Nope maar via Finse vrienden .
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_72830865
Nog een voorspelling van Googol :

De FIA gaat -nog voordat Mosley weg is- een manier vinden om Ferrari beter te laten worden van Renault's problemen. Net als dat Ferrari veel geld kreeg van McLaren (en net zoals Ferrari eigenlijk altijd meer geld krijgt).

Flavio Briatore and Pat Symonds face extraditon threat over race-fixing scandal
quote:
Ferrari's and Massa's case against Renault could prove more substantial. The Brazilian, who had been leading in Singapore until Piquet's crash, finished 13th in the race and ended up losing the championship to Lewis Hamilton by a single point. Both he and the team's loss of earnings would be significant.

Stephen Hornsby, a specialist sports lawyer for Davenport Lyons, believes they could potentially have a stronger case than Sheffield United, who won £30 millon in damages from West Ham over the Carlos Tévez affair earlier this year after being relegated from the Premier League in 2007.

"There is a clear causal link between the alleged cheating and the financial loss to Massa and his team," Hornsby said. "As for Renault suing Briatore that is possible too. But Renault are unlikely to want to keep the matter going for little reward."
Calm down, please!
pi_72831780
quote:
Op donderdag 17 september 2009 09:32 schreef Googolplexian het volgende:
Nog een voorspelling van Googol :

De FIA gaat -nog voordat Mosley weg is- een manier vinden om Ferrari beter te laten worden van Renault's problemen. Net als dat Ferrari veel geld kreeg van McLaren
En terecht natuurlijk.
pi_72831830
quote:
Op donderdag 17 september 2009 10:07 schreef ColtZ40 het volgende:

[..]

En terecht natuurlijk.
Ehhh ... en andere teams dan?
Calm down, please!
pi_72831930
quote:
Op donderdag 17 september 2009 10:08 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

Ehhh ... en andere teams dan?
Welk team is er in beide gevallen het meest benadeeld?
  donderdag 17 september 2009 @ 10:14:35 #69
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_72831992
Volgens mij is er maar 1 oplossing. De race uti het kampioenschap van vorig jaar schrappen. Mede om het verhaal hier boven poste ik al een vraag van die strekking in het vorige topic...
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_72832082
quote:
Op donderdag 17 september 2009 10:12 schreef ColtZ40 het volgende:

[..]

Welk team is er in beide gevallen het meest benadeeld?
In het geval van Singapore 2008 is Ferrari het meeste benadeeld door Massa. Beetje wegrijden met de slang er nog aan. Hamilton kon nog derde worden dus Massa had daar voor kunnen zitten en dan had 'ie 't kampioenschap gewonnen.
Calm down, please!
pi_72832243
quote:
Op donderdag 17 september 2009 10:17 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

In het geval van Singapore 2008 is Ferrari het meeste benadeeld door Massa. Beetje wegrijden met de slang er nog aan. Hamilton kon nog derde worden dus Massa had daar voor kunnen zitten en dan had 'ie 't kampioenschap gewonnen.
Zo zijn er nog wel wat dingen te verzinnen. Bij een normale race was Massa waarschijnlijk niet ze gestest weggereden.
pi_72832428
quote:
Op donderdag 17 september 2009 10:23 schreef ColtZ40 het volgende:

[..]

Zo zijn er nog wel wat dingen te verzinnen. Bij een normale race was Massa waarschijnlijk niet ze gestest weggereden.
Ja ... stress hoort erbij. Albers werd afgebrand vanwege z'n slang dus Massa (en vooral het team dat 'm te vroeg wegstuurde) hoeft er natuurlijk niet voor beloond te worden. Vergeet niet dat het team 'm Valencia ook te vroeg wegstuurde.
Calm down, please!
  donderdag 17 september 2009 @ 10:42:28 #73
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_72832779
quote:
Op woensdag 16 september 2009 19:06 schreef MonoSynth het volgende:
Even een kleine theorie:

Een jaar geleden was de economische crisis net uitgebroken. Banken hadden het moeilijk en/of zagen de bui al hangen.

ING had een prestatieclausule in hun sponsorcontract met Renault opgenomen waarin werd geëist dat ze in de top-3 van constructeurs zouden eindigen. In 2007 was dat met de hakken over de sloot gelukt omdat McLaren werd geschorst, maar met één podiumplek was men allerminst tevreden. In 2008 was de top-3 al onbereikbaar, dus er *moest* gepresteerd worden wilde men ING behouden.

Ik denk dus dat de druk uiteindelijk kwam van ING, die onder hun contract uit probeerden te komen... Niet dat ING daarmee meteen (mede)schuldige is, maar toch.
Alonso had ook een clausule in z'n contract waarin gesteld werd dat Renault een auto moest leveren die tot bepaalde prestaties in staat was. Wat dat betreft wil ik wel geloven dat Briatore en Symonds onder druk stonden: 4 races voor het eind van het seizoen hadden ze nog niet voldaan aan de contractuele voorwaarden van hun belangrijkste sponsor en hun belangrijkste rijder. Het is zeker geen excuus maar een kat in het nauw maakt rare sprongen.

Wat apart is is dat ze de race na Singapore (op Fuji) weer wonnen. Is het denkbaar dat ze daar ook een truuk gebruikt hebben? Ik kan niets bedenken, maar als ik de FIA was dan zou ik die race toch ook even onder de loep nemen.
pi_72833157
quote:
Op donderdag 17 september 2009 10:42 schreef beantherio het volgende:

[..]

Alonso had ook een clausule in z'n contract waarin gesteld werd dat Renault een auto moest leveren die tot bepaalde prestaties in staat was. Wat dat betreft wil ik wel geloven dat Briatore en Symonds onder druk stonden: 4 races voor het eind van het seizoen hadden ze nog niet voldaan aan de contractuele voorwaarden van hun belangrijkste sponsor en hun belangrijkste rijder. Het is zeker geen excuus maar een kat in het nauw maakt rare sprongen.

Wat apart is is dat ze de race na Singapore (op Fuji) weer wonnen. Is het denkbaar dat ze daar ook een truuk gebruikt hebben? Ik kan niets bedenken, maar als ik de FIA was dan zou ik die race toch ook even onder de loep nemen.
Vergeet niet dat ze de snelheid terughadden aan het eind van het seizoen.
Het is dat de brandstofpomp het begaf in de kwalificatie van Singapore, anders was de hele Pigate niet nodig geweest.
Please, make yourself uncomfortable.
pi_72833966
quote:
Op woensdag 16 september 2009 19:06 schreef MonoSynth het volgende:
Even een kleine theorie:

Een jaar geleden was de economische crisis net uitgebroken. Banken hadden het moeilijk en/of zagen de bui al hangen.

ING had een prestatieclausule in hun sponsorcontract met Renault opgenomen waarin werd geëist dat ze in de top-3 van constructeurs zouden eindigen. In 2007 was dat met de hakken over de sloot gelukt omdat McLaren werd geschorst, maar met één podiumplek was men allerminst tevreden. In 2008 was de top-3 al onbereikbaar, dus er *moest* gepresteerd worden wilde men ING behouden.

Ik denk dus dat de druk uiteindelijk kwam van ING, die onder hun contract uit probeerden te komen... Niet dat ING daarmee meteen (mede)schuldige is, maar toch.
NIet alleen ING, maar ook Renault dreigde het F1 team de rug toe te keren als er niet gepresteerd werd. Ik had begrepen dat dat vooral de reden was van het bedrog. Het had het eind van het team kunnen betekenen.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  donderdag 17 september 2009 @ 11:37:51 #76
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_72834363
quote:
Op donderdag 17 september 2009 10:17 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

In het geval van Singapore 2008 is Ferrari het meeste benadeeld door Massa. Beetje wegrijden met de slang er nog aan. Hamilton kon nog derde worden dus Massa had daar voor kunnen zitten en dan had 'ie 't kampioenschap gewonnen.
Dat was vermoedelijk nooit gebeurt als de race anders was gelopen.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_72834752
quote:
Op donderdag 17 september 2009 11:37 schreef sanger het volgende:
Dat was vermoedelijk nooit gebeurt als de race anders was gelopen.
Deze uitspraak slaat al nergens op, want het is wel gebeurt en feiten zijn makkelijker mee te werken als suggestief denken. Om er dan ook nog in een rechtszaak op voort te borduren is wel helemaal van de zotte...
Where facts are few, experts are many.
  donderdag 17 september 2009 @ 12:23:42 #78
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_72835663
quote:
Op donderdag 17 september 2009 11:50 schreef Atreidez het volgende:

[..]

Deze uitspraak slaat al nergens op, want het is wel gebeurt en feiten zijn makkelijker mee te werken als suggestief denken. Om er dan ook nog in een rechtszaak op voort te borduren is wel helemaal van de zotte...
Dat ben ik niet met je eens. Ik ben het met je eens dat het niet op feiten gebaseerd is, maar wel een denkbaar scenario. Als er geen SC was geweest had Massa wellicht zo een grote voorsprong bij zijn stop gehad dat ze hem met een veiligere marge weg hadden gestuurd.

Door de bewuste crash is de hele race op zijn kop gegaan en dus het uiteindelijke resultaat ook. Misschien was anders de voorsprong van Massa wel groot genoeg geweest om na de bewuste pitstop en bijbehorende verwijderen van de slang weer voor Hamilton op de baan te komen. Dat weet je dus niet.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_72836029
Wat een F1-seizoen is het toch weer... Ik dacht van tevoren dat het misschien eindelijk een rustig raceseizoen zou gaan worden, maar het liep even anders. Eerst de ophef over de leugens van Hamilton, daarna de FOTA versus de FIA en nu Renault wat niet slim te werk is gegaan. Erg jammer, dit komt de sport opnieuw niet ten goede.

Ik vind het jammer dat Briatore de rug heeft moeten toekeren naar de F1. De man was een echte prof (al kun je dat nu betwijfelen natuurlijk) en had oog voor talent. Bovendien was het gewoon een flamboyante en arrogante kerel die gewoon zei wat hij wilde zeggen, dat zie ik bijvoorbeeld niet terugkomen bij teambazen als Theissen of Domenicali. In dat opzicht is het dus jammer dat we Briatore niet meer terugzien.

Hoe moet het nu verder met Renault? Ik zou zeggen; schorsen, voor zover het crashen van Piquet bekend was bij meer mensen dan alleen Briatore en Symonds. Laat Quadbak de plek van Renault maar opvullen volgend jaar.

Ik ben erg benieuwd of Alonso wist van dit plan... Als dat zo is, heeft hij een gigantisch probleem (en Ferrari ook).
's Avonds een man, overdags rustig an
pi_72836050
quote:
Op donderdag 17 september 2009 11:37 schreef sanger het volgende:

[..]

Dat was vermoedelijk nooit gebeurt als de race anders was gelopen.
Alleen is de race niet anders gelopen. Iedereen had te maken met die safetycar. Of die nu opzettelijk is veroorzaakt of niet. Misschien was er anders wel iemand anders een ronde later gecrashed, in plaats van rustig gaan rijden vanwege de safetycar. Dus kun je niet zeggen of de race anders was gelopen.

Het is een total non-discussie, want je weet het niet. Het enige wat je kan zeggen is dat Alonso op illegale wijze heeft gewonnen en dus zijn overwinning afgepakt moet worden. Iedereen schuift een plek op (met of zonder de extra punten) en Hamilton blijft wereldkampioen.

Die hele race schrappen kan ook niet, want daarmee benadeel je ten onrechte de andere rijders, die hier broodnodige punten behaalden (voor hunzelf of hun team en dus de plaats in het constructeurskampioenschap en dus de verdeling van het geld).
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_72836193
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_72836311
quote:
Op donderdag 17 september 2009 12:36 schreef Burnie88 het volgende:


Ik ben erg benieuwd of Alonso wist van dit plan... Als dat zo is, heeft hij een gigantisch probleem (en Ferrari ook).
Daar ben ik van overtuigd. Als je zag hoe "blij" Alonso was toen hij na de race bij Flavio kwam.
pi_72836803
Tvp
  donderdag 17 september 2009 @ 13:09:05 #84
263470 wel.o.k
herfst en voetbal hater
pi_72836893
TVP
ff geen renault fan
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
pi_72838971
quote:
Op donderdag 17 september 2009 12:46 schreef ColtZ40 het volgende:

[..]

Daar ben ik van overtuigd. Als je zag hoe "blij" Alonso was toen hij na de race bij Flavio kwam.
Het zou jammer zijn. Ik had Alonso wel iets hoger zitten, alhoewel hij in 2007 ook niet echt netjes was bij McLaren.. Ik ben benieuwd hoe deze nieuwe soap gaat aflopen.
's Avonds een man, overdags rustig an
pi_72839607
Tvp
pi_72839871
quote:
Op donderdag 17 september 2009 12:46 schreef ColtZ40 het volgende:

[..]

Daar ben ik van overtuigd. Als je zag hoe "blij" Alonso was toen hij na de race bij Flavio kwam.
dat beweerden ze op RTL7 ja, op BBC lieten ze beelden zien waar hij wel degelijk blij was.
Please, make yourself uncomfortable.
pi_72841302
quote:
Op donderdag 17 september 2009 14:16 schreef Burnie88 het volgende:

[..]

Het zou jammer zijn. Ik had Alonso wel iets hoger zitten, alhoewel hij in 2007 ook niet echt netjes was bij McLaren.. Ik ben benieuwd hoe deze nieuwe soap gaat aflopen.
Als je de beelden bekijkt van de eerste renault jaren van alonso dan zie je hem constant met dat irritante handje van hem zwaaien! Volgens mij heeft hij Coulthard nog een keer een braketest gegeven waardoor die van de baan crashte. Het is een goede coureur, maar hij gaat over lijken (imho).

Wat ik wel heel erg cool vond was dat hij met een glimlach van oor tot oor op het podiom stond toen kimi het wk pakte en niet hamilton.
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
pi_72842408
In mijn ogen is Alonso een zeer felle, doch eerlijke rijder en kan ik me niet voorstellen dat hij zoiets zou laten gebeuren.

Maar goed, ik kijk nergens meer van op.
pi_72842781
quote:
Op donderdag 17 september 2009 15:54 schreef bloodymary het volgende:
In mijn ogen is Alonso een zeer felle, doch eerlijke rijder en kan ik me niet voorstellen dat hij zoiets zou laten gebeuren.

Maar goed, ik kijk nergens meer van op.
Erg eerlijke rijder idd

http://www.f1fanatic.co.u(...)mclarens-punishment/
pi_72844241
quote:
Op donderdag 17 september 2009 15:26 schreef ArcticBlizzard het volgende:

[..]

Als je de beelden bekijkt van de eerste renault jaren van alonso dan zie je hem constant met dat irritante handje van hem zwaaien! Volgens mij heeft hij Coulthard nog een keer een braketest gegeven waardoor die van de baan crashte. Het is een goede coureur, maar hij gaat over lijken (imho).

Wat ik wel heel erg cool vond was dat hij met een glimlach van oor tot oor op het podiom stond toen kimi het wk pakte en niet hamilton.
Dat handje was inderdaad erg irritant destijds. En die braketest bij Coulthard (was toch op de Nürburgring?) was ook smerig, maar wel gaaf .

Ik was 'fan' van Alonso toen hij in 2001 nog prachtige dingen deed in een Minardi. De jaren erop werd hij steeds beter maar ook steeds 'onsportiever' met als ultieme klapper de hele soap rond Stephney en de pitsoap tijdens de kwali met Hamilton in Budapest. Het leek daarna weer beter te gaan, mijn 'respec't begon hij al weer iets terug te winnen. Maar wanneer hij af wist van Piquet's crash vorig jaar... Dan mag hij van mij lekker oprotten naar de Nascar ofzo.
's Avonds een man, overdags rustig an
pi_72844611
quote:
Op donderdag 17 september 2009 15:54 schreef bloodymary het volgende:
In mijn ogen is Alonso een zeer felle, doch eerlijke rijder en kan ik me niet voorstellen dat hij zoiets zou laten gebeuren.

Maar goed, ik kijk nergens meer van op.
Hij moet dit geweten hebben lijkt me. Anders was hij nooit akkoord gegaan om zo vroeg al naar binnen te gaan.
pi_72848806
hele mooie analyse van de pikante piquet situatie op autosport.com

http://www.autosport.com/news/report.php/id/78682

als ik dit lees lijken briatore en symonds me toch erg schuldig
pi_72850634
Vreemd als je dit nu zo weet en je ziet die kop van Piquet, je ziet gewoon nu dat er iets niet in de haak is



0:44
pi_72851219
quote:
Op donderdag 17 september 2009 16:49 schreef Burnie88 het volgende:

[..]

Dat handje was inderdaad erg irritant destijds. En die braketest bij Coulthard (was toch op de Nürburgring?) was ook smerig, maar wel gaaf .

Ik was 'fan' van Alonso toen hij in 2001 nog prachtige dingen deed in een Minardi. De jaren erop werd hij steeds beter maar ook steeds 'onsportiever' met als ultieme klapper de hele soap rond Stephney en de pitsoap tijdens de kwali met Hamilton in Budapest. Het leek daarna weer beter te gaan, mijn 'respec't begon hij al weer iets terug te winnen. Maar wanneer hij af wist van Piquet's crash vorig jaar... Dan mag hij van mij lekker oprotten naar de Nascar ofzo.
Beelden van die braketest


Maar vroeg remmen doet ie wel vaker


Ik vond en vind hem een erg goede coureur, maar heb nooit een sportieve sportman gevonden. Haalde wat te veel trucs uit, zeikt te veel enz.

@ Gauner , je hebt helemaal gelijk, was me niet eerder opgevallen.
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
pi_72855993
quote:
Op donderdag 17 september 2009 20:03 schreef ArcticBlizzard het volgende:

[..]

Beelden van die braketest

Na dat moment zei Coulthard ineens te begrijpen dat hij wel de oorzaak was van de crash tussen hem en Schumi in Spa '98
  vrijdag 18 september 2009 @ 09:48:45 #97
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_72867111
Maar wat is nu het bewijs dat de crash afgesproken was?
Ik vind het vreemd dat Renault zegt de aantijging niet te verdedigen, terwijl het enige wat voor mij duidelijk is, is dat Piquet gas bleef geven op het moment dat hij ging crashen.
Géén kloon van tvlxd!
  vrijdag 18 september 2009 @ 12:35:51 #99
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_72871302
Lang leve de online vertaalsites.
quote:
Red Bull Racing’s 2010 locomotive plans are on remember until after it finds incorrect wide-ranging Renault’s Formula 1 tomorrow’s in next week’s FIA World Motor Sport Council convention, AUTOSPORT has literate.
The Milton Keynes-based side had hoped to build compensate a divert to Mercedes-Benz for the treatment of next year, but that down cannot push into the unsealed because the FIA has not all granted the German fabricator the Nautical starboard properly to give an unusually side beyond McLaren, Brawn GP and Force India.
Furthermore, Mercedes-Benz cannot broaden its give of power units without dispensation from mate McLaren – something that has not all been anticipated to each the fallout from the plans for the treatment of Mercedes to fast into Brawn GP.
En het gaat nog verder op http://plansmotorsport.ed(...)-resolution-on-hold/
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
  vrijdag 18 september 2009 @ 12:38:55 #100
798 voyeur
bemoeit zich
pi_72871386
quote:
Op donderdag 17 september 2009 11:23 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

NIet alleen ING, maar ook Renault dreigde het F1 team de rug toe te keren als er niet gepresteerd werd. Ik had begrepen dat dat vooral de reden was van het bedrog. Het had het eind van het team kunnen betekenen.
Alonso, ING, Santander en Renault zelf. Dat is aardig wat druk, maar om daar Nelson JR voor te offeren blijft te grof voor woorden.
Flavio heeft zijn vorige gevangenisstraf wegens fraude nooit uitgezeten. Hij is toen ontsnapt naar de Virgin eilanden (die daarna vermoedelijk een nieuwe naam nodig hadden Flavio kennende). Ik hoop dat hij deze keer wel door justitie in de kraag gepakt wordt. Nelson Sr is niet een man die de dingen laat rusten!
Here we are now, entertain us.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')