abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 17 september 2009 @ 11:37:51 #76
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_72834363
quote:
Op donderdag 17 september 2009 10:17 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

In het geval van Singapore 2008 is Ferrari het meeste benadeeld door Massa. Beetje wegrijden met de slang er nog aan. Hamilton kon nog derde worden dus Massa had daar voor kunnen zitten en dan had 'ie 't kampioenschap gewonnen.
Dat was vermoedelijk nooit gebeurt als de race anders was gelopen.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_72834752
quote:
Op donderdag 17 september 2009 11:37 schreef sanger het volgende:
Dat was vermoedelijk nooit gebeurt als de race anders was gelopen.
Deze uitspraak slaat al nergens op, want het is wel gebeurt en feiten zijn makkelijker mee te werken als suggestief denken. Om er dan ook nog in een rechtszaak op voort te borduren is wel helemaal van de zotte...
Where facts are few, experts are many.
  donderdag 17 september 2009 @ 12:23:42 #78
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_72835663
quote:
Op donderdag 17 september 2009 11:50 schreef Atreidez het volgende:

[..]

Deze uitspraak slaat al nergens op, want het is wel gebeurt en feiten zijn makkelijker mee te werken als suggestief denken. Om er dan ook nog in een rechtszaak op voort te borduren is wel helemaal van de zotte...
Dat ben ik niet met je eens. Ik ben het met je eens dat het niet op feiten gebaseerd is, maar wel een denkbaar scenario. Als er geen SC was geweest had Massa wellicht zo een grote voorsprong bij zijn stop gehad dat ze hem met een veiligere marge weg hadden gestuurd.

Door de bewuste crash is de hele race op zijn kop gegaan en dus het uiteindelijke resultaat ook. Misschien was anders de voorsprong van Massa wel groot genoeg geweest om na de bewuste pitstop en bijbehorende verwijderen van de slang weer voor Hamilton op de baan te komen. Dat weet je dus niet.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_72836029
Wat een F1-seizoen is het toch weer... Ik dacht van tevoren dat het misschien eindelijk een rustig raceseizoen zou gaan worden, maar het liep even anders. Eerst de ophef over de leugens van Hamilton, daarna de FOTA versus de FIA en nu Renault wat niet slim te werk is gegaan. Erg jammer, dit komt de sport opnieuw niet ten goede.

Ik vind het jammer dat Briatore de rug heeft moeten toekeren naar de F1. De man was een echte prof (al kun je dat nu betwijfelen natuurlijk) en had oog voor talent. Bovendien was het gewoon een flamboyante en arrogante kerel die gewoon zei wat hij wilde zeggen, dat zie ik bijvoorbeeld niet terugkomen bij teambazen als Theissen of Domenicali. In dat opzicht is het dus jammer dat we Briatore niet meer terugzien.

Hoe moet het nu verder met Renault? Ik zou zeggen; schorsen, voor zover het crashen van Piquet bekend was bij meer mensen dan alleen Briatore en Symonds. Laat Quadbak de plek van Renault maar opvullen volgend jaar.

Ik ben erg benieuwd of Alonso wist van dit plan... Als dat zo is, heeft hij een gigantisch probleem (en Ferrari ook).
's Avonds een man, overdags rustig an
pi_72836050
quote:
Op donderdag 17 september 2009 11:37 schreef sanger het volgende:

[..]

Dat was vermoedelijk nooit gebeurt als de race anders was gelopen.
Alleen is de race niet anders gelopen. Iedereen had te maken met die safetycar. Of die nu opzettelijk is veroorzaakt of niet. Misschien was er anders wel iemand anders een ronde later gecrashed, in plaats van rustig gaan rijden vanwege de safetycar. Dus kun je niet zeggen of de race anders was gelopen.

Het is een total non-discussie, want je weet het niet. Het enige wat je kan zeggen is dat Alonso op illegale wijze heeft gewonnen en dus zijn overwinning afgepakt moet worden. Iedereen schuift een plek op (met of zonder de extra punten) en Hamilton blijft wereldkampioen.

Die hele race schrappen kan ook niet, want daarmee benadeel je ten onrechte de andere rijders, die hier broodnodige punten behaalden (voor hunzelf of hun team en dus de plaats in het constructeurskampioenschap en dus de verdeling van het geld).
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_72836193
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_72836311
quote:
Op donderdag 17 september 2009 12:36 schreef Burnie88 het volgende:


Ik ben erg benieuwd of Alonso wist van dit plan... Als dat zo is, heeft hij een gigantisch probleem (en Ferrari ook).
Daar ben ik van overtuigd. Als je zag hoe "blij" Alonso was toen hij na de race bij Flavio kwam.
pi_72836803
Tvp
  donderdag 17 september 2009 @ 13:09:05 #84
263470 wel.o.k
herfst en voetbal hater
pi_72836893
TVP
ff geen renault fan
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
pi_72838971
quote:
Op donderdag 17 september 2009 12:46 schreef ColtZ40 het volgende:

[..]

Daar ben ik van overtuigd. Als je zag hoe "blij" Alonso was toen hij na de race bij Flavio kwam.
Het zou jammer zijn. Ik had Alonso wel iets hoger zitten, alhoewel hij in 2007 ook niet echt netjes was bij McLaren.. Ik ben benieuwd hoe deze nieuwe soap gaat aflopen.
's Avonds een man, overdags rustig an
pi_72839607
Tvp
pi_72839871
quote:
Op donderdag 17 september 2009 12:46 schreef ColtZ40 het volgende:

[..]

Daar ben ik van overtuigd. Als je zag hoe "blij" Alonso was toen hij na de race bij Flavio kwam.
dat beweerden ze op RTL7 ja, op BBC lieten ze beelden zien waar hij wel degelijk blij was.
Please, make yourself uncomfortable.
pi_72841302
quote:
Op donderdag 17 september 2009 14:16 schreef Burnie88 het volgende:

[..]

Het zou jammer zijn. Ik had Alonso wel iets hoger zitten, alhoewel hij in 2007 ook niet echt netjes was bij McLaren.. Ik ben benieuwd hoe deze nieuwe soap gaat aflopen.
Als je de beelden bekijkt van de eerste renault jaren van alonso dan zie je hem constant met dat irritante handje van hem zwaaien! Volgens mij heeft hij Coulthard nog een keer een braketest gegeven waardoor die van de baan crashte. Het is een goede coureur, maar hij gaat over lijken (imho).

Wat ik wel heel erg cool vond was dat hij met een glimlach van oor tot oor op het podiom stond toen kimi het wk pakte en niet hamilton.
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
pi_72842408
In mijn ogen is Alonso een zeer felle, doch eerlijke rijder en kan ik me niet voorstellen dat hij zoiets zou laten gebeuren.

Maar goed, ik kijk nergens meer van op.
pi_72842781
quote:
Op donderdag 17 september 2009 15:54 schreef bloodymary het volgende:
In mijn ogen is Alonso een zeer felle, doch eerlijke rijder en kan ik me niet voorstellen dat hij zoiets zou laten gebeuren.

Maar goed, ik kijk nergens meer van op.
Erg eerlijke rijder idd

http://www.f1fanatic.co.u(...)mclarens-punishment/
pi_72844241
quote:
Op donderdag 17 september 2009 15:26 schreef ArcticBlizzard het volgende:

[..]

Als je de beelden bekijkt van de eerste renault jaren van alonso dan zie je hem constant met dat irritante handje van hem zwaaien! Volgens mij heeft hij Coulthard nog een keer een braketest gegeven waardoor die van de baan crashte. Het is een goede coureur, maar hij gaat over lijken (imho).

Wat ik wel heel erg cool vond was dat hij met een glimlach van oor tot oor op het podiom stond toen kimi het wk pakte en niet hamilton.
Dat handje was inderdaad erg irritant destijds. En die braketest bij Coulthard (was toch op de Nürburgring?) was ook smerig, maar wel gaaf .

Ik was 'fan' van Alonso toen hij in 2001 nog prachtige dingen deed in een Minardi. De jaren erop werd hij steeds beter maar ook steeds 'onsportiever' met als ultieme klapper de hele soap rond Stephney en de pitsoap tijdens de kwali met Hamilton in Budapest. Het leek daarna weer beter te gaan, mijn 'respec't begon hij al weer iets terug te winnen. Maar wanneer hij af wist van Piquet's crash vorig jaar... Dan mag hij van mij lekker oprotten naar de Nascar ofzo.
's Avonds een man, overdags rustig an
pi_72844611
quote:
Op donderdag 17 september 2009 15:54 schreef bloodymary het volgende:
In mijn ogen is Alonso een zeer felle, doch eerlijke rijder en kan ik me niet voorstellen dat hij zoiets zou laten gebeuren.

Maar goed, ik kijk nergens meer van op.
Hij moet dit geweten hebben lijkt me. Anders was hij nooit akkoord gegaan om zo vroeg al naar binnen te gaan.
pi_72848806
hele mooie analyse van de pikante piquet situatie op autosport.com

http://www.autosport.com/news/report.php/id/78682

als ik dit lees lijken briatore en symonds me toch erg schuldig
pi_72850634
Vreemd als je dit nu zo weet en je ziet die kop van Piquet, je ziet gewoon nu dat er iets niet in de haak is



0:44
pi_72851219
quote:
Op donderdag 17 september 2009 16:49 schreef Burnie88 het volgende:

[..]

Dat handje was inderdaad erg irritant destijds. En die braketest bij Coulthard (was toch op de Nürburgring?) was ook smerig, maar wel gaaf .

Ik was 'fan' van Alonso toen hij in 2001 nog prachtige dingen deed in een Minardi. De jaren erop werd hij steeds beter maar ook steeds 'onsportiever' met als ultieme klapper de hele soap rond Stephney en de pitsoap tijdens de kwali met Hamilton in Budapest. Het leek daarna weer beter te gaan, mijn 'respec't begon hij al weer iets terug te winnen. Maar wanneer hij af wist van Piquet's crash vorig jaar... Dan mag hij van mij lekker oprotten naar de Nascar ofzo.
Beelden van die braketest


Maar vroeg remmen doet ie wel vaker


Ik vond en vind hem een erg goede coureur, maar heb nooit een sportieve sportman gevonden. Haalde wat te veel trucs uit, zeikt te veel enz.

@ Gauner , je hebt helemaal gelijk, was me niet eerder opgevallen.
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
pi_72855993
quote:
Op donderdag 17 september 2009 20:03 schreef ArcticBlizzard het volgende:

[..]

Beelden van die braketest

Na dat moment zei Coulthard ineens te begrijpen dat hij wel de oorzaak was van de crash tussen hem en Schumi in Spa '98
  vrijdag 18 september 2009 @ 09:48:45 #97
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_72867111
Maar wat is nu het bewijs dat de crash afgesproken was?
Ik vind het vreemd dat Renault zegt de aantijging niet te verdedigen, terwijl het enige wat voor mij duidelijk is, is dat Piquet gas bleef geven op het moment dat hij ging crashen.
Géén kloon van tvlxd!
  vrijdag 18 september 2009 @ 12:35:51 #99
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_72871302
Lang leve de online vertaalsites.
quote:
Red Bull Racing’s 2010 locomotive plans are on remember until after it finds incorrect wide-ranging Renault’s Formula 1 tomorrow’s in next week’s FIA World Motor Sport Council convention, AUTOSPORT has literate.
The Milton Keynes-based side had hoped to build compensate a divert to Mercedes-Benz for the treatment of next year, but that down cannot push into the unsealed because the FIA has not all granted the German fabricator the Nautical starboard properly to give an unusually side beyond McLaren, Brawn GP and Force India.
Furthermore, Mercedes-Benz cannot broaden its give of power units without dispensation from mate McLaren – something that has not all been anticipated to each the fallout from the plans for the treatment of Mercedes to fast into Brawn GP.
En het gaat nog verder op http://plansmotorsport.ed(...)-resolution-on-hold/
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
  vrijdag 18 september 2009 @ 12:38:55 #100
798 voyeur
bemoeit zich
pi_72871386
quote:
Op donderdag 17 september 2009 11:23 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

NIet alleen ING, maar ook Renault dreigde het F1 team de rug toe te keren als er niet gepresteerd werd. Ik had begrepen dat dat vooral de reden was van het bedrog. Het had het eind van het team kunnen betekenen.
Alonso, ING, Santander en Renault zelf. Dat is aardig wat druk, maar om daar Nelson JR voor te offeren blijft te grof voor woorden.
Flavio heeft zijn vorige gevangenisstraf wegens fraude nooit uitgezeten. Hij is toen ontsnapt naar de Virgin eilanden (die daarna vermoedelijk een nieuwe naam nodig hadden Flavio kennende). Ik hoop dat hij deze keer wel door justitie in de kraag gepakt wordt. Nelson Sr is niet een man die de dingen laat rusten!
Here we are now, entertain us.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')