abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72792446
Even wat laatste reacties uit het vorige topic:
Wilders belooft spektakel: Dit wordt het proces van de eeuw

========
quote:
Op woensdag 16 september 2009 07:11 schreef Dr.Nikita het volgende:
Je valt in herhaling kitao met je achtervolgingswaanzin.
======
quote:
Op woensdag 16 september 2009 08:25 schreef Bowlingbal het volgende:

[..]

Dat hoor ik je anders nooit over Wilders zeggen.
========
quote:
Op woensdag 16 september 2009 08:31 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Wordt jij door wilders achtervolgd dan?
================
quote:
Op woensdag 16 september 2009 00:05 schreef kitao het volgende:

[..]

Zo zou het moeten zijn en bij 98% van de mensen zal het ook zo zijn.
Er is echter ook een kleine groep mensen die wél beïnvloedbaar zijn en juist bepaalde uitspraken als startschot gaan zien om zelf alvast maar aktie te gaan ondernemen.
En ik denk dat hoe meer mensen er aan mee gaan doen , hoe "besmettelijker" het wordt.

Voor alle duidelijkheid , ik heb het nu niet over Wilders alleen , maar er zijn bepaalde mensen die groepen tot waanzinnige daden kunnen leiden.
Neem bijvoorbeeld dit
[..]

Is Wilders een invloedrijk figuur en kunnen we voortgang vinden van veel van de "extreme" ideeën en standpunten die hij naar voren brengt ?
Ikzelf zou het niet precies weten , maar het lijkt me wel dat iemand die dagelijks het nieuws beheerst en massa's volgelingen heeft , eerder verantwoording dient af te leggen voor eventuele strafbare uitspraken dan Joke Kok in de Jordaan.

Dit bedoelde ik ook ongeveer in post 276 : Wilders belooft spektakel: Dit wordt het proces van de eeuw
[..]

Dit is toch te gek voor woorden voor een Nederlandse politicus ; dit roept idioten op om met molotovs te gaan smijten.
En natuurlijk kun je dan zeggen : Geert doet dat niet , dat zijn die idioten die dat doen.
Maar velen zullen en kunnen denken dat het door Wilders wordt goedgekeurd , en hij is immers een leidend politiek figuur , dus dan zit het wel snor.
Ah, dus omdat er een klein groepje mensen is, dat zich -volgens jou- laat leiden door de woorden van een politicus op TV, en overgaat tot verwerpelijke daden, moet die politicus zijn mond maar houden?

Dat 99% van de mensen WEL normaal doet na het luisteren naar de speeches van deze politicus, dat er geen mannen met geweren klaarstaat om je af te schieten als je niet doet wat die politicus zegt (wat dus bij politici in het verleden en in andere regimes WEL gebeurde), dat maakt je niets uit?

Voor een stel Lombroso's met een IQ van 50 moet een politicus zijn bek houden??

Jij bent niet goed bij je hoofd.

En wat nou als er iemand een brandbom naar een moskee gooit die Wilders die opmerking helemaal niet heeft horen maken? Die doet dat gewoon omdat ie een hekel aan moskees heeft, of omdat ie een paar bakkies teveel opheeft of whatever.
Moet de politicus dan TOCH vervolgd worden, ookal is er geen direct verband tussen de brandbomgooier en de uitspraken?

The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  woensdag 16 september 2009 @ 08:36:53 #2
267706 stan5374
hoeverziekjetopics.nl EINZ!1!
pi_72792488
Wilders = koning!
Op dinsdag 17 november 2009 13:33 schreef Banzaiaap het volgende:
Stan heeft natuurlijk wel een reputatie hoog te houden, qua kwaliteitstopics.
vraagjes ivm bed LEMMING !!!
  woensdag 16 september 2009 @ 08:36:54 #3
248844 Bowlingbal
Leuk je weer te zien :)
pi_72792490
quote:
Op woensdag 16 september 2009 07:11 schreef Dr.Nikita het volgende:
Je valt in herhaling kitao met je achtervolgingswaanzin.
quote:
Op woensdag 16 september 2009 08:25 schreef Bowlingbal het volgende:

[..]

Dat hoor ik je anders nooit over Wilders zeggen.
Hoe heb je dan ooit tot deze vraag kunnen komen?
quote:
Op woensdag 16 september 2009 08:31 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Wordt jij door wilders achtervolgd dan?
In these days of moral hypocrisy certain valuable commodities can be hard to import.
- Donald Love
  woensdag 16 september 2009 @ 08:38:09 #4
248844 Bowlingbal
pi_72792500
quote:
Op woensdag 16 september 2009 08:33 schreef El_Matador het volgende:
Ah, dus omdat er een klein groepje mensen is, dat zich -volgens jou- laat leiden door de woorden van een politicus op TV, en overgaat tot verwerpelijke daden, moet die politicus zijn mond maar houden?
[..]
Dus omdat een aantal mensen zich zouden laten leiden door wat woorden in de Koran, moet dat boek maar verboden worden? Wilders vind van wel.
In these days of moral hypocrisy certain valuable commodities can be hard to import.
- Donald Love
pi_72792519
quote:
Op woensdag 16 september 2009 08:38 schreef Bowlingbal het volgende:

[..]

Dus omdat een aantal mensen zich zouden laten leiden door wat woorden in de Koran, moet dat boek maar verboden worden? Wilders vind van wel.
Waar heb ik dat beweerd?

Leg me toch geen woorden in de mond. Ben ik een spreekbuis van Wilders?
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

woensdag 16 september 2009 @ 08:40:51 #6
248844 Bowlingbal
pi_72792533
quote:
Op woensdag 16 september 2009 08:39 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Waar heb ik dat beweerd?

Leg me toch geen woorden in de mond. Ben ik een spreekbuis van Wilders?
Ik zeg toch ook niet dat jij dat beweert? Ik zeg slechts dat Wilders dat wel doet. Maar als je de vraag niet wil beantwoorden, mag dat.
- Donald Love
pi_72792588
quote:
Op woensdag 16 september 2009 08:40 schreef Bowlingbal het volgende:

[..]

Ik zeg toch ook niet dat jij dat beweert? Ik zeg slechts dat Wilders dat wel doet. Maar als je de vraag niet wil beantwoorden, mag dat.
Dat moet Wilders weten.

Ik ben tegen het verbieden van boeken, kleding of het op enigerlei wijze beperken van de vrijheid van meningsuiting. Zoals ik al zovaak aangegeven heb.

Die haatDonaldDuck moet juist niet verboden zijn. Dan kan iedereen tenminste lezen wat voor vuiligheden daarin staan.

woensdag 16 september 2009 @ 09:22:24 #8
268409 voice-over
Geeft commentaar op alles
pi_72793242
quote:
Op woensdag 16 september 2009 08:44 schreef El_Matador het volgende:

Die haatDonaldDuck moet juist niet verboden zijn. Dan kan iedereen tenminste lezen wat voor vuiligheden daarin staan.
Eens.
pi_72799761
quote:
Op woensdag 16 september 2009 08:38 schreef Bowlingbal het volgende:

[..]

Mag hij toch vinden net zoals jij het niet eens hoeft te zijn met zijn standpunt.

Ik vind over het algemeen dat moslims er uiterst dubieuze gedachten hebben over vrije meningsluiting en niet te vergeten vrije expressie.
pi_72801132
quote:
Op woensdag 16 september 2009 08:33 schreef El_Matador het volgende:
Even wat laatste reacties uit het vorige topic:
Wilders belooft spektakel: Dit wordt het proces van de eeuw

========
[..]

======
[..]

========
[..]

================
[..]

Dat 99% van de mensen WEL normaal doet na het luisteren naar de speeches van deze politicus, dat er geen mannen met geweren klaarstaat om je af te schieten als je niet doet wat die politicus zegt (wat dus bij politici in het verleden en in andere regimes WEL gebeurde), dat maakt je niets uit?

Voor een stel Lombroso's met een IQ van 50 moet een politicus zijn bek houden??

Jij bent niet goed bij je hoofd.

En wat nou als er iemand een brandbom naar een moskee gooit die Wilders die opmerking helemaal niet heeft horen maken? Die doet dat gewoon omdat ie een hekel aan moskees heeft, of omdat ie een paar bakkies teveel opheeft of whatever.
Moet de politicus dan TOCH vervolgd worden, ookal is er geen direct verband tussen de brandbomgooier en de uitspraken?

Ik krijg steeds minder zin om met jou te discussiëren achterlijke Don.

Die 2 of ene procent in Nederland zijn al duizenden mensen in Nederland , en je hebt er maar een paar nodig om de boel af te fikken.
Denk maar aan de moordenaar van PF en de brandstichter in de Reichstag met als gevolg later de Kristalnacht.

Maar ik ben geen jurist , dus laat die rechter maar bepalen wat er uit komt ; zal wel weer een uurtje schoffelen worden.

Voor de rest groet ik u.
megalomaniac
pi_72801149
Wordt dit een openbare zitting?
Gewoon me glas vullen, en niet te veel lullen...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')