quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:02 schreef snoopy het volgende:
[..]
ja maar dan zijn ze een soort van driehoekig
quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:19 schreef PM-girl het volgende:
Ik vind dat veel badpakken te hoog uitgesneden zijn down there en dat dwingt je tot bepaalde werkzaamheden. En ik ben principieel tegen gedwongen arbeid.
quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:19 schreef PM-girl het volgende:
Ik vind dat veel badpakken te hoog uitgesneden zijn down there en dat dwingt je tot bepaalde werkzaamheden. En ik ben principieel tegen gedwongen arbeid.
I'm with herquote:Op dinsdag 15 september 2009 21:29 schreef Belana het volgende:
ik ga naar bed, dit gaat me te ver allemaal
Gewoon zo'n hippe kekke broek er over aan doen en laten wapperen in de golven!quote:
*checkt* Jaaaaaaaaaaquote:Op dinsdag 15 september 2009 21:40 schreef huuphuup het volgende:
[..]
m-maar ik heb speciaal voor jou zo'n plaatje icon dinges voor het topic gebruikt
en ik kan die niet lezen hier op mijn iPhonequote:Op dinsdag 15 september 2009 21:40 schreef huuphuup het volgende:
[..]
m-maar ik heb speciaal voor jou zo'n plaatje icon dinges voor het topic gebruikt
quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:42 schreef PM-girl het volgende:
[..]
en ik kan die niet lezen hier op mijn iPhoneLois wellicht ook niet!
Tenzij er net zo'n handige pdalink is voor het forum, net zoals er is voor de PMfunctie.
Haha!quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:44 schreef huuphuup het volgende:
[..]oh noes!
t is een zonnebrillie, om de strandsfeer erin te houden enzo.
quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:44 schreef huuphuup het volgende:
[..]oh noes!
t is een zonnebrillie, om de strandsfeer erin te houden enzo.
Ideaal zeg ik je.. tshirt erover dan vallen de vetkwabben ook nog meequote:Op dinsdag 15 september 2009 21:37 schreef moussy het volgende:
[..]
Gewoon zo'n hippe kekke broek er over aan doen en laten wapperen in de golven!
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ideaal zeg ik je.. tshirt erover dan vallen de vetkwabben ook nog mee
Hee, toen was ik in Spanje!quote:
Zoooo, daar kan ik 3x in! (per borstquote:
Ja een burkakini noemen ze datquote:Op dinsdag 15 september 2009 21:55 schreef moussy het volgende:
[..]echt niet! Dan plooit je natte shirt mee IN je plooien, doe je ook je burka er nog bij aan?
alleen als je het snel doetquote:
My eyes, my eyes, ik zie niets meer!quote:Op dinsdag 15 september 2009 22:00 schreef moussy het volgende:
Groepsfoto op de bikinimeet!
[ afbeelding ]
Oh ik voel me nu juist slank!quote:Op dinsdag 15 september 2009 22:02 schreef cattie het volgende:
[..]
My eyes, my eyes, ik zie niets meer!
Maar ik heb géén pittig kort kapsel.quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:30 schreef RockabeIIa het volgende:
opwindende verhalen hier weer.. je kunt wel merken dat de meesten die hier nu posten al een man en kinderen hebben![]()
Psies!quote:Op dinsdag 15 september 2009 22:03 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Maar ik heb géén pittig kort kapsel.
Ik heb een leren jas, met een stoffen binnenvoering. En ik heb een keer enorm lopen zweten in die jas en nu ik hem na een half jaar weer een pakte rook ie gewoon naar oud zweetquote:
Stomerij?quote:Op dinsdag 15 september 2009 22:05 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik heb een leren jas, met een stoffen binnenvoering. En ik heb een keer enorm lopen zweten in die jas en nu ik hem na een half jaar weer een pakte rook ie gewoon naar oud zweet. Maar hij kan dus niet in de wasmachien met een schep oxi van het één of ander. Hoe krijg ik het dán schoon?
.
oi, beetje laat.... maar hoe op te lossen.....quote:
Dat Febreze heb ik wel eens gekocht, dat maakt dat het nog goorder gaat stinken. Mja, ik weet niet of leer lillek wordt van een handwasquote:Op dinsdag 15 september 2009 22:06 schreef Lois het volgende:
Febreze? Inwrijven met biotexpoeder, en dan weer afborstelen? Sorry ik heb eigenlijk geen idee....
Ik gooi het wel in de wasmachinequote:Op dinsdag 15 september 2009 22:05 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik heb een leren jas, met een stoffen binnenvoering. En ik heb een keer enorm lopen zweten in die jas en nu ik hem na een half jaar weer een pakte rook ie gewoon naar oud zweet. Maar hij kan dus niet in de wasmachien met een schep oxi van het één of ander. Hoe krijg ik het dán schoon?
.
Nu nog wel, straks toch niet meerquote:Op dinsdag 15 september 2009 22:05 schreef RockabeIIa het volgende:
ik denk dat ik me in zo'n burkini ook het meest op mijn gemak voel...
ja straks ook...Ik weet ook niet meer wat ik nou het grootste probleem vind, buik, billen, benen, bovenarmen...quote:Op dinsdag 15 september 2009 22:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nu nog wel, straks toch niet meer
Dan zou ik zelf droogshampoo gebruiken denk ik, daar haalde ik vroeger mn pukkelige huidvet (en make upquote:Op dinsdag 15 september 2009 22:08 schreef Lois het volgende:
Geen water erbij, bij die biotex maar alleen het poeder op de voering strooien bedoelde ik.
Krijg je daar geen vlekken van?? Anders mik ik hem toch in de wassertquote:Op dinsdag 15 september 2009 22:08 schreef moussy het volgende:
[..]
Ik gooi het wel in de wasmachinenet als leren broeken, vroegah, en mn adidasjes, tassen enz enz..
tot nu toe nog niet en ik doe het echt al járen, ook mn motorkleding en zoquote:Op dinsdag 15 september 2009 22:10 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Krijg je daar geen vlekken van?? Anders mik ik hem toch in de wassert.
http://www.babybrabbel.net/messages.php?f=sex&tp=6&th=12898quote:Op dinsdag 15 september 2009 22:10 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Krijg je daar geen vlekken van?? Anders mik ik hem toch in de wassert.
quote:Op dinsdag 15 september 2009 22:11 schreef Lois het volgende:
Ik strooi altijd biotexpoeder in zweterige schoenen, dan ruiken ze weer lekkerNachtje laten staan, uitborstelen en klaar!
als je hem gewoon centrifugeertquote:Op dinsdag 15 september 2009 22:12 schreef She-Wolf het volgende:
Ik heb ook wel eens een leren jas gewassen. Het ging goed, maar hij was daarna wel megadroog. Dus flink invetten na het wassen, anders krijg je scheuren in het leer.
ik zat nog te editten, maar doe het hier nog een keer. zit de lucht in de voering? Anders even azijn vernevelen met een plantenspuit en dan laten drogen?quote:Op dinsdag 15 september 2009 22:13 schreef k_i_m het volgende:
Dan durf ik het ook wel aan. Ik weet anders echt niet hoe ik het eruit krijg.
Nou, hij was ondanks de centrifuge gewoon hard geworden. Maar dat kan ook aan het leer hebben gelegen natuurlijk. Dat was echt zo'n dikke leren gestapo jas. Maar ik moest wel, want één van m'n katten had er op gezeken.quote:Op dinsdag 15 september 2009 22:13 schreef moussy het volgende:
[..]
als je hem gewoon centrifugeert![]()
![]()
blijft het zacht, ik heb ook wel eens voor de probeer een leren tas in de droger gestopt, want ik had hem nu nu nu nu gister! nodig.
quote:Op dinsdag 15 september 2009 22:10 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
ja straks ook...Ik weet ook niet meer wat ik nou het grootste probleem vind, buik, billen, benen, bovenarmen...
Misschien kan ik beter een zak over mijn kop trekken! Da's het makkelijkst!
Aha! Dat ga ik dan eerst even proberen, dat is minder werkquote:Op dinsdag 15 september 2009 22:15 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik zat nog te editten, maar doe het hier nog een keer. zit de lucht in de voering? Anders even azijn vernevelen met een plantenspuit en dan laten drogen?
weken in water met azijn werkt enorm goed als je het daarna weer wast. doodt de bacterieen schijnt.
Nou ja ik googelde even en kwam de tip met weken in azijn tegen. Wat ik ga proberen met de shirts van mijn hubsje. die ruiken vaak ook nog wat euh.... kruidig.quote:Op dinsdag 15 september 2009 22:21 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Aha! Dat ga ik dan eerst even proberen, dat is minder werk.
Ik had trouwens ook een hele berg shirtjes van de vakantie (nieuw) al stinkend in de wasmachine gegooid, en die roken ook gewoon naar heel vies oud zweet toen ik ze gewassen had. Maar die heb ik gewoon weer terug in de machine gegooid en er een schepje oxi-action bij gegooid en toen was alles weer fris
.
Maar dat is echt onwijs naar, stinkende kleding uit een net gedraaide was halen.
dus dat is toch zijn broerquote:Op dinsdag 15 september 2009 22:40 schreef m@x het volgende:Dirty Dancing
Die heb ik vroegah nog in de bioscoop gezien. Zo zonde van Patrick Swayze. Wat kon die man dansen zeg. Ik had altijd zo'n medelijden met zijn broer. Je kan zien dat het broers zijn want ze lijken best wel heel veel op elkaar alleen zag broerlief er altijd uit alsof hij met zijn hoofd klem had gezeten in het geboortekanaal:
[ afbeelding ]
Vriendlief is een sufferd. Hij weet niet wat hij mistquote:Op dinsdag 15 september 2009 22:44 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
dus dat is toch zijn broerik zag m wel eens in films voorbij komen en vond dan dat patrick zo lelijk was geworden.
Ik kijk DD uiteraard weer, jammer dat ik niet kan doorspoelen naar de scene in zijn 'cabin'(solomon burke-cry to me) en uiteraard de eindscene..o en de scene waarin haar zus moet optreden
Ik probeer nu vriendlief ervan te overtuigen dat hij moet kijken maar hij vertikt het
alleen r neus en daarna kreeg ze geen/amper rollen meer aangeboden omdat ze onherkenbaar was.quote:Op dinsdag 15 september 2009 22:44 schreef m@x het volgende:
Verbazingwekkend he, hoe twee personen zo op elkaar kunnen lijken maar dat de één er goed uitziet en de ander eigenlijk gewoon lelijk is.
Ik ben ook zo gefascineerd door de gedaanteverandering van Jennifer Grey. Daar hebben ze volgens mij een compleet ander hoofd op geschroefd:
[ afbeelding ]
en en NOBODY PUTS BABY IN A CORNERquote:Op dinsdag 15 september 2009 22:45 schreef m@x het volgende:
[..]
Vriendlief is een sufferd. Hij weet niet wat hij mist![]()
"I carried a watermelon"
Hier staat het niet tussen...maar toch zou ik liever het risico niet nemen...quote:Op dinsdag 15 september 2009 22:57 schreef m@x het volgende:
Ik vind hem eigenlijk niet mooi meer. Hij lijkt een beetje op een hele grote paardebloem. Maar ik kan het niet over mijn hart verkrijgen om hem weg te doen. Misschien dat Snotje hem wel lust of zijn gerbera's giftig voor cavia's?
ik kan bijna de hele film opzeggen, tot grote ergenis van vriendlief (die nu zijn Ipod op heeft gezet)quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:08 schreef m@x het volgende:
Maar waarom heeft ze in godsnaam een onderbroek over haar panty aan. Ze is toch superman niet.
Ik kan wel nog steeds heel de soundtrack meezingen
Hier idem dito! Maar vriendlief vond het wel leuk toen ik een keer de dvd opzette.quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:10 schreef Kleurdoos het volgende:
ik kan bijna de hele film opzeggen, tot grote ergenis van vriendlief (die nu zijn Ipod op heeft gezet)
maar je zou r wel een ram willen verkopen voor dat flawless figuurtje van r..al loopt ze als een eend
Huu ja vooral in die scene dat ze dus gaan vozenquote:Op dinsdag 15 september 2009 23:12 schreef m@x het volgende:
Dat heb ik met The Lost Boys. Die kan ik echt woord voor woord meedoen
Ik vind het figuur van meneer Swayze pas echt flawless. Zij heeft een holle rug en je kan haar ribben tellen.
Nee, behalve wat gezeur over dattie moe was viel het mee (of tegen...quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:10 schreef moussy het volgende:
Linda heeft je vechtgenoot nog een afschuwelijke kater gehad na zn stapfeestje?
HULA HULA HEEJ , hihquote:Op dinsdag 15 september 2009 23:23 schreef oeke het volgende:
Ja he, naast die palmboom, en later het echte optreden
ja of als ie op zijn knietjes valt en dan zijn hoofd draaitquote:Op dinsdag 15 september 2009 23:32 schreef _evenstar_ het volgende:
ik vind dat knikje als die op het laatst zingt zo
idd..want t draait allemaal om de laatste scenequote:Op dinsdag 15 september 2009 23:30 schreef m@x het volgende:
Trusten Linda
Ik moet ook slapen maar ik kan toch niet zomaar stoppen met Dirty Dancing
Een ijsje met twee bolletjes <3quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:33 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
ja of als ie op zijn knietjes valt en dan zijn hoofd draait
o en <3.. hou je hoofd eens schuin
Neus met brede smile?quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:33 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
o en <3.. hou je hoofd eens schuin
Drie bolletjesquote:Op dinsdag 15 september 2009 23:39 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Een ijsje met twee bolletjes <3
Oehh jummir jummie.. Hachee is zoooo lekker.quote:Op woensdag 16 september 2009 03:34 schreef RockabeIIa het volgende:
Hachee! Dat moet ik maken! De vorige keer zette een dag erna de bevalling in
Ik weet niet waarom, maar ik kan me dat herinnneren!quote:Op woensdag 16 september 2009 03:34 schreef RockabeIIa het volgende:
Hachee! Dat moet ik maken! De vorige keer zette een dag erna de bevalling in
Thx and i know....quote:Op woensdag 16 september 2009 07:01 schreef RockabeIIa het volgende:
Gefeliciteerd KP!
kun jij je herinneren wat ik gegeten had?![]()
typisch...
Zie een paar posts hierboven: kinderfeestje van M!quote:Op woensdag 16 september 2009 08:26 schreef RockabeIIa het volgende:
Wat is er vanmiddag Sugar?
Ik ga straks foto's van mijn buik laten maken
En dan nog mensen die gaan omcirkelen, alles maar doorstrepen en hele verhalen bij een antwoord zetten...quote:Waar of niet waar ?
Hieronder staan 11 bewering, ze zijn waar of niet waar.
Steep op het antwoordenblad het verkeerde of foute woord door, bijv nietwaar-waar
Nou, ik denk dat het niet zo duidelijk is wat een steep is..quote:Op woensdag 16 september 2009 09:00 schreef Stout het volgende:
Dit heb ik geschreven in een toets :
[..]
En dan nog mensen die gaan omcirkelen, alles maar doorstrepen en hele verhalen bij een antwoord zetten...
Is de tekst dan zo onduidelijk ?
tsjaquote:Op woensdag 16 september 2009 09:00 schreef Stout het volgende:
Dit heb ik geschreven in een toets :
[..]
En dan nog mensen die gaan omcirkelen, alles maar doorstrepen en hele verhalen bij een antwoord zetten...
Is de tekst dan zo onduidelijk ?
oe! jij maakt 'm wel heel ingewikkeldquote:Op woensdag 16 september 2009 09:12 schreef debuurvrouw het volgende:
Stout, ff een kronkel. Als je het verkeerde door moet strepen betekent dat dat je juist het goede antwoord doorstreept? (goede antwoord doorstrepen = verkeerd)
quote:Op woensdag 16 september 2009 09:12 schreef debuurvrouw het volgende:
Stout, ff een kronkel. Als je het verkeerde door moet strepen betekent dat dat je juist het goede antwoord doorstreept? (goede antwoord doorstrepen = verkeerd)
En in plaats van fout of verkeerd onjuist gebruiken. Zet een streep door het onjuiste antwoord.quote:Op woensdag 16 september 2009 09:15 schreef E.T. het volgende:
[..]
oe! jij maakt 'm wel heel ingewikkeld![]()
Volgende keer toch maar vierkantjes voor de antwoorden zetten en aan laten kruisen
Oh die andré van Duin?!quote:Op woensdag 16 september 2009 09:23 schreef freecell het volgende:
Ik heb net héél hard gelachen, de tolk van onze kerk tolkte gisteren zoals altijd de troonrede en nu is hij in de wereld draait door beland
Oh!quote:Op woensdag 16 september 2009 09:20 schreef huuphuup het volgende:
haha nou Buuf, hij geeft ook Engels en das nog veel erger![]()
denk aan een opstel over [fonetisch] ehnuhnessen-fabrics [/fonetisch] ananas kwekerij ja...
TF in t kwintrum, geen idee wie ik daar krijg. Slecht plan?
Ik ga er nu vandoor. Ciao!
Nee, niet gezien, dit was de TV draait door en die kan je los terug kijken. Dus verder niks gezien.quote:Op woensdag 16 september 2009 09:24 schreef moussy het volgende:
Hebben jullie in DWDD ook die happy slapping voorganger gezien? Zolang hij niet weet wat een roe(de) is ga je dat toch niet serieus nemen, iedereen kent zwarte piet!
Kan je niet beter; het antwoord waarvan jij vindt dat het goed is er bij zetten?quote:Op woensdag 16 september 2009 09:32 schreef Stout het volgende:
T grappige is dat de dyslecten het wel snappenDie lezen blijkbaar iets vaker ipv gelijk invullen
Ik heb het nu veranderd in :
Waar of niet waar ?
Hieronder zie je 11 beweringen. Deze zijn waar of niet waar. OMCIRKEL] het goede antwoord.
Misschien dat ze dat beter snappen
jaquote:
quote:Op woensdag 16 september 2009 09:34 schreef moussy het volgende:
[..]
Kan je niet beter; het antwoord waarvan jij vindt dat het goed is er bij zetten?
quote:Op woensdag 16 september 2009 10:30 schreef k_i_m het volgende:
Kan iemand mij vertellen dat als je een aansprakelijkheids en inboedelverzekering hebt, je ook gedekt bent als je dochter even snel een kop koffie vol in de zijkant van je laptop gooit?.
Jij ook goedemorgen!quote:
quote:Op woensdag 16 september 2009 10:31 schreef moussy het volgende:
[..]
volgens mij niet als het je eigen kind + eigen laptop is... kweenie zeker
dat zijn dingen daar bel ik de verzekering niet eens voorquote:Op woensdag 16 september 2009 10:39 schreef Stout het volgende:
ooh kim wat balen
maar hier heeft zoonlief ooit de video naar de andere wereld geholpen door m brood te voeren en die kregen wij gewoon vergoed
hoe raad je het zo!quote:Op woensdag 16 september 2009 09:52 schreef miss_sly het volgende:
ow huup, dan had ze iig nog geen honger. Zul je zien dat ze dat krijgt als je in de spreekkamer zit
beterschap freecell!
De jas staat op het lijstje voor later, maar ik laat het weten!quote:Op woensdag 16 september 2009 11:00 schreef debuurvrouw het volgende:
Is he tnog gelukt met je jasje K_i_m?
Oq, op die manierquote:Op woensdag 16 september 2009 11:11 schreef huuphuup het volgende:
oei Kimkun je er niet de kat van maken ofzo? Kijken of de verzekering het dan wel vergoed
![]()
Free hier gaat de laptop ook wel eens op zn kant tussen de kasten in, neemt het minste ruimte in dus waarom niet.
We hebben morgen een afdelingsdag, met een workshop en daarna tapas maken. Thema is samenwerking/communicatie en iedereen krijgt een miniledlampje met als slogan: Steek je licht eens op bij een collega.quote:
leuk samenwerkingsproject danquote:Op woensdag 16 september 2009 13:42 schreef Rewimo het volgende:
[..]
We hebben morgen een afdelingsdag, met een workshop en daarna tapas maken. Thema is samenwerking/communicatie en iedereen krijgt een miniledlampje met als slogan: Steek je licht eens op bij een collega.
En aangezien dat een verrassinkje moet zijn kan ik ook geen willekeurige collega's om hulp vragen. En van degenen die het organiseren, en dus wel zouden kunnen helpen, zit niemand er
AAh, jij bent de boosdoener die mij aangestoken heeftquote:Op woensdag 16 september 2009 09:50 schreef freecell het volgende:
Ik ben trouwens ziek (koppijn, keelpijn, dikke klieren en behoorlijk beroerd) maar oppas-uk kwam om 8:30 en ik werd pas om 8.10 wakken, dus kon niet meer afbellen
Yeeeey
je weet waar ik woon he....quote:Op woensdag 16 september 2009 14:00 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Oh bah Rewimo, rotklusjes zijn dat
Ik ga naar de markt, appelrozijnenbollen kopen
Ja, inderdaadquote:Op woensdag 16 september 2009 13:56 schreef huuphuup het volgende:
leuk samenwerkingsproject dan
haha sorry
Dat is een mini laptop, ook wel netbook genoemd.quote:
Ja zoietsquote:Op woensdag 16 september 2009 14:22 schreef Vlindur het volgende:
[ afbeelding ]
Zo een dus?
Hip zeg!
Ik heb hier een 13" en dat vind ik voorlopig mini genoeg. (Een appel hebben we)
quote:Op woensdag 16 september 2009 14:41 schreef aeque het volgende:
Ja ok
Wel zorgen dat er gen Linux op zit he...
Linux is goed, maar niet handigquote:
Gatverdomme. Dus nu heb je een half getrokken kies in je mond ofzo?quote:Op woensdag 16 september 2009 15:57 schreef Kleurdoos het volgende:
De bekkenbreker kreeg mn kies er niet uitrukken en sjorren..muurvast
Nu moet ik 6! keer terug.. hij komt dan met zwaarder geschut
Juhpquote:Op woensdag 16 september 2009 16:18 schreef Jarno het volgende:
[..]
Gatverdomme. Dus nu heb je een half getrokken kies in je mond ofzo?.
Crap.quote:Op woensdag 16 september 2009 16:23 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Juhpik denk dat ik t straks wel ga voelen
Goedquote:Op woensdag 16 september 2009 16:23 schreef moussy het volgende:
Oi KD das wel heul erg vervelend! Hoe was het met Elin gegaan?
dat stelde ze nog wel voor hoor, alles in 1 keer onder narcose.. maar dat betekent wel dat ik een flinke tijd lastig kan eten omdat er dan aan 4 kanten een wond zit. dus dan maar in stapjes. Laten zitten is geen optie omdat ze de rest van mijn gebit aandrukken waardoor een schilfer bij mn voortand is afgeknapt en dat is aan t verkleuren. Daar komt nu ook een facing op. en ik heb ook al drukpijn op alle tanden op mn ondergebit. geen plek voor verstandskiezen dusquote:Op woensdag 16 september 2009 16:28 schreef Stout het volgende:
oh hemel KD sterkte
nu weet ik ook weer waarom die van mij blijven waar ze zijn..in mijn snuit ! En als ze dr ooit uit moeten, dan gooien ze mij maar onder narcose
juh, laatste keer is in november .. steeds met een week of 2 weken pauze om te helenquote:Op woensdag 16 september 2009 16:30 schreef huuphuup het volgende:
fijn dat het goed is gegaan met Elin
wat ontzettend klote van je kiezen zeg6 keer terug maar liefst
uhuh.. en de buikfoto's?quote:Op woensdag 16 september 2009 16:43 schreef RockabeIIa het volgende:
Jeetje KD, wat een tegenvaller zeg...
Viel het laten oppassen uiteindelijk wel mee?
nope t is al een zware ingreep opzich..en misschien moeten de kiezen die daar weer naast zitten er ook uit omdat ze niet precies weten hoe het zit (omdat ze dus tegen elkaar aangroeiden, en vast)quote:Op woensdag 16 september 2009 16:47 schreef mefke79 het volgende:
KD, en twee aan 1 kant in 1 keer, ook geen optie? Zo heb ik het laten doen en dat viel reuze mee. Kan je gewoon met maar 1 kant eten (wat je in praktijk ook kunt als ze er maar 1 behandelen).
Ik moet effe een frustratie kwijt....waarom vervangen mensen de batterijen in hun rookmelder niet? Laatst al een uur wakker gelegen omdat dat ding 's nachts afging en nou gaat het al een uur lang om de paar minuten. En ik krijg maar niet gevonden uit welk huis het komt....irri! en nee, we zijn het niet zelf, hebben hier alles al een keer of drie nagelopen
ga je ze posten? Of heb je moeilijk gedaan met de naam enzo?quote:Op woensdag 16 september 2009 16:55 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
ja dat is me ook meegevallen
Die mag ik vrijdag ophalen.
quote:Op woensdag 16 september 2009 16:35 schreef Sugar het volgende:
Oh hemel, KD, wat balen!![]()
Ik heb het feestje overleefd!
doe maarquote:Op woensdag 16 september 2009 16:59 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik weet nog niet of ik er wat ga laten zien.Denk het wel. Ik heb mijn witte kersenjurk aan gehad en dat stond zo mooi met die joekeloekes eronder
Daar was ik wel effe trots op. Op de blote foto's zag je in kleur de uitslag en dat is nu paarsig/vurig helaas... maar als het in z/w wel mooi is dan durf ik wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |