quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:02 schreef snoopy het volgende:
[..]
ja maar dan zijn ze een soort van driehoekig
quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:19 schreef PM-girl het volgende:
Ik vind dat veel badpakken te hoog uitgesneden zijn down there en dat dwingt je tot bepaalde werkzaamheden. En ik ben principieel tegen gedwongen arbeid.
quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:19 schreef PM-girl het volgende:
Ik vind dat veel badpakken te hoog uitgesneden zijn down there en dat dwingt je tot bepaalde werkzaamheden. En ik ben principieel tegen gedwongen arbeid.
I'm with herquote:Op dinsdag 15 september 2009 21:29 schreef Belana het volgende:
ik ga naar bed, dit gaat me te ver allemaal
Gewoon zo'n hippe kekke broek er over aan doen en laten wapperen in de golven!quote:
*checkt* Jaaaaaaaaaaquote:Op dinsdag 15 september 2009 21:40 schreef huuphuup het volgende:
[..]
m-maar ik heb speciaal voor jou zo'n plaatje icon dinges voor het topic gebruikt
en ik kan die niet lezen hier op mijn iPhonequote:Op dinsdag 15 september 2009 21:40 schreef huuphuup het volgende:
[..]
m-maar ik heb speciaal voor jou zo'n plaatje icon dinges voor het topic gebruikt
quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:42 schreef PM-girl het volgende:
[..]
en ik kan die niet lezen hier op mijn iPhoneLois wellicht ook niet!
Tenzij er net zo'n handige pdalink is voor het forum, net zoals er is voor de PMfunctie.
Haha!quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:44 schreef huuphuup het volgende:
[..]oh noes!
t is een zonnebrillie, om de strandsfeer erin te houden enzo.
quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:44 schreef huuphuup het volgende:
[..]oh noes!
t is een zonnebrillie, om de strandsfeer erin te houden enzo.
Ideaal zeg ik je.. tshirt erover dan vallen de vetkwabben ook nog meequote:Op dinsdag 15 september 2009 21:37 schreef moussy het volgende:
[..]
Gewoon zo'n hippe kekke broek er over aan doen en laten wapperen in de golven!
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |