quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:02 schreef snoopy het volgende:
[..]
ja maar dan zijn ze een soort van driehoekig
quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:19 schreef PM-girl het volgende:
Ik vind dat veel badpakken te hoog uitgesneden zijn down there en dat dwingt je tot bepaalde werkzaamheden. En ik ben principieel tegen gedwongen arbeid.
quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:19 schreef PM-girl het volgende:
Ik vind dat veel badpakken te hoog uitgesneden zijn down there en dat dwingt je tot bepaalde werkzaamheden. En ik ben principieel tegen gedwongen arbeid.
I'm with herquote:Op dinsdag 15 september 2009 21:29 schreef Belana het volgende:
ik ga naar bed, dit gaat me te ver allemaal
Gewoon zo'n hippe kekke broek er over aan doen en laten wapperen in de golven!quote:
*checkt* Jaaaaaaaaaaquote:Op dinsdag 15 september 2009 21:40 schreef huuphuup het volgende:
[..]
m-maar ik heb speciaal voor jou zo'n plaatje icon dinges voor het topic gebruikt
en ik kan die niet lezen hier op mijn iPhonequote:Op dinsdag 15 september 2009 21:40 schreef huuphuup het volgende:
[..]
m-maar ik heb speciaal voor jou zo'n plaatje icon dinges voor het topic gebruikt
quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:42 schreef PM-girl het volgende:
[..]
en ik kan die niet lezen hier op mijn iPhoneLois wellicht ook niet!
Tenzij er net zo'n handige pdalink is voor het forum, net zoals er is voor de PMfunctie.
Haha!quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:44 schreef huuphuup het volgende:
[..]oh noes!
t is een zonnebrillie, om de strandsfeer erin te houden enzo.
quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:44 schreef huuphuup het volgende:
[..]oh noes!
t is een zonnebrillie, om de strandsfeer erin te houden enzo.
Ideaal zeg ik je.. tshirt erover dan vallen de vetkwabben ook nog meequote:Op dinsdag 15 september 2009 21:37 schreef moussy het volgende:
[..]
Gewoon zo'n hippe kekke broek er over aan doen en laten wapperen in de golven!
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ideaal zeg ik je.. tshirt erover dan vallen de vetkwabben ook nog mee
Hee, toen was ik in Spanje!quote:
Zoooo, daar kan ik 3x in! (per borstquote:
Ja een burkakini noemen ze datquote:Op dinsdag 15 september 2009 21:55 schreef moussy het volgende:
[..]echt niet! Dan plooit je natte shirt mee IN je plooien, doe je ook je burka er nog bij aan?
alleen als je het snel doetquote:
My eyes, my eyes, ik zie niets meer!quote:Op dinsdag 15 september 2009 22:00 schreef moussy het volgende:
Groepsfoto op de bikinimeet!
[ afbeelding ]
Oh ik voel me nu juist slank!quote:Op dinsdag 15 september 2009 22:02 schreef cattie het volgende:
[..]
My eyes, my eyes, ik zie niets meer!
Maar ik heb géén pittig kort kapsel.quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:30 schreef RockabeIIa het volgende:
opwindende verhalen hier weer.. je kunt wel merken dat de meesten die hier nu posten al een man en kinderen hebben![]()
Psies!quote:Op dinsdag 15 september 2009 22:03 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Maar ik heb géén pittig kort kapsel.
Ik heb een leren jas, met een stoffen binnenvoering. En ik heb een keer enorm lopen zweten in die jas en nu ik hem na een half jaar weer een pakte rook ie gewoon naar oud zweetquote:
Stomerij?quote:Op dinsdag 15 september 2009 22:05 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik heb een leren jas, met een stoffen binnenvoering. En ik heb een keer enorm lopen zweten in die jas en nu ik hem na een half jaar weer een pakte rook ie gewoon naar oud zweet. Maar hij kan dus niet in de wasmachien met een schep oxi van het één of ander. Hoe krijg ik het dán schoon?
.
oi, beetje laat.... maar hoe op te lossen.....quote:
Dat Febreze heb ik wel eens gekocht, dat maakt dat het nog goorder gaat stinken. Mja, ik weet niet of leer lillek wordt van een handwasquote:Op dinsdag 15 september 2009 22:06 schreef Lois het volgende:
Febreze? Inwrijven met biotexpoeder, en dan weer afborstelen? Sorry ik heb eigenlijk geen idee....
Ik gooi het wel in de wasmachinequote:Op dinsdag 15 september 2009 22:05 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik heb een leren jas, met een stoffen binnenvoering. En ik heb een keer enorm lopen zweten in die jas en nu ik hem na een half jaar weer een pakte rook ie gewoon naar oud zweet. Maar hij kan dus niet in de wasmachien met een schep oxi van het één of ander. Hoe krijg ik het dán schoon?
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |