quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:02 schreef snoopy het volgende:
[..]
ja maar dan zijn ze een soort van driehoekig
quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:19 schreef PM-girl het volgende:
Ik vind dat veel badpakken te hoog uitgesneden zijn down there en dat dwingt je tot bepaalde werkzaamheden. En ik ben principieel tegen gedwongen arbeid.
quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:19 schreef PM-girl het volgende:
Ik vind dat veel badpakken te hoog uitgesneden zijn down there en dat dwingt je tot bepaalde werkzaamheden. En ik ben principieel tegen gedwongen arbeid.
I'm with herquote:Op dinsdag 15 september 2009 21:29 schreef Belana het volgende:
ik ga naar bed, dit gaat me te ver allemaal
Gewoon zo'n hippe kekke broek er over aan doen en laten wapperen in de golven!quote:
*checkt* Jaaaaaaaaaaquote:Op dinsdag 15 september 2009 21:40 schreef huuphuup het volgende:
[..]
m-maar ik heb speciaal voor jou zo'n plaatje icon dinges voor het topic gebruikt
en ik kan die niet lezen hier op mijn iPhonequote:Op dinsdag 15 september 2009 21:40 schreef huuphuup het volgende:
[..]
m-maar ik heb speciaal voor jou zo'n plaatje icon dinges voor het topic gebruikt
quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:42 schreef PM-girl het volgende:
[..]
en ik kan die niet lezen hier op mijn iPhoneLois wellicht ook niet!
Tenzij er net zo'n handige pdalink is voor het forum, net zoals er is voor de PMfunctie.
Haha!quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:44 schreef huuphuup het volgende:
[..]oh noes!
t is een zonnebrillie, om de strandsfeer erin te houden enzo.
quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:44 schreef huuphuup het volgende:
[..]oh noes!
t is een zonnebrillie, om de strandsfeer erin te houden enzo.
Ideaal zeg ik je.. tshirt erover dan vallen de vetkwabben ook nog meequote:Op dinsdag 15 september 2009 21:37 schreef moussy het volgende:
[..]
Gewoon zo'n hippe kekke broek er over aan doen en laten wapperen in de golven!
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ideaal zeg ik je.. tshirt erover dan vallen de vetkwabben ook nog mee
Hee, toen was ik in Spanje!quote:
Zoooo, daar kan ik 3x in! (per borstquote:
Ja een burkakini noemen ze datquote:Op dinsdag 15 september 2009 21:55 schreef moussy het volgende:
[..]echt niet! Dan plooit je natte shirt mee IN je plooien, doe je ook je burka er nog bij aan?
alleen als je het snel doetquote:
My eyes, my eyes, ik zie niets meer!quote:Op dinsdag 15 september 2009 22:00 schreef moussy het volgende:
Groepsfoto op de bikinimeet!
[ afbeelding ]
Oh ik voel me nu juist slank!quote:Op dinsdag 15 september 2009 22:02 schreef cattie het volgende:
[..]
My eyes, my eyes, ik zie niets meer!
Maar ik heb géén pittig kort kapsel.quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:30 schreef RockabeIIa het volgende:
opwindende verhalen hier weer.. je kunt wel merken dat de meesten die hier nu posten al een man en kinderen hebben![]()
Psies!quote:Op dinsdag 15 september 2009 22:03 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Maar ik heb géén pittig kort kapsel.
Ik heb een leren jas, met een stoffen binnenvoering. En ik heb een keer enorm lopen zweten in die jas en nu ik hem na een half jaar weer een pakte rook ie gewoon naar oud zweetquote:
Stomerij?quote:Op dinsdag 15 september 2009 22:05 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik heb een leren jas, met een stoffen binnenvoering. En ik heb een keer enorm lopen zweten in die jas en nu ik hem na een half jaar weer een pakte rook ie gewoon naar oud zweet. Maar hij kan dus niet in de wasmachien met een schep oxi van het één of ander. Hoe krijg ik het dán schoon?
.
oi, beetje laat.... maar hoe op te lossen.....quote:
Dat Febreze heb ik wel eens gekocht, dat maakt dat het nog goorder gaat stinken. Mja, ik weet niet of leer lillek wordt van een handwasquote:Op dinsdag 15 september 2009 22:06 schreef Lois het volgende:
Febreze? Inwrijven met biotexpoeder, en dan weer afborstelen? Sorry ik heb eigenlijk geen idee....
Ik gooi het wel in de wasmachinequote:Op dinsdag 15 september 2009 22:05 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik heb een leren jas, met een stoffen binnenvoering. En ik heb een keer enorm lopen zweten in die jas en nu ik hem na een half jaar weer een pakte rook ie gewoon naar oud zweet. Maar hij kan dus niet in de wasmachien met een schep oxi van het één of ander. Hoe krijg ik het dán schoon?
.
Nu nog wel, straks toch niet meerquote:Op dinsdag 15 september 2009 22:05 schreef RockabeIIa het volgende:
ik denk dat ik me in zo'n burkini ook het meest op mijn gemak voel...
ja straks ook...Ik weet ook niet meer wat ik nou het grootste probleem vind, buik, billen, benen, bovenarmen...quote:Op dinsdag 15 september 2009 22:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nu nog wel, straks toch niet meer
Dan zou ik zelf droogshampoo gebruiken denk ik, daar haalde ik vroeger mn pukkelige huidvet (en make upquote:Op dinsdag 15 september 2009 22:08 schreef Lois het volgende:
Geen water erbij, bij die biotex maar alleen het poeder op de voering strooien bedoelde ik.
Krijg je daar geen vlekken van?? Anders mik ik hem toch in de wassertquote:Op dinsdag 15 september 2009 22:08 schreef moussy het volgende:
[..]
Ik gooi het wel in de wasmachinenet als leren broeken, vroegah, en mn adidasjes, tassen enz enz..
tot nu toe nog niet en ik doe het echt al járen, ook mn motorkleding en zoquote:Op dinsdag 15 september 2009 22:10 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Krijg je daar geen vlekken van?? Anders mik ik hem toch in de wassert.
http://www.babybrabbel.net/messages.php?f=sex&tp=6&th=12898quote:Op dinsdag 15 september 2009 22:10 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Krijg je daar geen vlekken van?? Anders mik ik hem toch in de wassert.
quote:Op dinsdag 15 september 2009 22:11 schreef Lois het volgende:
Ik strooi altijd biotexpoeder in zweterige schoenen, dan ruiken ze weer lekkerNachtje laten staan, uitborstelen en klaar!
als je hem gewoon centrifugeertquote:Op dinsdag 15 september 2009 22:12 schreef She-Wolf het volgende:
Ik heb ook wel eens een leren jas gewassen. Het ging goed, maar hij was daarna wel megadroog. Dus flink invetten na het wassen, anders krijg je scheuren in het leer.
ik zat nog te editten, maar doe het hier nog een keer. zit de lucht in de voering? Anders even azijn vernevelen met een plantenspuit en dan laten drogen?quote:Op dinsdag 15 september 2009 22:13 schreef k_i_m het volgende:
Dan durf ik het ook wel aan. Ik weet anders echt niet hoe ik het eruit krijg.
Nou, hij was ondanks de centrifuge gewoon hard geworden. Maar dat kan ook aan het leer hebben gelegen natuurlijk. Dat was echt zo'n dikke leren gestapo jas. Maar ik moest wel, want één van m'n katten had er op gezeken.quote:Op dinsdag 15 september 2009 22:13 schreef moussy het volgende:
[..]
als je hem gewoon centrifugeert![]()
![]()
blijft het zacht, ik heb ook wel eens voor de probeer een leren tas in de droger gestopt, want ik had hem nu nu nu nu gister! nodig.
quote:Op dinsdag 15 september 2009 22:10 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
ja straks ook...Ik weet ook niet meer wat ik nou het grootste probleem vind, buik, billen, benen, bovenarmen...
Misschien kan ik beter een zak over mijn kop trekken! Da's het makkelijkst!
Aha! Dat ga ik dan eerst even proberen, dat is minder werkquote:Op dinsdag 15 september 2009 22:15 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik zat nog te editten, maar doe het hier nog een keer. zit de lucht in de voering? Anders even azijn vernevelen met een plantenspuit en dan laten drogen?
weken in water met azijn werkt enorm goed als je het daarna weer wast. doodt de bacterieen schijnt.
Nou ja ik googelde even en kwam de tip met weken in azijn tegen. Wat ik ga proberen met de shirts van mijn hubsje. die ruiken vaak ook nog wat euh.... kruidig.quote:Op dinsdag 15 september 2009 22:21 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Aha! Dat ga ik dan eerst even proberen, dat is minder werk.
Ik had trouwens ook een hele berg shirtjes van de vakantie (nieuw) al stinkend in de wasmachine gegooid, en die roken ook gewoon naar heel vies oud zweet toen ik ze gewassen had. Maar die heb ik gewoon weer terug in de machine gegooid en er een schepje oxi-action bij gegooid en toen was alles weer fris
.
Maar dat is echt onwijs naar, stinkende kleding uit een net gedraaide was halen.
dus dat is toch zijn broerquote:Op dinsdag 15 september 2009 22:40 schreef m@x het volgende:Dirty Dancing
Die heb ik vroegah nog in de bioscoop gezien. Zo zonde van Patrick Swayze. Wat kon die man dansen zeg. Ik had altijd zo'n medelijden met zijn broer. Je kan zien dat het broers zijn want ze lijken best wel heel veel op elkaar alleen zag broerlief er altijd uit alsof hij met zijn hoofd klem had gezeten in het geboortekanaal:
[ afbeelding ]
Vriendlief is een sufferd. Hij weet niet wat hij mistquote:Op dinsdag 15 september 2009 22:44 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
dus dat is toch zijn broerik zag m wel eens in films voorbij komen en vond dan dat patrick zo lelijk was geworden.
Ik kijk DD uiteraard weer, jammer dat ik niet kan doorspoelen naar de scene in zijn 'cabin'(solomon burke-cry to me) en uiteraard de eindscene..o en de scene waarin haar zus moet optreden
Ik probeer nu vriendlief ervan te overtuigen dat hij moet kijken maar hij vertikt het
alleen r neus en daarna kreeg ze geen/amper rollen meer aangeboden omdat ze onherkenbaar was.quote:Op dinsdag 15 september 2009 22:44 schreef m@x het volgende:
Verbazingwekkend he, hoe twee personen zo op elkaar kunnen lijken maar dat de één er goed uitziet en de ander eigenlijk gewoon lelijk is.
Ik ben ook zo gefascineerd door de gedaanteverandering van Jennifer Grey. Daar hebben ze volgens mij een compleet ander hoofd op geschroefd:
[ afbeelding ]
en en NOBODY PUTS BABY IN A CORNERquote:Op dinsdag 15 september 2009 22:45 schreef m@x het volgende:
[..]
Vriendlief is een sufferd. Hij weet niet wat hij mist![]()
"I carried a watermelon"
Hier staat het niet tussen...maar toch zou ik liever het risico niet nemen...quote:Op dinsdag 15 september 2009 22:57 schreef m@x het volgende:
Ik vind hem eigenlijk niet mooi meer. Hij lijkt een beetje op een hele grote paardebloem. Maar ik kan het niet over mijn hart verkrijgen om hem weg te doen. Misschien dat Snotje hem wel lust of zijn gerbera's giftig voor cavia's?
ik kan bijna de hele film opzeggen, tot grote ergenis van vriendlief (die nu zijn Ipod op heeft gezet)quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:08 schreef m@x het volgende:
Maar waarom heeft ze in godsnaam een onderbroek over haar panty aan. Ze is toch superman niet.
Ik kan wel nog steeds heel de soundtrack meezingen
Hier idem dito! Maar vriendlief vond het wel leuk toen ik een keer de dvd opzette.quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:10 schreef Kleurdoos het volgende:
ik kan bijna de hele film opzeggen, tot grote ergenis van vriendlief (die nu zijn Ipod op heeft gezet)
maar je zou r wel een ram willen verkopen voor dat flawless figuurtje van r..al loopt ze als een eend
Huu ja vooral in die scene dat ze dus gaan vozenquote:Op dinsdag 15 september 2009 23:12 schreef m@x het volgende:
Dat heb ik met The Lost Boys. Die kan ik echt woord voor woord meedoen
Ik vind het figuur van meneer Swayze pas echt flawless. Zij heeft een holle rug en je kan haar ribben tellen.
Nee, behalve wat gezeur over dattie moe was viel het mee (of tegen...quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:10 schreef moussy het volgende:
Linda heeft je vechtgenoot nog een afschuwelijke kater gehad na zn stapfeestje?
HULA HULA HEEJ , hihquote:Op dinsdag 15 september 2009 23:23 schreef oeke het volgende:
Ja he, naast die palmboom, en later het echte optreden
ja of als ie op zijn knietjes valt en dan zijn hoofd draaitquote:Op dinsdag 15 september 2009 23:32 schreef _evenstar_ het volgende:
ik vind dat knikje als die op het laatst zingt zo
idd..want t draait allemaal om de laatste scenequote:Op dinsdag 15 september 2009 23:30 schreef m@x het volgende:
Trusten Linda
Ik moet ook slapen maar ik kan toch niet zomaar stoppen met Dirty Dancing
Een ijsje met twee bolletjes <3quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:33 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
ja of als ie op zijn knietjes valt en dan zijn hoofd draait
o en <3.. hou je hoofd eens schuin
Neus met brede smile?quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:33 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
o en <3.. hou je hoofd eens schuin
Drie bolletjesquote:Op dinsdag 15 september 2009 23:39 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Een ijsje met twee bolletjes <3
Oehh jummir jummie.. Hachee is zoooo lekker.quote:Op woensdag 16 september 2009 03:34 schreef RockabeIIa het volgende:
Hachee! Dat moet ik maken! De vorige keer zette een dag erna de bevalling in
Ik weet niet waarom, maar ik kan me dat herinnneren!quote:Op woensdag 16 september 2009 03:34 schreef RockabeIIa het volgende:
Hachee! Dat moet ik maken! De vorige keer zette een dag erna de bevalling in
Thx and i know....quote:Op woensdag 16 september 2009 07:01 schreef RockabeIIa het volgende:
Gefeliciteerd KP!
kun jij je herinneren wat ik gegeten had?![]()
typisch...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |