Ja raakte in paniekquote:
En toen jij het uitgemaakt hadquote:Op dinsdag 15 september 2009 19:15 schreef Waxxer het volgende:
Zeg Vlarp, wat ben je snel terug!
En hoe was het en hoe was de slaapkamer was de slaapkamer inderdaad wat klein of kun je wel wat interessante dingen doen met die slaapkamer en was het groot genoeg en ruim en vertel eens een béétje met wélk gevoel je daar nu zit op je kamer met het dakraam op een kiertje en in de verte een donkere onheilspellende wolk die straks wellicht een enorme regenbui met zich mee brengt?
*hijg*
Nah!quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:16 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
En toen jij het uitgemaakt had
En toen jij het uitgemaakt had
Heb ik een donorkaart ingevuld
Zodat er iemand nog, met mijn hart speelt
Dat is een liedje.quote:
quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:15 schreef Waxxer het volgende:
En hoe was het en hoe was de slaapkamer was de slaapkamer inderdaad wat klein of kun je wel wat interessante dingen doen met die slaapkamer en was het groot genoeg en ruim en vertel eens een béétje met wélk gevoel je daar nu zit op je kamer met het dakraam op een kiertje en in de verte een donkere onheilspellende wolk die straks wellicht een enorme regenbui met zich mee brengt?
*hijg*
quote:Op dinsdag 15 september 2009 18:54 schreef Keukenkast het volgende:
JIP!
Kom je eten, papa Bart heeft gekookt!
zucht
Euh... kinderen? We zouden het alleen bij Jip houden!quote:Op dinsdag 15 september 2009 18:58 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Praten de kinderen dan wél Limburgs?
Wax, het appartementje was wel fijn. Voormalige huurwoning, dus goed onderhouden. Nieuwe CV ketel en kunststof kozijnen enzo. Dubbel geisoleerd glas, balkon op het zuidenquote:Op dinsdag 15 september 2009 19:15 schreef Waxxer het volgende:
*hijg*
Hij is nog rustig nuquote:Op dinsdag 15 september 2009 19:20 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Jij bent echt net Stewie van FamGuy.....on speed
Nou ja!quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:20 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Jij bent echt net Stewie van FamGuy.....on speed
Die keuken inderdaadquote:Op dinsdag 15 september 2009 19:23 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Wax, het appartementje was wel fijn. Voormalige huurwoning, dus goed onderhouden. Nieuwe CV ketel en kunststof kozijnen enzo. Dubbel geisoleerd glas, balkon op het zuiden, 8e verdieping dus gaaf uitzicht! Verder een kut keuken, die moet er uit dus, en lelijke kleuren, moet dus allemaal opnieuw.
Maar de buurt, tja. 't was één van de slechtere buurten van R'dam. Nu is het een "pracht" wijk van ex-minster Vogelaar. Ziet er al stukken beter uit, maar het voelde nog steeds niet helemaal lekker. Maar ja, ik ben best chicken in R'dam
quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:20 schreef TheaterMaMa het volgende:
crappy people, jawel ben weer van de partij
Zeg!!quote:
Ja maar liefje, ik heb gisteren al gekookt!quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:22 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
(ik dacht dat jij zou koken?)
[..]
Euh... kinderen? We zouden het alleen bij Jip houden!
En we voeden hem op in het Twents natuurlijk
quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:26 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Zeg!!Alsof ik een of ander wild beest ben dat niet meer te stoppen is wanneer het is losgeslagen!
Euh schatje... JIJ bent NIET naar college geweest vandaag. Dus niet zo janken nu. We halen wel ff snel ietsquote:Op dinsdag 15 september 2009 19:27 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ja maar liefje, ik heb gisteren al gekookt!
En ik heb lang moeten werken én ik heb Jip opgehaald vanmiddag en toen heeft Juf Ineke me nog een uur tegen me aan staan praten over zijn vorderingen![]()
Have mercy on my soul
Anders kijk je eens naar De Grote Verhuizing met die Phil Spencer ("pwoppedie" zegt hij altijd, die kale die de R niet kan zeggen).quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:23 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Wax, het appartementje was wel fijn. Voormalige huurwoning, dus goed onderhouden. Nieuwe CV ketel en kunststof kozijnen enzo. Dubbel geisoleerd glas, balkon op het zuiden, 8e verdieping dus gaaf uitzicht! Verder een kut keuken, die moet er uit dus, en lelijke kleuren, moet dus allemaal opnieuw.
Maar de buurt, tja. 't was één van de slechtere buurten van R'dam. Nu is het een "pracht" wijk van ex-minster Vogelaar. Ziet er al stukken beter uit, maar het voelde nog steeds niet helemaal lekker. Maar ja, ik ben best chicken in R'dam
quote:
Wat is dat nou weer voor voorbeeld voor Jip?quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:28 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Euh schatje... JIJ bent NIET naar college geweest vandaag. Dus niet zo janken nu. We halen wel ff snel iets
Ja, ik heb m'n afkeer ook duidelijk gemaakt aan de makelaarquote:Op dinsdag 15 september 2009 19:25 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Die keuken inderdaad![]()
Naja vooral de handgrepen trouwens
Laten we het eens even gaan hebben over welk voorbeeld jij geeft door "geen zin te hebben in school"quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:29 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor voorbeeld voor Jip?
Hij moet toch gezond eten, hij is in de groei!
JIP KOM NOU VERDOMME EENS UIT DIE BOOM!
Kan ik me best iets bij voorstellenquote:Op dinsdag 15 september 2009 19:30 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ja, ik heb m'n afkeer ook duidelijk gemaakt aan de makelaar
Het is wel Zuid, maar vlakbij een gebied wat enorm opknapt. Zuidplein is nog steeds kutquote:Op dinsdag 15 september 2009 19:29 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
![]()
Ken die wijk daar niet, can't be thát bad als omgeving zuidplein toch. daar kwam ik liever ook niet.
Goede investering lijkt het me, zo een flat voor dat geld.
Oké dan liefje. Ga jij dan even wat halen, dan haal ik ons aapje even uit die boom en doe ik hem in badquote:Op dinsdag 15 september 2009 19:30 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Laten we het eens even gaan hebben over welk voorbeeld jij geeft door "geen zin te hebben in school"
En laat hem nou even lekker klimmen.
Wax!!!quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:33 schreef Waxxer het volgende:
Het is toch een hartstikke leuke retrokeuken?? Wat is er mis met die keuken??
quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:33 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Oké dan liefje. Ga jij dan even wat halen, dan haal ik ons aapje even uit die boom en doe ik hem in bad
Precies, sowieso al als je de eerste eigenaar gaat zijn nadat het altijd in de verhuur zat.quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:31 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Het is wel Zuid, maar vlakbij een gebied wat enorm opknapt. Zuidplein is nog steeds kut
Makelaar zij ook al dat ik met dit appartement zeker goed zit voor het geld, omdat de wijk ook helemaal wordt opgeknapt, en het dus alleen maar meer waard kan worden.
Ze zeggen wel eens dat het oosten wat achterloopt. Maar Zwolle is er blijkbaar erger aan toequote:Op dinsdag 15 september 2009 19:33 schreef Waxxer het volgende:
Het is toch een hartstikke leuke retrokeuken?? Wat is er mis met die keuken??
zucht...quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:36 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Dag liefje
Krijg ik nog een kusje voor je gaat?
Daar zitten vooral veel portiekwoningen, met houten vloerenquote:Op dinsdag 15 september 2009 19:35 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Precies, sowieso al als je de eerste eigenaar gaat zijn nadat het altijd in de verhuur zat.
maar Rotterdam noord dan? niet oude noorden maar aan de blijdorp kant, mooie rustige wijk en appartementen... wel stukken kleiner dan die waar het nu overgaat alleen.
Haal maar frietjes, dan maak ik wel even snel een salade voor erbij.quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:36 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
zucht...
Waar heb je trek in eigenlijk?
quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:35 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ze zeggen wel eens dat het oosten wat achterloopt. Maar Zwolle is er blijkbaar erger aan toe
Ja dat is wel zo, zwáár gehorig.quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:38 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Daar zitten vooral veel portiekwoningen, met houten vloeren
Ben je Rotterdammer dan trouwens?
Portiekwoningen hebben ook wel wat, maar ik wil alleen geen houten vloerquote:Op dinsdag 15 september 2009 19:41 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Ja dat is wel zo, zwáár gehorig.
heb 7 jaar in Rdam Noord gewoond
Je bedoelt voor het ontbreken van de interpunctie?quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:45 schreef wonderer het volgende:
Stomme TTDoe maar een topic report of zo
dat zijn die terras woningen toch? daar die buurt tussen hofplein en rechterrottekade staan wel mooie appartementenquote:Op dinsdag 15 september 2009 19:44 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Portiekwoningen hebben ook wel wat, maar ik wil alleen geen houten vloer.
Ik ga morgen nog in Heliport kijken, vlakbij Hofplein. Is alleen wel weer kleiner.
Euh... Hengelo ligt wel iets oostelijker dan Zwolle hoor...quote:
Ze noemen het ook wel kabouterdorp. Dat complex met al die puntdaken.quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:47 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
dat zijn die terras woningen toch? daar die buurt tussen hofplein en rechterrottekade staan wel mooie appartementen
Hoi, pop!quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:47 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Hij heeft ons plan door
WAT DOEN WE NU?
Zwolle ligt ook over de middenlijnquote:Op dinsdag 15 september 2009 19:48 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Euh... Hengelo ligt wel iets oostelijker dan Zwolle hoor...
hehe ja, vind dat een leuk blok , vooral met die balkons boven het waterquote:Op dinsdag 15 september 2009 19:48 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ze noemen het ook wel kabouterdorp. Dat complex met al die puntdaken.
Goede buurt ook wel
je draaft wel een beetje doorquote:Op dinsdag 15 september 2009 19:38 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Haal maar frietjes, dan maak ik wel even snel een salade voor erbij.
Oh kijk eens wie daar binnenkomt, dag aapje
Heb je lekker gespeeld?
Kom, dan gooi ik jou eens in bad
Klopt, staat best veel betaalbaars te koop, ik denk dat ik nog wel meer ga bekijken daarquote:Op dinsdag 15 september 2009 19:49 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
hehe ja, vind dat een leuk blok , vooral met die balkons boven het water
Lekker kortzichtig weerquote:Op dinsdag 15 september 2009 19:49 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Zwolle ligt ook over de middenlijn
Good luck with itquote:Op dinsdag 15 september 2009 19:50 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Klopt, staat best veel betaalbaars te koop, ik denk dat ik nog wel meer ga bekijken daar.
Euh en je moeder dan?quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:51 schreef Xiance het volgende:
*zucht* ik moet dringend een huishoudster hebben
"die wil best sochtends mijn koffie maken maar ik moet niet verwachten dat ze dat boven komt brengen om vervolgens de afwas weer mee naar beneden te brengen"quote:
Ja, dat weet ik. Geef me dan ook geen ruimte.quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:50 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
je draaft wel een beetje door
Hoe oud is Jip ondertussen
(heb er zondagnacht serieus over gedroomd)
quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:51 schreef Xiance het volgende:
*zucht* ik moet dringend een huishoudster hebben
Ow dat is al best snel gegaan. In mijn weten was ie nog 4 of zoquote:Op dinsdag 15 september 2009 19:53 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik. Geef me dan ook geen ruimte.
Jip is tussen de 8 en de 10.
De mooiste leeftijden.
De enige zalige jaren tussen pamper en puberteit
En ik heb er ook een beetje van gedroomd
Maar ik kan me er maar heel weinig van herinneren.
Iets met een judowedstrijd in een gymzaal en aanmoedigen
Nja ergens heeft ze ook best gelijk natuurlijkquote:Op dinsdag 15 september 2009 19:53 schreef Xiance het volgende:
[..]
"die wil best sochtends mijn koffie maken maar ik moet niet verwachten dat ze dat boven komt brengen om vervolgens de afwas weer mee naar beneden te brengen"
nouja.. maar dan in een half uur durend monoloog, maar hier kwam het op neer.
vrouwen...
Uhm.. ik voorspel toch wel een meningsverschil tijdens de afwasquote:Op dinsdag 15 september 2009 19:54 schreef Xiance het volgende:
dus.. ik ga nu heel braaf en zonder wat te zeggen (ik ga anders gigantisch uit mijn dak) maar eens helpen met de afwas..
en daarbij meteen melden dat dit de eerste EN de laatste keer is, want ze kan een vaatwasser krijgen.
Als ze die niet wil.. sja.. wie zn billen brand moet op de blaren zitten enzo.
Tja... jammer is dat...quote:
Had je edit al in men post verwerktquote:Op dinsdag 15 september 2009 19:56 schreef Keukenkast het volgende:
Nogmaals (ik moet stoppen met post-editen)
En ik heb er ook een beetje van gedroomd
Maar ik kan me er maar heel weinig van herinneren.
Iets met een judowedstrijd in een gymzaal en aanmoedigen
Gezien die wallen... ja!quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:59 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ziet het er uit of ik er wakker van lig?
Dat is van de film van gisteren en het korte nachtje daarnaquote:
Smoesjes!quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:00 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dat is van de film van gisteren en het korte nachtje daarna
Nu niet ineens bij-de-hand gaan doen, hè?
quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:55 schreef Bartjebart het volgende:
Ik droomde dat ik door een jochie van 3, met blond krullend haar, 's nachts wakker werd gemaakt. "papa, papa, ik kan niet slapen"en dat ik em aan de hand naar z'n kamer bracht en dat ie het nog maar een keertje moest proberen. Wierd...
JE ZOU HET NIET VERTELLENquote:Op dinsdag 15 september 2009 20:03 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Oké
Ik heb ongenadige keihard seks gehad vannacht ... nu je zin?
Ja! Je was zo rustig
Vreemdquote:
Dit is de waarheid, dus das altijd goed.quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:03 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Oké
Ik heb ongenadige keihard seks gehad vannacht ... nu je zin?
Ja! Je was zo rustig
Euh? En wat vertel ik Jip?quote:
Mensen onder druk zetten voor een bekentenis lijdt soms tot een valse bekentenisquote:Op dinsdag 15 september 2009 20:04 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dit is de waarheid, dus das altijd goed.
Was ik rustig?
Nja kut dat is ook wel weer zo... Was het een leuke film?quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:05 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Mensen onder druk zetten voor een bekentenis lijdt soms tot een valse bekentenis
In mijn ogen wel...
Inglourious Bastards... ik zeg: apart, wel leuk, maar zeker niet geweldig. Wel erg gelachen om de te flauwe humorquote:Op dinsdag 15 september 2009 20:06 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nja kut dat is ook wel weer zo... Was het een leuke film?
ow... euh... nja sorry
Dat zijn papa's heel veel van elkaar houden en dat papa Joost gedwongen werd tot seks met zijn ome Vlarpquote:
Is dat die Taratino film? of heb ik iets anders gelezen vanmiddag?quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:08 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Inglourious Bastards... ik zeg: apart, wel leuk, maar zeker niet geweldig. Wel erg gelachen om de te flauwe humor
Post edit achteraf is gemeen
nogmaals... wat vertel ik Jip?quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:09 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Dat zijn papa's heel veel van elkaar houden en dat papa Joost gedwongen werd tot seks met zijn ome Vlarp
Ja, die jaquote:Op dinsdag 15 september 2009 20:10 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Is dat die Taratino film? of heb ik iets anders gelezen vanmiddag?
sorry Vlarp![]()
Niksquote:Op dinsdag 15 september 2009 20:11 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
nogmaals... wat vertel ik Jip?
Time-out.... wie is Joost?quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:09 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Dat zijn papa's heel veel van elkaar houden en dat papa Joost gedwongen werd tot seks met zijn ome Vlarp
quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:12 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Time-out.... wie is Joost?
Voor ik seks heb wil ik dat wel weten
quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:12 schreef Xiance het volgende:
Moeders zullen best altijd gelijk hebben, maar voorlopig zit ik aan mijn bureau met een kop koffie, en staat moeders af te wassen.
Heb ik de hele middag tegen mijn collega;'s lopen zagen over het belang van teamwork, samenspel en de gevolgen daarvan voor het kostenaspect.. kan ik niet eens met mn eigen moeder overweg tijdens de afwas
"Maar ik hou wel van je mam!"
Schappelijk van jequote:
Euh als de papa's uit elkaar gaan dan zijn we hem wel een excuus verschuldigd!quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:11 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Niks
Daar hoef je ons boefje niet mee te belasten
Ik dacht het nietquote:Op dinsdag 15 september 2009 20:15 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Oh, hoi!
Is dat kind dan ook van mij?
Ik wil niet bij je weg hoorquote:Op dinsdag 15 september 2009 20:16 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Euh als de papa's uit elkaar gaan dan zijn we hem wel een excuus verschuldigd!
Echt niet.quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:15 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Oh, hoi!
Is dat kind dan ook van mij?
Och dat is fijnquote:Op dinsdag 15 september 2009 20:16 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Soms heb ik dat wel eens... als ik in een goede bui ben...
Ik begin slaap te krijgen![]()
Zeg! Als jij met een ander ligt te batsen, dan moet je die consequenties ook zelf dragen hoor.quote:
Ik heb ook maar 5,5 uur geslapen vannachtquote:Op dinsdag 15 september 2009 20:17 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Och dat is fijnik tref je tijdens een goede bui
Nu al slaap krijgen das best op tijd!
En hetquote:Op dinsdag 15 september 2009 20:18 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Zeg, nu eens zo stom doen? Ik hoorde je eerder niet klagen!
En waar bemoei jij je nu weer mee?quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:17 schreef Waxxer het volgende:
Nou ja zeg, wat een stabiele ouderrelatie.
I was rapedquote:Op dinsdag 15 september 2009 20:18 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Zeg! Als jij met een ander ligt te batsen, dan moet je die consequenties ook zelf dragen hoor.
Je bent een watjequote:Op dinsdag 15 september 2009 20:18 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik heb ook maar 5,5 uur geslapen vannacht
quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:18 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Zeg! Als jij met een ander ligt te batsen, dan moet je die consequenties ook zelf dragen hoor.
Zo klonk het net niet hoorquote:Op dinsdag 15 september 2009 20:19 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
I was raped
He took my innocence
Met het belang van Het Kind.quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:19 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
En waar bemoei jij je nu weer mee?
Dat ben ik ookquote:Op dinsdag 15 september 2009 20:19 schreef Waxxer het volgende:
[..]Ik dacht dat jij zo'n kwetsbaar, zachtaardig type was!
Hoe kom je nu toch weer opeens uit de hoek??
ik ken mijn eigen gebreken als geen anderquote:Op dinsdag 15 september 2009 20:14 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Het is goed dat je het jezelf wel realiseert
Dat is lief van je!quote:
Nou, sorry hoor!quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:19 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
En het
'Stop stop stop stop stop, ik ben getrouwd en ik heb een kind'
dan?
NOU?
NOU?
We hebben het er morgen wel over.quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:20 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Het staat op band hoor
Hij wilde het opnemen
Dat waardeer ikquote:Op dinsdag 15 september 2009 20:22 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nou, sorry hoor!
Volgens mij was ik het die op een gegeven moment aan jou vroeg of het echt geen kwaad kon met je man en een kind
Nee, ik ben oud aan het wordenquote:
Ik ben verkracht en vernederd en jij wil me niet eens troosten met je warme armen en misschien andere lichaamsdelenquote:Op dinsdag 15 september 2009 20:22 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
We hebben het er morgen wel over.
Het lijkt me een goed idee dat je vannacht maar even op de logeerkamer gaat slapen.
Puik plan!quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:23 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nee, ik ben oud aan het worden
Na een dag op kantoor werken hakt de vermoeidheid wel toe....![]()
Ik zou iets actiefs moeten gaan doen
Heel goed, daar moet je mee werken. De eerste stap naar verbetering enzoquote:Op dinsdag 15 september 2009 20:21 schreef Xiance het volgende:
[..]
ik ken mijn eigen gebreken als geen ander
en ik schaam me er ook niet voor!
quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:21 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dat ben ik ook
Maar je moet me niet kwetsen want dan komt er een minder leuke kant naar voren
Voor hoe naief houdt je me?quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:23 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik ben verkracht en vernederd en jij wil me niet eens troosten met je warme armen en misschien andere lichaamsdelen
Ja zoiets van jullie hadden een kind en dat ging goed totdat Vlarp langs kwam want die ging hup met zijn kont omhoog en daar ging het mis want nu is er discussie.quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:21 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dat is lief van je!
maar ken je wel het hele verhaal?
Euh... jeetje je hebt wel een heel slecht beeld van mequote:Op dinsdag 15 september 2009 20:24 schreef Waxxer het volgende:
[..]![]()
"Batsen", dat vind ik namelijk nogal wat! Dat is zo macho terwijl jij eerder een traantje weg zou pinken bij... ja, een cd van Celine Dion of de trailer van die This is It-film.
NEE!quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:25 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Mag ik KeukenKast nog een keer lenen?
Zie je wel, hij geeft het toequote:Op dinsdag 15 september 2009 20:25 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Mag ik KeukenKast nog een keer lenen?
Lieverd, we hebben het er straks wel overquote:
Dat heeft iedereen wel eens... *kuch*quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:25 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
(hoewel ik best met een film of een tv serie kan meejanken)
Ik heb het over lenen, ik ga er geen geld voor betalen, ben je helemaal besodemieterd!quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:26 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
NEE!
en die 500.- mag je ook wel houden!
Nja en eigenlijk snap ik er niet zo veel vanquote:Op dinsdag 15 september 2009 20:25 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja zoiets van jullie hadden een kind en dat ging goed totdat Vlarp langs kwam want die ging hup met zijn kont omhoog en daar ging het mis want nu is er discussie.
Jaaa zie je wel!quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:25 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Euh... jeetje je hebt wel een heel slecht beeld van me
(hoewel ik best met een film of een tv serie kan meejanken)
Ik wil bij je blijven en in je warme armen in slaap vallen en morgenvroeg lekker met Jip ontbijtenquote:Op dinsdag 15 september 2009 20:26 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
NEE!
en die 500.- mag je ook wel houden!
Haha pfieuwquote:Op dinsdag 15 september 2009 20:26 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dat heeft iedereen wel eens... *kuch*
Ik zou er alleen maar nog chagrijniger van worden...quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:27 schreef Xiance het volgende:
OHHHH CELINE DION!!!
IOIIIII DDRRRROOOOVVVVVEEEE AAALLLL NNNIIIGGGHHTTTTT TOOO GEEETTT TOOO YOOOUUUUUUU![]()
![]()
Ooohhh die uithuisplaatsing moet nog kómen dus!quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:27 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nja en eigenlijk snap ik er niet zo veel van
HEBBEN trouwens he! Dat kind is niet opeens weg
Hello, Goodbyequote:Op dinsdag 15 september 2009 20:27 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Jaaa zie je wel!Het Familiediner, Vermist, en zo nog veel meer programma's... Een Spoorloos...
Euh nee niet van die "echte" series. Meer amerikaanse seriesquote:Op dinsdag 15 september 2009 20:27 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Jaaa zie je wel!Het Familiediner, Vermist, en zo nog veel meer programma's... Een Spoorloos...
Als je jeugdzorg er maar buiten houdtquote:Op dinsdag 15 september 2009 20:28 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ooohhh die uithuisplaatsing moet nog kómen dus!
Hej knuppie, ik zeg net dat ik z'n geld niet wil!quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:27 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik wil bij je blijven en in je warme armen in slaap vallen en morgenvroeg lekker met Jip ontbijten
Ik heb je steun nodig, niet je pimp-kwaliteiten
Uhm.. nou, dat was ik niet van plan eigenlijkquote:Op dinsdag 15 september 2009 20:28 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Haha pfieuw
maar verder ben ik eigenlijk helemaal niet zo soft geloof ik. Tis wel echt dat als je me kwetst, je je moet hoeden
Ben jij eigenlijk die jongen die zo moest huilen op televisie samen met een vriendin omdat je met "haar" gesproken had?quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:27 schreef Xiance het volgende:
OHHHH CELINE DION!!!
IOIIIII DDRRRROOOOVVVVVEEEE AAALLLL NNNIIIGGGHHTTTTT TOOO GEEETTT TOOO YOOOUUUUUUU![]()
![]()
quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:28 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ooohhh die uithuisplaatsing moet nog kómen dus!
Wat zijn de traantje-wegpink series dan?quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:29 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Euh nee niet van die "echte" series. Meer amerikaanse series
Sorry liefjequote:Op dinsdag 15 september 2009 20:29 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Hej knuppie, ik zeg net dat ik z'n geld niet wil!
Het was ook meer bedoeld als reactie op waxxer. maar tis een beetje verwarrendquote:Op dinsdag 15 september 2009 20:30 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Uhm.. nou, dat was ik niet van plan eigenlijk
Euh schatje, Jip en ik hebben ons eten al op hoorquote:Op dinsdag 15 september 2009 20:30 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Sorry liefje
Heb je dat eten bij je, Jip zit al een uur in bad en volgens mij begint hij zo het douchegordijn op te eten
En ik vertel op de vorige pagina dat ik niet betaal voor 'mquote:Op dinsdag 15 september 2009 20:29 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Hej knuppie, ik zeg net dat ik z'n geld niet wil!
Nou nee, dat zijn ontzettend deskundige mensen die van wanten weten.quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:29 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Als je jeugdzorg er maar buiten houdt
Ach af en toe zitten er afleveringen tussen. GG had bijvoorbeeld wel van die afleveringen.quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:30 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Wat zijn de traantje-wegpink series dan?
Ik houd me groot met mensen er bijquote:Op dinsdag 15 september 2009 20:31 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Jank je dan beneden in het openbaar op stiekem boven?
Ja nou dit is onacceptabel, onogelijk, de menswaardigheid komt in het geding, het is abject, ongeloveloos, in één woord: skrikkelijk.quote:
Oh ja, ik was vergeten dat ik verkracht werdquote:Op dinsdag 15 september 2009 20:31 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Euh schatje, Jip en ik hebben ons eten al op hoor
nou... heb anders net 5 biljetten van 100.- van je gekregen voor gisteravond...quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:31 schreef Vlarp het volgende:
[..]
En ik vertel op de vorige pagina dat ik niet betaal voor 'm
Wel bij de feiten blijven
Gilmore Girls? Gossip Girls?quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:32 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ach af en toe zitten er afleveringen tussen. GG had bijvoorbeeld wel van die afleveringen.
Home Improvement idd, ook om te janken...quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:32 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ach af en toe zitten er afleveringen tussen. GG had bijvoorbeeld wel van die afleveringen.
Hij slaapt al. Verhaaltje voorgelezen en alquote:Op dinsdag 15 september 2009 20:33 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Oh ja, ik was vergeten dat ik verkracht werd
Heb je hem al in bed gelegd?
Oh dat is wel grappig, ik gedraag me wel eens als een kleintje!quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:33 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik houd me groot met mensen er bij
Nou, zoveel heb ik er nog opgenomen bij de bankquote:Op dinsdag 15 september 2009 20:34 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
nou... heb anders net 5 biljetten van 100.- van je gekregen voor gisteravond...
quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:34 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
nou... heb anders net 5 biljetten van 100.- van je gekregen voor gisteravond...
Zeg! ik heb niks gedaan he!quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:33 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja nou dit is onacceptabel, onogelijk, de menswaardigheid komt in het geding, het is abject, ongeloveloos, in één woord: skrikkelijk.
quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:34 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Home Improvement idd, ook om te janken...
quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:34 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Hij slaapt al. Verhaaltje voorgelezen en al
Skatjee hoe was je dag??quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:34 schreef MisterO het volgende:
Haloaaaa *zwaait
Zit nu in het studiefondsje van Jip liefquote:
O ja, volgens mij heb ik het al wel erg vaak geventileerdquote:Op dinsdag 15 september 2009 20:34 schreef Xiance het volgende:
Vlarp:
IK wordt chagerijnig van mensen die te pas en te onpas moeten gaan lopen schreeuwen dat ze GEEN fan van <naam> zijn.
Lekker naar bedquote:Op dinsdag 15 september 2009 20:36 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Nu een paar glazen wijn en....?
quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:35 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oh dat is wel grappig, ik gedraag me wel eens als een kleintje!
Je dist me gewoon he!quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:34 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Home Improvement idd, ook om te janken...
huh?quote:
....dan achter het stuur kruipen!!quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:36 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Nu een paar glazen wijn en....?
geeft niks, ik hou ook niet van madonna, rage against the machines, en whatever al die shit die nu op TV is..quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:36 schreef Vlarp het volgende:
[..]
O ja, volgens mij heb ik het al wel erg vaak geventileerd
Sorry![]()
Celine Dion toch?quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:36 schreef Vlarp het volgende:
[..]
O ja, volgens mij heb ik het al wel erg vaak geventileerd
Sorry![]()
Jaaaaa goed, ik heb zo vermaakt heeeequote:
quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:38 schreef Xiance het volgende:
[..]
geeft niks, ik hou ook niet van madonna, rage against the machines, en whatever al die shit die nu op TV is..
ik zal het ook gewoon pas en te onpas gaan ventileren als ik t woordje madonna zie
Wanneer nietquote:
Dat doe je maar lekker alleenquote:Op dinsdag 15 september 2009 20:38 schreef Waxxer het volgende:
[..]
....dan achter het stuur kruipen!!
Was het nou al aan? Want ik heb de memo niet gehad volgens mijquote:Op dinsdag 15 september 2009 20:39 schreef MisterO het volgende:
[..]
Jaaaaa goed, ik heb zo vermaakt heeeeik was hamburger gaan eten bij de Macdonalds, en ik heb daarna heerlijk gekletst met mijn collega's, en vanavond pizza gegeten, en in de trein had ik een gezellige buurvrouw, en wisten jullie dat WildFM echt kicken is, en dat Lady Gaga eng begint te worden en dat ik zin heb in morgen omdat ik dan SAJ weer zie en stop.
Dat is goed om te horenquote:rustig.
MisterO is weer kalm. Mn dag was relaxed.
Je moetquote:Op dinsdag 15 september 2009 20:40 schreef MisterO het volgende:
[..]
Wanneer niet![]()
It's the one and only.
Is dit Vlarp wel?
Daar doen we geen uitspraken overquote:Op dinsdag 15 september 2009 20:40 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Was het nou al aan? Want ik heb de memo niet gehad volgens mij
Oke joh hartstikke goed man! Hey en even een vraagje, is SAJ nou single of niet?? Want ik krijg het allemaal niet zo 1-2-3 mee omdat het allemaal wat lastig vólgt.quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:39 schreef MisterO het volgende:
[..]
Jaaaaa goed, ik heb zo vermaakt heeeeik was hamburger gaan eten bij de Macdonalds, en ik heb daarna heerlijk gekletst met mijn collega's, en vanavond pizza gegeten, en in de trein had ik een gezellige buurvrouw, en wisten jullie dat WildFM echt kicken is, en dat Lady Gaga eng begint te worden en dat ik zin heb in morgen omdat ik dan SAJ weer zie en stop.
rustig.
MisterO is weer kalm. Mn dag was relaxed.
Het zou een goede hoax zijn dan jaquote:Op dinsdag 15 september 2009 20:43 schreef MisterO het volgende:
[..]
Daar doen we geen uitspraken overblijft het lekker geheimzinnig he.
Misschien is het aan, misschien ook niet.
Misschien mag ik SAJ niet eens. Misschien zie ik hem morgen niet eens.
Misschien dat we helemaal niet daten en dat het 1 grote grap is
Is dit SAJquote:Op dinsdag 15 september 2009 20:41 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Je moetgebruiken als je verwarring wilt zaaien
Nee, ik ben Vlarp niet
quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:43 schreef MisterO het volgende:
[..]
Daar doen we geen uitspraken overblijft het lekker geheimzinnig he.
Misschien is het aan, misschien ook niet.
quote:
Nee, sorry, ik ben het niet SAJquote:Op dinsdag 15 september 2009 20:44 schreef MisterO het volgende:
[..]
Is dit SAJen zo ja, hoi
![]()
Hallo, ik ga geen eet-smilie gebruiken als ik net al gegeten heb
quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:45 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nee, sorry, ik ben het niet SAJ
O, sorry hoor
Beetje chago?
ongesteld misschien?quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:45 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nee, sorry, ik ben het niet SAJ
O, sorry hoor
Beetje chago?
Waar is Vlarp allemaal mee bezigquote:
Zou je SAJ moeten vragen.quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:43 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oke joh hartstikke goed man! Hey en even een vraagje, is SAJ nou single of niet?? Want ik krijg het allemaal niet zo 1-2-3 mee omdat het allemaal wat lastig vólgt.
En waarom is Gaga eng heeft ze je wat aangedaan en hoe is CDP in de omgang en rook jij dat had ik echt niet van jou verwacht en waar hebben jullie morgen afgesproken is het leuk als wij ook komen dan ergens?
en ik maar denken dat ik de enige wasquote:
Ik weet hoe het er uit ziet, en ik ga gewoon net zo lang aanbellen tot ik een kut opmerking naar m'n hoofd krijg gegooidquote:Op dinsdag 15 september 2009 20:48 schreef MisterO het volgende:
[..]
Zou je SAJ moeten vragen.
Gaga is eng, kijk maar naar haar optreden @ VMA's
CDP is hip
Ik rook niet
Bij hem thuis
Nee, jullie moeten lekker ver weg blijven
Dan slaat de bliksem erin.quote:
Kuthomooooooo, fok offfquote:Op dinsdag 15 september 2009 20:49 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik weet hoe het er uit ziet, en ik ga gewoon net zo lang aanbellen tot ik een kut opmerking naar m'n hoofd krijg gegooid
SAJ kan dat niet latenquote:Op dinsdag 15 september 2009 20:51 schreef MisterO het volgende:
[..]
Kuthomooooooo, fok offf
Dacht je dat nou echt? Wij zouden niet eens de moeite doen om iets te zeggen of te doen
je bent vast wel ergens fan van waar ik niet van houd!@quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:39 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Bof ik even dat ik geen Madonna fan ben
Waarschijnlijk dan precies op het moment dat ik een paraplu opsteek.quote:
Bedoel je deze:quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:48 schreef MisterO het volgende:
[..]
Gaga is eng, kijk maar naar haar optreden @ VMA's
Jep, heb je het einde gezien?quote:
Ik weet het wel zekerquote:Op dinsdag 15 september 2009 20:53 schreef Xiance het volgende:
[..]
je bent vast wel ergens fan van waar ik niet van houd!@
Ik heb dat ook wel eens gedaan, toen ging het ook gewoon goedquote:Op dinsdag 15 september 2009 20:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Waarschijnlijk dan precies op het moment dat ik een paraplu opsteek.
Wat, weetje niet eens waar hij woont? Hoe kun je dan met hem vreemdgaan?quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:55 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik heb die plaatsnaam niet genoemd, nu geef jij weer een extra hint
Ik fok SAJ niet.. daar heeft hij andere mensen voorquote:Op dinsdag 15 september 2009 20:56 schreef MisterO het volgende:
[..]
Wat, weetje niet eens waar hij woont? Hoe kun je dan met hem vreemdgaan?
hee, doe SAJ eens fokken
Weetje hoe ik mijn best doe nu, ik probeer niet eens mn koele imago te behouden!quote:
Homo's weer, altijd over sex denken.quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:57 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik fok SAJ niet.. daar heeft hij andere mensen voor
Sorryquote:Op dinsdag 15 september 2009 20:58 schreef MisterO het volgende:
[..]
Homo's weer, altijd over sex denken.
Ik had het over Fokken hier, jeweettoch op FOK.
Ze hangt aan haar pols aan een touwtje?quote:
Hij is goed nuquote:Op dinsdag 15 september 2009 21:03 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ja, ik was er al mee aan het klooien..
Ze hangt zichzelf op. Nou, sorry, maar dat doe je alleen maar om mensen te shockerenquote:Op dinsdag 15 september 2009 21:03 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ze hangt aan haar pols aan een touwtje?
Kan hij op MSN komen als hij bij jou is dan?quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:00 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Sorry
Wat moet ik "fokken" aan hem dan?
Kan hij beter op MSN komen, dat communiceert iets directer
Slimquote:Op dinsdag 15 september 2009 21:11 schreef MisterO het volgende:
[..]
Kan hij op MSN komen als hij bij jou is dan?
Het is toch goed te zien dat ze met een hand het touw vast houdt?quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:11 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ze hangt zichzelf op. Nou, sorry, maar dat doe je alleen maar om mensen te shockeren
Nee, het ging om het bewijsquote:Op dinsdag 15 september 2009 21:17 schreef MisterO het volgende:
Op bezoek zijn bij iemand en dan online komen, dan doe je alleen maar voor een speciaal iemand
Ja? Maar het gaat erom dat ze zichzelf ophangt ofzo met al dat bloed en hemellichtquote:Op dinsdag 15 september 2009 21:18 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Het is toch goed te zien dat ze met een hand het touw vast houdt?
SAJ is meer van dequote:
Ik ken jou iets minder goed nog... dus ik moet nog een beeld vormen van jouw smileysquote:Op dinsdag 15 september 2009 21:22 schreef MisterO het volgende:
[..]
SAJ is meer van deen vooral
![]()
Ik ben van deen
In de lucht scheen de regenquote:Op dinsdag 15 september 2009 21:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb zo veel mogelijk gedichtjes die ik ooit gemaakt heb teruggezocht en overgetypt. 5 pagina's lang in totaal. (En wat een crap zit er tussen, maar goed, wel aardig om wat terug te lezen)
Nou ja, niet precies dát. Dat zou namelijk wel heel toevallig zijn.quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:37 schreef Waxxer het volgende:
[..]
In de lucht scheen de regen
maar oh wat een zegen
waar ik uur'n aan dacht alleenig in den bed
was mijn ingepakte, afgestoten klarinet
klanken klanken
hoe kon ik God ooit bedanken
voor het scheppen van talent
maar nu nog een vent.
Echt dát soort dingen (ja ik vond er één)?!
quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou ja, niet precies dát. Dat zou namelijk wel heel toevallig zijn.
Iemand zei tegen me rot op naar je eigen land...nou toen deed ik datquote:Op dinsdag 15 september 2009 19:55 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dankjewel
Waarom ben je eigenlijk weg gegaan uit R'dam?
ging het altijd maar zo makkelijkquote:Op dinsdag 15 september 2009 21:47 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Iemand zei tegen me rot op naar je eigen land...nou toen deed ik dat
hehequote:Op dinsdag 15 september 2009 21:48 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ging het altijd maar zo makkelijk
quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:48 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ging het altijd maar zo makkelijk
Met me ouders meequote:Op dinsdag 15 september 2009 21:55 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
maar waarom kwam je naar Nederland?
En nu jij zelf nog?quote:
economiequote:Op dinsdag 15 september 2009 22:13 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
en waarom kwamen zij naar nederland als ik vragen mag
Niet alles, maar ik zit het wel uit.quote:
Hopelijk niet uit Mexico.quote:Op dinsdag 15 september 2009 22:42 schreef Xiance het volgende:
ik ben ook al 2 dagen ziek!
fucking verkoudheid! waar haal je t vandaan in deze tijd van t jaar!
Anders gewoon veel glimlachen, dan glimlachen de meesten gewoon terugquote:Op dinsdag 15 september 2009 22:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Niet alles, maar ik zit het wel uit.
uh al eens buiten geweest de laatste week? nou ook niet echt strandweerquote:Op dinsdag 15 september 2009 22:42 schreef Xiance het volgende:
ik ben ook al 2 dagen ziek!
fucking verkoudheid! waar haal je t vandaan in deze tijd van t jaar!
True. En ik doe wanhopig mijn best om in het openbaar vrolijk te doen. Fake it till you make itquote:Op dinsdag 15 september 2009 22:44 schreef MisterO het volgende:
[..]
Anders gewoon veel glimlachen, dan glimlachen de meesten gewoon terug
ach, ik ben best tevreden met mezelf hoorquote:
Nee, een rekeningquote:
quote:Op dinsdag 15 september 2009 22:33 schreef Tha_Erik het volgende:
/insert fruitmand. En een mondkapje.
Mhm. Kom je vanzelf achter hoorquote:
hmz.. mischien ligt het daar aan!quote:Op dinsdag 15 september 2009 22:44 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
uh al eens buiten geweest de laatste week? nou ook niet echt strandweer
ik kan trouwens ook het hele jaar door verkouden wordenquote:Op dinsdag 15 september 2009 23:03 schreef Xiance het volgende:
[..]
hmz.. mischien ligt het daar aan!
ik draag nog steeds mn bikini!
pandemiequote:Op dinsdag 15 september 2009 23:06 schreef Great_Expectations het volgende:
ik begin spontaan te niezen..
Allergisch voor nieuwe topics?quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:06 schreef Great_Expectations het volgende:
ik begin spontaan te niezen..
Ziekzijn heerst, klinkt best raarquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |