dat zijn die terras woningen toch? daar die buurt tussen hofplein en rechterrottekade staan wel mooie appartementenquote:Op dinsdag 15 september 2009 19:44 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Portiekwoningen hebben ook wel wat, maar ik wil alleen geen houten vloer.
Ik ga morgen nog in Heliport kijken, vlakbij Hofplein. Is alleen wel weer kleiner.
Euh... Hengelo ligt wel iets oostelijker dan Zwolle hoor...quote:
Ze noemen het ook wel kabouterdorp. Dat complex met al die puntdaken.quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:47 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
dat zijn die terras woningen toch? daar die buurt tussen hofplein en rechterrottekade staan wel mooie appartementen
Hoi, pop!quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:47 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Hij heeft ons plan door
WAT DOEN WE NU?
Zwolle ligt ook over de middenlijnquote:Op dinsdag 15 september 2009 19:48 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Euh... Hengelo ligt wel iets oostelijker dan Zwolle hoor...
hehe ja, vind dat een leuk blok , vooral met die balkons boven het waterquote:Op dinsdag 15 september 2009 19:48 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ze noemen het ook wel kabouterdorp. Dat complex met al die puntdaken.
Goede buurt ook wel
je draaft wel een beetje doorquote:Op dinsdag 15 september 2009 19:38 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Haal maar frietjes, dan maak ik wel even snel een salade voor erbij.
Oh kijk eens wie daar binnenkomt, dag aapje
Heb je lekker gespeeld?
Kom, dan gooi ik jou eens in bad
Klopt, staat best veel betaalbaars te koop, ik denk dat ik nog wel meer ga bekijken daarquote:Op dinsdag 15 september 2009 19:49 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
hehe ja, vind dat een leuk blok , vooral met die balkons boven het water
Lekker kortzichtig weerquote:Op dinsdag 15 september 2009 19:49 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Zwolle ligt ook over de middenlijn
Good luck with itquote:Op dinsdag 15 september 2009 19:50 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Klopt, staat best veel betaalbaars te koop, ik denk dat ik nog wel meer ga bekijken daar.
Euh en je moeder dan?quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:51 schreef Xiance het volgende:
*zucht* ik moet dringend een huishoudster hebben
"die wil best sochtends mijn koffie maken maar ik moet niet verwachten dat ze dat boven komt brengen om vervolgens de afwas weer mee naar beneden te brengen"quote:
Ja, dat weet ik. Geef me dan ook geen ruimte.quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:50 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
je draaft wel een beetje door
Hoe oud is Jip ondertussen
(heb er zondagnacht serieus over gedroomd)
quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:51 schreef Xiance het volgende:
*zucht* ik moet dringend een huishoudster hebben
Ow dat is al best snel gegaan. In mijn weten was ie nog 4 of zoquote:Op dinsdag 15 september 2009 19:53 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik. Geef me dan ook geen ruimte.
Jip is tussen de 8 en de 10.
De mooiste leeftijden.
De enige zalige jaren tussen pamper en puberteit
En ik heb er ook een beetje van gedroomd
Maar ik kan me er maar heel weinig van herinneren.
Iets met een judowedstrijd in een gymzaal en aanmoedigen
Nja ergens heeft ze ook best gelijk natuurlijkquote:Op dinsdag 15 september 2009 19:53 schreef Xiance het volgende:
[..]
"die wil best sochtends mijn koffie maken maar ik moet niet verwachten dat ze dat boven komt brengen om vervolgens de afwas weer mee naar beneden te brengen"
nouja.. maar dan in een half uur durend monoloog, maar hier kwam het op neer.
vrouwen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |