Ja raakte in paniekquote:
En toen jij het uitgemaakt hadquote:Op dinsdag 15 september 2009 19:15 schreef Waxxer het volgende:
Zeg Vlarp, wat ben je snel terug!
En hoe was het en hoe was de slaapkamer was de slaapkamer inderdaad wat klein of kun je wel wat interessante dingen doen met die slaapkamer en was het groot genoeg en ruim en vertel eens een béétje met wélk gevoel je daar nu zit op je kamer met het dakraam op een kiertje en in de verte een donkere onheilspellende wolk die straks wellicht een enorme regenbui met zich mee brengt?
*hijg*
Nah!quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:16 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
En toen jij het uitgemaakt had
En toen jij het uitgemaakt had
Heb ik een donorkaart ingevuld
Zodat er iemand nog, met mijn hart speelt
Dat is een liedje.quote:
quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:15 schreef Waxxer het volgende:
En hoe was het en hoe was de slaapkamer was de slaapkamer inderdaad wat klein of kun je wel wat interessante dingen doen met die slaapkamer en was het groot genoeg en ruim en vertel eens een béétje met wélk gevoel je daar nu zit op je kamer met het dakraam op een kiertje en in de verte een donkere onheilspellende wolk die straks wellicht een enorme regenbui met zich mee brengt?
*hijg*
quote:Op dinsdag 15 september 2009 18:54 schreef Keukenkast het volgende:
JIP!
Kom je eten, papa Bart heeft gekookt!
zucht
Euh... kinderen? We zouden het alleen bij Jip houden!quote:Op dinsdag 15 september 2009 18:58 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Praten de kinderen dan wél Limburgs?
Wax, het appartementje was wel fijn. Voormalige huurwoning, dus goed onderhouden. Nieuwe CV ketel en kunststof kozijnen enzo. Dubbel geisoleerd glas, balkon op het zuidenquote:Op dinsdag 15 september 2009 19:15 schreef Waxxer het volgende:
*hijg*
Hij is nog rustig nuquote:Op dinsdag 15 september 2009 19:20 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Jij bent echt net Stewie van FamGuy.....on speed
Nou ja!quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:20 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Jij bent echt net Stewie van FamGuy.....on speed
Die keuken inderdaadquote:Op dinsdag 15 september 2009 19:23 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Wax, het appartementje was wel fijn. Voormalige huurwoning, dus goed onderhouden. Nieuwe CV ketel en kunststof kozijnen enzo. Dubbel geisoleerd glas, balkon op het zuiden, 8e verdieping dus gaaf uitzicht! Verder een kut keuken, die moet er uit dus, en lelijke kleuren, moet dus allemaal opnieuw.
Maar de buurt, tja. 't was één van de slechtere buurten van R'dam. Nu is het een "pracht" wijk van ex-minster Vogelaar. Ziet er al stukken beter uit, maar het voelde nog steeds niet helemaal lekker. Maar ja, ik ben best chicken in R'dam
quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:20 schreef TheaterMaMa het volgende:
crappy people, jawel ben weer van de partij
Zeg!!quote:
Ja maar liefje, ik heb gisteren al gekookt!quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:22 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
(ik dacht dat jij zou koken?)
[..]
Euh... kinderen? We zouden het alleen bij Jip houden!
En we voeden hem op in het Twents natuurlijk
quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:26 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Zeg!!Alsof ik een of ander wild beest ben dat niet meer te stoppen is wanneer het is losgeslagen!
Euh schatje... JIJ bent NIET naar college geweest vandaag. Dus niet zo janken nu. We halen wel ff snel ietsquote:Op dinsdag 15 september 2009 19:27 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ja maar liefje, ik heb gisteren al gekookt!
En ik heb lang moeten werken én ik heb Jip opgehaald vanmiddag en toen heeft Juf Ineke me nog een uur tegen me aan staan praten over zijn vorderingen![]()
Have mercy on my soul
Anders kijk je eens naar De Grote Verhuizing met die Phil Spencer ("pwoppedie" zegt hij altijd, die kale die de R niet kan zeggen).quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:23 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Wax, het appartementje was wel fijn. Voormalige huurwoning, dus goed onderhouden. Nieuwe CV ketel en kunststof kozijnen enzo. Dubbel geisoleerd glas, balkon op het zuiden, 8e verdieping dus gaaf uitzicht! Verder een kut keuken, die moet er uit dus, en lelijke kleuren, moet dus allemaal opnieuw.
Maar de buurt, tja. 't was één van de slechtere buurten van R'dam. Nu is het een "pracht" wijk van ex-minster Vogelaar. Ziet er al stukken beter uit, maar het voelde nog steeds niet helemaal lekker. Maar ja, ik ben best chicken in R'dam
quote:
Wat is dat nou weer voor voorbeeld voor Jip?quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:28 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Euh schatje... JIJ bent NIET naar college geweest vandaag. Dus niet zo janken nu. We halen wel ff snel iets
Ja, ik heb m'n afkeer ook duidelijk gemaakt aan de makelaarquote:Op dinsdag 15 september 2009 19:25 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Die keuken inderdaad![]()
Naja vooral de handgrepen trouwens
Laten we het eens even gaan hebben over welk voorbeeld jij geeft door "geen zin te hebben in school"quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:29 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor voorbeeld voor Jip?
Hij moet toch gezond eten, hij is in de groei!
JIP KOM NOU VERDOMME EENS UIT DIE BOOM!
Kan ik me best iets bij voorstellenquote:Op dinsdag 15 september 2009 19:30 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ja, ik heb m'n afkeer ook duidelijk gemaakt aan de makelaar
Het is wel Zuid, maar vlakbij een gebied wat enorm opknapt. Zuidplein is nog steeds kutquote:Op dinsdag 15 september 2009 19:29 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
![]()
Ken die wijk daar niet, can't be thát bad als omgeving zuidplein toch. daar kwam ik liever ook niet.
Goede investering lijkt het me, zo een flat voor dat geld.
Oké dan liefje. Ga jij dan even wat halen, dan haal ik ons aapje even uit die boom en doe ik hem in badquote:Op dinsdag 15 september 2009 19:30 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Laten we het eens even gaan hebben over welk voorbeeld jij geeft door "geen zin te hebben in school"
En laat hem nou even lekker klimmen.
Wax!!!quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:33 schreef Waxxer het volgende:
Het is toch een hartstikke leuke retrokeuken?? Wat is er mis met die keuken??
quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:33 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Oké dan liefje. Ga jij dan even wat halen, dan haal ik ons aapje even uit die boom en doe ik hem in bad
Precies, sowieso al als je de eerste eigenaar gaat zijn nadat het altijd in de verhuur zat.quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:31 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Het is wel Zuid, maar vlakbij een gebied wat enorm opknapt. Zuidplein is nog steeds kut
Makelaar zij ook al dat ik met dit appartement zeker goed zit voor het geld, omdat de wijk ook helemaal wordt opgeknapt, en het dus alleen maar meer waard kan worden.
Ze zeggen wel eens dat het oosten wat achterloopt. Maar Zwolle is er blijkbaar erger aan toequote:Op dinsdag 15 september 2009 19:33 schreef Waxxer het volgende:
Het is toch een hartstikke leuke retrokeuken?? Wat is er mis met die keuken??
zucht...quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:36 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Dag liefje
Krijg ik nog een kusje voor je gaat?
Daar zitten vooral veel portiekwoningen, met houten vloerenquote:Op dinsdag 15 september 2009 19:35 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Precies, sowieso al als je de eerste eigenaar gaat zijn nadat het altijd in de verhuur zat.
maar Rotterdam noord dan? niet oude noorden maar aan de blijdorp kant, mooie rustige wijk en appartementen... wel stukken kleiner dan die waar het nu overgaat alleen.
Haal maar frietjes, dan maak ik wel even snel een salade voor erbij.quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:36 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
zucht...
Waar heb je trek in eigenlijk?
quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:35 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ze zeggen wel eens dat het oosten wat achterloopt. Maar Zwolle is er blijkbaar erger aan toe
Ja dat is wel zo, zwáár gehorig.quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:38 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Daar zitten vooral veel portiekwoningen, met houten vloeren
Ben je Rotterdammer dan trouwens?
Portiekwoningen hebben ook wel wat, maar ik wil alleen geen houten vloerquote:Op dinsdag 15 september 2009 19:41 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Ja dat is wel zo, zwáár gehorig.
heb 7 jaar in Rdam Noord gewoond
Je bedoelt voor het ontbreken van de interpunctie?quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:45 schreef wonderer het volgende:
Stomme TTDoe maar een topic report of zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |