Zo goed ben ik eigenlijk niet op de hoogte van al haar schrijfselsquote:Op dinsdag 15 september 2009 18:36 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Nee, een verhaaltje van Annie M.G. uit een bundel.
quote:Op dinsdag 15 september 2009 18:33 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
En dat verhaaltje over de dame die niet zo'n dame was en de burgemeester in een muis veranderd
Jip is inderdaad ook echt een stoere naamquote:Op dinsdag 15 september 2009 18:36 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Das toch een voetbalboek?
Aaah ik bedenk me net dat ik Jip ook best een stoere jongensnaam vind
I'm coming out.quote:
Ik zat me af te vragen of nikker van nigger komt of nigger van nikkerquote:Op dinsdag 15 september 2009 18:37 schreef Waxxer het volgende:
Hey en die Oki en Doki dan??dat doet jullie echt he-le-maal niets he??
Zo'n ontzettend fantastisch mooie achternaam. Niets meer aan doen.quote:Op dinsdag 15 september 2009 18:35 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik heet niet de Leeuw, dus maak je geen zorgen
En we lezen hem Daantje de wereldkampioen van Roald Dahl voor
Jij was niet van de twee namenquote:Op dinsdag 15 september 2009 18:37 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Jip is inderdaad ook echt een stoere naam
Daniel als tweede naam, dan?
Alleen op zijn paspoort. Zijn roepnaam blijft gewoon Jip.quote:Op dinsdag 15 september 2009 18:40 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Jij was niet van de twee namen
Jip Daniel vind ik ook niet zo leuk klinken eigenlijk...
Doe dán Jack Daniels.quote:Op dinsdag 15 september 2009 18:40 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Jij was niet van de twee namen
Jip Daniel vind ik ook niet zo leuk klinken eigenlijk...
Huh? wasseraandehand Waxxer?quote:Op dinsdag 15 september 2009 18:39 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Zo'n ontzettend fantastisch mooie achternaam. Niets meer aan doen.Dat is alles wat ik er over zeg en als je zoiets hebt van Waxxer houd je muil you knowww tooo muccchhhh.... dan verwijder ik deze quote.
quote:Op dinsdag 15 september 2009 18:37 schreef Peter het volgende:
[..]
Ik hoor je nu als een marc-marie hoogstemmig roepen
Ow oke. Ja dan kan het welquote:Op dinsdag 15 september 2009 18:40 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Alleen op zijn paspoort. Zijn roepnaam blijft gewoon Jip.
En dan krijgt-ie post: J.D. Achternaam
Wat wordt er van gemaakt?quote:Op dinsdag 15 september 2009 18:41 schreef wonderer het volgende:
Van Jip wordt snel "jippy ka yay motherfucker" gemaakt
Jip is gewoon op zichzelf al een lieve naamquote:Op dinsdag 15 september 2009 18:41 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ow oke. Ja dan kan het wel
Hoewel Daniel leuk te verkorten was naar Daan...
hmm..
Ja Jipquote:Op dinsdag 15 september 2009 18:42 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Jip is gewoon op zichzelf al een lieve naam
Van Daniel moet je Daantje maken om het lief te maken
Jij hebt nooit Die Hard gezien?quote:
Nou, stel nou dat ik Bastiaan zou heten. Dan zou het natuurlijk heel leuk zijn dat iemand dan opeens Bastiaansen als achternaam heeft.quote:
Ow euh neequote:Op dinsdag 15 september 2009 18:42 schreef wonderer het volgende:
[..]
Jij hebt nooit Die Hard gezien?
Ik snap je nietquote:Op dinsdag 15 september 2009 18:43 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou, stel nou dat ik Bastiaan zou heten. Dan zou het natuurlijk heel leuk zijn dat iemand dan opeens Bastiaansen als achternaam heeft.
En dan wordt het zo'n rotzakkie, en dan heeft hij een lieve naamquote:Op dinsdag 15 september 2009 18:42 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Jip is gewoon op zichzelf al een lieve naam
Van Daniel moet je Daantje maken om het lief te maken
In Veenendaal is een studio (geloof fotograaf, of modedinges) en die kerel heet Govert Govertsquote:Op dinsdag 15 september 2009 18:43 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou, stel nou dat ik Bastiaan zou heten. Dan zou het natuurlijk heel leuk zijn dat iemand dan opeens Bastiaansen als achternaam heeft.
Ej! Onze zoon wordt de grootste engel die je maar kunt bedenken ja!quote:Op dinsdag 15 september 2009 18:44 schreef wonderer het volgende:
[..]
En dan wordt het zo'n rotzakkie, en dan heeft hij een lieve naam
Je moet Kortsluiting van Lieneke Dijkzeul een keer lezen trouwens.
'quote:Op dinsdag 15 september 2009 18:45 schreef wonderer het volgende:
[..]
In Veenendaal is een studio (geloof fotograaf, of modedinges) en die kerel heet Govert Goverts
Oke. Maar jij heet neem ik niet aan "leeuw" van voren of wel?quote:Op dinsdag 15 september 2009 18:45 schreef Waxxer het volgende:
[..]
My first name is his last name.
Wa ik van veur'n het, het den van acht'n.
Het wordt een heel lief kindje, want hij heeft mijn genenquote:Op dinsdag 15 september 2009 18:44 schreef wonderer het volgende:
[..]
En dan wordt het zo'n rotzakkie, en dan heeft hij een lieve naam
Je moet Kortsluiting van Lieneke Dijkzeul een keer lezen trouwens.
Kweenie. Zal wel nietquote:
ff, Veranderd... moet met dt???? google en mn spellingchecker zeggen van nietquote:Op dinsdag 15 september 2009 18:45 schreef wonderer het volgende:
[..]
In Veenendaal is een studio (geloof fotograaf, of modedinges) en die kerel heet Govert Goverts
Neenee, maar, als je l-e-e-s-tquote:Op dinsdag 15 september 2009 18:46 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Oke. Maar jij heet neem ik niet aan "leeuw" van voren of wel?
Of heb jij iets met Daniel in je achternaam?
Nee, met een t. Er zit toch geen d in veranderen?quote:Op dinsdag 15 september 2009 18:49 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
ff, Veranderd... moet met dt???? google en mn spellingchecker zeggen van niet
Neee joh met een T van thee, Torremolinos, Targa, Testikel. Verandertttt.quote:Op dinsdag 15 september 2009 18:49 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
ff, Veranderd... moet met dt???? google en mn spellingchecker zeggen van niet
nee stukje langer, weet niet wat ik wil verderquote:Op dinsdag 15 september 2009 18:20 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
En hoe heb jij je haar , nog steeds gemillimeterd ?
En er zit geen E in eendeneieren.quote:Op dinsdag 15 september 2009 18:50 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, met een t. Er zit toch geen d in veranderen?
fotoquote:Op dinsdag 15 september 2009 18:50 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
nee stukje langer, weet niet wat ik wil verder
Anders lat je het een keertje millimeteren, dan begin je helemaal opnieuw en kun je het laten groeien!quote:Op dinsdag 15 september 2009 18:50 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
nee stukje langer, weet niet wat ik wil verder
quote:Op dinsdag 15 september 2009 18:54 schreef Keukenkast het volgende:
JIP!
Kom je eten, papa Bart heeft gekookt!
zucht
Praten de kinderen dan wél Limburgs?quote:Op dinsdag 15 september 2009 18:54 schreef Keukenkast het volgende:
JIP!
Kom je eten, papa Bart heeft gekookt!
zucht
Daar worden ze alleen aan blootgesteld als ze bij mijn kant van de familie zijnquote:Op dinsdag 15 september 2009 18:58 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Praten de kinderen dan wél Limburgs?
Nah!quote:Op dinsdag 15 september 2009 18:59 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Daar worden ze alleen aan blootgesteld als ze bij mijn kant van de familie zijn
Als we niet in Limburg wonen dan ga ik Jip niet in het Limburgs opvoedenquote:Op dinsdag 15 september 2009 19:03 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nah!En jij zelf dan?! Het hoort er dus állemaal bij.
Nou ja, 't is een Leen Bakker vloertje volgens mij hoorquote:Op dinsdag 15 september 2009 18:11 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yeah, ik had even op het kaartje gekeken. Wel tof hoor. Mooie vloer ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |