In Veenendaal is een studio (geloof fotograaf, of modedinges) en die kerel heet Govert Govertsquote:Op dinsdag 15 september 2009 18:43 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou, stel nou dat ik Bastiaan zou heten. Dan zou het natuurlijk heel leuk zijn dat iemand dan opeens Bastiaansen als achternaam heeft.
Ej! Onze zoon wordt de grootste engel die je maar kunt bedenken ja!quote:Op dinsdag 15 september 2009 18:44 schreef wonderer het volgende:
[..]
En dan wordt het zo'n rotzakkie, en dan heeft hij een lieve naam
Je moet Kortsluiting van Lieneke Dijkzeul een keer lezen trouwens.
'quote:Op dinsdag 15 september 2009 18:45 schreef wonderer het volgende:
[..]
In Veenendaal is een studio (geloof fotograaf, of modedinges) en die kerel heet Govert Goverts
Oke. Maar jij heet neem ik niet aan "leeuw" van voren of wel?quote:Op dinsdag 15 september 2009 18:45 schreef Waxxer het volgende:
[..]
My first name is his last name.
Wa ik van veur'n het, het den van acht'n.
Het wordt een heel lief kindje, want hij heeft mijn genenquote:Op dinsdag 15 september 2009 18:44 schreef wonderer het volgende:
[..]
En dan wordt het zo'n rotzakkie, en dan heeft hij een lieve naam
Je moet Kortsluiting van Lieneke Dijkzeul een keer lezen trouwens.
Kweenie. Zal wel nietquote:
ff, Veranderd... moet met dt???? google en mn spellingchecker zeggen van nietquote:Op dinsdag 15 september 2009 18:45 schreef wonderer het volgende:
[..]
In Veenendaal is een studio (geloof fotograaf, of modedinges) en die kerel heet Govert Goverts
Neenee, maar, als je l-e-e-s-tquote:Op dinsdag 15 september 2009 18:46 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Oke. Maar jij heet neem ik niet aan "leeuw" van voren of wel?
Of heb jij iets met Daniel in je achternaam?
Nee, met een t. Er zit toch geen d in veranderen?quote:Op dinsdag 15 september 2009 18:49 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
ff, Veranderd... moet met dt???? google en mn spellingchecker zeggen van niet
Neee joh met een T van thee, Torremolinos, Targa, Testikel. Verandertttt.quote:Op dinsdag 15 september 2009 18:49 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
ff, Veranderd... moet met dt???? google en mn spellingchecker zeggen van niet
nee stukje langer, weet niet wat ik wil verderquote:Op dinsdag 15 september 2009 18:20 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
En hoe heb jij je haar , nog steeds gemillimeterd ?
En er zit geen E in eendeneieren.quote:Op dinsdag 15 september 2009 18:50 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, met een t. Er zit toch geen d in veranderen?
fotoquote:Op dinsdag 15 september 2009 18:50 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
nee stukje langer, weet niet wat ik wil verder
Anders lat je het een keertje millimeteren, dan begin je helemaal opnieuw en kun je het laten groeien!quote:Op dinsdag 15 september 2009 18:50 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
nee stukje langer, weet niet wat ik wil verder
quote:Op dinsdag 15 september 2009 18:54 schreef Keukenkast het volgende:
JIP!
Kom je eten, papa Bart heeft gekookt!
zucht
Praten de kinderen dan wél Limburgs?quote:Op dinsdag 15 september 2009 18:54 schreef Keukenkast het volgende:
JIP!
Kom je eten, papa Bart heeft gekookt!
zucht
Daar worden ze alleen aan blootgesteld als ze bij mijn kant van de familie zijnquote:Op dinsdag 15 september 2009 18:58 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Praten de kinderen dan wél Limburgs?
Nah!quote:Op dinsdag 15 september 2009 18:59 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Daar worden ze alleen aan blootgesteld als ze bij mijn kant van de familie zijn
Als we niet in Limburg wonen dan ga ik Jip niet in het Limburgs opvoedenquote:Op dinsdag 15 september 2009 19:03 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nah!En jij zelf dan?! Het hoort er dus állemaal bij.
Nou ja, 't is een Leen Bakker vloertje volgens mij hoorquote:Op dinsdag 15 september 2009 18:11 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yeah, ik had even op het kaartje gekeken. Wel tof hoor. Mooie vloer ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |