Time-out.... wie is Joost?quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:09 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Dat zijn papa's heel veel van elkaar houden en dat papa Joost gedwongen werd tot seks met zijn ome Vlarp
quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:12 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Time-out.... wie is Joost?
Voor ik seks heb wil ik dat wel weten
quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:12 schreef Xiance het volgende:
Moeders zullen best altijd gelijk hebben, maar voorlopig zit ik aan mijn bureau met een kop koffie, en staat moeders af te wassen.
Heb ik de hele middag tegen mijn collega;'s lopen zagen over het belang van teamwork, samenspel en de gevolgen daarvan voor het kostenaspect.. kan ik niet eens met mn eigen moeder overweg tijdens de afwas
"Maar ik hou wel van je mam!"
Schappelijk van jequote:
Euh als de papa's uit elkaar gaan dan zijn we hem wel een excuus verschuldigd!quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:11 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Niks
Daar hoef je ons boefje niet mee te belasten
Ik dacht het nietquote:Op dinsdag 15 september 2009 20:15 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Oh, hoi!
Is dat kind dan ook van mij?
Ik wil niet bij je weg hoorquote:Op dinsdag 15 september 2009 20:16 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Euh als de papa's uit elkaar gaan dan zijn we hem wel een excuus verschuldigd!
Echt niet.quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:15 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Oh, hoi!
Is dat kind dan ook van mij?
Och dat is fijnquote:Op dinsdag 15 september 2009 20:16 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Soms heb ik dat wel eens... als ik in een goede bui ben...
Ik begin slaap te krijgen![]()
Zeg! Als jij met een ander ligt te batsen, dan moet je die consequenties ook zelf dragen hoor.quote:
Ik heb ook maar 5,5 uur geslapen vannachtquote:Op dinsdag 15 september 2009 20:17 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Och dat is fijnik tref je tijdens een goede bui
Nu al slaap krijgen das best op tijd!
En hetquote:Op dinsdag 15 september 2009 20:18 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Zeg, nu eens zo stom doen? Ik hoorde je eerder niet klagen!
En waar bemoei jij je nu weer mee?quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:17 schreef Waxxer het volgende:
Nou ja zeg, wat een stabiele ouderrelatie.
I was rapedquote:Op dinsdag 15 september 2009 20:18 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Zeg! Als jij met een ander ligt te batsen, dan moet je die consequenties ook zelf dragen hoor.
Je bent een watjequote:Op dinsdag 15 september 2009 20:18 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik heb ook maar 5,5 uur geslapen vannacht
quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:18 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Zeg! Als jij met een ander ligt te batsen, dan moet je die consequenties ook zelf dragen hoor.
Zo klonk het net niet hoorquote:Op dinsdag 15 september 2009 20:19 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
I was raped
He took my innocence
Met het belang van Het Kind.quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:19 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
En waar bemoei jij je nu weer mee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |