quote:Wij zijn allemaal te gast op een openbaar forum. Ik reageer op een topic op een openbaar forum. Als je een topic plaatst op een openbaar forum loop je nou eenmaal de kans reakties te krijgen die je niet bevallen. Deal with it.
Je kan het vriendelijk vragen je kan het onvriendelijk vragen maar ik ga hier niet weg.
Misschien is het handig als je even aangeeft van wie het wel de bedoeling is dat ze hier reageren.quote:Op woensdag 16 september 2009 19:17 schreef picardmike het volgende:
[..]
Ja kan je in het echt die reakties ook niet krijgen dan? Ik wil gewoon dat je mijn topic met rust laat. Het was niet de bedoeling dat jij erop zou reageren.
Gaat je niks an, jij in elk geval niet.quote:Misschien is het handig als je even aangeeft van wie het wel de bedoeling is dat ze hier reageren.
Maar hoe weet je dan of je hier wel mag reageren?quote:Op woensdag 16 september 2009 19:18 schreef picardmike het volgende:
[..]
Gaat je niks an, jij in elk geval niet.
Nou als jij niet wegwil van mijn topic dan ga ik wel weg. Ik hoop dat je tevreden bent stalker.quote:Misschien is het handig als je even aangeeft van wie het wel de bedoeling is dat ze hier reageren.
Ach het topic is toch al bijna vol.quote:Op woensdag 16 september 2009 19:20 schreef picardmike het volgende:
[..]
Nou als jij niet wegwil van mijn topic dan ga ik wel weg. Ik hoop dat je tevreden bent stalker.
sorriequote:
mooi! dan is het vanaf nu mijn topic! Ik heb zojuist de eigendomspapieren gepaintquote:Op woensdag 16 september 2009 19:20 schreef picardmike het volgende:
[..]
Nou als jij niet wegwil van mijn topic dan ga ik wel weg. Ik hoop dat je tevreden bent stalker.
En toch effe doorgaan met stalken...tsss.quote:Ach het topic is toch al bijna vol.
Ik blijf nog even hangen
Ah. Ben je er weer?quote:Op woensdag 16 september 2009 19:26 schreef picardmike het volgende:
[..]
En toch effe doorgaan met stalken...tsss.
Tot straksquote:Op woensdag 16 september 2009 19:29 schreef picardmike het volgende:
[..]
Nee, ik ga alweer weg want jij bent er nog.
Ik hoopte eigenlijk wel op een deel 2 hoorquote:Op woensdag 16 september 2009 19:21 schreef tonja het volgende:
[..]
Ach het topic is toch al bijna vol.
Ik blijf nog even hangen
Is dit echt bovengemiddeld goed Nederlandsquote:Op woensdag 16 september 2009 18:59 schreef picardmike het volgende:
[..]
Ik wil deze topic die ik zelf gestart heb graag doorzetten maar dat lukt niet met jouw dus je stalkt me en nu moet ik door jouw deze topic sluiten omdat je mij lastigvalt. En niet meer wil en kan stoppen. Ik wil je uitleg niet ik wil je gewoon van mijn draadje af. Want je valt mij lastig.
Ah komop, zo kansloos en dom kan je echt niet zijn! Ik dacht dat je echt was, maar dit is over the topquote:Op woensdag 16 september 2009 19:17 schreef picardmike het volgende:
Ja kan je in het echt die reakties ook niet krijgen dan? Ik wil gewoon dat je mijn topic met rust laat. Het was niet de bedoeling dat jij erop zou reageren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |