quote:
quote:
Mensen die naar rotterdam gaanquote:Op dinsdag 15 september 2009 15:46 schreef wolvendagen het volgende:
Ik ging dus naar Rotterdam om een Engels literatuur boek op te gaan halen bij de Selexyz. Ik zo blij naar de metro, Ov op dat ding. Tegoed te laag.
Had ik alleen briefgeld en ik had 2 lege pinpasjes
OVquote:Op dinsdag 15 september 2009 15:46 schreef wolvendagen het volgende:
Ik ging dus naar Rotterdam om een Engels literatuur boek op te gaan halen bij de Selexyz. Ik zo blij naar de metro, Ov op dat ding. Tegoed te laag.
Had ik alleen briefgeld en ik had 2 lege pinpasjes
Mensen die een hekel hebben aan Rotterdam maar er in werkelijkheid nooit geweest zijn.quote:
Ik heb een hekel aan je moeders kut, en daar ben ik wel degelijk geweestquote:Op dinsdag 15 september 2009 15:50 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Mensen die een hekel hebben aan Rotterdam maar er in werkelijkheid nooit geweest zijn.
Ik ben er nooit geweest OMDAT ik een hekel heb aan rotterdamquote:Op dinsdag 15 september 2009 15:50 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Mensen die een hekel hebben aan Rotterdam maar er in werkelijkheid nooit geweest zijn.
Taylor Swiftquote:
Boh! Vroegah kwam ik er redelijk vaak (werkte in Schiedam) maar die stad trekt me werkelijk niet, tenminste niet zoals bijv, Utrecht en Amsterdam me wel trekken.quote:Op dinsdag 15 september 2009 15:50 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hoe kun je er dan een hekel aan hebben.quote:Op dinsdag 15 september 2009 15:51 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik ben er nooit geweest OMDAT ik een hekel heb aan rotterdam
quote:Op dinsdag 15 september 2009 15:51 schreef Otis. het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan je moeders kut, en daar ben ik wel degelijk geweest.
Het is uitquote:Op dinsdag 15 september 2009 15:52 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Taylor Swift![]()
[..]
Boh! Vroegah kwam ik er redelijk vaak (werkte in Schiedam) maar die stad trekt me werkelijk niet, tenminste niet zoals bijv, Utrecht en Amsterdam me wel trekken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |