Ik zit boordevol oneliners. welke heb jij in gedachten.quote:Op maandag 14 september 2009 23:53 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Doet me denken aan een uitspraak van jou
"Geef mij die lelijke dikke maar, iemand moet ze doen"quote:Op maandag 14 september 2009 23:56 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik zit boordevol oneliners. welke heb jij in gedachten.
Dat je hem nog maaktquote:
Heb ik idd ook nooit gesnapt.quote:Op maandag 14 september 2009 @ 23:53 schreef Rauw. het volgende:
Serieus he, wijven die op de eerste date naar de bios willen...
Dan leer je elkaar toch nooit kennen!
Neuken voor het vaderland, en op een kutfiets moetnje het leren?quote:Op maandag 14 september 2009 23:57 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
"Geef mij die lelijke dikke maar, iemand moet ze doen"
Nope die linkse was in het wild nog het lekkerst ook.quote:
Welk moment?quote:Op maandag 14 september 2009 23:57 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
"Geef mij die lelijke dikke maar, iemand moet ze doen"
quote:
Tsja. Niet voor een eerste keer idd, of je moet daarna nog gaan eten samen.quote:Op maandag 14 september 2009 23:57 schreef VASND het volgende:
Hoe oud zal dat geweest zijn joh, zal niet ver boven de 13 uit gekomen zijn.
Ik heb een festivalregel en dat is niks onder de 16.
[..]
Heb ik idd ook nooit gesnapt.
Beetje in het donker naar een film kijken om achteraf hevig zoenend naar buiten te lopen? Nah.
Utrecht CS, bankje ergensquote:
Sowieso, hebben we een leuke film gezien. Denk niet dat ik daarna met haar ga lopen bekken.quote:Op maandag 14 september 2009 23:57 schreef VASND het volgende:
Hoe oud zal dat geweest zijn joh, zal niet ver boven de 13 uit gekomen zijn.
Ik heb een festivalregel en dat is niks onder de 16.
[..]
Heb ik idd ook nooit gesnapt.
Beetje in het donker naar een film kijken om achteraf hevig zoenend naar buiten te lopen? Nah.
Die broek lijkt wel wat te grootquote:Op maandag 14 september 2009 23:59 schreef VASND het volgende:
Let niet op de broekdie is 2 maten te groot omdat ik de dag ervoor in een sloot gestapt ben (3/4 fles Safari maakt faalhaas).
[ afbeelding ]
Ze heeft ook een beetje een buikje. Niks mis mee, maar ik zou voor de rechter gaan.quote:Op maandag 14 september 2009 23:59 schreef VASND het volgende:
Let niet op de broekdie is 2 maten te groot omdat ik de dag ervoor in een sloot gestapt ben (3/4 fles Safari maakt faalhaas).
[ afbeelding ]
Tot je op het bureau mag verschijnen idd.quote:Op maandag 14 september 2009 @ 23:58 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Tsja. Niet voor een eerste keer idd, of je moet daarna nog gaan eten samen.
En <16 hell yeah.
Was sarcastisch natuurlijkquote:Op maandag 14 september 2009 @ 23:59 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Sowieso, hebben we een leuke film gezien. Denk niet dat ik daarna met haar ga lopen bekken.
De laptop hobbelt op schoot van het lachenquote:Op maandag 14 september 2009 23:59 schreef nijnja het volgende:
HAHAHAHA JA DAT WAS ZO KONING!
Als ik geen zin meer heb trek ik de stop eruit, vouw ik dr op, stop ik dr in mn jaszak en gaan we naar huis!!!!
Ik ben 17quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:00 schreef VASND het volgende:
[..]
Tot je op het bureau mag verschijnen idd.
[..]
Was sarcastisch natuurlijkfilm kijken op de bank daarentegen
Ik ben al 3 maand ver en nog geen bureau gezienquote:Op dinsdag 15 september 2009 00:00 schreef VASND het volgende:
[..]
Tot je op het bureau mag verschijnen idd.
[..]
Was sarcastisch natuurlijkfilm kijken op de bank daarentegen
Daar blijf ik wel bij.quote:Op maandag 14 september 2009 23:59 schreef nijnja het volgende:
HAHAHAHA JA DAT WAS ZO KONING!
Als ik geen zin meer heb trek ik de stop eruit, vouw ik dr op, stop ik dr in mn jaszak en gaan we naar huis!!!!
Ik niet.quote:
Haha serieus wat een koningsnacht was dat, echt waar vlad! En dan Rick die tegen een trein aan stond te slapenquote:Op dinsdag 15 september 2009 00:00 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
De laptop hobbelt op schoot van het lachen![]()
![]()
Mooi, ik heb ze beiden gelaten voor wat het was.quote:Op dinsdag 15 september 2009 @ 00:00 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ze heeft ook een beetje een buikje. Niks mis mee, maar ik zou voor de rechter gaan.
En terechtquote:
Mijne was zonnen op een trampolinequote:Op dinsdag 15 september 2009 00:01 schreef Jotcha het volgende:
Endat was mijn eerste date ja, film op de bank
Ook niet dol op... Ik ga liever op een stil plekje in het park zitten pratenquote:Op dinsdag 15 september 2009 00:01 schreef Jotcha het volgende:
Endat was mijn eerste date ja, film op de bank
Oei. Ik heb het liefst enig niveau, ipv dat ik het er alleen maar in moet stekenquote:Op dinsdag 15 september 2009 00:02 schreef VASND het volgende:
[..]
Mooi, ik heb ze beiden gelaten voor wat het was.
Ook een beetje te giechelig trouwens.
Dan kan het idd welquote:
What the hellquote:Op dinsdag 15 september 2009 @ 00:02 schreef nijnja het volgende:
[..]
Haha serieus wat een koningsnacht was dat, echt waar vlad! En dan Rick die tegen een trein aan stond te slapen!!!
of of of of... RICK KOM WE GAAN DIE DUIF VANGEN, JA JIJ VAN DIE KANT EN DAN SLUITEN WE HEM IN!!!!!
Ja voor die film zijn we naar een afgelegen plek op het rivierstrandje geweest.quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:03 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ook niet dol op... Ik ga liever op een stil plekje in het park zitten praten
Je had er echt bij moeten zijn, één van de meest geniale nachten in mijn levenquote:Op dinsdag 15 september 2009 00:03 schreef VASND het volgende:
[..]
Dan kan het idd wel.
[..]
What the hell?
Mijn PUBmeets waren lang niet zo meesterlijk.
En, hoe was het? :pquote:Op dinsdag 15 september 2009 00:03 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Mijne was zonnen op een trampoline
Ga erheen zou ik zeggenquote:Op dinsdag 15 september 2009 00:03 schreef RoBro het volgende:
ik mis de mensen van de klb een beetje
Hand in hand door het park lopen en super verliefd zijnquote:Op dinsdag 15 september 2009 @ 00:03 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ook niet dol op... Ik ga liever op een stil plekje in het park zitten praten
Daar zou ik dan weer pas heen gaan als haar ouders thuis zijn en als je je zaad kwijt wil.quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:04 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ja voor die film zijn we naar een afgelegen plek op het rivierstrandje geweest.
Serieus, wat een grappen die avond, mijn leukste meet tot nu toe ook, en dat komt behoorlijk dankzij Rauw., wat een man! Echtquote:Op dinsdag 15 september 2009 00:03 schreef VASND het volgende:
[..]
Dan kan het idd wel.
[..]
What the hell?
Mijn PUBmeets waren lang niet zo meesterlijk.
Prima, goed bijgekleurd toenquote:
Ze was net een week 14.quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:04 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Daar zou ik dan weer pas heen gaan als haar ouders thuis zijn en als je je zaad kwijt wil.
O mijn god, maak je zo weinig mee?quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:04 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Je had er echt bij moeten zijn, één van de meest geniale nachten in mijn leven
Wat een aap... Dat bedoelt hij toch nietquote:
Ik durf met redelijke zekerheid te zeggen dat een trio na een paar alcoholische versnaperingen niet onmogelijk was geweestquote:Op dinsdag 15 september 2009 @ 00:03 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Oei. Ik heb het liefst enig niveau, ipv dat ik het er alleen maar in moet steken
Ik maak heel veel mee, maar jouw opmerkingen zijn gewoon echt masterquote:Op dinsdag 15 september 2009 00:05 schreef Rauw. het volgende:
[..]
O mijn god, maak je zo weinig mee?
Google eens NVUquote:Op dinsdag 15 september 2009 00:05 schreef nijnja het volgende:
[..]
Serieus, wat een grappen die avond, mijn leukste meet tot nu toe ook, en dat komt behoorlijk dankzij Rauw., wat een man! EchtAls hij de politiek in gaat heeft hij mijn stem, wat zn standpunt ook is
!
Nee, jouw uitspraken zijn gewoon geniaalquote:Op dinsdag 15 september 2009 00:05 schreef Rauw. het volgende:
[..]
O mijn god, maak je zo weinig mee?
Dat zoek ik nog maar niet.quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:06 schreef VASND het volgende:
[..]
Ik durf met redelijke zekerheid te zeggen dat een trio na een paar alcoholische versnaperingen niet onmogelijk was geweest.
Oke, bijna altijd krijgt hij mijn stem...quote:
Sowieso, en dan zoeen tak gooien dat de labrador erachteraan holt.quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:04 schreef VASND het volgende:
[..]
Hand in hand door het park lopen en super verliefd zijn!
rede voor feest! jwtquote:Op dinsdag 15 september 2009 00:02 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Vorige week vierde ik mijn 17,5e verjaardag.
Wat dan wel?quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:06 schreef nijnja het volgende:
[..]
Wat een aap... Dat bedoelt hij toch niet!
Ik reageerde maar nietquote:Op dinsdag 15 september 2009 00:06 schreef nijnja het volgende:
[..]
Wat een aap... Dat bedoelt hij toch niet!
Misschien dat ik ooit nog op een meet kom.quote:Op dinsdag 15 september 2009 @ 00:04 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Je had er echt bij moeten zijn, één van de meest geniale nachten in mijn leven
Ik heb geen idee. Met wie lag je op de trampoline?quote:
Thanksquote:Op dinsdag 15 september 2009 00:06 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik maak heel veel mee, maar jouw opmerkingen zijn gewoon echt master!
Dat dus. Truste miensenquote:Op dinsdag 15 september 2009 00:07 schreef nijnja het volgende:
Oja bed, want al 12 uur geweest 13.gif
echt he?!quote:
Wat dat betreft is geen meet zoals die met Vlad...quote:
H2kquote:Op dinsdag 15 september 2009 00:07 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Met wie lag je op de trampoline?
Serieus gast, waar haal jij weg dat ik NVU stem?quote:
Dank u dank uquote:Op dinsdag 15 september 2009 00:06 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Nee, jouw uitspraken zijn gewoon geniaal
HOE WAS HET MET HAAR?? JA, NIET HOE DE ZON WASquote:
slaap lekker menquote:Op dinsdag 15 september 2009 00:08 schreef nijnja het volgende:
[..]
Wat dat betreft is geen meet zoals die met Vlad...
maargoed, ik ben slapen![]()
Ik ben nou eenmaal een dramaquote:Op dinsdag 15 september 2009 00:09 schreef nijnja het volgende:
[..]
HOE WAS HET MET HAAR?? JA, NIET HOE DE ZON WAS!!
Leer dat nou eens sjoeg
Trusten
Een hogere intelligentie.quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:08 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Serieus gast, waar haal jij weg dat ik NVU stem?
[..]
Dank u dank u
Je vergeet iets. Ook om mijn handpalm te krabben als ik jeuk heb.quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:09 schreef Rauw. het volgende:
Sjoeg is te onschuldig om te neuken, die denkt echt dat hij dat ding alleen maar heeft om te plassen.
Ssssstquote:
Zou je willen.quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:12 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ssssst, niet iedereen hoeft te weten dat ik jouw kontje heb beroerd
Jij jaquote:
Dat sowieso, maar sjoegerd zie ik nog niet bij de kruidvat staan om condooms te kopen.quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:13 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik zie h2k wel als een naïef meisje die het zou doen, zodat ze er ook bij hoort.
Internet?quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:14 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Dat sowieso, maar sjoegerd zie ik nog niet bij de kruidvat staan om condooms te kopen.
Etosquote:
Stel je voor dat zn diep gereformeerde vader die dingen aantreft. die arme man krijgt een hartverzakking en denkt dat zn vrouw vreemdgaat.quote:
Dat zou wat zijnquote:Op dinsdag 15 september 2009 00:15 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Stel je voor dat zn diep gereformeerde vader die dingen aantreft. die arme man krijgt een hartverzakking en denkt dat zn vrouw vreemdgaat.
Mijn ouders zijn de enige van de familie die niet gelovenquote:Op dinsdag 15 september 2009 00:15 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Stel je voor dat zn diep gereformeerde vader die dingen aantreft. die arme man krijgt een hartverzakking en denkt dat zn vrouw vreemdgaat.
quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:16 schreef mstr het volgende:
[..]
Dat zou wat zijn
Het mooiste zou nog zijn, als je vader ze aantreft en zegt: Je bent toch niet van plan om het met háár te doen hè?
Ik hoef pas om 12 uur van huis wegquote:Op dinsdag 15 september 2009 00:15 schreef TC_Artemis het volgende:
[..]
Ja true! ik ga zo maar ook mwant ik moet vroeg op
dat wordt niks
H2K is toch zo slecht nog niet qua neukbaarheidsfactor?quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:16 schreef mstr het volgende:
[..]
Dat zou wat zijn
Het mooiste zou nog zijn, als je vader ze aantreft en zegt: Je bent toch niet van plan om het met háár te doen hè?
Kuch putten.quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:16 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Mijn ouders zijn de enige van de familie die niet geloven
Dat zijn de betere ouders. Ouders met vertrouwen in de libido van hun zoon.quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:17 schreef mstr het volgende:
[..]
Of ouders die naar je toe komen: Hier heb je condooms, want je weet maar nooit hè.
Nou? Ze is niet mijn ding anders.quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:18 schreef Rauw. het volgende:
[..]
H2K is toch zo slecht nog niet qua neukbaarheidsfactor?
[..]
Kuch putten.
Mijn moeder was diegene die op die manier naar mij toe kwamquote:Op dinsdag 15 september 2009 00:18 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Dat zijn de betere ouders. Ouders met vertrouwen in de libido van hun zoon.
Ouders naar het hart van deze man.
Ongemakkelijk!quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:17 schreef mstr het volgende:
[..]
Of ouders die naar je toe komen: Hier heb je condooms, want je weet maar nooit hè.
Unbelievable, but true!quote:
Leuker zou zijn, als jij met een doos condooms naar je ouders gaat: "Voor het geval dat"quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:19 schreef mstr het volgende:
[..]
Hoezo?
Je zegt: Dankje
En klaar is het.
Vooral als ze de pil slikt, dan is het helemaal leuk.quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:21 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Leuker zou zijn, als jij met een doos condooms naar je ouders gaat: "Voor het geval dat"
Ze is denk ik wel lekker strak..quote:
Al zou ze dat zijn, ik word er niet warm van.quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:22 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ze is denk ik wel lekker strak..
En ruig natuurlijk.
Lichten uit, pyjama aan.quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:23 schreef mstr het volgende:
[..]
Al zou ze dat zijn, ik word er niet warm van.
quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:22 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ze is denk ik wel lekker strak..
En ruig natuurlijk.
Om daarna het vuistje te penetreren?quote:
Nee, denk het niet.quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:24 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Om daarna het vuistje te penetreren?
Neem je Danique toch?quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:25 schreef RoBro het volgende:
ik heb hello2kitty nog gepmed voor een date maar ze wilde niet![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
als dat geen neuken wordt.;quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:25 schreef RoBro het volgende:
ik heb hello2kitty nog gepmed voor een date maar ze wilde niet![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
nee totaal nietquote:
quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:27 schreef RoBro het volgende:
[..]
nee totaal niet![]()
![]()
![]()
Ik lijk totáál niet op paris hilton, dus nee
Op 11 September 2009 17:35 schreef RoBro het volgende:
hoi ze zeiden dat je op paris hilton lijkt dus mag ik je nummer
Ik heb foto's.quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:31 schreef RoBro het volgende:
hoe ziet die hello2kitty er eigenlijk wel uit
Volgens mij is ze een beest in bed...quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:31 schreef RoBro het volgende:
hoe ziet die hello2kitty er eigenlijk wel uit
en volgens mij leven dinosaurussen ook nogquote:Op dinsdag 15 september 2009 00:33 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Volgens mij is ze een beest in bed...
Ja, zo kan je het ook noemen jaquote:Op dinsdag 15 september 2009 00:35 schreef RoBro het volgende:
[..]
en volgens mij leven dinosaurussen ook nog
quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:36 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, zo kan je het ook noemen ja
Waarmee slaat ze je verrot?quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:37 schreef RoBro het volgende:
volgens mij schopt dat meisje van 15 mij nog verrot ook
Och, op het kapot zijn van mn fiets, mag ik niet klagenquote:
Ja goed.quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:38 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Och, op het kapot zijn van mn fiets, mag ik niet klagen
Met jou?
met die ingetapete vuisten maar had niet verwacht dat iemand als sjoerd met dit soort ruige types gingquote:
De rol van man en vrouw zijn omgedraaid bij hun.quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:39 schreef RoBro het volgende:
[..]
met die ingetapete vuisten maar had niet verwacht dat iemand als sjoerd met dit soort ruige types ging
zoiets jaquote:Op dinsdag 15 september 2009 00:40 schreef mstr het volgende:
[..]
De rol van man en vrouw zijn omgedraaid bij hun.
Ik wist ook al niet waar je het vandaan haaldequote:Op dinsdag 15 september 2009 00:42 schreef RoBro het volgende:
begrijp gelijk waarom mensen moesten lachen toen ik haar als de nieuwe paris hilton benoemde
quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:39 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja goed.
En check je PM over een minuutje.
het moet een verlangen zijn geweest kan niet anders bedenkenquote:Op dinsdag 15 september 2009 00:43 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik wist ook al niet waar je het vandaan haalde
Van allebei ja.quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:44 schreef RoBro het volgende:
[..]
het moet een verlangen zijn geweest kan niet anders bedenken
Wat dus? Kwam nog even buurten na het tanden poetsenquote:
Dat ging over mijzelf.quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:45 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Wat dus? Kwam nog even buurten na het tanden poetsen
quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:45 schreef mstr het volgende:
[..]
Van allebei ja.
Want van z'n hosselkwaliteiten moet ie het niet hebben
En zij niet van haar aantrekkelijkheid.
Okquote:
quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:48 schreef mstr het volgende:
Maakt niet uit hoor Sjoerd.
Je hebt nu eindelijk pussy gehad.
quote:
Jij kwam geen slotjes zettenquote:Op dinsdag 15 september 2009 03:03 schreef Breathtaking het volgende:
Dat was een leuk feestjeslaapt iedereen al hier?
Beetje lief doen, zie haar anders als een 2e nijnquote:
jawel hoor, k bleef mezelf gewoon voorhouden dat je vrouw wasquote:Op dinsdag 15 september 2009 08:40 schreef nijnja het volgende:
jordeeeh
Had je nou vannacht geen fapmateriaal, nu je dacht dat ik een chick was?
En hoe zie ik er dan uit in jouw gedachtenquote:Op dinsdag 15 september 2009 08:49 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
jawel hoor, k bleef mezelf gewoon voorhouden dat je vrouw was
Ik had eigenlijk stage, maar ben ziekquote:Op dinsdag 15 september 2009 08:55 schreef Acinonyx het volgende:
bohhh gullie zijn vroeg, tis nog midden in de nacht
quote:Op dinsdag 15 september 2009 08:52 schreef nijnja het volgende:
[..]
En hoe zie ik er dan uit in jouw gedachten?

Pedoquote:Op dinsdag 15 september 2009 08:58 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Alleen dan zonder baard.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
quote:Op dinsdag 15 september 2009 08:58 schreef nijnja het volgende:
[..]
PedoBen je zou jong?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In Nomine Patris, Et Filii, Et Spiritus Sancti.
quote:Op dinsdag 15 september 2009 09:00 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ben je zou jong?Op die foto was ik 15SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
quote:
Die leeftijden zijn eigenlijk de enige redenen om in PUB te komen.quote:
Dat kan nog heel lang durenquote:Op dinsdag 15 september 2009 09:05 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Die leeftijden zijn eigenlijk de enige redenen om in PUB te komen.
Wanneer mag ik hier mod worden?
Kut, ziek, rechter oor (hele kant van mn hoofd eigenlijk) doet pijn, staat een lading druk op ofzo :Squote:Op dinsdag 15 september 2009 09:06 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Blauw blauw blaaaaauw, denk ik terug aan jouuuu!
Hoe gaat 'ie?
Srryquote:Op dinsdag 15 september 2009 08:33 schreef nijnja het volgende:
[..]
Beetje lief doen, zie haar anders als een 2e nijn![]()
Hoi nijnjaquote:Op dinsdag 15 september 2009 09:06 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Blauw blauw blaaaaauw, denk ik terug aan jouuuu!
Hoe gaat 'ie?
Auwquote:Op dinsdag 15 september 2009 09:07 schreef nijnja het volgende:
[..]
Kut, ziek, rechter oor (hele kant van mn hoofd eigenlijk) doet pijn, staat een lading druk op ofzo :S
En met u?
Ik sla je nietquote:
Wat een mislukte versiertruc van je djoessiequote:
Ik niet, maar toch ben ik blauwquote:
Ga dan als een gek die ppp makenquote:Op dinsdag 15 september 2009 09:08 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Auw! Met mij goed, ben alleen een beetje moe en moet over 2 uur een presentatie geven onder begeleiding van een nog niet bestaande powerpoint.
Gelukkig, hoef ik straks niet meer de hele tijd achter me rug om te kijkenquote:
En dit bedoel je hoe?quote:Op dinsdag 15 september 2009 09:10 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Gelukkig, hoef ik straks niet meer de hele tijd achter me rug om te kijken
Ik ga nu douchen, eten, over een half uur fiets ik naar school, daar ben ik om 10 uur stipt. Ik maak in een half uurtje die powerpoint en ik geef een geweldige show weg tijdens m'n presentatie.quote:Op dinsdag 15 september 2009 09:09 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ga dan als een gek die ppp maken? Of geen zin
?
Dat je me niet gaat slaanquote:
Ik hoor het graag van jequote:Op dinsdag 15 september 2009 09:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ga nu douchen, eten, over een half uur fiets ik naar school, daar ben ik om 10 uur stipt. Ik maak in een half uurtje die powerpoint en ik geef een geweldige show weg tijdens m'n presentatie.
quote:
Dat denk je.quote:Op dinsdag 15 september 2009 09:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ga nu douchen, eten, over een half uur fiets ik naar school, daar ben ik om 10 uur stipt. Ik maak in een half uurtje die powerpoint en ik geef een geweldige show weg tijdens m'n presentatie.
Ik bestel ook altijd zwembroeken als de zomer net is afgelopen.quote:Op dinsdag 15 september 2009 09:13 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik hoor het graag van je
Ik hoop dan mijn zwembroek binnen te hebben
Ik ben ook altijd op tijd.quote:Op dinsdag 15 september 2009 09:14 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
[..]
Dat denk je.
Net zoals je denkt dat je altijd wel op tijd komt.
Ze is blauw ja, dus ze heeft altijd gelijkquote:Op dinsdag 15 september 2009 09:14 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
[..]
Dat denk je.
Net zoals je denkt dat je altijd wel op tijd komt.
Haha, maar daarbij heb ik ook een nieuwe nodig voor waterpolo, die broek die ik nu heb is echt gewoon... Nou bijna een vuilniszak/tentdoekquote:Op dinsdag 15 september 2009 09:15 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ik bestel ook altijd zwembroeken als de zomer net is afgelopen.
Neequote:Op dinsdag 15 september 2009 09:17 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ben nu toch wakker of niet dan!
Neen. Ik zit achter jouw pc.quote:Op dinsdag 15 september 2009 09:17 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ben nu toch wakker of niet dan!
Nog even.quote:Op dinsdag 15 september 2009 09:20 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ze is blauw ja, dus ze heeft altijd gelijk
Ehm, klinkt fijnquote:Op dinsdag 15 september 2009 09:20 schreef nijnja het volgende:
[..]
Haha, maar daarbij heb ik ook een nieuwe nodig voor waterpolo, die broek die ik nu heb is echt gewoon... Nou bijna een vuilniszak/tentdoek
Nog eve?quote:Op dinsdag 15 september 2009 09:23 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Neen. Ik zit achter jouw pc.
[..]
Nog even.
[..]
Ehm, klinkt fijn
Is al geweest, daar was jij alleen niet bij.quote:Op dinsdag 15 september 2009 09:52 schreef Juicyhil het volgende:
Wanneer komt de ontgroening van BT?
quote:Op dinsdag 15 september 2009 09:53 schreef nijnja het volgende:
[..]
Is al geweest, daar was jij alleen niet bij.
We hebben op je gewacht, maar je reactie kwam maar niet... Het leek net alsof je niet in FC kan komenquote:Op dinsdag 15 september 2009 09:55 schreef Juicyhil het volgende:
Besluiten/activiteiten in PUB gebeuren toch alleen onder mijn toezicht.
Schande.
Ze is leuk, mooi, èn ze lijkt (innerlijk als uiterlijk) niet op jou, dus ik moet het met je eens zijn!quote:Op dinsdag 15 september 2009 09:55 schreef Juicyhil het volgende:
BT mod maken is trouwens het beste besluit ooit
Ik vraag het even aan remlof voro toegangquote:Op dinsdag 15 september 2009 09:56 schreef nijnja het volgende:
[..]
We hebben op je gewacht, maar je reactie kwam maar niet... Het leek net alsof je niet in FC kan komen
Ik denk dat je faaltquote:Op dinsdag 15 september 2009 10:00 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik vraag het even aan remlof voro toegang
wut?quote:
Wanneer dan?quote:Op dinsdag 15 september 2009 09:53 schreef nijnja het volgende:
[..]
Is al geweest, daar was jij alleen niet bij.
Gisterenquote:
18 jaar voor jouw ontgroening irl.quote:Op dinsdag 15 september 2009 09:52 schreef Juicyhil het volgende:
Wanneer komt de ontgroening van BT?
Omdat jij het bent denk ik.quote:Op dinsdag 15 september 2009 10:23 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Waar?
Waarom mis ik dat dan weer
Niets hoorquote:
Hij geeft het bestand dus wel door maar houd zelf geen kopie?quote:Op dinsdag 15 september 2009 10:42 schreef Hyman het volgende:
Probleem met bijlage in mail
Halp plox!
Yeshquote:Op dinsdag 15 september 2009 10:47 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Hij geeft het bestand dus wel door maar houd zelf geen kopie?
Vertel/quote:Op dinsdag 15 september 2009 10:53 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ohja even posten.
Weinig interessants.quote:
Nou zeg... Kijk eens in FBquote:
Hoe gaatquote:
Net zo origineelquote:
Redelijk, mijn rechter helft van mijn hoofd is geirriteerd :S....quote:
Wat voer jij uit de laatste tijd?quote:Op dinsdag 15 september 2009 10:59 schreef nijnja het volgende:
[..]
Redelijk, mijn rechter helft van mijn hoofd is geirriteerd :S....
Ik weet het niet, gister in de training moest ik Willem dekken, oftewel, willem de hele training op mn nek hebben liggen, misschien dat dat het isquote:
Willem dekken.quote:Op dinsdag 15 september 2009 11:01 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik weet het niet, gister in de training moest ik Willem dekken, oftewel, willem de hele training op mn nek hebben liggen, misschien dat dat het is
En je bent allergisch voor Willem?quote:Op dinsdag 15 september 2009 11:01 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik weet het niet, gister in de training moest ik Willem dekken, oftewel, willem de hele training op mn nek hebben liggen, misschien dat dat het is
Ja, bij willem liggen, je weet toch dat ik eigenlijk stiekem alleen jou maar durf te dekken :$ :$quote:
Ik maak een paint voor jequote:
Ik ga helemaal niet gedekt wordenquote:Op dinsdag 15 september 2009 11:05 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ja, bij willem liggen, je weet toch dat ik eigenlijk stiekem alleen jou maar durf te dekken :$ :$
Heeft die willemboef aan je oor geknabbelt?quote:Op dinsdag 15 september 2009 11:01 schreef nijnja het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 15 september 2009 11:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ga helemaal niet gedekt worden
Wel keihard geneukt?quote:Op dinsdag 15 september 2009 11:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Kusje.quote:Op dinsdag 15 september 2009 11:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, een cap heeft oorbeschermersquote:Op dinsdag 15 september 2009 11:06 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Heeft die willemboef aan je oor geknabbelt?
quote:Op dinsdag 15 september 2009 11:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
quote:
Vind je het raar als ik er niks van geloof?quote:Op dinsdag 15 september 2009 11:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, Heilige maagd Myraela word ik.
quote:Op dinsdag 15 september 2009 11:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, Heilige maagd Myraela word ik.
Ja.quote:Op dinsdag 15 september 2009 11:10 schreef mstr het volgende:
[..]
Vind je het raar als ik er niks van geloof?
Zie:quote:Op dinsdag 15 september 2009 11:09 schreef nijnja het volgende:
[..]
Nee, een cap heeft oorbeschermers
Vet he?! Vanmiddag komt mn nieuwe zwembroek (hopelijk), ook pics van?quote:
En dan ook echt met zijn beide ellebogen tegen mijn borst ,dus hij hangt echt gewoon helemaal over mij heenquote:
In je speedo. Nee die pas ik.quote:Op dinsdag 15 september 2009 11:12 schreef nijnja het volgende:
[..]
Vet he?! Vanmiddag komt mn nieuwe zwembroek (hopelijk), ook pics van?!!
Het is geen speedoquote:
Oh niet.quote:Op dinsdag 15 september 2009 11:14 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Je hoeft het niet geil te vinden ofzo hoor.
Leon, zou je dat ene dingetje met die rekeningoverschrijving niet even uit je PhotoBucket gooien?quote:Op dinsdag 15 september 2009 11:12 schreef nijnja het volgende:
[..]
Vet he?! Vanmiddag komt mn nieuwe zwembroek (hopelijk), ook pics van?!!
Staat die er nog inquote:Op dinsdag 15 september 2009 11:14 schreef mstr het volgende:
[..]
Leon, zou je dat ene dingetje met die rekeningoverschrijving niet even uit je PhotoBucket gooien?
quote:
Dankjequote:
Weet ik nietquote:
Neuspiercings.quote:Op dinsdag 15 september 2009 11:18 schreef nijnja het volgende:
[..]
Weet ik niet, die had iemand gepost met een neuspiercing, dus toen ging ik met mijn paint skillz die neuspiercing wegpainten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |