Dat zou wat zijnquote:Op dinsdag 15 september 2009 00:15 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Stel je voor dat zn diep gereformeerde vader die dingen aantreft. die arme man krijgt een hartverzakking en denkt dat zn vrouw vreemdgaat.
Mijn ouders zijn de enige van de familie die niet gelovenquote:Op dinsdag 15 september 2009 00:15 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Stel je voor dat zn diep gereformeerde vader die dingen aantreft. die arme man krijgt een hartverzakking en denkt dat zn vrouw vreemdgaat.
quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:16 schreef mstr het volgende:
[..]
Dat zou wat zijn
Het mooiste zou nog zijn, als je vader ze aantreft en zegt: Je bent toch niet van plan om het met háár te doen hè?
Ik hoef pas om 12 uur van huis wegquote:Op dinsdag 15 september 2009 00:15 schreef TC_Artemis het volgende:
[..]
Ja true! ik ga zo maar ook mwant ik moet vroeg op
dat wordt niks
H2K is toch zo slecht nog niet qua neukbaarheidsfactor?quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:16 schreef mstr het volgende:
[..]
Dat zou wat zijn
Het mooiste zou nog zijn, als je vader ze aantreft en zegt: Je bent toch niet van plan om het met háár te doen hè?
Kuch putten.quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:16 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Mijn ouders zijn de enige van de familie die niet geloven
Dat zijn de betere ouders. Ouders met vertrouwen in de libido van hun zoon.quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:17 schreef mstr het volgende:
[..]
Of ouders die naar je toe komen: Hier heb je condooms, want je weet maar nooit hè.
Nou? Ze is niet mijn ding anders.quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:18 schreef Rauw. het volgende:
[..]
H2K is toch zo slecht nog niet qua neukbaarheidsfactor?
[..]
Kuch putten.
Mijn moeder was diegene die op die manier naar mij toe kwamquote:Op dinsdag 15 september 2009 00:18 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Dat zijn de betere ouders. Ouders met vertrouwen in de libido van hun zoon.
Ouders naar het hart van deze man.
Ongemakkelijk!quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:17 schreef mstr het volgende:
[..]
Of ouders die naar je toe komen: Hier heb je condooms, want je weet maar nooit hè.
Unbelievable, but true!quote:
Leuker zou zijn, als jij met een doos condooms naar je ouders gaat: "Voor het geval dat"quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:19 schreef mstr het volgende:
[..]
Hoezo?
Je zegt: Dankje
En klaar is het.
Vooral als ze de pil slikt, dan is het helemaal leuk.quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:21 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Leuker zou zijn, als jij met een doos condooms naar je ouders gaat: "Voor het geval dat"
Ze is denk ik wel lekker strak..quote:
Al zou ze dat zijn, ik word er niet warm van.quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:22 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ze is denk ik wel lekker strak..
En ruig natuurlijk.
Lichten uit, pyjama aan.quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:23 schreef mstr het volgende:
[..]
Al zou ze dat zijn, ik word er niet warm van.
quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:22 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ze is denk ik wel lekker strak..
En ruig natuurlijk.
Om daarna het vuistje te penetreren?quote:
Nee, denk het niet.quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:24 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Om daarna het vuistje te penetreren?
Neem je Danique toch?quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:25 schreef RoBro het volgende:
ik heb hello2kitty nog gepmed voor een date maar ze wilde niet![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
als dat geen neuken wordt.;quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:25 schreef RoBro het volgende:
ik heb hello2kitty nog gepmed voor een date maar ze wilde niet![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
nee totaal nietquote:
quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:27 schreef RoBro het volgende:
[..]
nee totaal niet![]()
![]()
![]()
Ik lijk totáál niet op paris hilton, dus nee
Op 11 September 2009 17:35 schreef RoBro het volgende:
hoi ze zeiden dat je op paris hilton lijkt dus mag ik je nummer
Ik heb foto's.quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:31 schreef RoBro het volgende:
hoe ziet die hello2kitty er eigenlijk wel uit
Volgens mij is ze een beest in bed...quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:31 schreef RoBro het volgende:
hoe ziet die hello2kitty er eigenlijk wel uit
en volgens mij leven dinosaurussen ook nogquote:Op dinsdag 15 september 2009 00:33 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Volgens mij is ze een beest in bed...
Ja, zo kan je het ook noemen jaquote:Op dinsdag 15 september 2009 00:35 schreef RoBro het volgende:
[..]
en volgens mij leven dinosaurussen ook nog
quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:36 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, zo kan je het ook noemen ja
Waarmee slaat ze je verrot?quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:37 schreef RoBro het volgende:
volgens mij schopt dat meisje van 15 mij nog verrot ook
Och, op het kapot zijn van mn fiets, mag ik niet klagenquote:
Ja goed.quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:38 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Och, op het kapot zijn van mn fiets, mag ik niet klagen
Met jou?
met die ingetapete vuisten maar had niet verwacht dat iemand als sjoerd met dit soort ruige types gingquote:
De rol van man en vrouw zijn omgedraaid bij hun.quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:39 schreef RoBro het volgende:
[..]
met die ingetapete vuisten maar had niet verwacht dat iemand als sjoerd met dit soort ruige types ging
zoiets jaquote:Op dinsdag 15 september 2009 00:40 schreef mstr het volgende:
[..]
De rol van man en vrouw zijn omgedraaid bij hun.
Ik wist ook al niet waar je het vandaan haaldequote:Op dinsdag 15 september 2009 00:42 schreef RoBro het volgende:
begrijp gelijk waarom mensen moesten lachen toen ik haar als de nieuwe paris hilton benoemde
quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:39 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja goed.
En check je PM over een minuutje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |