Prima, goed bijgekleurd toenquote:
Ze was net een week 14.quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:04 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Daar zou ik dan weer pas heen gaan als haar ouders thuis zijn en als je je zaad kwijt wil.
O mijn god, maak je zo weinig mee?quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:04 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Je had er echt bij moeten zijn, één van de meest geniale nachten in mijn leven
Wat een aap... Dat bedoelt hij toch nietquote:
Ik durf met redelijke zekerheid te zeggen dat een trio na een paar alcoholische versnaperingen niet onmogelijk was geweestquote:Op dinsdag 15 september 2009 @ 00:03 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Oei. Ik heb het liefst enig niveau, ipv dat ik het er alleen maar in moet steken
Ik maak heel veel mee, maar jouw opmerkingen zijn gewoon echt masterquote:Op dinsdag 15 september 2009 00:05 schreef Rauw. het volgende:
[..]
O mijn god, maak je zo weinig mee?
Google eens NVUquote:Op dinsdag 15 september 2009 00:05 schreef nijnja het volgende:
[..]
Serieus, wat een grappen die avond, mijn leukste meet tot nu toe ook, en dat komt behoorlijk dankzij Rauw., wat een man! EchtAls hij de politiek in gaat heeft hij mijn stem, wat zn standpunt ook is
!
Nee, jouw uitspraken zijn gewoon geniaalquote:Op dinsdag 15 september 2009 00:05 schreef Rauw. het volgende:
[..]
O mijn god, maak je zo weinig mee?
Dat zoek ik nog maar niet.quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:06 schreef VASND het volgende:
[..]
Ik durf met redelijke zekerheid te zeggen dat een trio na een paar alcoholische versnaperingen niet onmogelijk was geweest.
Oke, bijna altijd krijgt hij mijn stem...quote:
Sowieso, en dan zoeen tak gooien dat de labrador erachteraan holt.quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:04 schreef VASND het volgende:
[..]
Hand in hand door het park lopen en super verliefd zijn!
rede voor feest! jwtquote:Op dinsdag 15 september 2009 00:02 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Vorige week vierde ik mijn 17,5e verjaardag.
Wat dan wel?quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:06 schreef nijnja het volgende:
[..]
Wat een aap... Dat bedoelt hij toch niet!
Ik reageerde maar nietquote:Op dinsdag 15 september 2009 00:06 schreef nijnja het volgende:
[..]
Wat een aap... Dat bedoelt hij toch niet!
Misschien dat ik ooit nog op een meet kom.quote:Op dinsdag 15 september 2009 @ 00:04 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Je had er echt bij moeten zijn, één van de meest geniale nachten in mijn leven
Ik heb geen idee. Met wie lag je op de trampoline?quote:
Thanksquote:Op dinsdag 15 september 2009 00:06 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik maak heel veel mee, maar jouw opmerkingen zijn gewoon echt master!
Dat dus. Truste miensenquote:Op dinsdag 15 september 2009 00:07 schreef nijnja het volgende:
Oja bed, want al 12 uur geweest 13.gif
echt he?!quote:
Wat dat betreft is geen meet zoals die met Vlad...quote:
H2kquote:Op dinsdag 15 september 2009 00:07 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Met wie lag je op de trampoline?
Serieus gast, waar haal jij weg dat ik NVU stem?quote:
Dank u dank uquote:Op dinsdag 15 september 2009 00:06 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Nee, jouw uitspraken zijn gewoon geniaal
HOE WAS HET MET HAAR?? JA, NIET HOE DE ZON WASquote:
slaap lekker menquote:Op dinsdag 15 september 2009 00:08 schreef nijnja het volgende:
[..]
Wat dat betreft is geen meet zoals die met Vlad...
maargoed, ik ben slapen![]()
Ik ben nou eenmaal een dramaquote:Op dinsdag 15 september 2009 00:09 schreef nijnja het volgende:
[..]
HOE WAS HET MET HAAR?? JA, NIET HOE DE ZON WAS!!
Leer dat nou eens sjoeg
Trusten
Een hogere intelligentie.quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:08 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Serieus gast, waar haal jij weg dat ik NVU stem?
[..]
Dank u dank u
Je vergeet iets. Ook om mijn handpalm te krabben als ik jeuk heb.quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:09 schreef Rauw. het volgende:
Sjoeg is te onschuldig om te neuken, die denkt echt dat hij dat ding alleen maar heeft om te plassen.
Ssssstquote:
Zou je willen.quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:12 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ssssst, niet iedereen hoeft te weten dat ik jouw kontje heb beroerd
Jij jaquote:
Dat sowieso, maar sjoegerd zie ik nog niet bij de kruidvat staan om condooms te kopen.quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:13 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik zie h2k wel als een naïef meisje die het zou doen, zodat ze er ook bij hoort.
Internet?quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:14 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Dat sowieso, maar sjoegerd zie ik nog niet bij de kruidvat staan om condooms te kopen.
Etosquote:
Stel je voor dat zn diep gereformeerde vader die dingen aantreft. die arme man krijgt een hartverzakking en denkt dat zn vrouw vreemdgaat.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |