slaap lekker menquote:Op dinsdag 15 september 2009 00:08 schreef nijnja het volgende:
[..]
Wat dat betreft is geen meet zoals die met Vlad...
maargoed, ik ben slapen![]()
Ik ben nou eenmaal een dramaquote:Op dinsdag 15 september 2009 00:09 schreef nijnja het volgende:
[..]
HOE WAS HET MET HAAR?? JA, NIET HOE DE ZON WAS!!
Leer dat nou eens sjoeg
Trusten
Een hogere intelligentie.quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:08 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Serieus gast, waar haal jij weg dat ik NVU stem?
[..]
Dank u dank u
Je vergeet iets. Ook om mijn handpalm te krabben als ik jeuk heb.quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:09 schreef Rauw. het volgende:
Sjoeg is te onschuldig om te neuken, die denkt echt dat hij dat ding alleen maar heeft om te plassen.
Ssssstquote:
Zou je willen.quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:12 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ssssst, niet iedereen hoeft te weten dat ik jouw kontje heb beroerd
Jij jaquote:
Dat sowieso, maar sjoegerd zie ik nog niet bij de kruidvat staan om condooms te kopen.quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:13 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik zie h2k wel als een naïef meisje die het zou doen, zodat ze er ook bij hoort.
Internet?quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:14 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Dat sowieso, maar sjoegerd zie ik nog niet bij de kruidvat staan om condooms te kopen.
Etosquote:
Stel je voor dat zn diep gereformeerde vader die dingen aantreft. die arme man krijgt een hartverzakking en denkt dat zn vrouw vreemdgaat.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |