Vorig seizoen was ik er juist niet bij tijdens die mooie wedstrijden tegen Fiorentina en Marseille wegens geldgebrek / werkeloosheid.quote:Op maandag 14 september 2009 23:15 schreef Silenus het volgende:
Iedereen die er donderdag niet is mag ook lekker wegblijven als we straks weer mooie wedstrijden tegen AS Roma en Fiorentina hebben, bijv.
2 Slovenen, 2 Slovaken (niet door elkaar halen die 2 landenquote:Op dinsdag 15 september 2009 00:15 schreef Radegast het volgende:
Ze hebben een stel Sloveense internationals geloof ik, best aardige spelers.
Oh, je hebt maar de twee sfeervolste avonden in 5 jaar Ajax gemist hoor, verder niets.quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:15 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Vorig seizoen was ik er juist niet bij tijdens die mooie wedstrijden tegen Fiorentina en Marseille wegens geldgebrek / werkeloosheid.
Biertje doen donderdag?quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:31 schreef Silenus het volgende:
[..]
Oh, je hebt maar de twee sfeervolste avonden in 5 jaar Ajax gemist hoor, verder niets.
Dat is juist de reden dat ik deze wedstrijd wel komquote:Op dinsdag 15 september 2009 00:23 schreef Voltreffer het volgende:
Donderdag ook weer aanwezig. Zo ga je een tijdje niet en dan zit je gewoon weer 2x in een week in de Arena. Kost me dan wel +- 12 tot 14 uur reistijd maar dan heb je ook wat. Nu gelukkig wel gewoon gratis vervoer. Raar dat er door en de gunstige tijd (19.00 dus zelf ik kan nog optijd terug met de trein) en de kans op gratis vervoer (week OV's) niet veel meer mensen zijn.
Hoe zit dat trouwens met de vakken, ik zit in 430 maar is het dan te doen wat dichter bij 410 te komen? Wil namelijk ook wel eens een wedstrijdje staand bekijken inplaats van altijd maar dat gezit.
Vorig jaar ben ik drie keer bij Ajax geweest. De Graafschap, Fiorentina en Marseillequote:Op dinsdag 15 september 2009 00:15 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Vorig seizoen was ik er juist niet bij tijdens die mooie wedstrijden tegen Fiorentina en Marseille wegens geldgebrek / werkeloosheid.
Allemaal één pot nat.quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:18 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
2 Slovenen, 2 Slovaken (niet door elkaar halen die 2 landen)
Het waren inderdaad fantastische partijen ja.quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:31 schreef Silenus het volgende:
[..]
Oh, je hebt maar de twee sfeervolste avonden in 5 jaar Ajax gemist hoor, verder niets.
Wel een mooi verhaalquote:Zuid-Koreaanse spits op eigen verzoek op proef bij Ajax
Ajax heeft de Zuid-Koreaanse jeugdinternational Hi Yung op proef. De negentienjarige aanvaller heeft op eigen verzoek een proefperiode afgedwongen bij de Amsterdamse club.
Hi Yung is een fysiek sterke aanvaller. Hij reisde enkele weken geleden naar Amsterdam in de hoop ergens in Europa aan de slag te kunnen gaan als profvoetballer. Bij het trainingsveld van Ajax vroeg hij trainer Martin Jol verschillende keren om mee te trainen.
De Zuid-Koreaan bleef iedere dag terugkomen. "Hij kwam elke dag terug. En omdat ik dat wel mooi vond en inmiddels had begrepen dat hij jeugdinternational was, heb ik hem naar Jong Ajax gestuurd. Pieter Huistra was zo enthousiast, dat we hem nu hebben uitgenodigd voor een proefperiode."
Hi Yung mag een week meetrainen bij Jong Ajax. Met de beloften speelt hij vanmiddag een oefenwedstrijd tegen Ajax A1. "Hij heeft tot dusver een goede indruk gemaakt. We zijn zeer geïnteresseerd", besluit Jol in de Telegraaf.
Zou wel vet zijn als het ook nog eens een goede spits blijkt te zijn.quote:Op dinsdag 15 september 2009 07:35 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Wel een mooi verhaal. Wie heeft nog een scouting nodig met zulke jongens.
Nee, in tutu, met kaplaarzen en een werphengel over zijn linkerschouderquote:Op dinsdag 15 september 2009 08:13 schreef zjroentje het volgende:
Hoe moet ik me dat voorstellen, stond die gozer elke ochtend met z'n voetbalschoenen om z'n nek naast het trainingsveld?
quote:Op dinsdag 15 september 2009 08:25 schreef BoNi het volgende:
[..]
Nee, in tutu, met kaplaarzen en een werphengel over zijn linkerschouder
Hahaquote:Op dinsdag 15 september 2009 07:35 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 15 september 2009 09:20 schreef versteegrob het volgende:
Maar zoiets moet je bijna altijd doen, je kan zoveel spullen verkopen in Korea, en hij is nog lekker jong. Vanavond zijn debuut bij Jong Ajax
Omdat hij jeugd-international is heeft hij die kans gekregen. Maar het blijft een geweldig verhaalquote:Op dinsdag 15 september 2009 09:17 schreef jna het volgende:
Ik voorzie wel dat er nu rijen mensen komen die hetzelfde gaan proberen
Had gehoopt dat hij dit seizoen iets minder blessuregevoelig zou zijn. Zoals ik altijd heb gezegd, vind ik Lindgren een prima invaller voor dit soort gevallen. Zeker nu Gabri afwezig is.quote:Enoh mogelijk niet tegen Timisoara
De kans bestaat dat Ajax donderdag in de Europa League-wedstrijd tegen het Roemeense Timisoara geen beroep kan doen op Eyong Enoh, aldus het AD.
De Kameroener raakte zondag in de wedstrijd tegen NAC Breda geblesseerd aan zijn lies. De Amsterdammers wonnen het duel overtuigend met 6-0.
In dezelfde wedstrijd liepen Marko Pantelic en Demy de Zeeuw een kwetsuur op aan hun enkel. Aankoop Pantelic kreeg tijdens zijn invalbeurt een harde overtreding van NAC-verdediger Rob Penders te verduren.
Behalve tegen Timisoara speelt Ajax in de groepsfase van de Europa League ook tegen Anderlecht en Dinamo Zagreb.
Laat Donald maar startenquote:Op dinsdag 15 september 2009 09:34 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Had gehoopt dat hij dit seizoen iets minder blessuregevoelig zou zijn. Zoals ik altijd heb gezegd, vind ik Lindgren een prima invaller voor dit soort gevallen. Zeker nu Gabri afwezig is.
Alweer z'n lies... daar heeft hij volgens mij echt vaak last van...quote:Op dinsdag 15 september 2009 09:34 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Had gehoopt dat hij dit seizoen iets minder blessuregevoelig zou zijn. Zoals ik altijd heb gezegd, vind ik Lindgren een prima invaller voor dit soort gevallen. Zeker nu Gabri afwezig is.
quote:Op dinsdag 15 september 2009 08:55 schreef Pritt het volgende:
Is het niet deze verdwaalde kut chinees?
[ afbeelding ]
En anders lekker Donald laten spelenquote:Enoh naar ziekenhuis voor scan
Eyong Enoh heeft de training van dinsdag moeten laten schieten. De Kameroenees international is samen met de clubarts van de Ajacieden in het ziekenhuis om een scan van zijn lies te laten maken, zo meldt de Telegraaf.
De middenvelder ging zondag tegen NAC Breda vroegtijdig naar de kant met liesklachten. De verwachting is wel dat de speler inzetbaar is tegen FC Timisoara. Donderdag ontvangt Ajax de Roemeense club voor de Europa League.
Inderdaad. Prima vervanger. Brengt ook nog wat lengte met zich mee.quote:Op dinsdag 15 september 2009 11:26 schreef w00h00 het volgende:
[..]
En anders lekker Donald laten spelen
Hmm niet grappig.quote:Op dinsdag 15 september 2009 11:26 schreef Nashje het volgende:
Die Koreaan. Hoop echt dat het iets is. Betere versie van Honda
.
[ afbeelding ]
Je kan vast wel een stukje die kant op lopenquote:Op dinsdag 15 september 2009 00:23 schreef Voltreffer het volgende:
Donderdag ook weer aanwezig. Zo ga je een tijdje niet en dan zit je gewoon weer 2x in een week in de Arena. Kost me dan wel +- 12 tot 14 uur reistijd maar dan heb je ook wat. Nu gelukkig wel gewoon gratis vervoer. Raar dat er door en de gunstige tijd (19.00 dus zelf ik kan nog optijd terug met de trein) en de kans op gratis vervoer (week OV's) niet veel meer mensen zijn.
Hoe zit dat trouwens met de vakken, ik zit in 430 maar is het dan te doen wat dichter bij 410 te komen? Wil namelijk ook wel eens een wedstrijdje staand bekijken inplaats van altijd maar dat gezit.
Leuk voor de marketing als hij doorbreekt.quote:Op dinsdag 15 september 2009 07:35 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Jij hebt ze vaker zien voetballen?quote:Op dinsdag 15 september 2009 11:56 schreef Maxco het volgende:
Timisoara is een redelijk goede ploeg die het vorig jaar heel goed heeft gedaan. Maar Ajax moet wel zonder al te veel problemen kunnen winnen denk ik
quote:Op dinsdag 15 september 2009 12:45 schreef ericajax het volgende:
De commentator van Ajax - NAC Breda bij het tonen van het spandoek op 410 bij opkomst tweede helft:
"Blind kan nog net, maar Litmanen... Die hoort daar toch niet bij?"
Zat een tjappie naast me die dacht dat t van Basten was ipv Litmanenquote:Op dinsdag 15 september 2009 12:45 schreef ericajax het volgende:
De commentator van Ajax - NAC Breda bij het tonen van het spandoek op 410 bij opkomst tweede helft:
Haha wie zei dat, Reitsma?quote:Op dinsdag 15 september 2009 12:45 schreef ericajax het volgende:
Ze krijgen om de beurt aandacht, op Johan na dan.quote:Op dinsdag 15 september 2009 13:20 schreef Prosac het volgende:
Ondanks dat Litmanen voor jullie natuurlijk een held is, kan ik de gedachte wel begrijpen dat het naast Michels en Haarms (toch?) een beetje vreemd staat. Als buitenstaander zou ik dan eerder nog een Sjaak Wolfs, van Gaal en/of Cruijff verwachten.
Al begreep ik van een reactie van Denthemen elders dat Cruijff niet echt meer geliefd is als Ajacied.
Geeft wel aan hoe makkelijk het is om bij Ajax binnen te komen. Paar keer met je voetbalschoentjes langs het trainingsveld staan, een paar keer schreeuwen dat je mee wilt doen en voila: Jol regelt een plekje voor je bij Jong Ajax. Contract voor 3 jaar tekenen en cashen maar. Voor verdere instructies even contact opnemen met Kennedy en Rommedahl.quote:Op dinsdag 15 september 2009 13:29 schreef Urquhart het volgende:
Met die Koreaan hebben we wederom een cultheld erbij
Mwah, aan de andere kant: "Niet geschoten is altijd mis".quote:Op dinsdag 15 september 2009 13:33 schreef Nashje het volgende:
[..]
Geeft wel aan hoe makkelijk het is om bij Ajax binnen te komen. Paar keer met je voetbalschoentjes langs het trainingsveld staan, een paar keer schreeuwen dat je mee wilt doen en voila: Jol regelt een plekje voor je bij Jong Ajax. Contract voor 3 jaar tekenen en cashen maar. Voor verdere instructies even contact opnemen met Kennedy en Rommedahl.
Pas nadat Jol wist dattie Koreaans jeugdinternational is. Als zo'n jongen bij je wilt komen trainen kun je em in ieder geval een kans geven. Is het niks bedank je hem en wens je em succes. Heeft ie potentie laat je em met Jong Ajax meedraaien voor een half jaartje en ga je daarna evalueren.quote:Op dinsdag 15 september 2009 13:33 schreef Nashje het volgende:
[..]
Geeft wel aan hoe makkelijk het is om bij Ajax binnen te komen. Paar keer met je voetbalschoentjes langs het trainingsveld staan, een paar keer schreeuwen dat je mee wilt doen en voila: Jol regelt een plekje voor je bij Jong Ajax. Contract voor 3 jaar tekenen en cashen maar. Voor verdere instructies even contact opnemen met Kennedy en Rommedahl.
Wat een baasquote:
tsja, totdat ie ook hier telkens penalty's mist, dan lachen we niet meerquote:
Die uitstraling van hem past ook wel bij Ajax. Mits hij zijn woorden waarmaakt natuurlijk. Een beetje bluf zijn ze in Amsterdam immers niet vreemd.quote:Op dinsdag 15 september 2009 14:27 schreef Silenus het volgende:
Het is wel echt een mannetje hoor, haha.
Ik denk ook wel dat dit door de supporters goed wordt opgepikt, je merkte eergisteren wel dat 'ie al goed werd ontvangen. Staat daar ook met zo'n net iets te arrogant hoofd te kijken van 'ik kom het hier wel effe regelen'.
Moet je dan natuurlijk wel effe waarmaken maar als 'ie alleen al Sulejmani uit het slop kan trekken verdient 'ie wat mij betreft al een standbeeld. (Want ik begin me nu toch langzaamaan wel zorgen te maken om die kerel)
Den, was gisteren het ASR-overleg? Weet jij waarom de kaartverkoop is uitgesteld voor deze wedstrijd? Prijs of vervoersregeling? Of mag je er nog niks over zeggen?quote:Op dinsdag 15 september 2009 14:32 schreef denthemen het volgende:
Joehoe, kaarten voor Anderlecht uit
Wat idioot.quote:Op dinsdag 15 september 2009 13:31 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ze krijgen om de beurt aandacht, op Johan na dan.
Dat dus. Het begint wel heel lang geleden te worden dat hij zn klasse heeft laten zienquote:Op dinsdag 15 september 2009 14:27 schreef Silenus het volgende:
(Want ik begin me nu toch langzaamaan wel zorgen te maken om die kerel)
De dame in kwestie was gister niet aanwezig dus ik heb niets kunnen vragen. Via via hoorde ik wel dat het over de prijs zou gaan, maar dat weet ik niet zekerquote:Op dinsdag 15 september 2009 14:36 schreef Silenus het volgende:
[..]
Den, was gisteren het ASR-overleg? Weet jij waarom de kaartverkoop is uitgesteld voor deze wedstrijd? Prijs of vervoersregeling? Of mag je er nog niks over zeggen?
We wachten af.quote:Op dinsdag 15 september 2009 14:38 schreef denthemen het volgende:
[..]
De dame in kwestie was gister niet aanwezig dus ik heb niets kunnen vragen. Via via hoorde ik wel dat het over de prijs zou gaan, maar dat weet ik niet zeker
Cruijff is een living legend, maar heeft natuurlijk wel wat kwaad bloed gezet met z'n eeuwige gejengel over dit en dat. Bovendien naar Feyenoord gegaan om Ajax te dissen. Het blijft de grootste voetballer die Ajax ooit heeft gekend, maar zeker niet de grootste 'Ajacied'. (Hoe je dat wil definiëren is natuurlijk persoonlijk)quote:
Wat me ook zorgen baart is dat die gozer helemaal niet op de site van de Zuid-Koreaanse voetbalbond staat. Heb nu elk jeugdelftal na zitten pluizen.quote:Op dinsdag 15 september 2009 14:52 schreef behangplakker het volgende:
Wat me wel zorgen baart over die Zuid-Koreaan,
Heet ie Kim of Lee?quote:Op dinsdag 15 september 2009 15:04 schreef Silenus het volgende:
[..]
Wat me ook zorgen baart is dat die gozer helemaal niet op de site van de Zuid-Koreaanse voetbalbond staat. Heb nu elk jeugdelftal na zitten pluizen.
Hi Yung.quote:
Misschien zei die dat ie uit Korea kwam en dachten ze aan Zuid-Korea terwijl het Noord-Korea is! Zou zo maar eens kunnenquote:Op dinsdag 15 september 2009 15:10 schreef Silenus het volgende:
[..]
Hi Yung.![]()
De enige die er een beetje op lijkt is 'Choi yung han', maar die schijnt in Japan te spelen. Vaag verhaal, jongens!
Ik heb op bigsoccer een PM ontvangen van een Koreaan.quote:Op dinsdag 15 september 2009 15:10 schreef Silenus het volgende:
[..]
Hi Yung.![]()
De enige die er een beetje op lijkt is 'Choi yung han', maar die schijnt in Japan te spelen. Vaag verhaal, jongens!
quote:Thanks for the news. Do you have an article from Amsterdam referring to him? I could help you out if you do. The spelling of his name is sort of weird and "Hi Yung" seems to be his given name but I could be wrong.
Dan zou het wel echt een ontzettende koning zijn, als 'ie ongezien Noord-Korea uit weet te komen moet 'ie met de gemiddelde eredivisie helemáál geen problemen hebben.quote:Op dinsdag 15 september 2009 15:11 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Misschien zei die dat ie uit Korea kwam en dachten ze aan Zuid-Korea terwijl het Noord-Korea is! Zou zo maar eens kunnen
Het zou inderdaad best kunnen dat het een soort van voetbalnaam is.quote:Op dinsdag 15 september 2009 15:15 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik heb op bigsoccer een PM ontvangen van een Koreaan.
[..]
Boeiend, als ie goed genoeg is.quote:Op dinsdag 15 september 2009 15:23 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Het zou inderdaad best kunnen dat het een soort van voetbalnaam is.
Desalniettemin vreemd, maar Ajax zal dat ook wel even nachecken en niet zomaar aannemen van een willekeurige Aziaat dat 'ie in de nationale elftallen heeft gespeeld.
Onderschat Ajax' vermogen om hier een gigantische flater te slaan niet, hoor. Maar aangezien die gast blijkbaar behoorlijk goed kan voetballen, iig meekomt met Jong Ajax, zal wel betekenen dat het goed zit.quote:Op dinsdag 15 september 2009 15:23 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Het zou inderdaad best kunnen dat het een soort van voetbalnaam is.
Desalniettemin vreemd, maar Ajax zal dat ook wel even nachecken en niet zomaar aannemen van een willekeurige Aziaat dat 'ie in de nationale elftallen heeft gespeeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |