abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72751911

[ Bericht 81% gewijzigd door sjimz op 14-09-2009 23:52:44 ]
AJAX AMSTERDAM!
pi_72752132
Donderdag winnen
pi_72752232
Wat Europa League?
WOS'ser for life.
pi_72752365
Ben wel benieuwd hoe goed Timisoara nu écht is.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_72752864
Spelen er bij Timisimoairia ook spelers die we kennen?
  dinsdag 15 september 2009 @ 00:12:35 #6
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_72752941
Niet die ik ken in ieder geval. Maarja, ik dacht dat Bratislava ook veel lastiger zou worden.

Ik heb echt geen flauw idee wat ik kan verwachten van die schooiers Roemenen.
Gourmetten of steengrillen?
pi_72753013
Pantelic met Amsterdamse bluf.
pi_72753033
Ze hebben een stel Sloveense internationals geloof ik, best aardige spelers.
pi_72753053
quote:
Op maandag 14 september 2009 23:15 schreef Silenus het volgende:
Iedereen die er donderdag niet is mag ook lekker wegblijven als we straks weer mooie wedstrijden tegen AS Roma en Fiorentina hebben, bijv.
Vorig seizoen was ik er juist niet bij tijdens die mooie wedstrijden tegen Fiorentina en Marseille wegens geldgebrek / werkeloosheid.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_72753102
Hoop toch op een goede sfeer donderdag.

20.000
pi_72753122
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 00:15 schreef Radegast het volgende:
Ze hebben een stel Sloveense internationals geloof ik, best aardige spelers.
2 Slovenen, 2 Slovaken (niet door elkaar halen die 2 landen ) en een Tsjech van Banik Ostrava waar ik eigenlijk nog nooit van gehoord heb.

Ken werkelijk geen een naam van dat team.
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_72753286
Donderdag ook weer aanwezig. Zo ga je een tijdje niet en dan zit je gewoon weer 2x in een week in de Arena. Kost me dan wel +- 12 tot 14 uur reistijd maar dan heb je ook wat. Nu gelukkig wel gewoon gratis vervoer. Raar dat er door en de gunstige tijd (19.00 dus zelf ik kan nog optijd terug met de trein) en de kans op gratis vervoer (week OV's) niet veel meer mensen zijn.

Hoe zit dat trouwens met de vakken, ik zit in 430 maar is het dan te doen wat dichter bij 410 te komen? Wil namelijk ook wel eens een wedstrijdje staand bekijken inplaats van altijd maar dat gezit.
  dinsdag 15 september 2009 @ 00:31:26 #13
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_72753483
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 00:15 schreef Aanvoerder het volgende:

[..]

Vorig seizoen was ik er juist niet bij tijdens die mooie wedstrijden tegen Fiorentina en Marseille wegens geldgebrek / werkeloosheid.
Oh, je hebt maar de twee sfeervolste avonden in 5 jaar Ajax gemist hoor, verder niets.
Gourmetten of steengrillen?
pi_72753744
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 00:31 schreef Silenus het volgende:

[..]

Oh, je hebt maar de twee sfeervolste avonden in 5 jaar Ajax gemist hoor, verder niets.
Biertje doen donderdag?
pi_72753814
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 00:23 schreef Voltreffer het volgende:
Donderdag ook weer aanwezig. Zo ga je een tijdje niet en dan zit je gewoon weer 2x in een week in de Arena. Kost me dan wel +- 12 tot 14 uur reistijd maar dan heb je ook wat. Nu gelukkig wel gewoon gratis vervoer. Raar dat er door en de gunstige tijd (19.00 dus zelf ik kan nog optijd terug met de trein) en de kans op gratis vervoer (week OV's) niet veel meer mensen zijn.

Hoe zit dat trouwens met de vakken, ik zit in 430 maar is het dan te doen wat dichter bij 410 te komen? Wil namelijk ook wel eens een wedstrijdje staand bekijken inplaats van altijd maar dat gezit.
Dat is juist de reden dat ik deze wedstrijd wel kom (zowel de tijd als weekOV)
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_72753823
Vind het nog steeds kut dat ik geen kaartje heb kunnen krijgen tegen Fiorentina.
  dinsdag 15 september 2009 @ 00:53:37 #17
185695 PhifeDawg
a-biento, saucy bitch!
pi_72754023
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 00:15 schreef Aanvoerder het volgende:

[..]

Vorig jaar ben ik drie keer bij Ajax geweest. De Graafschap, Fiorentina en Marseille

Si vous n’aimez pas la mer, si vous n’aimez pas la montagne, si vous n’aimez pas la ville… allez vous faire foutre !
pi_72754027
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 00:18 schreef Aanvoerder het volgende:

[..]

2 Slovenen, 2 Slovaken (niet door elkaar halen die 2 landen )
Allemaal één pot nat.
pi_72754772
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 00:31 schreef Silenus het volgende:

[..]

Het waren inderdaad fantastische partijen ja.
Maar ook bij de wedstrijden als bijvoorbeeld Slovan, Borac en IK Start was de sfeer prima op 410.
Sowieso vind ik dat de Europese wedstrijden altijd een speciale sfeer hebben.
Avondwedstrijden.
Koning.
pi_72755762
Trainen de Brazilianen eigenlijk al mee met Jong Ajax? Zo nee, wanneer gaat dat eindelijk gebeuren?
pi_72756101
quote:
Zuid-Koreaanse spits op eigen verzoek op proef bij Ajax
Ajax heeft de Zuid-Koreaanse jeugdinternational Hi Yung op proef. De negentienjarige aanvaller heeft op eigen verzoek een proefperiode afgedwongen bij de Amsterdamse club.

Hi Yung is een fysiek sterke aanvaller. Hij reisde enkele weken geleden naar Amsterdam in de hoop ergens in Europa aan de slag te kunnen gaan als profvoetballer. Bij het trainingsveld van Ajax vroeg hij trainer Martin Jol verschillende keren om mee te trainen.

De Zuid-Koreaan bleef iedere dag terugkomen. "Hij kwam elke dag terug. En omdat ik dat wel mooi vond en inmiddels had begrepen dat hij jeugdinternational was, heb ik hem naar Jong Ajax gestuurd. Pieter Huistra was zo enthousiast, dat we hem nu hebben uitgenodigd voor een proefperiode."

Hi Yung mag een week meetrainen bij Jong Ajax. Met de beloften speelt hij vanmiddag een oefenwedstrijd tegen Ajax A1. "Hij heeft tot dusver een goede indruk gemaakt. We zijn zeer geïnteresseerd", besluit Jol in de Telegraaf.
Wel een mooi verhaal . Wie heeft nog een scouting nodig met zulke jongens.

[ Bericht 1% gewijzigd door Dvm86 op 15-09-2009 07:47:10 ]
pi_72756135
wat een verhaal
  dinsdag 15 september 2009 @ 08:08:57 #23
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_72756363
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 07:35 schreef Dvm86 het volgende:

[..]

Wel een mooi verhaal . Wie heeft nog een scouting nodig met zulke jongens.
Zou wel vet zijn als het ook nog eens een goede spits blijkt te zijn.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_72756397
Geweldig verhaal
Ik ben nu al fan van Hi Yung.
pi_72756402
Hoe moet ik me dat voorstellen, stond die gozer elke ochtend met z'n voetbalschoenen om z'n nek naast het trainingsveld?
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')