elisaB jong?quote:Op maandag 14 september 2009 23:14 schreef Loveless85 het volgende:
Wij hadden bij de stoplichten van de Mc een zekere jongedame in een sportieve Opel voor ons die nog ff uit het raam klom om te vragen of ze nu echt rechtdoor moest. Maar onze TomTom gaf rechts aan, dus toen is ze maar achter mij/Greys/Maes aangereden
Ja, iets met knutselen en organiseren ofzo...moet je Greys ff vragenquote:
Mensen die commentaar op je hebben tijdens 't rijden, er zijn weinig dingen zó storend als dat. Bek dicht of je rijdt zelf maar lekkurrrrquote:Op maandag 14 september 2009 23:13 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat klinkt een beetje als mijn moeder als ze met mij meerijd.
Maar dat kwam omdat Loveless net daarvoor Maes een oneerbaar voorstel had gedaan!quote:Op maandag 14 september 2009 23:07 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Loveless draaide ook en Greys keek zo van
*Mental image*quote:Op maandag 14 september 2009 23:14 schreef Loveless85 het volgende:
Wij hadden bij de stoplichten van de Mc een zekere jongedame in een sportieve Opel voor ons die nog ff uit het raam klom om te vragen of ze nu echt rechtdoor moest. Maar onze TomTom gaf rechts aan, dus toen is ze maar achter mij/Greys/Maes aangereden
Vandaar die gelukzalige blik van Maesquote:Op maandag 14 september 2009 23:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar dat kwam omdat Loveless net daarvoor Maes een oneerbaar voorstel had gedaan!
Heul niet, je was bang dat ik ons zou crashenquote:Op maandag 14 september 2009 23:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar dat kwam omdat Loveless net daarvoor Maes een oneerbaar voorstel had gedaan!
Dank uquote:Op maandag 14 september 2009 23:14 schreef Loveless85 het volgende:
quote:Op maandag 14 september 2009 23:23 schreef Ingetje79 het volgende:
Met gevaar voor eigen leven he!
Dat jullie het ff weten
Heul niks mee te makenquote:
Of mensen die je op allerlei dingen gaan wijzen die je al lang gezien hadquote:Mijn moeder doet altijd net alsof ze ook pedaaltjes heeft...en dan vooral de rem kan ze goed nadoen
Doet de mijne ook.quote:Op maandag 14 september 2009 23:20 schreef Ingetje79 het volgende:
Daar betaal je hem ook voor![]()
Mijn moeder doet altijd net alsof ze ook pedaaltjes heeft...en dan vooral de rem kan ze goed nadoen
Ik zal het nog maar een keer quoten zodat niemand er overheen leest!quote:Op maandag 14 september 2009 23:23 schreef Ingetje79 het volgende:
Met gevaar voor eigen leven he!
Dat jullie het ff weten
quote:Op maandag 14 september 2009 23:21 schreef Greys het volgende:
]quote:Op maandag 14 september 2009 23:24 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik zal het nog maar een keer quoten zodat niemand er overheen leest!
Wat een heldendaad.
Ik sjeesde helemaal niet over het fietspad.quote:Op maandag 14 september 2009 23:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Heul niet, je was bang dat ik ons zou crashen![]()
Maar ingetje redde ons, die hield een rij van 4/5 auto's op, zodat ik op m'n gemakkie kon keren, en niet zoals een andere tokkie even een stuk keihard over het fietspad hoefde te sjeezen
True, that.quote:Op maandag 14 september 2009 23:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jaja praatjes, ik was hartstikke braaf en stil in de auto
Je hebt hem bang gemaakt hèquote:Op maandag 14 september 2009 23:27 schreef Greys het volgende:
[..]
True, that.
Je had ook weinig andere keus
Ik doe dat ookquote:Op maandag 14 september 2009 @ 23:24 schreef JJH het volgende:
[..]
Doet de mijne ook.
Ze grijpt zich ook altijd bij het minste of geringste vast.
Nou ja, doe maarquote:Op maandag 14 september 2009 23:28 schreef Greys het volgende:
Ik haak af voor vandaag!
Trusten en tot morgen! Hara, ik hoor nog wel of de foto in het foto album mag!![]()
Trusten!quote:Op maandag 14 september 2009 23:28 schreef Greys het volgende:
Ik haak af voor vandaag!
Trusten en tot morgen! Hara, ik hoor nog wel of de foto in het foto album mag!![]()
Kies zelf eensquote:Op maandag 14 september 2009 23:34 schreef Loveless85 het volgende:
Zal ik straks dromen van die 3 kittens, of van Hara's boezem?
Of allebei.quote:Op maandag 14 september 2009 23:34 schreef Loveless85 het volgende:
Zal ik straks dromen van die 3 kittens, of van Hara's boezem?
Dat had ik wel gezien hoorquote:Op maandag 14 september 2009 23:44 schreef Loveless85 het volgende:
En thx Eliesje, maar je moet niet boos zijn op de quoters, ik had nog ge-editEr stond iets niet zo liefs over hooibalen eerst
Nee mevrouw.quote:Op maandag 14 september 2009 23:46 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat had ik wel gezien hoor
Maar het ging te ver, dus het moest weg. Jammer dat het nog een paar keer gequote is en ik hoop dat het niet gelezen is door mensen die dat niet hadden moeten lezen, want het was té.
Anywayzzzz, het is nu weg en nie meer doen!
quote:Op maandag 14 september 2009 23:49 schreef Re het volgende:
och elke keer dat er gebaggerd wordt plaats ik gewoon de foto van loveless
Goezzoooquote:
quote:Op maandag 14 september 2009 23:50 schreef Ingetje79 het volgende:
![]()
Speciaal voor Elisa![]()
[ afbeelding ]
Gewoon; stukgemaaktquote:Op maandag 14 september 2009 23:54 schreef Harajuku. het volgende:
Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.
Kreeg net dit, wat heb je gedaan Elisa
Oh mooi, zo horen ze. Zonder overbodige spoilers, te grote velgen, te dikke uitlaten, of teveel audio.quote:Op maandag 14 september 2009 23:50 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Speciaal voor Elisa![]()
[ afbeelding ]
Een CRX, zo een CRX hoort te zijnquote:Op maandag 14 september 2009 23:58 schreef JJH het volgende:
Oh mooi, zo horen ze. Zonder overbodige spoilers, te grote velgen, te dikke uitlaten, of teveel audio.
Ik typeerde zo'n beetje die van de mac.quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:01 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Een CRX, zo een CRX hoort te zijnPure schoonheid
Ik heb er één gevondenquote:Op dinsdag 15 september 2009 00:07 schreef JJH het volgende:
Ik typeerde zo'n beetje die van de mac.![]()
Gaat een klassiekertje worden hoor, zeker als je er ééntje in originele staat kan vinden.
Kleur? VTEC'je?quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:14 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb er één gevonden(maar pas als ie de mijne is - en dat kan best nog ff duren - ga ik dat aan jullie laten zien)
Hoe zei ik het ook alweer?quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:19 schreef Isdatzo het volgende:
Nu kan ik niet achterblijven natuurlijk.
[ afbeelding ]
't Is die blauwe dus.
Hij kan er zo weinig keukenrollen op kwijt.quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:29 schreef MissBliss het volgende:
Die heb ik zaterdag heul niet gezien!
Een VTEC inderdaad, maar niet VTEC-blauwquote:
So sue mequote:Op dinsdag 15 september 2009 00:29 schreef MissBliss het volgende:
Die heb ik zaterdag heul niet gezien!
Zo zei je dat jaquote:Op dinsdag 15 september 2009 00:34 schreef JJH het volgende:
[..]
Hoe zei ik het ook alweer?
Weet je dat je een heul vette motor hebt ofzo?
Hey, ik kan wel mooi een héél flesje water (0.5L) en een kaart van Duitsland (met veel proppen) onder de seatcover kwijt jaquote:Op dinsdag 15 september 2009 00:34 schreef JJH het volgende:
[..]
Hij kan er zo weinig keukenrollen op kwijt.
quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:43 schreef Harajuku. het volgende:
Waar gaat dit over, dat lelijke ding met vlammen oid?
quote:
quote:Op maandag 14 september 2009 23:46 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat had ik wel gezien hoor
Maar het ging te ver, dus het moest weg. Jammer dat het nog een paar keer gequote is en ik hoop dat het niet gelezen is door mensen die dat niet hadden moeten lezen, want het was té.
Anywayzzzz, het is nu weg en nie meer doen!
Das wel een instant topic killer iddquote:Op maandag 14 september 2009 23:49 schreef Re het volgende:
och elke keer dat er gebaggerd wordt plaats ik gewoon de foto van loveless
Dé foto van Loveless? Wat spook je uit op die foto?quote:Op dinsdag 15 september 2009 10:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Das wel een instant topic killer idd
Geloof me: je wilt het niet wetenquote:Op dinsdag 15 september 2009 09:07 schreef nokwanda het volgende:curiosity kills the cat, I know.
Maar nu moet ik wel de dag door in de wetenschap dat ik gisteravond weer wat gemist heb.
Nog een klein half uurtje!quote:
Ja er is maar 1 enigszins rare foto van mij volgens mij, die heeft Re geschoten, ik kijk een beetje alsof ik moet poepen daar.quote:Op dinsdag 15 september 2009 10:36 schreef JJH het volgende:
[..]
Dé foto van Loveless? Wat spook je uit op die foto?
quote:
Volgens mij vinden jullie het nog spannender als ik.quote:
*Gaat zoeken.quote:Op dinsdag 15 september 2009 10:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja er is maar 1 enigszins rare foto van mij volgens mij, die heeft Re geschoten, ik kijk een beetje alsof ik moet poepen daar.
Ik denk dattie die bedoelt
Ik heb ook een boek aan haar verzonden. Niet gehoord of dat goed aan is gekomen, maar ik ga er van uit als het niet is aangekomen dat we het dan wel horen?quote:Op dinsdag 15 september 2009 10:46 schreef Morretje het volgende:
Ehm, ff inbreken met iets anders, komt Poohy nog weleens hier?
Ik ben wel benieuwd of ze haar boeken uiteindelijk nog gekregen heeft....
Nou.. in dit geval was het al fout gegaan en lag het pakketje bij de onbestelbare stukken. Dus daar ben ik achteraan geweest, en als het goed is, is het alsnog naar Poohy gegaan.. Maar dat weet ik dus niet zeker.quote:Op dinsdag 15 september 2009 10:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb ook een boek aan haar verzonden. Niet gehoord of dat goed aan is gekomen, maar ik ga er van uit als het niet is aangekomen dat we het dan wel horen?
En dat noemt zich dierenliefhebberquote:Op dinsdag 15 september 2009 11:37 schreef Greys het volgende:
Om te vragen of ze er eentje hebben die op een flat kan?
n elftal tochquote:Op dinsdag 15 september 2009 11:50 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Twee maar? Op zijn minst 5 toch wel.
studeerse!quote:Op dinsdag 15 september 2009 12:08 schreef Muis006 het volgende:
Verdomme, Patrick Swayze is dood
en nu ga ik studeren, brr.
quote:Op dinsdag 15 september 2009 13:16 schreef MissBliss het volgende:
Ik ben goed!
De foto's van Re en mij staan op het asielactiefotoboekding
quote:Op dinsdag 15 september 2009 13:16 schreef MissBliss het volgende:
Ik ben goed!
De foto's van Re en mij staan op het asielactiefotoboekding
Die heb ik nog niet gedaan. Komt vanavond (zo eerst werken)quote:Op dinsdag 15 september 2009 @ 13:26 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]![]()
Alleen de thumbnails werken nog niet.
En ik mis de foto van Q, Haar, Greys en ik.
Of zijn ze zo vreselijk vreselijk?![]()
Werkse dan maar.quote:Op dinsdag 15 september 2009 13:29 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Die heb ik nog niet gedaan. Komt vanavond (zo eerst werken)
Nog steeds aan het bijkomen van zaterdag?quote:Op dinsdag 15 september 2009 13:42 schreef Loveless85 het volgende:
Ik niet, donderdag denk ik. Momenteel strompel ik als oude man nog door m'n huis
Nah meer van zondag. Met het laminaat leggen ergens in mn rug wat verrekt oidquote:Op dinsdag 15 september 2009 13:51 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nog steeds aan het bijkomen van zaterdag?
Mag ik ook een inlogdingesquote:Op dinsdag 15 september 2009 13:53 schreef DABAMaster het volgende:
en ik moest de thumbnails nog doenMB: je bent een held (en ik heb niet eens gemerkt dat je die serieus-kijkende-mij-op-de-foto hebt gemaakt
)
Ik vind dat ze altijd kijkt alsof ze op een napoleon zuurtje sabbeltquote:Op dinsdag 15 september 2009 14:00 schreef Greys het volgende:
De Kannegin is op tv
En ik ben ook zo benieuwd naar JJH en pwiezie-news!
MissBliss, jij toppertje!
Haha wat knullig, en die beer rechts is Trujilo, de bassist. Lekker met het hele clubje ff shoppuhquote:
Ja, one bad motherplucker!quote:Op dinsdag 15 september 2009 14:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Haha wat knullig, en die beer rechts is Trujilo, de bassist. Lekker met het hele clubje ff shoppuh
Ze was nu best aan het stralen!quote:Op dinsdag 15 september 2009 14:02 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik vind dat ze altijd kijkt alsof ze op een napoleon zuurtje sabbelt
Welke? Die hierboven?quote:Op dinsdag 15 september 2009 14:26 schreef Loveless85 het volgende:
Ik moet nog steeds lachen om die foto
Ja die!quote:Op dinsdag 15 september 2009 14:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Welke? Die hierboven?
Oh gawd, Femke Halsema praat, *zapt*.
quote:Op dinsdag 15 september 2009 14:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Welke? Die hierboven?
Oh gawd, Femke Halsema praat, *zapt*.
quote:
Ik ben het niet altijd met haar eens, maar ze mag van mij minister president worden (wel graag vanuit een andere partij overigens).quote:
Als we toch zo gaan doen dan graag Mei Li Vos, partij valt ook nog wel mee te levenquote:Op dinsdag 15 september 2009 15:21 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ben het niet altijd met haar eens, maar ze mag van mij minister president worden (wel graag vanuit een andere partij overigens).
PvdA? Nou nee, dan nog liever GroenLinksquote:Op dinsdag 15 september 2009 15:22 schreef Loveless85 het volgende:
Als we toch zo gaan doen dan graag Mei Li Vos, partij valt ook nog wel mee te leven
Het gaat nu om de persoon!quote:Op dinsdag 15 september 2009 15:25 schreef ElisaB het volgende:
[..]
PvdA? Nou nee, dan nog liever GroenLinks
Echt? Er is iets aan die vrouw met maar lijzige betweterige toontje waardoor ik niet langer dan een minuut naar haar kan luisteren zonder me vréselijk op te winden. En dan niet op de goede manierquote:Op dinsdag 15 september 2009 15:21 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ben het niet altijd met haar eens, maar ze mag van mij minister president worden (wel graag vanuit een andere partij overigens).
quote:Op dinsdag 15 september 2009 15:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja die!
Yay m'n 2 seconds of fame van de poes van m'n ex en mij (die die nu bij mij logeert) is er:
Het Icanhascheezburger boek.
[ afbeelding ]
Helemaal bij amazon.com besteld omdat ik niet wilde wachten tot Bol hem hier pas half oktober had
Dat heb ik bij Agnes Kantquote:Op dinsdag 15 september 2009 15:31 schreef Greys het volgende:
Echt? Er is iets aan die vrouw met maar lijzige betweterige toontje waardoor ik niet langer dan een minuut naar haar kan luisteren zonder me vréselijk op te winden. En dan niet op de goede manierBrrrrrrr!
Een guitig koppie, maar ik vind het net een Laafquote:Op dinsdag 15 september 2009 15:27 schreef Loveless85 het volgende:
Het gaat nu om de persoon!![]()
[ afbeelding ]
![]()
of
[ afbeelding ]
Daar heb ik het óók bij!quote:
Ik zeg: verhuizen naar F&F-FCquote:Op dinsdag 15 september 2009 15:53 schreef Greys het volgende:
Daar heb ik het óók bij!
Wat doen we trouwens? Nog één asielactie napraat topic in de hoop dat er nog een verhaal bij de foto op de site van Dierenthuis komt en in afwachting van de asielpuzzie van JHH of massaal verhuizen naar de F&F SC?
quote:Op dinsdag 15 september 2009 15:51 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Een guitig koppie, maar ik vind het net een Laaf
Ik heb het bij veel vrouwelijke politica.quote:
Plan! Hoeven we ons ook niet meer schuldig te voelen over offtopic enzo!quote:
Echt?quote:Op dinsdag 15 september 2009 15:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
![]()
Ontopic maar weer. Ik moest net in de auto nog terugdenken aan dat we eigenlijk bijna de Helmondse plaatselijke zatlap hadden platgereden toen we bijna bij de Mac waren![]()
Bij dat stoplicht, die indo die ineens overstak toen wij/ik groen kreeg, en nog boos keek ook toen ik op wilde trekkenquote:Op dinsdag 15 september 2009 15:58 schreef Greys het volgende:
Echt?Heb ik niets van gemerkt
En 'we'... JIJ reed bijna de plaatselijke zatlap plat dan
Fucking Cutzooiquote:Op dinsdag 15 september 2009 15:59 schreef Greys het volgende:
Ffffffffffffunzige Chat?
Fipo Centrum?
Fierljep Cross?
Uiteindelijk komt het weer op het eerste neer natuurlijk, we hebben in dit deel ook jammerlijk gefaald met het voornemen geen vunzige toespelingen te makenquote:Op dinsdag 15 september 2009 15:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Ffffffffffffunzige Chat?
Fipo Centrum?
Fierljep Cross?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |