elisaB jong?quote:Op maandag 14 september 2009 23:14 schreef Loveless85 het volgende:
Wij hadden bij de stoplichten van de Mc een zekere jongedame in een sportieve Opel voor ons die nog ff uit het raam klom om te vragen of ze nu echt rechtdoor moest. Maar onze TomTom gaf rechts aan, dus toen is ze maar achter mij/Greys/Maes aangereden
Ja, iets met knutselen en organiseren ofzo...moet je Greys ff vragenquote:
Mensen die commentaar op je hebben tijdens 't rijden, er zijn weinig dingen zó storend als dat. Bek dicht of je rijdt zelf maar lekkurrrrquote:Op maandag 14 september 2009 23:13 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat klinkt een beetje als mijn moeder als ze met mij meerijd.
Maar dat kwam omdat Loveless net daarvoor Maes een oneerbaar voorstel had gedaan!quote:Op maandag 14 september 2009 23:07 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Loveless draaide ook en Greys keek zo van
*Mental image*quote:Op maandag 14 september 2009 23:14 schreef Loveless85 het volgende:
Wij hadden bij de stoplichten van de Mc een zekere jongedame in een sportieve Opel voor ons die nog ff uit het raam klom om te vragen of ze nu echt rechtdoor moest. Maar onze TomTom gaf rechts aan, dus toen is ze maar achter mij/Greys/Maes aangereden
Vandaar die gelukzalige blik van Maesquote:Op maandag 14 september 2009 23:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar dat kwam omdat Loveless net daarvoor Maes een oneerbaar voorstel had gedaan!
Heul niet, je was bang dat ik ons zou crashenquote:Op maandag 14 september 2009 23:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar dat kwam omdat Loveless net daarvoor Maes een oneerbaar voorstel had gedaan!
Dank uquote:Op maandag 14 september 2009 23:14 schreef Loveless85 het volgende:
quote:Op maandag 14 september 2009 23:23 schreef Ingetje79 het volgende:
Met gevaar voor eigen leven he!
Dat jullie het ff weten
Heul niks mee te makenquote:
Of mensen die je op allerlei dingen gaan wijzen die je al lang gezien hadquote:Mijn moeder doet altijd net alsof ze ook pedaaltjes heeft...en dan vooral de rem kan ze goed nadoen
Doet de mijne ook.quote:Op maandag 14 september 2009 23:20 schreef Ingetje79 het volgende:
Daar betaal je hem ook voor![]()
Mijn moeder doet altijd net alsof ze ook pedaaltjes heeft...en dan vooral de rem kan ze goed nadoen
Ik zal het nog maar een keer quoten zodat niemand er overheen leest!quote:Op maandag 14 september 2009 23:23 schreef Ingetje79 het volgende:
Met gevaar voor eigen leven he!
Dat jullie het ff weten
quote:Op maandag 14 september 2009 23:21 schreef Greys het volgende:
]quote:Op maandag 14 september 2009 23:24 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik zal het nog maar een keer quoten zodat niemand er overheen leest!
Wat een heldendaad.
Ik sjeesde helemaal niet over het fietspad.quote:Op maandag 14 september 2009 23:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Heul niet, je was bang dat ik ons zou crashen![]()
Maar ingetje redde ons, die hield een rij van 4/5 auto's op, zodat ik op m'n gemakkie kon keren, en niet zoals een andere tokkie even een stuk keihard over het fietspad hoefde te sjeezen
True, that.quote:Op maandag 14 september 2009 23:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jaja praatjes, ik was hartstikke braaf en stil in de auto
Je hebt hem bang gemaakt hèquote:Op maandag 14 september 2009 23:27 schreef Greys het volgende:
[..]
True, that.
Je had ook weinig andere keus
Ik doe dat ookquote:Op maandag 14 september 2009 @ 23:24 schreef JJH het volgende:
[..]
Doet de mijne ook.
Ze grijpt zich ook altijd bij het minste of geringste vast.
Nou ja, doe maarquote:Op maandag 14 september 2009 23:28 schreef Greys het volgende:
Ik haak af voor vandaag!
Trusten en tot morgen! Hara, ik hoor nog wel of de foto in het foto album mag!![]()
Trusten!quote:Op maandag 14 september 2009 23:28 schreef Greys het volgende:
Ik haak af voor vandaag!
Trusten en tot morgen! Hara, ik hoor nog wel of de foto in het foto album mag!![]()
Kies zelf eensquote:Op maandag 14 september 2009 23:34 schreef Loveless85 het volgende:
Zal ik straks dromen van die 3 kittens, of van Hara's boezem?
Of allebei.quote:Op maandag 14 september 2009 23:34 schreef Loveless85 het volgende:
Zal ik straks dromen van die 3 kittens, of van Hara's boezem?
Dat had ik wel gezien hoorquote:Op maandag 14 september 2009 23:44 schreef Loveless85 het volgende:
En thx Eliesje, maar je moet niet boos zijn op de quoters, ik had nog ge-editEr stond iets niet zo liefs over hooibalen eerst
Nee mevrouw.quote:Op maandag 14 september 2009 23:46 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat had ik wel gezien hoor
Maar het ging te ver, dus het moest weg. Jammer dat het nog een paar keer gequote is en ik hoop dat het niet gelezen is door mensen die dat niet hadden moeten lezen, want het was té.
Anywayzzzz, het is nu weg en nie meer doen!
quote:Op maandag 14 september 2009 23:49 schreef Re het volgende:
och elke keer dat er gebaggerd wordt plaats ik gewoon de foto van loveless
Goezzoooquote:
quote:Op maandag 14 september 2009 23:50 schreef Ingetje79 het volgende:
![]()
Speciaal voor Elisa![]()
[ afbeelding ]
Gewoon; stukgemaaktquote:Op maandag 14 september 2009 23:54 schreef Harajuku. het volgende:
Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.
Kreeg net dit, wat heb je gedaan Elisa
Oh mooi, zo horen ze. Zonder overbodige spoilers, te grote velgen, te dikke uitlaten, of teveel audio.quote:Op maandag 14 september 2009 23:50 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Speciaal voor Elisa![]()
[ afbeelding ]
Een CRX, zo een CRX hoort te zijnquote:Op maandag 14 september 2009 23:58 schreef JJH het volgende:
Oh mooi, zo horen ze. Zonder overbodige spoilers, te grote velgen, te dikke uitlaten, of teveel audio.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |