Ik typeerde zo'n beetje die van de mac.quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:01 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Een CRX, zo een CRX hoort te zijnPure schoonheid
Ik heb er één gevondenquote:Op dinsdag 15 september 2009 00:07 schreef JJH het volgende:
Ik typeerde zo'n beetje die van de mac.![]()
Gaat een klassiekertje worden hoor, zeker als je er ééntje in originele staat kan vinden.
Kleur? VTEC'je?quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:14 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb er één gevonden(maar pas als ie de mijne is - en dat kan best nog ff duren - ga ik dat aan jullie laten zien)
Hoe zei ik het ook alweer?quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:19 schreef Isdatzo het volgende:
Nu kan ik niet achterblijven natuurlijk.
[ afbeelding ]
't Is die blauwe dus.
Hij kan er zo weinig keukenrollen op kwijt.quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:29 schreef MissBliss het volgende:
Die heb ik zaterdag heul niet gezien!
Een VTEC inderdaad, maar niet VTEC-blauwquote:
So sue mequote:Op dinsdag 15 september 2009 00:29 schreef MissBliss het volgende:
Die heb ik zaterdag heul niet gezien!
Zo zei je dat jaquote:Op dinsdag 15 september 2009 00:34 schreef JJH het volgende:
[..]
Hoe zei ik het ook alweer?
Weet je dat je een heul vette motor hebt ofzo?
Hey, ik kan wel mooi een héél flesje water (0.5L) en een kaart van Duitsland (met veel proppen) onder de seatcover kwijt jaquote:Op dinsdag 15 september 2009 00:34 schreef JJH het volgende:
[..]
Hij kan er zo weinig keukenrollen op kwijt.
quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:43 schreef Harajuku. het volgende:
Waar gaat dit over, dat lelijke ding met vlammen oid?
quote:
quote:Op maandag 14 september 2009 23:46 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat had ik wel gezien hoor
Maar het ging te ver, dus het moest weg. Jammer dat het nog een paar keer gequote is en ik hoop dat het niet gelezen is door mensen die dat niet hadden moeten lezen, want het was té.
Anywayzzzz, het is nu weg en nie meer doen!
Das wel een instant topic killer iddquote:Op maandag 14 september 2009 23:49 schreef Re het volgende:
och elke keer dat er gebaggerd wordt plaats ik gewoon de foto van loveless
Dé foto van Loveless? Wat spook je uit op die foto?quote:Op dinsdag 15 september 2009 10:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Das wel een instant topic killer idd
Geloof me: je wilt het niet wetenquote:Op dinsdag 15 september 2009 09:07 schreef nokwanda het volgende:curiosity kills the cat, I know.
Maar nu moet ik wel de dag door in de wetenschap dat ik gisteravond weer wat gemist heb.
Nog een klein half uurtje!quote:
Ja er is maar 1 enigszins rare foto van mij volgens mij, die heeft Re geschoten, ik kijk een beetje alsof ik moet poepen daar.quote:Op dinsdag 15 september 2009 10:36 schreef JJH het volgende:
[..]
Dé foto van Loveless? Wat spook je uit op die foto?
quote:
Volgens mij vinden jullie het nog spannender als ik.quote:
*Gaat zoeken.quote:Op dinsdag 15 september 2009 10:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja er is maar 1 enigszins rare foto van mij volgens mij, die heeft Re geschoten, ik kijk een beetje alsof ik moet poepen daar.
Ik denk dattie die bedoelt
Ik heb ook een boek aan haar verzonden. Niet gehoord of dat goed aan is gekomen, maar ik ga er van uit als het niet is aangekomen dat we het dan wel horen?quote:Op dinsdag 15 september 2009 10:46 schreef Morretje het volgende:
Ehm, ff inbreken met iets anders, komt Poohy nog weleens hier?
Ik ben wel benieuwd of ze haar boeken uiteindelijk nog gekregen heeft....
Nou.. in dit geval was het al fout gegaan en lag het pakketje bij de onbestelbare stukken. Dus daar ben ik achteraan geweest, en als het goed is, is het alsnog naar Poohy gegaan.. Maar dat weet ik dus niet zeker.quote:Op dinsdag 15 september 2009 10:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb ook een boek aan haar verzonden. Niet gehoord of dat goed aan is gekomen, maar ik ga er van uit als het niet is aangekomen dat we het dan wel horen?
En dat noemt zich dierenliefhebberquote:Op dinsdag 15 september 2009 11:37 schreef Greys het volgende:
Om te vragen of ze er eentje hebben die op een flat kan?
n elftal tochquote:Op dinsdag 15 september 2009 11:50 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Twee maar? Op zijn minst 5 toch wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |