Ga's modden! Je haalt f-king 100 KLB-ers hier heen die zitten te kutten en naw-gegevens (van mij) zitten te posten, en jij gaat vrolijk weg.quote:
Hoor je dat mozy! Je moet iets anders verzinnen!quote:Op maandag 14 september 2009 21:43 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Hm, dat gaat op deze manier niet echt lukken hoor
PM link?quote:Op maandag 14 september 2009 21:43 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Een relhyves van me, maar ik ben inmiddels actief met een nieuwe
Rokenquote:Op maandag 14 september 2009 21:45 schreef Breathtaking het volgende:
Ik paf nu al een heel pakje Marlboro weg door de stress.
Ik ga Danny vragen wat kalmeringspilletjes te subsidieren!
Mod zijn is ook heeeel zwaarquote:Op maandag 14 september 2009 21:45 schreef Breathtaking het volgende:
Uuuuuh je rooktquote:Op maandag 14 september 2009 21:45 schreef Breathtaking het volgende:
Rokenquote:Op maandag 14 september 2009 21:45 schreef Breathtaking het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
quote:Op maandag 14 september 2009 21:45 schreef Breathtaking het volgende:
Ik herken hem ergens van.quote:Op maandag 14 september 2009 21:43 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Een relhyves van me, maar ik ben inmiddels actief met een nieuwe
Rook jijquote:Op maandag 14 september 2009 21:45 schreef Breathtaking het volgende:
quote:Op maandag 14 september 2009 21:46 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Roken. Nu al gestrest.
Of gewoon te serieus genomen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
Toch een mooie ontgroeningquote:Op maandag 14 september 2009 21:45 schreef Breathtaking het volgende:
Niet om mod te worden.quote:Op maandag 14 september 2009 21:46 schreef Jotcha het volgende:
Oh kut, toch niet weer een die dr tieten heeft laten zien om mod te worden ofwel?
Kijk, zo mogen we het horen.quote:
Aanzetten tot rokenquote:Op maandag 14 september 2009 21:45 schreef Breathtaking het volgende:
Jij wil mod zijnquote:Op maandag 14 september 2009 21:45 schreef Breathtaking het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |