Dom varken, ik vroeg niet om jullie mening wat betreft de situatie, ik wou weten wat de mogelijkheden van haar moeder zijn.quote:Op dinsdag 15 september 2009 11:35 schreef saaw het volgende:
Dit wordt ondertussen gewoon een topic met goedbedoelde adviezen die keer op keer afgewezen worden. Als je het zelf zo goed weet, waarom vraag je dan om hulp
Ja jouw intelligentie stijgt echt meters boven die van ons uitquote:Op dinsdag 15 september 2009 11:54 schreef DogTown het volgende:
Ok we hebben besloten weg te lopen, ik heb messen ingepakt en voedsel en kleren, dit wordt het grootste avontuur ooit!
kthxbai!quote:Op dinsdag 15 september 2009 11:54 schreef DogTown het volgende:
Ok we hebben besloten weg te lopen, ik heb messen ingepakt en voedsel en kleren, dit wordt het grootste avontuur ooit!
quote:Op dinsdag 15 september 2009 11:52 schreef DogTown het volgende:
[..]
Dom varken, ik vroeg niet om jullie mening wat betreft de situatie, ik wou weten wat de mogelijkheden van haar moeder zijn.
Ik geef niks om jullie mening simpelweg omdat mijn intelligentie ver boven die van jullie uitsteekt, het bedroeft mij dan ook jullie te moeten melden dat jullie nooit gelijk zullen krijgen, simpelweg omdat ik intelligenter ben als jullie.
hiermee overtuig je ons inderdaad wel met je bovennatuurlijke intelligentiequote:Op dinsdag 15 september 2009 11:54 schreef DogTown het volgende:
quote:Op dinsdag 15 september 2009 11:54 schreef DogTown het volgende:
Dude waarom denk je dat ik messen meeneem, straight ass ninja style toch.quote:Op dinsdag 15 september 2009 11:59 schreef dreamzk het volgende:
[..]
![]()
Horen wel op het nieuws dat over 2 maanden 2 lijken in verregaande ontbinding zijn gevonden ergens in de bossen.
Dit is wel heel erg sneu, zo'n opmerking als je een beetje tegengas krijgtquote:Op dinsdag 15 september 2009 11:52 schreef DogTown het volgende:
[..]
Dom varken, ik vroeg niet om jullie mening wat betreft de situatie, ik wou weten wat de mogelijkheden van haar moeder zijn.
Ik geef niks om jullie mening simpelweg omdat mijn intelligentie ver boven die van jullie uitsteekt, het bedroeft mij dan ook jullie te moeten melden dat jullie nooit gelijk zullen krijgen, simpelweg omdat ik intelligenter ben als jullie.
maakt je verhaal nu wel heel erg ongeloofwaardig, of je bent zelf inderdaad nogal labiel.quote:Op dinsdag 15 september 2009 11:59 schreef DogTown het volgende:
[..]
Dude waarom denk je dat ik messen meeneem, straight ass ninja style toch.
Vergeet de citronella niet, je bent volgens mij nogal snel gekwetst, dus ik gok dat een prikkende mug weleens je overlijden kan zijnquote:
quote:Op dinsdag 15 september 2009 12:05 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Vergeet de citronella niet, je bent volgens mij nogal snel gekwetst, dus ik gok dat een prikkende mug weleens je overlijden kan zijn
Dat is niet waar, TS is veel inteligenter dan iedereen hier. Dus dat betekent voor FOK! standaarden dat hij tegen hij in IQ van minimaal 200 heeft!quote:Op dinsdag 15 september 2009 12:09 schreef saaw het volgende:
Groot verantwoordelijkheidsgevoel ook trouwens.
Straks is ze eindelijk 18 en heeft ze geen opleiding en bovendien een domme vriend.
ik snap waarom haar moeder liever niet heeft dat haar dochter jou ziet.quote:Op dinsdag 15 september 2009 11:52 schreef DogTown het volgende:
[..]
Ja, of iemand die liever niet met de neus op de feiten gedrukt wordt, en het dus maar op de lollige toer gooitquote:Op dinsdag 15 september 2009 12:29 schreef Etoile het volgende:
En wederom een fake topic in R&P...
Jammer. Maar het was wel ninja style fake!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |