abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 15 september 2009 @ 12:14:14 #100
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_72762126
Hihi Geppie Op dat moment idd niet echt om te lachen, maar t is een leuk verhaal!
pi_72762594
Joshua, Opzich kan je de berg gewoon laten zitten. Ik neem aan dat je baby er geen last van heeft.
Maar wat je ook kan doen is wat babyolie op de berg doen en dat laten inwerken. Grote kans dat de berg dan loslaat. (en op het CB zeiden ze er ook nog eens bij dat je het er dan na 1,5 uur af kan gaan krabben, maar dat vind ik wel zo zielig!)
Lianne is nu bijna 7 maanden en heeft het ook nog steeds. Ik laat het mooi zitten, ze heeft er geen last van.

Enne, Oeke en FTA, waarom willen jullie je kindjes aan de speen hebben dan
Zo goed is dat helemaal niet voor ze hoor, dan hebben ze iets wat ze op den duur moeten afleren.
Je hoeft niet perse bang te zijn dat ze gaan duimen, want er zijn zat kindjes die geen van beide doen.
Op het net staan natuurlijk wel weer tig tegenstrijdige adviezen of duimen nou "beter is" of een speen nou "beter is". Ik weet het niet, ik weet alleen dat Lianne geen speen wil en wel duimt, maar dat doet ze alleen als ze moe is.

Oeh en Geppie, wauw dat is schrikken zeg! Stiekem moest ik lachen, maar als ik op dat moment in jouw schoenen had gestaan zou ik goed in paniek zijn denk ik!

Estrys, bleh, niks aan zo'n nacht! Heeft hij overdag minder dan anders gedronken ofzo? Hopelijk kan je je ogen openhouden op je werk vandaag en krijg je vannacht een betere nachtrust!
pi_72762617
Waar ik erg aan moest wennen was dat vroege opstaan.
Zoals in het weekend sliepen wij altijd uit.
Ik denk dat ik er nooit aan kan wennen ik zit nu om 6.00 uur al beneden.
In het weekend kan mijn vriend altijd wel de hele dag slapen dat mis ik wel eens.
Toen julie net een kindje kregen hadden julie daar ook geen moeite mee.
Maar voor de rest zijn we erg blij met hem ondanks het vroege opstaan.
pi_72762866
Guus is 7 maanden en heeft ook nog een beetje Berg.
Maar heeft ie geen last van, dus ik doe er verder ook niets aan.

Joshua, als Guus zo vroeg wakker wordt, dan pakken we hem meestal nog lekker bij ons in bed.
Dat kan vaak nog een uurtje 'slaap' schelen. Hoef je niet extra op te staan. Of moet ie om 6.00 uur ook eten??
  dinsdag 15 september 2009 @ 12:46:33 #104
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_72762911
Joepie Mijn Joepje hoeft niet meer terug naar de ka! Heupen zien er goed uit en ruisje is niet meer te horen
Niet mieten! Door gieten!
  dinsdag 15 september 2009 @ 12:49:47 #105
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_72762988
Hoera voor Joep
pi_72763010
Oh Geppie Wat zal je geschrokken zijn!
En Innepin en Willow ook al zo geschrokken. Gelukkig was het inderdaad geen thee.
Devin en Oscar zulke lieve grote broers, zo schattig!
voor Joep!

Ik lees hier steeds maar van kindjes die hun flessen niet leegdrinken. Ik heb hier het tegenovergestelde. Graeme drinkt zijn fles altijd in 1 keer leeg en gaat daarna huilen. Gelukkig niet zo lang, en als hij een boertje heeft gelaten is het ook altijd wel over, maar ik vind het zo raar. Kan me echt niet voorstellen dat hij huilt omdat hij te weinig krijgt, want hij krijgt gewoon 180/6. En hij spuugt ook regelmatig, dan zou je toch juist denken dat hij teveel krijgt. Maar als ik dan de fles niet helemaal geef (al is het maar 10ml wat ik niet geef) dan gaat hij pas écht hard huilen
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_72763087
Zweefvliegje, het lijkt me gewoon wel fijn.Nu wil hij vaak op onze pink zuigen en dat is helemaal geen probleem hoor, maar hij begint nu ook op zijn hand/vinger/duim te zuigen. Het is toch moeilijker om mee te stoppen en slecht voor tanden en kaakontwikkeling enzo.
Eerlijk gezegd wilde ik ook geen speen, daarom hebben we het ook best laat aangeboden. Maar als hij toch ergens op wil zuigen dan misschien liever een speen.
Ook omdat je dan zo'n mooi afscheidsritueel met de speen kan doen als Storm heeft gedaan.

Goh, Joshua, kunnen jullie het anders niet een beetje afwisselen? Mijn vriend neemt Ko in de ochtend vaak bij zich omdat ik in de nacht eruit moet om hem te voeden. Dan kan ik een beetje doorslapen. Vooral in het weekend.

voor Joep! Wat goed en fijn!

Tessie, dat doet Kobus ook! Maar dan met de borst. Dat je ziet dat hij geen pap meer kan zeggen, hem eraf halen, huilen en protesteren en dan een boertje en dan is het over. Is de muur alweer interessanter
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_72763096
Tessie hier ook zo'n vreetkoppie hoor. Als ik hem tussendoor wil laten boeren moet je hem horen. Echt met zo'n hele hoor gil zeg maar. Daarom hier ook maar zonder boeren. Doet ie aan het eind wel.
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_72763174
Het probleem is ook nog ik geef nog borstvoeding dus hij kan er niet eerder uit.
En hij heeft de hele week nog gewerkt en ik niet.
pi_72763229
Joshua kun je dan niet 1 voeding afkolven en die door hem laten geven? Scheelt misschien, dan kun jij ook uitslapen

Joep!! goed man!
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_72763265
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 12:56 schreef Joshua. het volgende:
Het probeem is ook ik geef nog borstvoeding en dat kan hij niet geven.
Dat geef ik ook. Maar als hij gedronken heeft kan toch iemand anders hem wel even nemen? Er zitten toch wel wat uurtjes tussen de voedingen zodat jij even kunt slapen?

Ik neem hem inderdaad ook vaak in bed. Scheelt weer wat, slapen we alledrie nog even door.
pi_72763267
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 12:50 schreef tessie het volgende:
Oh Geppie Wat zal je geschrokken zijn!
En Innepin en Willow ook al zo geschrokken. Gelukkig was het inderdaad geen thee.
Devin en Oscar zulke lieve grote broers, zo schattig!
voor Joep!

Ik lees hier steeds maar van kindjes die hun flessen niet leegdrinken. Ik heb hier het tegenovergestelde. Graeme drinkt zijn fles altijd in 1 keer leeg en gaat daarna huilen. Gelukkig niet zo lang, en als hij een boertje heeft gelaten is het ook altijd wel over, maar ik vind het zo raar. Kan me echt niet voorstellen dat hij huilt omdat hij te weinig krijgt, want hij krijgt gewoon 180/6. En hij spuugt ook regelmatig, dan zou je toch juist denken dat hij teveel krijgt. Maar als ik dan de fles niet helemaal geef (al is het maar 10ml wat ik niet geef) dan gaat hij pas écht hard huilen
Kan het zijn dat hij moet huilen omdat hij moet stoppen met zuigen? Dat doet Seb namelijk ook, na een boertjes is hij daar wel weer overheen.

Wij nemen Seb ook vaak bij ons in bed, wat meestal resulteert in een slagveld, waarbij wij hem aan het tegenhouden zijn omdat hij zo over je heen klimt en van het bed af wil kruipen Of je krijgt een vuistslag of een voet in je gezicht lekker, nog een uurtje snoozen
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_72763383
Ik weet het niet Estrys.. want een speentje wil hij dan niet. Maar ja daar is hij dan natuurlijk ook te hard voor aan het huilen. Maar wel fijn om te horen dat er dus ook nog andere kindjes zijn die dat doen. Blijkbaar is het toch niet zo heel raar dan
pi_72763414
Ik neem hem nooit meer mee naar bed toe want hij is er een keer uigevallen per ongeluk ik ben me wild gesrokken.
  dinsdag 15 september 2009 @ 13:08:19 #115
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_72763474
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 13:00 schreef Estrys het volgende:

[..]

Wij nemen Seb ook vaak bij ons in bed, wat meestal resulteert in een slagveld, waarbij wij hem aan het tegenhouden zijn omdat hij zo over je heen klimt en van het bed af wil kruipen Of je krijgt een vuistslag of een voet in je gezicht lekker, nog een uurtje snoozen
Hihi... klinkt gezellig Estrys!

Lijkt me ook zo gezellig...! We liggen nu ook wel eens gezellig met z'n viertjes in het 'grote bed', maar als ze een beetje groter zijn, lekker televisie kijken bij papa en mama in bed, of papa stiekem wakker maken
pi_72763572
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 12:53 schreef oeke het volgende:
Zweefvliegje, het lijkt me gewoon wel fijn.Nu wil hij vaak op onze pink zuigen en dat is helemaal geen probleem hoor, maar hij begint nu ook op zijn hand/vinger/duim te zuigen. Het is toch moeilijker om mee te stoppen en slecht voor tanden en kaakontwikkeling enzo.
Eerlijk gezegd wilde ik ook geen speen, daarom hebben we het ook best laat aangeboden. Maar als hij toch ergens op wil zuigen dan misschien liever een speen.
Ook omdat je dan zo'n mooi afscheidsritueel met de speen kan doen als Storm heeft gedaan.
Ja mooi heh, een speentje op de post, ik heb het ook gelezen en ik vond het zo mooi om te zien!
En ik snap je ook wel hoor, bij jou gaat het eigenlijk hetzelfde als bij ons, Lianne heeft ook een grote zuigbehoefte maar wil geen speen en ik heb ook verschillenden geprobeerd. Alleen toen gaf ik dat aan bij het CB ("ik zie altijd kindjes met een speen, maar de mijne wil niet!") en toen vroegen ze aan me of het soms moest dat Lianne aan de speen ging, en daar had ik niet echt een antwoord op.. want als ze iets niet wil, waarom zou ik het haar dan toch opdringen? Maarja, nu duimt ze dus en ik ben ook bang dat dat lastiger wordt om af te leren.
Zelf duimde ik ook en ben ik gestopt toen m'n eerste tandje eruit ging. Hopelijk komt het hier niet zo ver

Hier trouwens een kindje die alleen nog maar in de onderstaande houding wil slapen, is dat normaal?:

pi_72763681
Toen je eerste tandje eruit ging Zweefvliegje? Respect! Ik duimde zelfs met beugel nog vrolijk verder, volgens mij ben ik op m'n 14e ofzo pas gestopt
Lotte!
Noah!
pi_72763718
Nee hoor!!!!

Zo ligt die van ons altijd!!
  dinsdag 15 september 2009 @ 13:17:08 #119
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_72763727
Hahahaha zweefvliegje Geen idee of het normaal is, maar ik vind het er wel scheetig uit zien!

Graeme, kleine veelvraat
pi_72763743
@Zweefvliegje: hihi, wat een lekkere slaaphouding! Mijn ex liet me een keer zien dat hij zo sliep als kind. Exact zo, compleet met duim!
Je hebt trouwens wel gelijk, misschien is het een idee fixe van mij, niet duimen, maar wel een speen en moet ik het gewoon laten gaan.

Allemaal wilde kindjes in bed, dubbel genieten dus dat ons jonkie nu nog graag rustig ligt te chillen in ons bed.
pi_72763843
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 13:16 schreef MeNicole2 het volgende:
Nee hoor!!!!

[ afbeelding ]

Zo ligt die van ons altijd!!
Hihi
pi_72763867
wat schattig die slaaphouding zo

A. is nog zo klein en slaapt nog zo veel, die leggen we vaak na de ochtendvoeding gewoon terug in bed en met een beetje mazzel slaapt ze dan gerust weer verder tot een uur of 10/11
Moet ik mn wekker nog zetten ook om er op een redelijke tijd uit te komen
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_72763883
De wipper is niet kapot...... hij stond gewoon scheef

Net voor Tess andere spenen gehaald voor op de fles.. M van Difrax. Misschien dat dat helpt.. Misschien is het speentje wel te klein..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_72763908
Huup Leander gaat na de eerste fles ook gewoon weer naar bed. Die slaapt dan weer door tot de volgende fles
  dinsdag 15 september 2009 @ 13:26:35 #125
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_72763984
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 12:34 schreef Zweefvliegje het volgende:
Enne, Oeke en FTA, waarom willen jullie je kindjes aan de speen hebben dan
Zo goed is dat helemaal niet voor ze hoor, dan hebben ze iets wat ze op den duur moeten afleren.
Je hoeft niet perse bang te zijn dat ze gaan duimen, want er zijn zat kindjes die geen van beide doen.
Op het net staan natuurlijk wel weer tig tegenstrijdige adviezen of duimen nou "beter is" of een speen nou "beter is". Ik weet het niet, ik weet alleen dat Lianne geen speen wil en wel duimt, maar dat doet ze alleen als ze moe is.
Kinderen hebben een natuurlijke zuigbehoefte, ook buiten de momenten dat ze eten.
Het ene kindje heeft het wat sterker dan de ander en om te voorkomen dat je non-stop met je pink aan je kind vast zit is een speen een hele goede oplossing.
Kijk, als een kind niet wil, wil het niet... dwingen zou onzin zijn, maar Oscar heeft hem af en toe echt even nodig en zijn duimpje vinden (en vasthouden) lukt nog niet.

De kraam-mevrouw vertelde hier ook dat dat zuigen ook wel degelijk een functie schijnt te hebben ivm darmpjes/krampjes oid. (Ik heb het niet letterlijk onthouden. )

Sasha heeft een speentje gehad in het begin (alleen in bed/box etc. en alleen als het nodig was) en die bepaalde zelf met 6 maanden dat hij hem niet meer hoefde.
Oscar heeft nu ook een speentje en we zijn weer van plan om die alleen maar te geven als het nodig is en wat later (na een maand of 3 ofzo) echt alleen bij slaapjes (bed/box/wandelwagen/auto) en verder niet.
Dat scheelt sowieso al de helft van het afleren, nl. niet de hele dag door.
pi_72764022
Kobus sliep tot nog niet zo lang geleden ook na de eerste voeding weer door, tot hij ineens heel fris en vrolijk was tussen 7 en 10 uur ongeveer. Dan wil hij pas weer slapen. Dan neemt mijn lief hem dus vaak zodat ik nog een uurtje kan slapen.

Ko heeft trouwens het grijpen ontdekt. Maar niet een speeltje of spuuglapje ofzo, maar mijn haar! Hij is sterk!
pi_72764041
Die slaapfoto's , die billetjes

*sluipt topic weer uit
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_72764057
Tess krijgt rond 6.00 uur een fles en ligt dan voor 7.00 uur weer in bed. De ene keer slaapt ze tot halof 10, de andere keer tot half 9...

Leuk he dat grijpen Oeke.. Tess heeft mijn haar ook ontdekt.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 15 september 2009 @ 13:30:11 #129
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_72764089
Oh, en voor Joep zijn heupjes!
pi_72764158
Het is inderdaad schattig dat grijpen, wel jammer dat ik nog steeds zoveel haar verlies en dat ik de haren dus steeds tussen zijn vingertjes weg moet peuteren, waarbij er nog meer uit mijn hoofd getrokken wordt...

Ik vind het zo leuk als hij zijn dekentje vasthoudt, of je vinger en hem dan in zijn mond wil proppen.
pi_72764162
Hier ook zo´n buikslaper
pi_72764245

♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_72764466
Hoera voor Joep

Pfffff, eindelijk tijd voor lunch. En volgens mij heb ik ook nog niet gedronken vandaag
Maar het is gelukt hoor: mijn eerste dag alleen thuis met de jongens en ze doen het allebei nog
Zijn zelfs allebei gebadderd en liggen nu eindelijk te slapen.
Best pittig hoor, ik heb Toby vandaag ook een paar keer even moeten laten huilen omdat ik met grote broer bezig was
Wat dat betreft heb ik best medelijden met een volgend kindje, die exlclusieve aandacht die je voor de eerste had... dat lukt gewoon niet meer. Wist ik natuurlijk heus wel van te voren maar ik heb er toch al wat traantjes om moeten laten. Hoewel Toby echt niks te kort komt hoor, het is gewoon af en toe zo'n schuldgevoel dat de kop opsteekt.
.... met gevoel voor drama....
pi_72764508
Buikliggertjes
pi_72764571
Ja dat aandacht verdelen vond ik in het begin ook moeilijk. Wie moet wanneer maar even wachten! Maar gelukkig werd het met de dag makkelijker!!
pi_72764751
Hier ook buikslapers

Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_72764804
Goh, al die buikslapertjes Als ik meneer op zijn buik leg gaat hij huilen als het hem te lang duurt!
  dinsdag 15 september 2009 @ 13:55:08 #138
257049 Grasjes
met bloemetje
pi_72764882
Lekker slapen op je buik is goed en lief.

Hier ook geen speen. Toen ze een week of 12 was wilde ze hem helemaal niet meer en ging ze verder met sabbelen op oren of label van een knuffelkonijn. Dat doet ze nog steeds in bed. Ze wordt ook helemaal blij als ze konijn ziet liggen als ze naar bed gaat

Heeft er iemand nog een ultieme tip om nagels te knippen? Dochter valt niet meer zo snel in slaap op schoot en wakker is het in mijn eentje echt geen doen.
pi_72764948
helaas niet Grasjes. Ik knip ze bij Tess als ze net de fles op heeft.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_72764965
hier vooral een buikhangertje

bij papa op de buik dan het liefst. uuuuren kan ze zo liggen. (hij trouwens ook )

Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_72765020
Zweefvliegje, Finn wil meestal van 20.00 uur tot 23.00 uur aan de borst sabbelen en als het niet mag is het bal tenzij pappa hem vermaakt. Aangezien mijn vriend binnenkort avond diensten gaat werken, leek het mij wel fijn als ik af en toe ook even iets anders kan doen dan Finn tevreden stellen. Maar helaas hij wil de speen niet dus dan gaat het over.

Wat lief al die foto's op de buik, dat durf ik niet zo goed hoor!
pi_72765029
Grasjes, nagels afbijten
Vinden ze vaak nog leuk ook.
pi_72765073
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 13:57 schreef huuphuup het volgende:

bij papa op de buik dan het liefst. uuuuren kan ze zo liggen. (hij trouwens ook )

[ afbeelding ]
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_72765160
oh huup wat een mooie foto!
Zo ligt Finn inderdaad ook graag.
pi_72765482
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 09:47 schreef Brighteyes het volgende:
Geppie! Ik zou echt zo in de stress zitten!

Ca.ra fijn dat de infacol lijkt te werken!

_Bar_ heeft Roy het al overnieuw gedaan?
Denk dat je mij door de war haalt met Kersjes ofzo, want Roy hoefde geen nieuwe test.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_72765521
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 13:59 schreef Kersjes het volgende:
Grasjes, nagels afbijten
Vinden ze vaak nog leuk ook.
Dat vindt Mila dus echt doodeng "die vingers horen in mijn mond mam, niet in de jouwe "
pi_72765529
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 13:42 schreef Kersjes het volgende:
Buikliggertjes
en...

Knap stel Huup!
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
pi_72765594
nagels knippen tijdens het eten (moet je wel met tweeen zijn) In mijn eentje begin ik er niet eens meer aan
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_72765684
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 10:37 schreef huuphuup het volgende:
Innepin ahw wat een schrik, zowel voor Willow als voor jou
hoe gaat het nu met de voedingen en het uitvissen wat werkt enzo? werkt t?
Het gaat best goed! Bv komt niet echt snel op gang helaas, ik kolf meestal nog steeds maar 50cc, maar goed, ze krijgt in elk geval genoeg binnen nu, en ook op de borstvoeding 's nachts slaapt ze wel een paar uur. Nu zoeken we alleen nog een ritme waar zij het ook mee eens is (wij hadden bedacht voeding om een uur of tien, en dan als D. thuiskomt uit werk om 1 uur, half 2 nog een flesje zodat ze lekker doorslaapt, maar ze wil dan steeds niet wakker worden Dus daar moeten we nog even wat uitproberen.)

Ohh Devin & Toby Wat een lieve foto Kersjes!
Sasha ook al zo'n lieve grote broer
Hoera voor Joep
Schattige buikslapertjes Lekker opgefrummeld
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_72765766
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 13:57 schreef huuphuup het volgende:

[ afbeelding ]
Mooie foto!
pi_72766396
Fijn dat het beter gaat nu Innepin en hopelijk snel ook een ritme waar jullie allemaal blij mee zijn

Hmm hier even een moment
net bij het verschonen zag ik dat A.'s naveltje aan het bloeden is?
het is niet veel bloed ofzo, maar haar hele naveltje is wel bebloed voor zover ik kon zien, het lijkt een beetje open ofzo? Navelstompje is er na vijf dagen al vanaf gevallen.
Iemand enig idee wat ik hiermee moet? Moet ik dit in de gaten houden of iemand bellen ofzo? Of afdekken of of of of ehm...

help ze hebben de handleiding laten zitten bij de bevalling
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_72766495
ff in de gaten houden Huup. Eventueel een gaasje erop leggen of het naveltje schoonmaken een gaasje met afgekoeld gekookt water.
Tess dr naveltje heeft ook even gebloed, maar dat was ook snel weer over.

Nou de M-speen is geen succes. Dat gaat dus echt veel te snel...
Er is weer 70cc over. Daarstraks was het 110 maar door dr in de wipper te zetten met haar gezicht naar me toe is er toch nog 40cc ingegaan.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_72766526
Mila Ze heeft natuurlijk ook gelijk. Bij Devin bijt ik nog altijd zijn nagels af, knippen heb ik nooit gedurfd met zo'n beweeglijk ventje. Toby z'n nagels vijl ik, voor zover dat gaat.

Hmmm, op een snel bezoekje aan de huisarts na heb ik Toby nog nooit alleen gelaten. Nu heb ik donderdagmiddag een begrafenis. Ik overweeg hem te voeden voor we van huis gaan en hem aldaar in de draagdoek te doen, hij kan dan rustig 2 uur achter elkaar slapen. Maar ja, zul je net zien dat hij het tijdens de dienst op een krijsen zet.... Bovendien ga ik met mijn ouders en die vinden de draagdoek sowieso al een verschrikking, zijn er ook geen voorstander van dat Ik Toby meeneem. Maar ik ben de verse mama, geef bv en vind dat een 3 weken oude baby nog zoveel mogelijk bij mama hoort te zijn, ik ga hem anders veel te veel missen!
Moeilijk..... Wat zouden jullie doen?
pi_72766527
piet had dat ook volgens mij huup, althans, dat was toen een beetje aan het ontsteken/irriteren. de CB-arts heeft het toen 'aangestipt' met iets om 't dicht te maken, ik weet niet meer precies hoe/wat.
pi_72766626
Bv op verzoek, zondag en gisteren besloot Roy dat hij meer wilde gaan drinken, met als gevolg dat meneertje nu weer aldoor aan het spugen is.
Hij loopt echt letterlijk over, het komt zelfs ook uit zijn neusje.
En verkleedpartijtjes houden ook niet op.

Maar last but not least Roy gaf mij daarstraks toch een mooie lieve Lach (geen stuipje, maar een echte)

Vanmorgen in het ziekenhuis geweest voor de nacontrolle, alles prima in orde, op een ander probleempje na.

Kersjes ik zou een oppas zoeken.
Gewoon voor je eigen gevoel bij de dienst.
anders ga je misschien onderbewust aldoor denken wat nou als hij wakker word, enz enz.
pi_72766648
Nog even op het uitslapen terug te komen.
Laast was de kleine een nacht uit logeren en denkje lekker uit te kunnen slapen.
Helaas ging dat niet door de volgende ochtend ging de telefoon om 9.00 uur was het mijn oma om me te feliciteren omdat ik jarig was.
Mijn oma ging er vanuit dat ik tegenwoordig toch vroeg mijn bed uit ben vanwege de kleine.
Dan baal je wel.
pi_72766822
Kersjes.. moeilijk! Als jij zelf Toby liever meeneemt meot je dat gewoon doen!
Niema nd kan jou verplichten je kind bij een oppas te brengen!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_72766852
joshua, 9 uur IS toch uitslapen tegenwoordig?
pi_72766922
nou idd.. ik zou graag tot 9.00 uur willen slapen als de kindjes er niet zijn..
Ik redt het tot een uurtje of half 7.. stomme biologische klok...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_72766996
kersjes, hoe erg zou je het vinden om tijdens de dienst even naar buiten te moeten lopen met Toby? ik bedoel, ik weet niet precies wat jouw relatie tot de overledene is, maar is dat misschien een optie? en anders voor dat uurtje (of hoe lang duurt de dienst?) iemand vinden die heel dichtbij met Toby in draagdoek op je wil wachten. gaat je partner ook mee? kan die evt mee als oppas voor Toby? of wordt hij ook geacht bij de dienst te zijn.
  dinsdag 15 september 2009 @ 15:03:39 #161
257049 Grasjes
met bloemetje
pi_72767025
Vind ik ook hoor... en hij is pas 3 weken oud. Ik weet niet of de begrafenis is van iemand die heel dicht bij je stond? Anders zou je natuurlijk een beetje achterin kunnen gaan zitten met Toby en dan kan je evt even weglopen mocht hij wel gaan huilen.

Nagels afbijten hmm, denk niet dat het die gaat worden ik vind het wel een grappige tip! (Weet niet eens hoe ik mijn eigen nagels af zou moeten bijten, nooit gedaan)
Zal het eens onder het eten proberen vanavond!
pi_72767052
Ach gossie al die buikslapertjes met hun kontjes omhoog.

Huup Dewi heeft af en toe ook nog een beetje nagebloed. Dit zat altijd in de luier, maar niet echt veel.
Als je er geen goed gevoel bij hebt VK of CB bellen hoor.

Hier had m'n meisje de afgelopen 2 dagen een sprongetje. Het dametje wilde vooral bezig zijn met op haar buikje te liggen met het hoofdje fier in de lucht en omrol oefeningen. Zo niet of het lukte niet goed resulteerde dit in behoorlijke driftbuien.
Ook dronk ze slechter/hangerig/slecht slapen en sjacherijnig.
Maar ze kan nu heel goed haar hoofdje in de lucht houden zonder dat het instort. En gewoon plat op haar buik liggend. Ze is er erg trots op en lacht er veel bij. Gelukkig maar, want ze is nu weer goed gemutst.

Nu even bijlezen. Ik heb veel gemist geloof ik.

[ Bericht 0% gewijzigd door Urla op 15-09-2009 15:11:26 ]
pi_72767066
Huup het zou misschien een stukje wild vlees nog kunnen zijn wat aan het bloeden is? Finn heeft dat ook en wij zijn nu zoals bixister als zei 4x bij het cb geweest om het te laten aanstippen met een of ander nitraat goedje. Voelen ze niks van, maar zolang dat wildvlees er zit kan het naveltje nooit genezen.

Kersjes de oma van mijn vriend is overleden toen Finn 2 weken was. Wij vonden het te ver rijden voor zo'n kleintje (2uur) maar als het dichterbij was geweest waren we er gewoon heen gegaan met Finn in de draagdoek. Je zou eventueel achterin kunnen gaan zitten, zodat je weg kan als je merkt dat Toby onrustig gaat worden.
pi_72767390
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 14:59 schreef bixister het volgende:
joshua, 9 uur IS toch uitslapen tegenwoordig?
Vind je dat uitslapen.
pi_72767458
Kersjes. Lastig. Ik zou zo'n kleintje idd niet lang alleen laten en evt achterin gaan zitten zodat je evt in nood naar buiten kunt. Wat iedereen zo'n beetje zegt.

Ach Bar wat naar dat Roy zo spuugd. En die eerste lachjes zijn echt smelt momenten.

Nageltjes knippen moet hier eigenlijk ook gebeuren. Ik denk dat ik ook maar een afbijtpoging ga doen. Nagelknipschaartje ziet er zo groot en eng uit in verhouding met haar vingertjes.
pi_72767493
Bij Leander laten de randjes van de nageltjes vanzelf los Dan kan ik het randje er zo afhalen
pi_72767597
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 15:18 schreef MeNicole2 het volgende:
Bij Leander laten de randjes van de nageltjes vanzelf los Dan kan ik het randje er zo afhalen
Dat is bij sommige wel zo, maar nog niet allemaal. Ze had gisteren een krasje op haar wang gemaakt.
Het kan best wel scherp zijn.
pi_72767688
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 15:16 schreef Urla het volgende:
Kersjes. Lastig. Ik zou zo'n kleintje idd niet lang alleen laten en evt achterin gaan zitten zodat je evt in nood naar buiten kunt. Wat iedereen zo'n beetje zegt.

Ach Bar wat naar dat Roy zo spuugd. En die eerste lachjes zijn echt smelt momenten.

Nageltjes knippen moet hier eigenlijk ook gebeuren. Ik denk dat ik ook maar een afbijtpoging ga doen. Nagelknipschaartje ziet er zo groot en eng uit in verhouding met haar vingertjes.
Heb je geen babynagelschaartje?

Pfff het heeft 45 minuten geduurd.. maar de fles is leeg...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_72767815
Hier pulk ik de nageltjes eraf, vaak laat het dan al wat los en dan, kan ik het er voorzichtig afpulken.
pi_72767988
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 15:24 schreef Vicky het volgende:

[..]

Heb je geen babynagelschaartje?

Pfff het heeft 45 minuten geduurd.. maar de fles is leeg...
Jawel, maar ben gewoon een schijterd.
pi_72768039
thnx voor de tips voor het naveltje.

ik schrok er een beetje van haha bloed enzo = eng. En het naveltje was zo mooi helemaal goed ingeplopt enzo al dus ik had het ook niet verwacht. Nouja ach, haar kansen om Kumari te worden zijn iig verkeken
Ik moet donderdag naar het cb dus dan zal ik het eventueel gelijk voorleggen.

En over nageltjes, ik heb nu nog van die papiervijltjes, iets anders mag nog niet hier maar ik kreeg het advies om dat na de voeding te doen, als ze helemaal aan het wegzakken is enzo na haar eten. Misschien is dat iets voor de hele kleintjes met iets oudere baby's lijkt het me ook eng hoor, dat knippen/vijlen enzo gebeuren.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_72768371
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 14:52 schreef _Bar_ het volgende:Maar last but not least Roy gaf mij daarstraks toch een mooie lieve Lach (geen stuipje, maar een echte)

Vanmorgen in het ziekenhuis geweest voor de nacontrolle, alles prima in orde, op een ander probleempje na.

Wat voor probleempje Bar?
  dinsdag 15 september 2009 @ 15:51:34 #173
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_72768552
Huup, wat een mooie foto van je 2 liefjes!

Grasjes, ik doe het stiekem als ie in zijn bed ligt merkt ie niks van!

Kersjes, wat jij zei over die aandacht... daar maak ik me nu soms al druk om! en ik heb er nog maar 1 en ben nog lang niet zwanger van nummer 2.

Jammer Vicky dat de m speen te snel gaat. Bij Joep ging dat ook, maar die at toen 3 voedingen achter elkaar alles op! Tot hij door had dat hij langerzamer moest zuigen Hij eet trouwens ook inderdaad soms nog een beetje zittend in zijn wipstoel.

Roy, wat vervelend kereltje. Hou het wel binnen eej.

Innepin, fijn dat ze goed eet! Nu hopen dat er snel een goed ritme voor jullie saampjes komt!
pi_72768648
Bloed is ook eng huup ik heb geen advies, maar gelukkig zijn hier een hoop ervaren mama's met geruststellingen
en lol @ kumari... Willow was de eerste week ongesteld, die mag ook al niet

Fijn dat alles goed was bar!
hier vanmorgen voor t eerst bij het cb geweest. 4370g en 55,5 cm nu, en dat was prima zeiden ze dus dat geloof ik dan maar
pi_72768806
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 15:53 schreef innepin het volgende:
Bloed is ook eng huup ik heb geen advies, maar gelukkig zijn hier een hoop ervaren mama's met geruststellingen
en lol @ kumari... Willow was de eerste week ongesteld, die mag ook al niet

Fijn dat alles goed was bar!
hier vanmorgen voor t eerst bij het cb geweest. 4370g en 55,5 cm nu, en dat was prima zeiden ze dus dat geloof ik dan maar
raar is dat he... ik vond het zo'n stom gezicht.. baby van een paar dagen oud die ongesteld is..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_72769035
(breekt even in)
@ Kersjes, ik weet niet wat je relatie tot de overledene is, daar voorop gesteld. Maar ik heb zelf twee begrafenissen georganiseerd en van erg dichtbij beleefd (mijn ouders) en dat zijn zaken die heel emotioneel zijn, heel persoonlijk en heel erg intiem. Ik voelde me op die tijden heel dicht verbonden met mijn ouders en vond het dus prettig dat de zaal zich stil hield, het was míjn moment met mijn ouders. Ik had het heel verdrietig gevonden om in die belangrijke gebeurtenis voor het verwerken, gestoord te worden door een huilend kind, dat mijns inziens niets op de begrafenis te zoeken heeft. (Wij wilden ook nadrukkelijk ook alleen erg naasten erbij hebben. ) Dus als je relatie ten opzichte van de overledene niet heel nauw is, zou ik de kleine thuislaten. Het duurt tenslotte maar een uurtje ook. En je kan ook eventueel aan de meest naaste van de overledene vragen wat zij ervan vinden.
pi_72769047
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 15:57 schreef Vicky het volgende:

[..]

raar is dat he... ik vond het zo'n stom gezicht.. baby van een paar dagen oud die ongesteld is..
Of Mila heeft dat niet gehad óf we hebben het gewoon gemist
pi_72769075
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 16:05 schreef Raissa het volgende:

[..]

Amber volgens mij ook niet..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_72769110
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 15:46 schreef mrien het volgende:

[..]

Wat voor probleempje Bar?
hoort eigenlijk ik het moedertopic, maar het blaasprobleem gaat gewoon door helaas, ben nog steeds behoorlijk incontinent
pi_72769212
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 16:05 schreef Raissa het volgende:

[..]

A. heeft dat ook niet gehad hoor
t hoeft niet, kan wel.

Ze had wel wat uraat maar das wat anders; zag er wel ook gek uit toch omdat het toch een beetje roodachtig is.

Bar wat rot
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_72769220
Buikslaapfotootjes . Hier zwaar protest als we haar op haar buik leggen...

Innepin, dat nog even wakker maken voor een voeding probeerden wij ook bij Iris. Die probeerden we dan tussn 11 en 12 nog even wakker te maken, maar daar trapte mevrouw niet in of ze meldde zich op dezelfde tijd als wanneer we haar vanaf 9 uur lieten slapen. Dus dat laatste doen we nu maar...
En dan zelf ook naar bed, zodat je nog wat uurtjes meepakt...

Kers, lastig. Ik zou hem lekker in de doek doen en eventueel het zaaltje uit als hij onrustig wordt. Of kijken of je iemand hebt die met Toby buiten het zaaltje wil wachten?

Iris drinkt als ze goed wakker is gewoon tot ze overloopt en dan het liefst nog meer... mama blijft wassen en 's nachts valt ze in slaap en lijkt het beter te gaan, komt er wel eens een mondje terug, maar geen hele golven...

Nageltjes knippen heb ik nog niet gedaan bij Iris, randjes laten nog vanzelf los zeg maar.
Bij Mirte was het eerst altijd een soort gevecht (en ik heb 1 keer in haar vinger geknipt ). Tegenwoordig gaat ze er rustig voor zitten, maar ja als je bijna 2 bent dan kan je dat natuurlijk ook al heel goed .
Fake it till you make it...
pi_72769394
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 16:10 schreef Nijna het volgende:

.

Iris drinkt als ze goed wakker is gewoon tot ze overloopt en dan het liefst nog meer... mama blijft wassen en 's nachts valt ze in slaap en lijkt het beter te gaan, komt er wel eens een mondje terug, maar geen hele golven...
Dat doet roy hier dus ook.
het blokvoeden leek wat te helpen, maar toen besloot Roy regeldagen er tegenaan te gooien en nu beginnen we weer van voor af aan

Moet jij Iris ook wel eens uit bed halen omdat ze het spugen niet uit hun mondje krijgen?
Hier is het bijna elke nacht al prijs geweest, dat je ineens Roy hoort rochelen, zuchten.piepen.
Dan hem eruit halen en flink mee helpen door op het rugje te kloppen zodat het er in 1 keer allemaal uit komt zetten.
wat resulteerd in elke dag het beddegoed wassen, en een schrik reactie bij de ouders
pi_72769486
Ah Nijna met hetzelfde probleem, een eigenwijs kindje dus Ik denk dat ik het vanavond idd maar zo ga proberen, eens kijken hoe laat ze komt zonder dat laatste flesje. Wel jammer, want het zou qua timing en teamwork ideaal zijn ik leg haar om tien, elf uur in bed, dan ga ik slapen, D. komt om 1u thuis en geeft haar een flesje, ik slaap door tot een uur of zes als ze zich meldt. Maar ideale plaatjes werken niet bij eigenwijze baby's

Raissa, daar hoef je toch geen voor te doen Ik vond het nou niet bepaald bijzonder dat ze ongesteld was, vooral een beetje raar (gelukkig wist ik dat het kon, anders schrik je je rot volgens mij ). Ze kreeg na een week of anderhalf ook ineens opgezwollen borstjes trouwens Schijnt ook allemaal normaal te zijn. en dat wist ik dan weer niet, dus daar schrok ik wel van!
pi_72769515
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 16:17 schreef innepin het volgende:
Ah Nijna met hetzelfde probleem, een eigenwijs kindje dus Ik denk dat ik het vanavond idd maar zo ga proberen, eens kijken hoe laat ze komt zonder dat laatste flesje. Wel jammer, want het zou qua timing en teamwork ideaal zijn ik leg haar om tien, elf uur in bed, dan ga ik slapen, D. komt om 1u thuis en geeft haar een flesje, ik slaap door tot een uur of zes als ze zich meldt. Maar ideale plaatjes werken niet bij eigenwijze baby's

Raissa, daar hoef je toch geen voor te doen Ik vond het nou niet bepaald bijzonder dat ze ongesteld was, vooral een beetje raar (gelukkig wist ik dat het kon, anders schrik je je rot volgens mij ). Ze kreeg na een week of anderhalf ook ineens opgezwollen borstjes trouwens Schijnt ook allemaal normaal te zijn. en dat wist ik dan weer niet, dus daar schrok ik wel van!
Nee, het is niet bijzonder maar ik heb wel vaak het idee dat we toch wel veel hebben gemist van die eerste weken..!
pi_72769551
Oh zo.. Dat is wel jammer ja
pi_72770313
Ooh nageltjes knippen Ik vind dat dus ook echt super eng, Graeme blijft zijn handjes bewegen als ik dat doe, zelfs als hij slaapt. En ik heb dus ook al 1 keer in zn vinger geknipt
pi_72770753
Innepin, je kan afspreken dat hij probeert of ze wakker wil worden, maar als ze niet wil dan doe je daar natuurlijk niks aan. Ideaal zou wel ideaal zijn, maar ik heb inmiddels zo'n vermoeden dat veel kindjes daar niet in meegaan...
Fake it till you make it...
pi_72772139
hehehe kindjes wakker maken, niet voor de late voeding in elk geval
Normaal word Roy gemakkelijk wakker als je hem verlegd of verschoond ed.
tot we besloten hadden op een avond om hem wakker te gaan maken voor een voeding om 23.00 uur.
Nou we konden doen wat we wilden, dus verschonen, zachtjes tegen Roy praten, kietelen, onder zijn voeten wrijven, tegen m'n borst aanleggen.
Maar niets zorgde ervoor dat meneertje wakker werd
pi_72778098
OMG moeder aller spuitluiers hier Het zat echt tot in d'r oksels
pi_72778866
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 20:06 schreef innepin het volgende:
OMG moeder aller spuitluiers hier Het zat echt tot in d'r oksels
nomnomnom hihi
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_72779928
quote:
Op maandag 14 september 2009 23:20 schreef Grasjes het volgende:

Bodpa, gaat het al beter met poepen bij je zoon>

Wat lief dat je daar naar vraagt! Huisarts kwam met het advies om zijn poepgaatje in te smeren met vaseline, ook een beetje aan de binnenkant (met de thermometer). Smeren met sudocreme was niet handig van mij, dat droogt de boel alleen maar uit (zei dok). Twee of drie dagen proberen, hielp dat niet, dan aan de lactulose.

Ik ben de afgelopen dagen een beetje van de wereld geweest, enorme buikpijn, verdenking blinde darmontsteking (dat is het niet) maar van mijn man begreep ik dat het een stuk beter gaat. Repelsteel grijpt niet meer naar zijn billen en huilt niet bij het poepen!
pi_72780914
Wat fijn voor Repelsteeltje! En beterschap bodpa.

De begrafenis is van een goede vriend van mijn ouders. Ik ken hem ook al jaren, we vierden de (Joodse) feestdagen vaak bij hun thuis. Ik begrijp Pyttpytt wel maar ik denk toch dat Toby met me meegaat. In de draagdoek en dan idd wel een beetje achterin gaan zitten. Ben sowieso van plan me wat afzijdig te houden, ik ben daar immers niet om mijn pasgeboren baby te showen aan alle vrienden van mijn ouders (in de doek zie je toch vrijwel niks van hem) maar om de overledende en zijn familie te respecteren. Vind het erg verdrietig dat hij er niet meer is
Trouwens, mijn moeder had niet anders verwacht en vindt het draagdoekplan zelfs uitstekend!
pi_72782500
@Kersjes, wat een geweldig lieve foto zeg! En huup! Die van Lief en A, smelt. Kun je zo aan de muur hangen. Of een ansichtkaart van maken. Of meedoen aan fotowedstrijden, of ... of... nouja, prachtige foto dus.

Jeemig, wat een goeie slaperd hebben jullie gebakken, MeNicole.

@Joshua: Mijn zoon is 9 maanden, ook nog steeds berg. Maar wat Estrys zegt is waar, als het haar wat langer wordt valt het minder op.

Hoera voor Joep!

@Zweefvliegje: Die van ons slaapt ook zo, ik vind het wel een schattig gezicht. Hij slaapt zo in, 's morgens ligt hij vaak anders.

Grasjes, ik knip zijn nageltjes als hij slaapt. Haakjes bijt ik af.

Bixis: dat aanstippen doen ze met zilvernitraat. Geeft wel vlekken in kleding.

Dewi houdt haar hoofd omhoog! Knap hoor!

Kersjes: de familie en vrienden vinden het vast erg fijn als je er bij bent.
pi_72782740
quote:
Op maandag 14 september 2009 13:13 schreef Brighteyes het volgende:
Even wat meningen peilen.
Oscar lijkt een behoorlijke voorkeur voor links te ontwikkelen. Ligt echt vrijwel altijd die kant op met zijn hoofdje en zelfs als ik hem in zijn slaap de andere kant op wil draaien lijkt het alsof hij tegen werkt.
Ik heb hem nu, als hij in de box ligt tussen zo'n drie-hoekskussen-ding liggen om er maar voor te zorgen dat dat koppie niet scheef wordt (jaja, dat gebeurt niet binnen een dag, I know ) maar zelfs dan probeert hij nog over de andere kant te kijken.

Volgende week maandag moeten we voor het eerst naar het cb. Zal ik afwachten tot dan en dan aan hen een 'verwijzing' naar een fysio vragen oid? Of kan ik gewoon op eigen houtje een fysio bellen?
Of beter een ostheopaat...
Er is nog niks aan de hand nu hoor, qua koppie, maar ik wil gewoon niet dat de spieren aan een kant stijver worden en dat het dan alleen maar meer 'behandeling' nodig heeft straks.
Ik ben op de een of andere manier echt als de dood voor een afgeplat of scheef koppie, dat wil ik echt heel erg graag voorkomen.
BE... ik lees hier niet zo vaak, maar hier MOET is gewoon even op reageren!

Bas heeft door zijn 'voorkeurshouding' een afgeplat hoofdje gekregen. Het cb zag er de ernst niet van in... maar voor ons voelde het niet goed. Onze beste vrienden hadden een KISS kindje, en zij herkenden wat dingetjes bij Bas die zij ook bij hun dochter hebben gezien. Wij mochten van het cb 'ter geruststelling' wel naar een kinderfysio, ze zouden een verwijsbrief sturen. Ik had echter al een afspraak gemaakt bij een manueel therapeut. Daar konden we al vrij snel terecht...

Zij constateerde vrijwel onmiddelijk KISS...Enkele kenmerken die voor Bas golden; kunstverlossing (hij is geboren met de vacuümpomp), hoog gillen (omdat hij dus gewoon pijn had), één borst niet goed pakken en natuurlijk; de voorkeurshouding. Bas is hiervoor behandeld en het ging echt zó snel beter! Na de tweede behandeling hadden wij echt al een ander kind! En na 5 behandelingen waren wij klaar. Bas zijn hoofdje is nog steeds niet helemaal rond, maar is erg goed bijgetrokken.

Inmiddels zijn we weer met een nieuwe serie behandelingen bezig, omdat hij last had van zijn nek... maar al met al was de manueel therapeut voor ons echt een 'wondermiddel'!

Hiermee wil ik niet zeggen nat Oscar ook KISS heeft natuurlijk, maar wel dat -in ons geval geen fysio maar een manueel therapeut- therapie heel veel goeds kan doen!!!
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_72782856
hier morgen eens het één en ander opschrijven hoe Roy een beetje in elkaar steekt, wel zo makkelijk voor opa en oma morgen.

Innepin
Nu weer heerlijk babie fris?
  dinsdag 15 september 2009 @ 21:52:57 #196
257049 Grasjes
met bloemetje
pi_72783418
Bodpa, wat fijn dat zo'n simpele oplossing de truc is voor repelsteeltje! Beterschap voor jou ook!

Innepin, heerlijk zo'n luier. Ze kan het maar beter kwijt zijn he

Ik heb haar nageltjes geknipt toen ze net bijna in slaap viel op mijn armen. Ben 1,5 hand verder haha toen dacht ze heee, wat heb jij voor interessants En ik heb ook een keer in haar vingertje geknipt Voelde me zo'n slechte moeder. Zij huilen, ik huilen. Heeft weken geduurd voor ik zonder zweet en trilhanden het nog een keer aandurfde

Hier ook nog berg trouwens. Doe er niet zoveel aan, behalve een beetje pielen als ze eens rustig bij me zit.

Hoort slecht eten ook bij tandjes krijgen? Ik heb al een week voor niks gekookt en potjes wil ze ook niet... Verder gaat het eten prima, alleen avondeten is 4 hapjes en madame is klaar.
pi_72785217
Ik doe nog even mee aan de buikslapersgalerij

En Kersjes : doen wat je hart je ingeeft.... En je niks aantrekken van wat anderen een verschrikking vinden.
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_72785502
dan doe ik ook mee!
maar zo ligt ze nooit meer, altijd foetushouding

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')