quote:Op dinsdag 15 september 2009 13:57 schreef huuphuup het volgende:
hier vooral een buikhangertje![]()
bij papa op de buik dan het liefst. uuuuren kan ze zo liggen. (hij trouwens ook)
[ afbeelding ]
Denk dat je mij door de war haalt met Kersjes ofzo, want Roy hoefde geen nieuwe test.quote:Op dinsdag 15 september 2009 09:47 schreef Brighteyes het volgende:
Geppie!![]()
![]()
Ik zou echt zo in de stress zitten!
Ca.ra fijn dat de infacol lijkt te werken!
_Bar_ heeft Roy het al overnieuw gedaan?
Dat vindt Mila dus echt doodeng "die vingers horen in mijn mond mam, niet in de jouwequote:Op dinsdag 15 september 2009 13:59 schreef Kersjes het volgende:
Grasjes, nagels afbijten![]()
Vinden ze vaak nog leuk ook.
en...quote:
Het gaat best goed! Bv komt niet echt snel op gang helaas, ik kolf meestal nog steeds maar 50cc, maar goed, ze krijgt in elk geval genoeg binnen nu, en ook op de borstvoeding 's nachts slaapt ze wel een paar uur. Nu zoeken we alleen nog een ritme waar zij het ook mee eens is (wij hadden bedacht voeding om een uur of tien, en dan als D. thuiskomt uit werk om 1 uur, half 2 nog een flesje zodat ze lekker doorslaapt, maar ze wil dan steeds niet wakker wordenquote:Op dinsdag 15 september 2009 10:37 schreef huuphuup het volgende:
Innepin ahw wat een schrik, zowel voor Willow als voor jou![]()
hoe gaat het nu met de voedingen en het uitvissen wat werkt enzo? werkt t?
Mooie foto!quote:Op dinsdag 15 september 2009 13:57 schreef huuphuup het volgende:
hier vooral een buikhangertje![]()
bij papa op de buik dan het liefst. uuuuren kan ze zo liggen. (hij trouwens ook)
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |