abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72764022
Kobus sliep tot nog niet zo lang geleden ook na de eerste voeding weer door, tot hij ineens heel fris en vrolijk was tussen 7 en 10 uur ongeveer. Dan wil hij pas weer slapen. Dan neemt mijn lief hem dus vaak zodat ik nog een uurtje kan slapen.

Ko heeft trouwens het grijpen ontdekt. Maar niet een speeltje of spuuglapje ofzo, maar mijn haar! Hij is sterk!
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_72764041
Die slaapfoto's , die billetjes

*sluipt topic weer uit
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_72764057
Tess krijgt rond 6.00 uur een fles en ligt dan voor 7.00 uur weer in bed. De ene keer slaapt ze tot halof 10, de andere keer tot half 9...

Leuk he dat grijpen Oeke.. Tess heeft mijn haar ook ontdekt.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 15 september 2009 @ 13:30:11 #129
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_72764089
Oh, en voor Joep zijn heupjes!
pi_72764158
Het is inderdaad schattig dat grijpen, wel jammer dat ik nog steeds zoveel haar verlies en dat ik de haren dus steeds tussen zijn vingertjes weg moet peuteren, waarbij er nog meer uit mijn hoofd getrokken wordt...

Ik vind het zo leuk als hij zijn dekentje vasthoudt, of je vinger en hem dan in zijn mond wil proppen.
pi_72764162
Hier ook zo´n buikslaper
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_72764245

♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_72764466
Hoera voor Joep

Pfffff, eindelijk tijd voor lunch. En volgens mij heb ik ook nog niet gedronken vandaag
Maar het is gelukt hoor: mijn eerste dag alleen thuis met de jongens en ze doen het allebei nog
Zijn zelfs allebei gebadderd en liggen nu eindelijk te slapen.
Best pittig hoor, ik heb Toby vandaag ook een paar keer even moeten laten huilen omdat ik met grote broer bezig was
Wat dat betreft heb ik best medelijden met een volgend kindje, die exlclusieve aandacht die je voor de eerste had... dat lukt gewoon niet meer. Wist ik natuurlijk heus wel van te voren maar ik heb er toch al wat traantjes om moeten laten. Hoewel Toby echt niks te kort komt hoor, het is gewoon af en toe zo'n schuldgevoel dat de kop opsteekt.
.... met gevoel voor drama....
pi_72764508
Buikliggertjes
pi_72764571
Ja dat aandacht verdelen vond ik in het begin ook moeilijk. Wie moet wanneer maar even wachten! Maar gelukkig werd het met de dag makkelijker!!
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_72764751
Hier ook buikslapers

Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_72764804
Goh, al die buikslapertjes Als ik meneer op zijn buik leg gaat hij huilen als het hem te lang duurt!
  dinsdag 15 september 2009 @ 13:55:08 #138
257049 Grasjes
met bloemetje
pi_72764882
Lekker slapen op je buik is goed en lief.

Hier ook geen speen. Toen ze een week of 12 was wilde ze hem helemaal niet meer en ging ze verder met sabbelen op oren of label van een knuffelkonijn. Dat doet ze nog steeds in bed. Ze wordt ook helemaal blij als ze konijn ziet liggen als ze naar bed gaat

Heeft er iemand nog een ultieme tip om nagels te knippen? Dochter valt niet meer zo snel in slaap op schoot en wakker is het in mijn eentje echt geen doen.
pi_72764948
helaas niet Grasjes. Ik knip ze bij Tess als ze net de fles op heeft.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_72764965
hier vooral een buikhangertje

bij papa op de buik dan het liefst. uuuuren kan ze zo liggen. (hij trouwens ook )

Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_72765020
Zweefvliegje, Finn wil meestal van 20.00 uur tot 23.00 uur aan de borst sabbelen en als het niet mag is het bal tenzij pappa hem vermaakt. Aangezien mijn vriend binnenkort avond diensten gaat werken, leek het mij wel fijn als ik af en toe ook even iets anders kan doen dan Finn tevreden stellen. Maar helaas hij wil de speen niet dus dan gaat het over.

Wat lief al die foto's op de buik, dat durf ik niet zo goed hoor!
pi_72765029
Grasjes, nagels afbijten
Vinden ze vaak nog leuk ook.
pi_72765073
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 13:57 schreef huuphuup het volgende:

bij papa op de buik dan het liefst. uuuuren kan ze zo liggen. (hij trouwens ook )

[ afbeelding ]
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_72765160
oh huup wat een mooie foto!
Zo ligt Finn inderdaad ook graag.
pi_72765482
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 09:47 schreef Brighteyes het volgende:
Geppie! Ik zou echt zo in de stress zitten!

Ca.ra fijn dat de infacol lijkt te werken!

_Bar_ heeft Roy het al overnieuw gedaan?
Denk dat je mij door de war haalt met Kersjes ofzo, want Roy hoefde geen nieuwe test.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_72765521
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 13:59 schreef Kersjes het volgende:
Grasjes, nagels afbijten
Vinden ze vaak nog leuk ook.
Dat vindt Mila dus echt doodeng "die vingers horen in mijn mond mam, niet in de jouwe "
pi_72765529
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 13:42 schreef Kersjes het volgende:
Buikliggertjes
en...

Knap stel Huup!
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
pi_72765594
nagels knippen tijdens het eten (moet je wel met tweeen zijn) In mijn eentje begin ik er niet eens meer aan
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_72765684
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 10:37 schreef huuphuup het volgende:
Innepin ahw wat een schrik, zowel voor Willow als voor jou
hoe gaat het nu met de voedingen en het uitvissen wat werkt enzo? werkt t?
Het gaat best goed! Bv komt niet echt snel op gang helaas, ik kolf meestal nog steeds maar 50cc, maar goed, ze krijgt in elk geval genoeg binnen nu, en ook op de borstvoeding 's nachts slaapt ze wel een paar uur. Nu zoeken we alleen nog een ritme waar zij het ook mee eens is (wij hadden bedacht voeding om een uur of tien, en dan als D. thuiskomt uit werk om 1 uur, half 2 nog een flesje zodat ze lekker doorslaapt, maar ze wil dan steeds niet wakker worden Dus daar moeten we nog even wat uitproberen.)

Ohh Devin & Toby Wat een lieve foto Kersjes!
Sasha ook al zo'n lieve grote broer
Hoera voor Joep
Schattige buikslapertjes Lekker opgefrummeld
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_72765766
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 13:57 schreef huuphuup het volgende:

[ afbeelding ]
Mooie foto!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')