Vind je dat uitslapen.quote:Op dinsdag 15 september 2009 14:59 schreef bixister het volgende:
joshua, 9 uur IS toch uitslapen tegenwoordig?
Dat is bij sommige wel zo, maar nog niet allemaal. Ze had gisteren een krasje op haar wang gemaakt.quote:Op dinsdag 15 september 2009 15:18 schreef MeNicole2 het volgende:
Bij Leander laten de randjes van de nageltjes vanzelf losDan kan ik het randje er zo afhalen
Heb je geen babynagelschaartje?quote:Op dinsdag 15 september 2009 15:16 schreef Urla het volgende:
Kersjes. Lastig. Ik zou zo'n kleintje idd niet lang alleen laten en evt achterin gaan zitten zodat je evt in nood naar buiten kunt. Wat iedereen zo'n beetje zegt.![]()
Ach Bar wat naar dat Roy zo spuugd. En die eerste lachjes zijn echt smelt momenten.![]()
Nageltjes knippen moet hier eigenlijk ook gebeuren.Ik denk dat ik ook maar een afbijtpoging ga doen. Nagelknipschaartje ziet er zo groot en eng uit in verhouding met haar vingertjes.
Jawel, maar ben gewoon een schijterd.quote:Op dinsdag 15 september 2009 15:24 schreef Vicky het volgende:
[..]
Heb je geen babynagelschaartje?
Pfff het heeft 45 minuten geduurd.. maar de fles is leeg...
quote:Op dinsdag 15 september 2009 14:52 schreef _Bar_ het volgende:Maar last but not least Roy gaf mij daarstraks toch een mooie lieve Lach![]()
(geen stuipje, maar een echte)
Vanmorgen in het ziekenhuis geweest voor de nacontrolle, alles prima in orde, op een ander probleempje na.
raar is dat he... ik vond het zo'n stom gezicht.. baby van een paar dagen oud die ongesteld is..quote:Op dinsdag 15 september 2009 15:53 schreef innepin het volgende:
Bloed is ook eng huupik heb geen advies, maar gelukkig zijn hier een hoop ervaren mama's met geruststellingen
en lol @ kumari... Willow was de eerste week ongesteld, die mag ook al niet
Fijn dat alles goed was bar!
hier vanmorgen voor t eerst bij het cb geweest. 4370g en 55,5 cm nu, en dat was prima zeiden ze dus dat geloof ik dan maar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |