ja, dat is waarquote:
mooie multiquotequote:Op maandag 14 september 2009 15:25 schreef Nijns het volgende:
[..]
[..]
Ik was het al aan het eten (en 2 collega's ook) stop ik de laatste hap in mijn mond, zit mijn collega (die het net op had) opeens naar de datum te kijkennaja, we zien het wel..
[..]klinkt aantrekkelijk maar toch maar niet
[..]
nee, osseworst
[..]
Ik stuur LL altijd liefdesbrieven
[..]
sommige mensen moeten wel aanwezig zijn in de KSC om je te kunnen verlinken
Ja hè? Speciaal om OA te gedenkenquote:Op maandag 14 september 2009 15:32 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
mooie multiquote
En jammer dat je niet hier komt werken ...
nog liever?quote:Op maandag 14 september 2009 15:34 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ja hè? Speciaal om OA te gedenken
Misschien moet je blij zijn: misschien ben ik in het echt nog wel veel erger
Je hoeft niet zo te blozen hoor, zie het maar als een compliment!quote:
Dankjequote:Op maandag 14 september 2009 15:43 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Je hoeft niet zo te blozen hoor, zie het maar als een compliment!
waarquote:
quote:Op maandag 14 september 2009 13:39 schreef JortK het volgende:
MPG, trouwens weer een nieuw hoofdstuk af:
[..]
Als je wiki aanpassen niet snapt (linkje naar laatste topic toevoegen, meld je gewoon eerlijk dat je dat niet snapt, dan kan een ander dat wel doenquote:Op maandag 14 september 2009 13:44 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
waarom kan ik dat niet vinden als ik zelf zoek?
o.ja voordat ik ook dat verkloot, wiki aanpassen waar en wat en waarom?
Ik had er een paar genoemd, maar die waren té oudquote:Op maandag 14 september 2009 14:22 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
heb ik hem ook al gezegd maar de "oudgediende" hier weten er mss wel een paar
quote:
Jammer, hoor niet meer...quote:
Jep, 3 minuten te laat...quote:
Goed idee... maar ff snel wat afmaken en wegwezenquote:
doeiquote:
Jij wilde fatsoenlijk leren beffenquote:
Hoe weet jij het van mijquote:Op maandag 14 september 2009 15:54 schreef MaleDuck het volgende:
[..], maar hoe weet je dat?
[..]
Jammer, hoor niet meer...
wat voor school/opleiding en waarom vanavond?quote:
HBO Bedrijfskundige Informatica, en in de avond omdat ik een fulltime baan hebquote:Op maandag 14 september 2009 16:23 schreef Nijns het volgende:
[..]
wat voor school/opleiding en waarom vanavond?
Ah, dat heeft mijn vriend ook gedaanquote:Op maandag 14 september 2009 17:04 schreef JortK het volgende:
[..]
HBO Bedrijfskundige Informatica, en in de avond omdat ik een fulltime baan heb
Snelquote:
ik had maar weinig te doen aan voorbereiding voor vanavondquote:
condooms neerleggen?quote:Op maandag 14 september 2009 17:20 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik had maar weinig te doen aan voorbereiding voor vanavond
die had ik al aangevuld nee even vegen en dweilenquote:
wat doe jij daar toch elke keerquote:
ooow, zo gepiept dusquote:Op maandag 14 september 2009 17:32 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die had ik al aangevuld nee even vegen en dweilen
dat kloptquote:Op maandag 14 september 2009 17:35 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wat doe jij daar toch elke keer![]()
vorige week had je ook al een systeemstoring
als je het vaak genoeg gedaan hebt is het idd zo gepieptquote:
nu.nlquote:Sociale netwerksites als Facebook en Twitter zijn populaire doelen voor criminelen die op zoek zijn naar de privé-gegevens van de gebruikers.
Whehehehe, criminelen die denken dat ik echt Gerard heetquote:
Weer dat verdraaide netwerk van jullie?quote:Op maandag 14 september 2009 19:11 schreef Muck het volgende:
thanks ok!
de storing is inmiddels gelukkig opgelost
jaquote:Op maandag 14 september 2009 20:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Weer dat verdraaide netwerk van jullie?.
* DaMart belt baas van Muck op met smoes om bedrijf te sluiten nu.quote:Op maandag 14 september 2009 20:35 schreef Muck het volgende:
[..]
ja
en ik wil niet meer werken, mensen zijn te dom vandaag
Bommeldingquote:Op maandag 14 september 2009 20:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
* DaMart belt baas van Muck op met smoes om bedrijf te sluiten nu.
O, ik heb gezegd dat als ze het bedrijf niet onmiddellijk sluiten, ik iemand stuur die zorgt dat de netwerkproblemen opgelost worden en de werknemers dus efficienter gingen werken... hij zou onmiddellijk iedereen naar huis sturen, zei hijquote:
ja, hij zei al dat ik over 8 minuten naar huis magquote:Op maandag 14 september 2009 20:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
O, ik heb gezegd dat als ze het bedrijf niet onmiddellijk sluiten, ik iemand stuur die zorgt dat de netwerkproblemen opgelost worden en de werknemers dus efficienter gingen werken... hij zou onmiddellijk iedereen naar huis sturen, zei hij.
Ow sorry, maar neequote:Op maandag 14 september 2009 20:52 schreef Muck het volgende:
[..]
ja, hij zei al dat ik over 8 minuten naar huis mag
Ben je lelijk dan?quote:Op maandag 14 september 2009 20:52 schreef liesje1979 het volgende:
@FlashIk neem aan dat je niet mij bedoelt?!
Kijk, met die man kan ik praten!quote:Op maandag 14 september 2009 20:52 schreef Muck het volgende:
[..]
ja, hij zei al dat ik over 8 minuten naar huis mag
Dat vind ik tofquote:Op maandag 14 september 2009 20:52 schreef liesje1979 het volgende:
Hoi!![]()
Zie je dat kom speciaal terug om je reply te lezen.
Beterschapquote:Ja afgezien van een flinke griep (niet de mexicaanse) gaat het hier wel prima.
Goed. Morgen ga ik naar Oostenrijk, heb er zin inquote:En met jou?
En dan delen jullie nog wel een griepquote:@FlashIk neem aan dat je niet mij bedoelt?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |