* DaMart belt baas van Muck op met smoes om bedrijf te sluiten nu.quote:Op maandag 14 september 2009 20:35 schreef Muck het volgende:
[..]
ja
en ik wil niet meer werken, mensen zijn te dom vandaag
Bommeldingquote:Op maandag 14 september 2009 20:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
* DaMart belt baas van Muck op met smoes om bedrijf te sluiten nu.
O, ik heb gezegd dat als ze het bedrijf niet onmiddellijk sluiten, ik iemand stuur die zorgt dat de netwerkproblemen opgelost worden en de werknemers dus efficienter gingen werken... hij zou onmiddellijk iedereen naar huis sturen, zei hijquote:
ja, hij zei al dat ik over 8 minuten naar huis magquote:Op maandag 14 september 2009 20:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
O, ik heb gezegd dat als ze het bedrijf niet onmiddellijk sluiten, ik iemand stuur die zorgt dat de netwerkproblemen opgelost worden en de werknemers dus efficienter gingen werken... hij zou onmiddellijk iedereen naar huis sturen, zei hij.
Ow sorry, maar neequote:Op maandag 14 september 2009 20:52 schreef Muck het volgende:
[..]
ja, hij zei al dat ik over 8 minuten naar huis mag
Ben je lelijk dan?quote:Op maandag 14 september 2009 20:52 schreef liesje1979 het volgende:
@FlashIk neem aan dat je niet mij bedoelt?!
Kijk, met die man kan ik praten!quote:Op maandag 14 september 2009 20:52 schreef Muck het volgende:
[..]
ja, hij zei al dat ik over 8 minuten naar huis mag
Dat vind ik tofquote:Op maandag 14 september 2009 20:52 schreef liesje1979 het volgende:
Hoi!![]()
Zie je dat kom speciaal terug om je reply te lezen.
Beterschapquote:Ja afgezien van een flinke griep (niet de mexicaanse) gaat het hier wel prima.
Goed. Morgen ga ik naar Oostenrijk, heb er zin inquote:En met jou?
En dan delen jullie nog wel een griepquote:@FlashIk neem aan dat je niet mij bedoelt?!
Oeh!quote:Op maandag 14 september 2009 20:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mwoah, gewoon
Maar alsjeblieft:
Ben je nou nog het land niet uit neequote:
hij heeft stiekum mobiel internetquote:Op maandag 14 september 2009 21:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ben je nou nog het land niet uit nee
Nee, morgen pasquote:Op maandag 14 september 2009 21:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ben je nou nog het land niet uit nee
kunnen we daar nog in beroep tegen gaan?quote:
En waar gaat hij dat proberen?quote:Op maandag 14 september 2009 21:31 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
volgens mij kijken waar jij geweest was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |