quote:Op maandag 14 september 2009 14:47 schreef MaleDuck het volgende:
[..]LL, wordt ook LL op haar werk genoemd
er staat niet voor niets een datum opquote:Op maandag 14 september 2009 15:00 schreef Nijns het volgende:
Ik heb met de lunch iets over de datum gegetenik had al buikpijn voor de lunch maar voel me nu steeds minder lekker
dat moet je ook niet doenquote:Op maandag 14 september 2009 15:00 schreef Nijns het volgende:
Ik heb met de lunch iets over de datum gegetenik had al buikpijn voor de lunch maar voel me nu steeds minder lekker
ik zit hier boven ook aan de senseoquote:Op maandag 14 september 2009 15:03 schreef wel.o.k het volgende:
ik ben vriendjes geworden met de afdeling netwerk, die hebben en senseo staan.
vergeleken met de automaten hier....![]()
je inbox is volquote:Op maandag 14 september 2009 15:02 schreef Ladylike het volgende:
[..]
er staat niet voor niets een datum op
fubarquote:Op maandag 14 september 2009 15:07 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
LL kijk es of je mij geblokt hebt in je pm ....
kan je nl niets meer sturen ....
btw middag all
Dan moet je maar hier komen werkenquote:Op maandag 14 september 2009 14:53 schreef Nijns het volgende:
[..]ongelooflijk. mij noemen ze geen Nijns
of wel..?
Ik zou jou wel duckie noemen
als het maar geen garnalen of mossels warenquote:Op maandag 14 september 2009 15:00 schreef Nijns het volgende:
quote:Op maandag 14 september 2009 15:07 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
LL kijk es of je mij geblokt hebt in je pm ....
kan je nl niets meer sturen ....
btw middag all
dus geen pmbanquote:
sommige mensen gebruiken PM als msn, anderen weer serieuzer en hebben ook echt vragenquote:Op maandag 14 september 2009 15:17 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
je bent gewoon heel erg populair
vandaarquote:Op maandag 14 september 2009 15:22 schreef Ladylike het volgende:
[..]
sommige mensen gebruiken PM als msn, anderen weer serieuzer en hebben ook echt vragen
Ach, ik beantwoord een PM als ik tijd heb. Soms duurt het dus wel langer voordat je een reactie hebt
quote:Op maandag 14 september 2009 15:02 schreef Ladylike het volgende:
[..]
er staat niet voor niets een datum op
Ik was het al aan het eten (en 2 collega's ook) stop ik de laatste hap in mijn mond, zit mijn collega (die het net op had) opeens naar de datum te kijkenquote:Op maandag 14 september 2009 15:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat moet je ook niet doen
quote:Op maandag 14 september 2009 15:15 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dan moet je maar hier komen werken
nee, osseworstquote:Op maandag 14 september 2009 15:17 schreef wel.o.k het volgende:
als het maar geen garnalen of mossels waren![]()
Ik stuur LL altijd liefdesbrievenquote:Op maandag 14 september 2009 15:17 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
je bent gewoon heel erg populair
sommige mensen moeten wel aanwezig zijn in de KSC om je te kunnen verlinkenquote:
ze kunnen ook lurkenquote:Op maandag 14 september 2009 15:25 schreef Nijns het volgende:
[..]
sommige mensen moeten wel aanwezig zijn in de KSC om je te kunnen verlinken
ja, dat is waarquote:
mooie multiquotequote:Op maandag 14 september 2009 15:25 schreef Nijns het volgende:
[..]
[..]
Ik was het al aan het eten (en 2 collega's ook) stop ik de laatste hap in mijn mond, zit mijn collega (die het net op had) opeens naar de datum te kijkennaja, we zien het wel..
[..]klinkt aantrekkelijk maar toch maar niet
[..]
nee, osseworst
[..]
Ik stuur LL altijd liefdesbrieven
[..]
sommige mensen moeten wel aanwezig zijn in de KSC om je te kunnen verlinken
Ja hè? Speciaal om OA te gedenkenquote:Op maandag 14 september 2009 15:32 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
mooie multiquote
En jammer dat je niet hier komt werken ...
nog liever?quote:Op maandag 14 september 2009 15:34 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ja hè? Speciaal om OA te gedenken
Misschien moet je blij zijn: misschien ben ik in het echt nog wel veel erger
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |