Smanevattingquote:Op maandag 14 september 2009 13:39 schreef JortK het volgende:
MPG, trouwens weer een nieuw hoofdstuk af:
[..]
Er mag zo veel nietquote:Op maandag 14 september 2009 13:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
je mag geen wapens bij je hebben
toen ik nog studeerde fietste ik vaak met mijn hand aan het kettingslot wat om het stuur hing als ik alleen fietstequote:
een busje haarlak is geen wapen, dat je het in gevallen van nood als pepperspray kan gebruiken, daar kan ik niets aan doenquote:Op maandag 14 september 2009 13:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
je mag geen wapens bij je hebben
busje haarlak gecombineerd met aanstekerquote:Op maandag 14 september 2009 14:05 schreef Nijns het volgende:
[..]
toen ik nog studeerde fietste ik vaak met mijn hand aan het kettingslot wat om het stuur hing als ik alleen fietste
[..]
een busje haarlak is geen wapen, dat je het in gevallen van nood als pepperspray kan gebruiken, daar kan ik niets aan doen![]()
Hai fruts
een busje haarlak is ook geen wapen maar het werkt perfectquote:Op maandag 14 september 2009 14:05 schreef Nijns het volgende:
[..]
toen ik nog studeerde fietste ik vaak met mijn hand aan het kettingslot wat om het stuur hing als ik alleen fietste
[..]
een busje haarlak is geen wapen, dat je het in gevallen van nood als pepperspray kan gebruiken, daar kan ik niets aan doen![]()
Hai fruts
nee, heb al gezegd dat ik daar helaas te kort voor hier ben..quote:Op maandag 14 september 2009 14:09 schreef goldfinger1963 het volgende:
weet iemand nog iets voor het filmpje van pheno ?
en dan dingen of zaken die hier op KSC zijn geweest zoals bv het dak van KG
zonder aansteker is ook prima: gewoon mikken op de oogjesquote:Op maandag 14 september 2009 14:09 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
busje haarlak gecombineerd met aansteker
duidelijke boodschapquote:Op maandag 14 september 2009 14:14 schreef Ladylike het volgende:
Mn baas heeft de koekjespot bij hem op het bureau gezet
zat er nog wel wat inquote:Op maandag 14 september 2009 14:14 schreef Ladylike het volgende:
Mn baas heeft de koekjespot bij hem op het bureau gezet
Ik heb hier nog 2 pakken liggenquote:
heb ik hem ook al gezegd maar de "oudgediende" hier weten er mss wel een paarquote:Op maandag 14 september 2009 14:19 schreef Nijns het volgende:
[..]
nee, heb al gezegd dat ik daar helaas te kort voor hier ben..
whehehequote:Op maandag 14 september 2009 14:20 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik heb hier nog 2 pakken liggen
(3 pakken verkade koekjes gratis bij de bestelling gekregen)
de (toen lege) pot en een heel pakquote:Op maandag 14 september 2009 14:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
whehehe![]()
je baas heeft dus een half pak koekjes en de koekjespot
ik ben hier het korst van allemaal maar misschien iets als dit:quote:Op maandag 14 september 2009 14:09 schreef goldfinger1963 het volgende:
weet iemand nog iets voor het filmpje van pheno ?
en dan dingen of zaken die hier op KSC zijn geweest zoals bv het dak van KG
dikke lesbo?quote:Op maandag 14 september 2009 14:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
whehehe![]()
je baas heeft dus een half pak koekjes en de koekjespot
quote:Op maandag 14 september 2009 14:30 schreef Ladylike het volgende:
[..]
de (toen lege) pot en een heel pak
3-2=1 en niet 0,5
hij heeft het pak in die pot gegooid
quote:Op maandag 14 september 2009 14:30 schreef Ladylike het volgende:
[..]
de (toen lege) pot en een heel pak
3-2=1 en niet 0,5
hij heeft het pak in die pot gegooid
kijk dat is ook al ietsquote:Op maandag 14 september 2009 14:33 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik ben hier het korst van allemaal maar misschien iets als dit:
LL - pakt alles boven de 18 en met een hartslag
GF - organiseert maar doet niet mee aan GB party
Wk - kan neit typen en verkloot alles.
Nijns - lief
Pheno - relvogel
Dr-Flash - soms gefrustreerd
enz.
quote:
1 koekje is geen half pakquote:
quote:Op maandag 14 september 2009 14:42 schreef Nijns het volgende:
Ok: dan misschien dat Muck en Fha heeeeel veel Optimel drinken om korting te kunnen krijgen op een FatBoy?
quote:Op maandag 14 september 2009 14:02 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hihi
oeh ik ben goed..
vorige week:
*LL krijgt opdracht om factuur te maken
*LL leest opdracht en denkt: Hey die is al gefactureerd
*LL pakt kopie fact. en loopt met opdracht naar baas
*Baas zegt: is nieuw project, dus factureren, maar goed gezien!
LLFactureert.
Nu:
*Baas laat LL 2 opdrachten zoeken
*LL ziet dat het om voorgenoemde opdracht en factuur gaat
Ik had dus toch gelijk en die opdracht was dus al gefactureerd
Ik word goed in mijn werk.. beter dan mn baas dus
Collega: jaaaa Frans (baas) nou baal je dat je niet goed naar LL geluisterd hebt
Baas: ik geef haar toch de schulden bedankt
bij ons wordt ze MiepMiep genoemdquote:Op maandag 14 september 2009 14:47 schreef MaleDuck het volgende:
[..]LL, wordt ook LL op haar werk genoemd
Net werd ik nog Truus genoemdquote:Op maandag 14 september 2009 14:47 schreef MaleDuck het volgende:
[..]LL, wordt ook LL op haar werk genoemd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |