Xenia, spannend hoor! Bij mijn eerste beviel ik ook niet gelijk na het verliezen van de slijmprop. Overigens verloor ik met de slijmprop wat bloed toen.quote:Op dinsdag 15 september 2009 11:48 schreef Xenia het volgende:
Balen dat je vannacht weer niet lekker hebt kunnen slapen Rocka. Ik weet niet hoe je dat vol houdt. Respect hoor.
[..]
Lief om te lezen![]()
![]()
En nog eenvoor alle lieve reakties.
Linda, ik had het verhaal met je vriend nog gelezen laatst. Fijn dat hij het achteraf wel snapte. Hij was toch ook degene die zich druk maakte omdat hij tijdens de bevalling een paar uur niet zou kunnen roken? Is die daar ook al overheen gekomen inmiddels?
Ik ben vanmorgen mijn slijmprop verloren. Hopelijk wordt het gewoon weer aangemaakt want ik voel me echt nog niet klaar om te bevallen
DJRandallquote:Op dinsdag 15 september 2009 12:00 schreef DJRandall het volgende:
Heerlijk, krijg hier op mijn werk net te horen dat ik donderdag een functioneringsgesprek heb. Ik vroeg maar meteen of ik me zorgen moest maken in verband met mijn tijdelijke contract......
En ja hoor, binnenkort ben ik zwanger en werkloos.....Mijn dag kan niet meer stuk....
Mag ik aub even in een hoekje kruipen en heel hard huilen?? Moet nu namelijk de rest van de dag nog recht tegenover mijn baas zitten en een strak gezicht proberen te houden.
Wat balen zegquote:Op dinsdag 15 september 2009 12:00 schreef DJRandall het volgende:
Heerlijk, krijg hier op mijn werk net te horen dat ik donderdag een functioneringsgesprek heb. Ik vroeg maar meteen of ik me zorgen moest maken in verband met mijn tijdelijke contract......
En ja hoor, binnenkort ben ik zwanger en werkloos.....Mijn dag kan niet meer stuk....
Mag ik aub even in een hoekje kruipen en heel hard huilen?? Moet nu namelijk de rest van de dag nog recht tegenover mijn baas zitten en een strak gezicht proberen te houden.
Ja, ik weet het wel zeker. Vorige keer werd al besproken dat hij niet tevreden was. Nu heb ik daar heel hard aan gewerkt. Nu gaf hij als reden aan dat er gewoon niet genoeg werk is. Klopt ook wel, maar dat maakt het niet minder kl*te. Maar donderdag zal hij wel uitleg geven.quote:Op dinsdag 15 september 2009 12:08 schreef freecell het volgende:
[..]
Wat balen zeg
Weet je het al zeker?
Heel veel succes dan verder vandaag joh! (en waarom zou je er eigenlijk niet even om mogen huilen? Je baas snapt toch ook wel dat het beroerd is?)
quote:Op dinsdag 15 september 2009 12:00 schreef DJRandall het volgende:
Ja dat mag!!!quote:Op dinsdag 15 september 2009 12:00 schreef DJRandall het volgende:
Je verloskundige komt voor 3 uur vanmiddag (is erg strekkend natuurlijk) kan je niet de notaris bellen en vragen of ze tussen nu en heel snel nog een gaatje hebben om te tekenen?quote:Op dinsdag 15 september 2009 12:15 schreef Stiemie het volgende:
Xenia spannend zeg! Misschien door de draaipoging toch alles in gang gezet?
En ik twijfel een beetje of mijn vliezen nou vanmorgen om 8 uur gebroken zijn of niet...Voelde alsof ik een heel klein beetje in mijn broek plaste, en soms is er een uurtje helemaal niks en dan ineens weer een ieniemienie gutsje/druppel. Bij Linde twijfelde ik net zo en toen bleek na 5 dagen dus dat de vliezen wel gebroken waren dus ik maak me er nu best wel druk om. Verder nog niks dat op krampjes of weeen lijkt. Gelukkig komt de verloskundige voor 3 uur vanmiddag langs om even te checken. (Als het geen vruchtwater is, moet ik om 16 uur bij de notaris zijn om de volmacht voor de hypotheekoverdracht te regelen) Timing, timing
Oh spannend...quote:Op dinsdag 15 september 2009 12:15 schreef Stiemie het volgende:
En ik twijfel een beetje of mijn vliezen nou vanmorgen om 8 uur gebroken zijn of niet...Voelde alsof ik een heel klein beetje in mijn broek plaste, en soms is er een uurtje helemaal niks en dan ineens weer een ieniemienie gutsje/druppel. Bij Linde twijfelde ik net zo en toen bleek na 5 dagen dus dat de vliezen wel gebroken waren dus ik maak me er nu best wel druk om. Verder nog niks dat op krampjes of weeen lijkt. Gelukkig komt de verloskundige voor 3 uur vanmiddag langs om even te checken. (Als het geen vruchtwater is, moet ik om 16 uur bij de notaris zijn om de volmacht voor de hypotheekoverdracht te regelen) Timing, timing
Jij maakt het wel heel spannend zeg... Indien gebroken toch snel richting notaris (wellicht onder begeleiding van...) en snel tekenen om vervolgens verder te puffen. Spannendquote:Op dinsdag 15 september 2009 12:15 schreef Stiemie het volgende:
Sterkte, dit is enorm kut. Straks anders lekker op de wc een potje janken.quote:Op dinsdag 15 september 2009 12:13 schreef DJRandall het volgende:
[..]
Ja, ik weet het wel zeker. Vorige keer werd al besproken dat hij niet tevreden was. Nu heb ik daar heel hard aan gewerkt. Nu gaf hij als reden aan dat er gewoon niet genoeg werk is. Klopt ook wel, maar dat maakt het niet minder kl*te. Maar donderdag zal hij wel uitleg geven.
Ben wel blij dat ik er gewoon naar vroeg, anders had ik me tot donderdag op moeten vreten.
En ik voel me op een of andere manier te trots om in tranen uit te barsten nu.
Mijn contract loopt tot eind november. Dus anderhalve maand voor mijn verlof sta ik op straat. Nu moet ik bekennen dat ik dit niet de leukste baan is en ik wel weg wilde, maar natuurlijk niet net voor een bevalling.quote:Op dinsdag 15 september 2009 12:17 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Ja dat mag!!!Dikke knuffel meid, wat een pokkenieuws! Heb je ook al enig idee per wanneer je weg zou moeten? Ik neem aan dat ze wel een opzegtermijn hebben toch? In elk geval succes vandaag! Hou vol!
Helaas dit was het enige plekje dat ze voor donderdag nog hadden dus tsja maar gewoon even afwachten dan....quote:Op dinsdag 15 september 2009 12:18 schreef Faja-Lobi het volgende:
[..]
Je verloskundige komt voor 3 uur vanmiddag (is erg strekkend natuurlijk) kan je niet de notaris bellen en vragen of ze tussen nu en heel snel nog een gaatje hebben om te tekenen?
Wordt ook steeds moeilijker, volgens mij heb ik al rode ogen, hahaha.quote:Op dinsdag 15 september 2009 12:26 schreef Incantrix het volgende:
DJRandall, bah, wat naar.. Ik weet niet of het je eer te na is, maar ik zou in dit geval denk ik niet eens pogen om mijn gezicht strak te houden, dit is toch gewoon bagger? Dikkeen ik hoop voor jou dat het snel op de pootjes terecht zal komen. Een vriendin van mij heeft een geweldige baan gevonden toen ze al een maand of 6 zwanger was en ze werkt er nog steeds (haar zoontje is nu 3 geloof ik, en ondertussen heeft ze er ook nog een dochtertje bij gekregen). Ik wens jou hetzelfde!
Aaahh, vervelend hoor.. Wandel zequote:Op dinsdag 15 september 2009 12:32 schreef DJRandall het volgende:
Wordt ook steeds moeilijker, volgens mij heb ik al rode ogen, hahaha.
Ik ga maar even een wandeling maken ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |