abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72761770
Heerlijk, krijg hier op mijn werk net te horen dat ik donderdag een functioneringsgesprek heb. Ik vroeg maar meteen of ik me zorgen moest maken in verband met mijn tijdelijke contract......

En ja hoor, binnenkort ben ik zwanger en werkloos.....Mijn dag kan niet meer stuk....

Mag ik aub even in een hoekje kruipen en heel hard huilen?? Moet nu namelijk de rest van de dag nog recht tegenover mijn baas zitten en een strak gezicht proberen te houden.
pi_72761869
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 11:48 schreef Xenia het volgende:
Balen dat je vannacht weer niet lekker hebt kunnen slapen Rocka. Ik weet niet hoe je dat vol houdt. Respect hoor.
[..]

Lief om te lezen

En nog een voor alle lieve reakties.

Linda, ik had het verhaal met je vriend nog gelezen laatst. Fijn dat hij het achteraf wel snapte. Hij was toch ook degene die zich druk maakte omdat hij tijdens de bevalling een paar uur niet zou kunnen roken? Is die daar ook al overheen gekomen inmiddels?

Ik ben vanmorgen mijn slijmprop verloren. Hopelijk wordt het gewoon weer aangemaakt want ik voel me echt nog niet klaar om te bevallen
Xenia, spannend hoor! Bij mijn eerste beviel ik ook niet gelijk na het verliezen van de slijmprop. Overigens verloor ik met de slijmprop wat bloed toen.

Ik kan me compleet niet meer voor de geest halen of ik de 2e keer al de slijmprop was verloren. Ik zat de 2e keer aan het ontbijt toen ik mijn eerste wee kreeg. Dat is wel iets wat me nog heel duidelijk voor de geest staat.

Anyway, het kan nog wel even duren maar het meestal wel een teken dat er iets aan de gang is van binnen. Toi toi toi!
pi_72761891
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 12:00 schreef DJRandall het volgende:
Heerlijk, krijg hier op mijn werk net te horen dat ik donderdag een functioneringsgesprek heb. Ik vroeg maar meteen of ik me zorgen moest maken in verband met mijn tijdelijke contract......

En ja hoor, binnenkort ben ik zwanger en werkloos.....Mijn dag kan niet meer stuk....

Mag ik aub even in een hoekje kruipen en heel hard huilen?? Moet nu namelijk de rest van de dag nog recht tegenover mijn baas zitten en een strak gezicht proberen te houden.
DJRandall Wat een ontzettend rotnieuws.
pi_72761969
quote:

Wat balen zeg
Weet je het al zeker?
Heel veel succes dan verder vandaag joh! (en waarom zou je er eigenlijk niet even om mogen huilen? Je baas snapt toch ook wel dat het beroerd is?)
pi_72762121
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 12:08 schreef freecell het volgende:

[..]

Wat balen zeg
Weet je het al zeker?
Heel veel succes dan verder vandaag joh! (en waarom zou je er eigenlijk niet even om mogen huilen? Je baas snapt toch ook wel dat het beroerd is?)
Ja, ik weet het wel zeker. Vorige keer werd al besproken dat hij niet tevreden was. Nu heb ik daar heel hard aan gewerkt. Nu gaf hij als reden aan dat er gewoon niet genoeg werk is. Klopt ook wel, maar dat maakt het niet minder kl*te. Maar donderdag zal hij wel uitleg geven.
Ben wel blij dat ik er gewoon naar vroeg, anders had ik me tot donderdag op moeten vreten.

En ik voel me op een of andere manier te trots om in tranen uit te barsten nu.
pi_72762157
Xenia spannend zeg! Misschien door de draaipoging toch alles in gang gezet?

En ik twijfel een beetje of mijn vliezen nou vanmorgen om 8 uur gebroken zijn of niet... Voelde alsof ik een heel klein beetje in mijn broek plaste, en soms is er een uurtje helemaal niks en dan ineens weer een ieniemienie gutsje/druppel. Bij Linde twijfelde ik net zo en toen bleek na 5 dagen dus dat de vliezen wel gebroken waren dus ik maak me er nu best wel druk om. Verder nog niks dat op krampjes of weeen lijkt. Gelukkig komt de verloskundige voor 3 uur vanmiddag langs om even te checken. (Als het geen vruchtwater is, moet ik om 16 uur bij de notaris zijn om de volmacht voor de hypotheekoverdracht te regelen) Timing, timing
pi_72762177
quote:

Jeetje zeg. Dat is inderdaad wel even heftig.
En als je behoefte hebt aan een potje janken, gewoon doen!
pi_72762183
Stiemie aan de gebroken vliezen

Lotte!
Noah!
pi_72762204
quote:
Ja dat mag!!! Dikke knuffel meid, wat een pokkenieuws! Heb je ook al enig idee per wanneer je weg zou moeten? Ik neem aan dat ze wel een opzegtermijn hebben toch? In elk geval succes vandaag! Hou vol!
pi_72762229
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 12:15 schreef Stiemie het volgende:

En ik twijfel een beetje of mijn vliezen nou vanmorgen om 8 uur gebroken zijn of niet... Voelde alsof ik een heel klein beetje in mijn broek plaste, en soms is er een uurtje helemaal niks en dan ineens weer een ieniemienie gutsje/druppel. Bij Linde twijfelde ik net zo en toen bleek na 5 dagen dus dat de vliezen wel gebroken waren dus ik maak me er nu best wel druk om. Verder nog niks dat op krampjes of weeen lijkt. Gelukkig komt de verloskundige voor 3 uur vanmiddag langs om even te checken. (Als het geen vruchtwater is, moet ik om 16 uur bij de notaris zijn om de volmacht voor de hypotheekoverdracht te regelen) Timing, timing
Je verloskundige komt voor 3 uur vanmiddag (is erg strekkend natuurlijk) kan je niet de notaris bellen en vragen of ze tussen nu en heel snel nog een gaatje hebben om te tekenen?
pi_72762230
quote:

Oh spannend...

Vorige keer 5 dagen? Als je vliezen gebroken zijn, moet je kind er toch binnen 24 uur zijn. (of heb ik dit verkeerd begrepen).
Voel mij af en toe echt nog een leek betreft bevallingen en baby's
pi_72762239
quote:

Jij maakt het wel heel spannend zeg... Indien gebroken toch snel richting notaris (wellicht onder begeleiding van...) en snel tekenen om vervolgens verder te puffen. Spannend
pi_72762322
De kinderwagen en autostoel van maxi-cose zijn binnen

Geweldig. Zo de wagen in elkaar zetten (uitklappen en wielen bevestigen) en maar zweimelen.... Dr moet nog een baby in
pi_72762333
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 12:13 schreef DJRandall het volgende:

[..]

Ja, ik weet het wel zeker. Vorige keer werd al besproken dat hij niet tevreden was. Nu heb ik daar heel hard aan gewerkt. Nu gaf hij als reden aan dat er gewoon niet genoeg werk is. Klopt ook wel, maar dat maakt het niet minder kl*te. Maar donderdag zal hij wel uitleg geven.
Ben wel blij dat ik er gewoon naar vroeg, anders had ik me tot donderdag op moeten vreten.

En ik voel me op een of andere manier te trots om in tranen uit te barsten nu.
Sterkte, dit is enorm kut. Straks anders lekker op de wc een potje janken.
Of anders hier lekker komen spuien en je baas verrot schelden.
De lul. Ja het is gewoon een lul! Bah. Stomme vent!
pi_72762346
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 12:17 schreef Lijnloos het volgende:

[..]

Ja dat mag!!! Dikke knuffel meid, wat een pokkenieuws! Heb je ook al enig idee per wanneer je weg zou moeten? Ik neem aan dat ze wel een opzegtermijn hebben toch? In elk geval succes vandaag! Hou vol!
Mijn contract loopt tot eind november. Dus anderhalve maand voor mijn verlof sta ik op straat. Nu moet ik bekennen dat ik dit niet de leukste baan is en ik wel weg wilde, maar natuurlijk niet net voor een bevalling.
Ondanks dat het niet geheel onverwacht kwam, baal ik wel als een stekker. Zeker omdat ik vind, dat het niet aan mij ligt. Ik heb gedaan wat ik kon...

Ik kijk nu dus uit naar 6 maanden verlof
pi_72762383
Lekker is dat Ymme, en daar sta je dan om 8 uur voor op
Overigens dacht ik dat het 48 was met gebroken vliezen maar zeker weten doe ik het niet meer.
  dinsdag 15 september 2009 @ 12:26:31 #242
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_72762406
Whoeee, Xenia en Stiemie! Spannend! Xenia, ik kan me voorstellen dat het van jou niet zo hoeft nog even, dus voor jou hoop ik heel erg dat dit alles is en dat je meisje nog lekker blijft zitten. En Stiemie, waauuw! Goed dat je VK vanmiddag komt, daar zou ik me zeker ook druk over maken inderdaad. Ik duim voor jullie beiden

Een aan jullie allemaal, het nachtbraken was weer erg geslaagd inderdaad Ik wilde dus eigenlijk nog even mijn bed ingaan, maar bedacht me net op tijd dat mijn lief er deze ochtend heel vroeg uitmoest (om kwart over 6 werd hij opgehaald), dus dat ik dan toch niet meer zou kunnen slapen (echt zachtzinnig is hij 's-morgens niet ). Toen heb ik dus maar met hem meegedaan en was om 7 uur op mijn werk en om 11 uur alweer klaar Zo dus lekker een tukje doen, ik heb het wel gehad nu..

DJRandall, bah, wat naar.. Ik weet niet of het je eer te na is, maar ik zou in dit geval denk ik niet eens pogen om mijn gezicht strak te houden, dit is toch gewoon bagger? Dikke en ik hoop voor jou dat het snel op de pootjes terecht zal komen. Een vriendin van mij heeft een geweldige baan gevonden toen ze al een maand of 6 zwanger was en ze werkt er nog steeds (haar zoontje is nu 3 geloof ik, en ondertussen heeft ze er ook nog een dochtertje bij gekregen). Ik wens jou hetzelfde!

Veur de rest weet ik het niet meer, dus ik ga even een berichtje sturen en dan een uurtje pitten
3!
pi_72762410
Hup stiemie! Ga Karin gewoon voorbij. Ik kom rond 13.00 nog even kijken en dan is de baby er oke?
pi_72762423
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 12:18 schreef Faja-Lobi het volgende:

[..]

Je verloskundige komt voor 3 uur vanmiddag (is erg strekkend natuurlijk) kan je niet de notaris bellen en vragen of ze tussen nu en heel snel nog een gaatje hebben om te tekenen?
Helaas dit was het enige plekje dat ze voor donderdag nog hadden dus tsja maar gewoon even afwachten dan....

Ymme inderdaad is 5 dagen te lang om met gebroken vliezen rond te blijven lopen. Maar volgens de verloskundige die ik toen had was het afscheiding/urineverlies en dus niks aan de hand. Ze vond het ook niet nodig om te checken. Ik kreeg na een paar dagen weeen en toen ging ze ontsluiting checken en voelde ze Linde's haartjes.

Van puffen is trouwens nog echt geen sprake hoor. Ben vanmorgen nog met Linde naar peutergym geweest
pi_72762541
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 12:26 schreef Incantrix het volgende:
DJRandall, bah, wat naar.. Ik weet niet of het je eer te na is, maar ik zou in dit geval denk ik niet eens pogen om mijn gezicht strak te houden, dit is toch gewoon bagger? Dikke en ik hoop voor jou dat het snel op de pootjes terecht zal komen. Een vriendin van mij heeft een geweldige baan gevonden toen ze al een maand of 6 zwanger was en ze werkt er nog steeds (haar zoontje is nu 3 geloof ik, en ondertussen heeft ze er ook nog een dochtertje bij gekregen). Ik wens jou hetzelfde!
Wordt ook steeds moeilijker, volgens mij heb ik al rode ogen, hahaha.
Ik ga maar even een wandeling maken ofzo.
  dinsdag 15 september 2009 @ 12:34:00 #246
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_72762574
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 12:32 schreef DJRandall het volgende:

Wordt ook steeds moeilijker, volgens mij heb ik al rode ogen, hahaha.
Ik ga maar even een wandeling maken ofzo.
Aaahh, vervelend hoor.. Wandel ze
3!
pi_72762726
Dag lieve iedereen, bedankt voor alle felicitaties! Zo leuk om te lezen! En nog helemaal geen nieuwe baby's??? was dat nou dan? Come on ladies!!!

Het gaat zo lekker hier, Lars is heerlijk tevreden en rustig. Vanmorgen de hielprik en gehoortest gehad, zielig is dat, maar zijn gehoor doet het in ieder geval.
De borstvoeding is lekker op gang, was de eerste dagen even wennen, maar dat lukt goed nu.
Meike is de weg een beetje kwijt, ene moment is ze gewoon lekker zichzelf om het volgende moment overal tegenaan de schoppen. Gelukkig projecteert ze het niet op Lars.

Zelf moet ik het allemaal nog een beetje verwerken geloof ik.
Lichamelijk is het ideaal hoor, deze bevalling, want ik voel me wat dat aangaat echt top, maar het moet allemaal nog wel even een plekje krijgen.
De vk zei ook dat je normaal tijdens een bevalling ook de tijd hebt om er naar toe te leven, en dat dat in 26 minuten gewoon niet kan ook.
Tis ook wel een rare actie hoor, het ene moment zit ik een gebakje te eten voor mijn verjaardag, en even later heb ik mijn zoon in mijn armen!

Maar dames, kom op nog even, dan hebben julllie ook zo'n prachtig kleintje in je armen liggen.
Ik blijf jullie volgen, maar ga nu maar eens even hiernaast in het topic kijken.....!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  dinsdag 15 september 2009 @ 12:49:24 #248
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_72762976
Wouw Stiemie, wat spannend!
pi_72763323
Ja Karin kan me voorstellen dat je ook wel even nodig hebt om het te verwerken als het zo idioot snel gaat.

DJ Randall wat een naar nieuws zeg Je baan verliezen is nooit leuk, maar in deze situatie helemaal niet

Pff ben de hele tijd bang dat ik de verloskundige helemaal voor niks hierheen laat komen Maar ja dat was bij Linde toen ook juist het probleem. Dan hield ik het een beetje af dat vonden ze toen allang best. Gelukkig liet de verloskundige net weten dat het echt geen probleem voor 'm was. Ook voel ik de baby vandaag wat minder dus daar komt ie straks ook meteen naar kijken
pi_72763387
Stiemie wat spannend fijn dat je vk zo begripvol is.

Xenia ook spannend een beetje dus!

*verder f5-lurkt
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')